Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTARARE nr. 564 din 14 iunie 2001 pentru aprobarea cheltuielilor ocazionate de organizarea celei de-a V-a Reuniuni a Comitetului pentru Sprijinul Calitatii al Organizatiei Mondiale a Turismului (Bucuresti, 16-20 iunie 2001) si a Seminarului international privind calitatea serviciilor pe litoral (Mamaia, 20-22 iunie 2001)
EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 333 din 21 iunie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României,
Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.
ART. 1
Se aproba organizarea celei de-a V-a Reuniuni a Comitetului pentru Sprijinul Calitãţii al Organizaţiei Mondiale a Turismului (Bucureşti, 16-20 iunie 2001) şi a Seminarului internaţional privind calitatea serviciilor pe litoral (Mamaia, 20-22 iunie 2001).
ART. 2
Cheltuielile aferente organizãrii reuniunii şi a seminarului prevãzute la art. 1, în suma totalã de 413.083,2 mii lei, se suporta din bugetul Ministerului Turismului, de la capitolul 51.01 "Autoritãţi publice", titlul "Cheltuieli materiale şi servicii", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului de cheltuieli prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneazã:
---------------
p. Ministrul turismului,
Alin Burcea,
secretar de stat
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
DEVIZ DE CHELTUIELI
prevãzute sa se realizeze pentru cea de-a V-a Reuniune a Comitetului pentru Sprijinul Calitãţii al Organizaţiei Mondiale a Turismului (Bucureşti, 16-20 iunie 2001) şi pentru Seminarul internaţional privind calitatea serviciilor pe litoral (Mamaia, 20-22 iunie 2001)
La cea de-a V-a Reuniune a Comitetului pentru Sprijinul Calitãţii al Organizaţiei Mondiale a Turismului (Bucureşti, 16-20 iunie 2001) şi la Seminarul internaţional privind calitatea serviciilor pe litoral (Mamaia, 20-22 iunie 2001) vor participa 50 de persoane, dintre care 35 de delegaţi strãini.
1. Reuniunea Comitetului pentru Sprijinul Calitãţii al Organizaţiei Mondiale a Turismului:
Cazare la Hotelul "Marriott" - 5 invitaţi:
- 3 camere single x 4 nopti x 4.930.000 lei = 59.160.000 lei
- 1 camera single x 5 nopti x 4.930.000 lei = 24.650.000 lei
- 1 camera single x o noapte x 4.930.000 lei = 4.930.000 lei
Total cazare: 88.740.000 lei
Servicii pentru reuniune:
-------------------------
- sali de conferinţa (4 sali, 2 zile) = 29.000.000 lei
- echipament pentru conferinţa = 8.700.000 lei
- consumabile şi materiale pentru reuniune = 4.756.000 lei
- translatie:
● 6.000.000 lei x 2 zile x 4 persoane = 48.000.000 lei
Total servicii pentru reuniune: 90.456.000 lei
Mese:
- cocktail la primire - 16 iunie, Hotelul "Marriott":
● 50 de persoane x 86.100 lei/persoana = 4.305.000 lei
- cheltuieli zilnice de masa:
● 35 de persoane x 582.600 lei/persoana x 3 zile = 61.173.000 lei
- masa oficialã oferitã de domnul Matei-Agathon Dan, ministrul turismului:
● 50 de persoane x 388.400 lei/persoana = 19.420.000 lei
Total mese: 84.898.000 lei
- Racoritoare şi cafea în timpul discuţiilor şi în pauze:
● 2 zile x 50 de persoane x 44.900 lei/persoana = 4.490.000 lei
- Excursie documentara pe Valea Prahovei - 17 iunie:
● transport cu autocarul (Bucureşti-Sinaia-Bran şi retur) = 11.562.000 lei
● bilete de intrare la muzeele "Peles" şi "Bran":
● 35 de persoane x 175.000 lei/persoana = 6.125.000 lei
Total excursie: 22.177.000 lei
- Indemnizaţie pentru ghizi:
● 2 persoane x 500.000 lei/persoana x 2 zile = 2.000.000 lei
- Materiale de reprezentare:
● 35 de mape speciale x 300.000 lei/bucata = 10.500.000 lei
- Aranjament floral: 1.500.000 lei
- Transport (Bucureşti-Mamaia-Bucureşti şi turul litoralului) = 25.000.000 lei
- Cadouri: 1.487.000 lei/delegaţie
Total: 40.487.000 lei
Total reuniune: 326.758.000 lei
2. Seminarul internaţional privind calitatea serviciilor turistice pe litoral
a) Cazarea invitaţilor strãini:
- pe litoral: 2 nopti x 870.000 lei x 5 persoane = 8.700.000 lei
- la Bucureşti (la inapoiere): 3 persoane x 1 noapte x 4.350.000 lei = 13.050.000 lei
b) Cheltuieli zilnice de masa:
● 5 persoane x 582.600 lei/persoana x 2 zile = 5.826.000 lei
c) O masa oficialã:
● 30 de persoane x 388.400 lei/persoana = 11.652.000 lei
● 1 cocktail (degustare vinuri):
● 30 de persoane x 86.100 lei/persoana = 2.583.000 lei
Sala de conferinţe:
- chirie:
● 2 zile x 1.500.000 lei = 3.000.000 lei
- aparatura audio:
● 2 zile x 4.350.000 lei = 8.700.000 lei
- aparatura video:
● 2 zile x 2.320.000 lei = 4.640.000 lei
- traducatori:
● 2 zile x 580.000 lei x 3 persoane = 3.480.000 lei
Insotitori:
- cazare:
● 9 persoane x 2 nopti x 580.000 lei = 10.440.000 lei
- masa:
● 2 zile x 582.600 lei = 1.165.200 lei
- indemnizaţie:
● 3 zile x 500.000 lei/zi = 1.500.000 lei
Sofer:
- cazare: 2 nopti x 350.000 lei = 700.000 lei
- masa: 2 zile x 97.500 lei = 195.000 lei
Materiale de reprezentare (mape, blocnotesuri etc.) = 8.000.000 lei
Racoritoare, cafea: 30 de persoane x 44.900 lei/persoana x 2 zile = 2.694.000 lei
Total seminar: 86.325.200 lei
TOTAL GENERAL (1+2) = 413.083.200 LEI
--------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: