ANEXA 1
┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ │ CERERE │ │
│ │- de înregistrare şi autorizare a │ │
│CAMERA DE COMERŢ ŞI │ functionarii [] │Nr. intrare ....│
│ INDUSTRIE │ │ │
│ │- de înregistrare a modificãrii │ │
│ │ actului constitutiv [] │Data ...........│
│ │ │ │
│ ├──────────────────────────────────────┤ │
│ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
│ │ │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi │
│la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenta la Direcţia de │
│Munca şi Solidaritate Socialã Judeteana / a Municipiului Bucureşti, │
│la Casa de Asigurãri de Sãnãtate Judeteana/ a Municipiului Bucureşti, │
│la Casa Judeteana de Pensii / Casa de Pensii a Municipiului Bucureşti şi la │
│Agenţia Judeteana/ a Municipiului Bucureşti pentru Ocuparea Forţei de │
│Munca, precum şi cerere de autorizare a functionarii comerciantului. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Referitor ÎNREGISTRAREA CONSTITUIRII sau MODIFICĂRII │
│ DOMNULE JUDECĂTOR DELEGAT/DIRECTOR al C.C.L.-O.R.C., │
│ │
│Subsemnat(ul)/a) ....................., domiciliat în ...................., │
│str.*1) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*2) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P*3)|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|,eliberat de ........, la data ........, │
│în calitate de*4) ................, reprezentat prin*5) .................., │
│în conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 şi/sau ale Legii nr.31/1990,│
│va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa sa dispuneti: │
│ │
│[] autorizarea constituirii şi/sau înregistrarea în registrul comerţului: │
│ │
│[] înregistrarea în registrul comerţului a urmãtoarelor menţiuni: ......... │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ │
│Firma ...................................................................., │
│cu sediul în: localitatea .........., str.*1) ............................, │
│nr. ....., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ..., judeţ/sector ..........., │
│cod poştal ........, telefon*2) ........., ........., fax*2) ............., │
│e-mail ........., web site .............................................. . │
│ │
│Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 cod procedura │
│civilã, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │
│pe verso. │
│ │
│Cererea este legal timbrata cu ....... lei, taxa judiciarã de timbru şi ....│
│lei, timbru judiciar. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│*6) În temeiul art.6 din Legea nr. 26/1990 şi/sau art.199 alin. (2) din │
│ Legea nr. 31/1990, ....................................................,│
│judecãtor delegat şi/sau director al C.C.I. - Oficiul registrului comerţului│
│..................., examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi,│
│constatând ca sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: .......... │
│........................................................................... │
│ │
│ Judecãtor delegat/Director C.C.I.-O.R.C., │
│ │
│ │
│ Referent grefier*7), │
│ │
│ │
│ Data: ........................ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Nota: *1) Se completeazã, dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos.,Într.,
Aleea,Prelungirea,Comuna etc.;
*2) Se completeazã cu prefix-numãr;
*3) Se completeazã numai de persoanele care deţin calitatea de
comerciant persoana fizica sau, dupã caz, de reprezentant al
persoanei juridice;
*4) Se completeazã cu calitatea pe care solicitantul o deţine
(comerciant,asociat,fondator,administrator);
*5) Se completeazã cu numele şi prenumele împuternicitului;
*6) Se consemneazã rezultatul deliberãrii (minuta);
*7) Se completeazã cu numele, prenumele şi semnatura.
cod 11-10-82
CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) │
│ │
│ Cifra de afaceri anuala estimatã*2) ................... │
│ Realizaţi exclusiv operaţiuni scutite de T.V.A. ?*3) [] │
│ Doriti sa optati pentru plata T.V.A. ?*4) [] │
│ │
│ C.U.I. al unitãţii divizate*5) .................... │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│ Felul sediului pentru plãtitorii cu statut de sucursala*6): │
│ │
│ │
│ Plãtitor cu sediul central în România*6) [] C.U.I. al unitãţii infiin- │
│ tatoare*6) ............... │
│ │
│ Plãtitor cu sediul central în strãinãtate*6) [] │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│ Banca*7) .............................. Cont ........................... │
│ │
│ .............................. ........................... │
│ │
│ .............................. ........................... │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Act constitutiv / Act administrativ /│ │ │
│ │Act adiţional │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Hotãrâre adunare generalã │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Declaraţii pe proprie rãspundere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dovada sediu │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada capital social │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 6. │Împuternicire / Procura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 7. │Dovada disponibilitate firma │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 8. │Dovada taxa registru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 9. │Dovada taxa publicare în M.Of. │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│10. │Dovada taxa judiciarã de timbru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│11. │Copii acte identitate │ │ │
│ │ │ │ │
└────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Şi, dupã caz, funcţie de înregistrãrile solicitate, documentele │
│ doveditoare cerute de prevederile Normelor │
│ Metodologice privind modul de ţinere a registrului comerţului şi │
│ de efectuare a înregistrãrilor: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│ 12.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 13.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 14.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 15.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 16.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 17.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 18.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 19.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 20.│ │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Data: .............. Semnatura, ...............
NOTA: *1) Rubricile corespunzãtoare notelor de subsol 2,3,4,5 se comple-
teaza numai în cazul înregistrãrii firmei;
*2) Se estimeaza prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se
obţine din activitatea desfasurata conform obiectului de activi-
tate;
*3) Se marcheaza cu X doar de cãtre cei care realizeazã exclusiv
operaţiuni scutite de T.V.A.;
*4) Se marcheaza cu X doar de cãtre plãtitorii care opteazã pentru
plata T.V.A.;
*5) Se completeazã în cazul în care înfiinţarea plãtitorului se face
prin divizare;
*6) Se completeazã numai de plãtitorii cu statut de sucursala; Se
marcheaza, dupã caz, cu X felul sediului;
*7) Se completeazã numai de plãtitorii care au cont deschis la
banca.
CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: .....
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│SOLICITĂRI LA OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI │
│ │
│A. OBŢINEREA URMĂTOARELOR AVIZE ŞI AUTORIZAŢII PREALABILE*1): │
│ │
│ Autorizaţia prealabilã a Comisiei de Supraveghere a Asigurãrilor []; │
│ │
│ Autorizaţia prealabilã provizorie a Bãncii Naţionale a României []; │
│ │
│ Avizul de principiu/autorizaţia prealabilã a Comisiei Naţionale │
│ a Valorilor Mobiliare []. │
│ │
│ │
│B. PUBLICAREA ÎN MONITORUL OFICIAL: │
│ │
│ ■ La înregistrarea firmei: │
│ │
│ Încheiere judecãtoreascã de înregistrare a constituirii: │
│ integral []/ în extras []; │
│ │
│ Act constitutiv: integral []/ în extras []. │
│ │
│ ■ La înregistrarea modificãrii actului constitutiv: │
│ │
│ act adiţional [] hotãrâre adunare generalã [] │
│ │
│ hotãrârea consiliului de administraţie [] │
│ │
│ hotãrârea judecãtoreascã definitiva [] ordinul de numire a │
│ │
│ consiliului de administraţie [] │
│ │
│ nr. .................., din ....................... │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ În conformitate cu prevederile O.U.G. nr.76/2001, solicit şi mandatez │
│ BIROUL UNIC pentru obţinerea înregistrãrii şi autorizãrii functionarii / │
│ obţinerea înregistrãrii modificãrii actului constitutiv: │
│ │
│ A. OPERAŢIUNI PENTRU ÎNREGISTRARE/MODIFICARE: │
│ │
│ ■ Obţinerea rezervarii firmei ....................................... []│
│ │
│ ■ Efectuarea, pe baza de mandat, a vãrsãmintelor reprezentând ....... │
│ │
│ ................................................................... │
│ lei, valuta │
│ │
│ ca aport în numerar la capitalul social, la banca ................. []│
│ │
│ ■ Redactarea: │
│ │
│ ● actului constitutiv/modificator ............................... []│
│ │
│ ● declaraţiilor pe propria rãspundere a: │
│ │
│ - fondatorilor .............................................. []│
│ │
│ - administratorilor ......................................... []│
│ │
│ - cenzorilor ................................................ []│
│ │
│ ■ Obţinerea autentificãrii actului constitutiv/modificator .......... []│
│ │
│ ■ Obţinerea dãrii de data cerutã .................................... []│
│ │
│ ■ Obţinerea evaluãrii, prin expertiza, a bunurilor imobilie ......... []│
│ │
│ ■ Obţinerea certificatului de sarcini pentru bunurile imobile aduse │
│ ca aport în natura la capitalul social ............................ []│
│ │
│ ■ Susţinerea cererii de înregistrare a comerciantului în fata │
│ judecãtorului delegat ............................................. []│
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Data: ............ Semnatura, ...............
NOTA:
*1) Se marcheaza, dupã caz, cu X pentru societãţile de asigurãri,
şi/sau reasigurari, societãţile bancare şi societãţile de valori
mobiliare.
CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: ...........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ B. OPERAŢIUNI DE OBŢINERE A AVIZELOR,AUTORIZAŢIILOR ŞI/SAU ACORDURILOR │
│ STRICT NECESARE │
│ │
│ ■ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AVIZAREA ŞI/SAU AUTORIZAREA │
│ ÎNCEPERII ACTIVITĂŢII │
│ │
│ ┌────┬────┬──────────────────────────┬────────────────────────────────────┐│
│ │Nr. │Cod │ Denumire activitate │Adresa spaţiului aferent activitãţii││
│ │Crt.│CAEN│ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ ├────┼────┼──────────────────────────┼────────────────────────────────────┤│
│ │ │ │ │ ││
│ └────┴────┴──────────────────────────┴────────────────────────────────────┘│
│ │
│ ■ AVIZE ŞI/SAU AUTORIZAŢII NECESARE │
│ │
│ ● Avize şi/sau autorizaţia pentru prevenirea şi stingerea │
│ incendiilor ...................................................... []│
│ │
│ ● Avizul şi/sau autorizaţia sanitarã ............................... []│
│ │
│ ● Avizul şi/sau autorizaţia sanitarã veterinara .................... []│
│ │
│ ● Acordul şi/sau autorizaţia de mediu .............................. []│
│ │
│ ● Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei │
│ muncii ........................................................... []│
│ │
│ Pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi/sau acordurilor depun │
│ documentele menţionate în opisul anexat. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ Persoana de contact desemnatã potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990 │
│ │
│ Nume şi prenume ......................................................... ,│
│ │
│ în calitate de*1) ..............., CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| │
│ │
│ Adresa: localitatea . .........., str*2) ..........., nr. ....., bl. .... ,│
│ │
│ sc. ....., et. ...., ap. ....., judeţ/sector ............................ ,│
│ │
│ casuta poştalã ......, cod poştal ......., telefon*3) ........, fax*3)... ,│
│ │
│ e-mail ............, web site ........................................... ,│
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Subsemnatul solicitant am luat cunostinta ca, pentru începerea efectivã a │
│ activitãţilor care pot genera pericole deosebite, este necesarã indepli- │
│ nirea condiţiilor legale incidente activitãţilor respective. │
│ │
│ Întocmitã într-un exemplar, pe propria rãspundere, cunoscând ca falsul în │
│ declaraţii este pedepsit de legea penalã. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Data: ............. Semnatura, .............
Nota: *1) Se completeazã cu calitatea pe care o deţine(comerciant,
asociat, fondator, administrator etc.);
*2) Se completeazã, dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos.,Într.,
Aleea,Prelungirea,Comuna etc.;
*3) Se completeazã cu prefix-numãr.
CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare ........... data: ...............
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│A. Avizului/ Autorizaţiei pentru prevenirea şi stingerea incendiilor (P.S.I)│
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Dovada achitãrii serviciului prestat │ │ │
│ │conform tarifelor în vigoare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │Dupã caz, în conformitate cu prevede-│ │ │
│ 2. │rile legale în vigoare, unul din │ │ │
│ │documentele: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │AVIZUL/AUTORIZAŢIA DE P.S.I. însoţite│ │ │
│ │de documentaţia vizata spre neschim- │ │ │
│ a) │bare (în cazul în care au fost obti- │ │ │
│ │nute anterior); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │DOVADA PUNERII DOCUMENTAŢIEI DE P.S.I│ │ │
│ │la brigazile/grupurile de pompieri │ │ │
│ b) │militari în vederea obţinerii │ │ │
│ │AVIZULUI/AUTORIZAŢIEI DE P.S.I/ │ │ │
│ │(numãrul de înregistrare); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │DOCUMENTAŢIA TEHNICA (piese scrise şi│ │ │
│ c) │desenate cuprizand mãsurile de P.S.I.│ │ │
│ │şi verificarea cerintei de calitate -│ │ │
│ │"siguranta la foc"); │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ d) │SCHITA SPAŢIULUI; │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │DOVADA ÎNDEPLINIRII MĂSURILOR DE PSI │ │ │
│ e) │pentru cazurile în care avizul/ │ │ │
│ │autorizaţia de PSI a fost retrasã │ │ │
│ │anterior. │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│B. Avizului/ Autorizaţiei sanitare │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Schite sau planuri cu detalierea │ │ │
│ │arfitecturala, de structura interi- │ │ │
│ │oara şi de dotãri │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada de achitare a tarifului de │ │ │
│ │avizare/autorizare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dupã caz vor fi solicitate urmãtoare-│ │ │
│ │le documente: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ a) │Declaraţia pe proprie rãspundere │ │ │
│ │referitoare la condiţiile igienico │ │ │
│ │sanitare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ b) │Studiul de impact asupra sãnãtãţii │ │ │
│ │populaţiei │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ c) │Certificat care sa ateste însuşirea │ │ │
│ │noţiunilor fundamentale de igiena │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ d) │Document care sa ateste starea de │ │ │
│ │sãnãtate a personalului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ e) │Lista cu substantele toxice care │ │ │
│ │implica periculozitate pentru │ │ │
│ │manipulatori şi populaţie │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│C. Avizului şi/sau Autorizaţiei sanitare veterinare │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Schita tehnica cu fluxul tehnologic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Schita de amplasare şi proiectare │ │ │
│ │pentru obiective nou construite │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Contractul de munca sau colaborare cu│ │ │
│ │un medic veterinar pentru unitãţi de │ │ │
│ │producţie şi procesare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitãrii taxei de avizare │ │ │
│ │şi/sau autorizare │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│D. Avizului şi/sau Autorizaţiei de mediu │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Fişa tip de prezentare a obiectivului│ │ │
│ │activitãţii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Dovada plãţii tarifului de autorizare│ │ │
│ │de mediu │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│E. Autorizaţiei de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │Declaraţie pe proprie rãspundere │ │ │
│ 1. │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │protecţia muncii conform machetei din│ │ │
│ │procedura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Lista echipamentelor tehnice din │ │ │
│ │dotare │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │Copii de pe certificatele de confor- │ │ │
│ │mitate a echipamentelor tehnice │ │ │
│ 3. │folosite în zone cu pericol de │ │ │
│ │explozie (dupã caz) │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Dovada achitãrii tarifului pentru │ │ │
│ │serviciile prestate │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │Dupã caz, alte documente necesare │ │ │
│ 5. │desfãşurãrii activitãţilor cu │ │ │
│ │substanţe toxice, explozive şi │ │ │
│ │pesticide │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Data: ............... Semnatura: ............
ANEXA 2
Modelul Certificatului de Înregistrarea se gãseşte în Monitorul
Oficial al României Partea I nr. 358 din 4 iulie 2001, la pagina 9
ANEXA LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE
Seria ...... Nr. .......
COD UNIC DE ÎNREGISTRARE
FIRMA: ............................................
Sediu social: .....................................
Sediu secundar/activitate: ........................
┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│
│c │ INSTITUŢIA │evaluãrii│referatului │avizului/ │me reprezen- │
│r │ │ │ │acordului │tant, semna- │
│t │ │ │ │şi/sau auto-│tura su stam- │
│ │ │ │ │rizatiei │pila │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│1.│MINISTERUL DE INTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │BRIGADA/GRUPUL DE │ │ │ │ │
│ │POMPIERI MILITARI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
│ │ ŞI FAMILIEI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │DIRECŢIA DE SĂNĂTATE │ │ │ │ │
│ │PUBLICA A │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │AGRICULTURII, ALIMEN- │ │ │ │ │
│ │TATIEI ŞI PĂDURILOR │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │AGENŢIA NATIONALA │ │ │ │ │
│ │SANITARĂ VETERINARA │ │ │ │ │
│ │DIRECŢIA SANITARĂ │ │ │ │ │
│ │VETERINARA A │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│4.│MINISTERUL APELOR ŞI │ │ │ │ │
│ │PROTECŢIEI MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │INSPECTORATUL JUDEŢEAN│ │ │ │ │
│ │DE PROTECŢIA MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │..................../ │ │ │ │ │
│ │INSPECTORATUL DE │ │ │ │ │
│ │PROTECŢIA MEDIULUI AL │ │ │ │ │
│ │MUNICIPIULUI BUCUREŞTI│ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│5.│MINISTERUL MUNCII ŞI │ │ │ │ │
│ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE │ │ │ │ │
│ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │INSPECTORATUL │ │ │ │ │
│ │TERITORIAL DE MUNCA AL│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
└──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘
ANULARI AVIZE/AUTORIZAŢII/ACORDURI AUTORIZARI
┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐
│N│Insti-│Tipul nr. şi│Numele,semnatu-│ │N│Insti-│Tipul nr. şi│Numele,semnatu-│
│r│tutia │data docu- │ra şi ştampila │ │r│tutia │data docu- │ra şi ştampila │
│ │ │mentului │persoanei auto-│ │ │ │mentului │persoanei auto-│
│c│ │ │rizate │ │c│ │ │rizate │
│r│ │ │ │ │r│ │ │ │
│t│ │ │ │ │t│ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘