Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 543 din 26 aprilie 2006  pentru aprobarea structurilor din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale care au ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare comunitare, precum si a normelor de acordare a drepturilor salariale personalului aferent    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 543 din 26 aprilie 2006 pentru aprobarea structurilor din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale care au ca obiect de activitate gestionarea asistentei financiare comunitare, precum si a normelor de acordare a drepturilor salariale personalului aferent

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 389 din 5 mai 2006
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 1 alin. (2) şi al <>art. 2 din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile ulterioare, al <>art. II din Legea nr. 9/2006 privind aprobarea <>Ordonanţei Guvernului nr. 54/2005 pentru modificarea <>art. 1 alin. (1) din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, precum şi al <>art. 8 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 1/2006 privind unele mãsuri pentru întãrirea capacitãţii administrative a României pentru integrarea în Uniunea Europeanã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
În înţelesul prezentei hotãrâri, expresiile folosite au urmãtoarea semnificaţie:
a) gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare - activitãţi de programare, implementare, monitorizare, raportare, evaluare, contractare, control tehnic şi financiar, efectuarea plãţilor, auditare sau de avizare a legalitãţii, precum şi activitãţi specifice de coordonare şi control, cu privire la fondurile SAPARD şi la fondurile europene pentru agriculturã, dezvoltare ruralã şi pescuit;
b) structuri organizatorice de gestionare a asistenţei financiare nerambursabile comunitare - instituţiile publice din subordinea şi coordonarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, precum şi compartimentele şi colectivele organizatorice din aparatul central al acestuia, cu atribuţii şi responsabilitãţi în gestionarea fondurilor SAPARD, a fondurilor europene pentru agriculturã, dezvoltare ruralã şi pescuit, altele decât Agenţia de Plãţi pentru Dezvoltare Ruralã şi Pescuit;
c) Autoritatea de Management pentru Programul SAPARD - organismul responsabil pentru eficienţa şi corectitudinea coordonãrii şi raportãrii privind monitorizarea şi evaluarea Programului SAPARD;
d) Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã - rãspunde de gestionarea eficientã, efectivã şi transparentã a asistenţei financiare asigurate prin Fondul European pentru Garantarea Agriculturii (FEGA) pentru plãţile directe şi mãsurile de piaţã şi pentru unele mãsuri finanţate din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Ruralã (FEADR);
e) Autoritatea de Management pentru Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã - organismul responsabil pentru eficienţa şi corectitudinea programãrii, implementãrii, coordonãrii, promovãrii, controlului şi raportãrii Programului Naţional de Dezvoltare Ruralã finanţat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Ruralã (FEADR);
f) Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Pescuit - organismul responsabil pentru eficienţa şi corectitudinea programãrii, implementãrii, coordonãrii, promovãrii, controlului şi raportãrii pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Pescuit finanţat din Fondul European pentru Pescuit (FEP);
g) Fondul European pentru Pescuit (FEP) - fondul comunitar nerambursabil, acordat statelor membre ale Uniunii Europene pentru sprijinirea dezvoltãrii durabile a sectorului pescuit, a zonelor de pescuit şi a pescuitului în apele interioare;
h) Autoritatea Competentã pentru Acreditarea Agenţiilor de Plãţi pentru Agriculturã, Dezvoltare Ruralã şi Pescuit şi a Organismului Coordonator al Agenţiilor de Plãţi pentru Agriculturã, Dezvoltare Ruralã şi Pescuit - structurã organizatoricã care acordã şi/sau retrage acreditarea de funcţionare a acestora.
ART. 2
Se aprobã structurile organizatorice ale Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare acordate României de cãtre Comunitatea Europeanã pentru perioada de preaderare prin Instrumentul Special de Preaderare pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã (SAPARD), iar pentru perioada postaderare prin Fondul European pentru Garantarea Agriculturii (FEGA), prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Ruralã (FEADR), prin Fondul European pentru Pescuit (FEP):
a) Direcţia generalã dezvoltare ruralã, care îndeplineşte urmãtoarele funcţii:
1. Autoritate de Management pentru Programul SAPARD;
2. Autoritate de Management pentru Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã;
3. de programare pentru Programul SAPARD şi pentru Programul Naţional de Dezvoltare Ruralã;
4. de monitorizare, evaluare şi control al Programului SAPARD;
5. implementarea mãsurilor de asistenţã tehnicã şi formare profesionalã din Programul SAPARD;
b) Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã;
c) Agenţia Naţionalã pentru Pescuit şi Acvaculturã, care îndeplineşte funcţiile de:
1. Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Pescuit;
2. programare pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Pescuit;
d) Autoritatea Competentã pentru Acreditarea Agenţiilor de Plãţi pentru Agriculturã, Dezvoltare Ruralã şi Pescuit şi a Organismului Coordonator al Agenţiilor de Plãţi pentru Agriculturã, Dezvoltare Ruralã şi Pescuit.
ART. 3
Prevederile prezentei hotãrâri se aplicã urmãtoarelor categorii de personal:
a) personalului de conducere şi personalului de execuţie, constituit din funcţionari publici sau, dupã caz, personal încadrat cu contract individual de muncã pe duratã determinatã sau nedeterminatã, având atribuţii în procesul de gestionare a asistenţei financiare nerambursabile comunitare sau care desfãşoarã activitãţi adiacente, de naturã financiar-contabilã şi juridicã, care fac parte din structurile organizatorice prevãzute la art. 2;
b) altor categorii de personal care realizeazã activitãţi de audit şi/sau control al gestionãrii asistenţei financiare nerambursabile comunitare din cadrul structurilor organizatorice prevãzute la art. 2.
ART. 4
Salariile de bazã ale personalului prevãzut la art. 3 se majoreazã potrivit <>art. 8 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 1/2006 privind unele mãsuri pentru întãrirea capacitãţii administrative a României pentru integrarea în Uniunea Europeanã, potrivit bugetului aprobat al fiecãrei structuri organizatorice, dacã atribuţiile specifice domeniului gestionãrii asistenţei financiare nerambursabile comunitare, prevãzute în fişa postului, reprezintã minimum 75% din totalul obiectivelor şi atribuţiilor de serviciu sau minimum 75% din timpul alocat îndeplinirii tuturor atribuţiilor de serviciu prevãzute în fişa postului.
ART. 5
(1) Lista cuprinzând numãrul şi structura posturilor ocupate de personalul care gestioneazã asistenţa financiarã nerambursabilã comunitarã va fi aprobatã prin ordin al ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale, pentru fiecare structurã organizatoricã cu atribuţii în procesul de gestionare a asistenţei financiare nerambursabile comunitare, în baza raportului întocmit de compartimentul organizatoric cu atribuţii în managementul resurselor umane din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale.
(2) Majorãrile salariale vor putea fi acordate personalului din cadrul structurilor organizatorice, în baza unui dosar înaintat structurii competente din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, prevãzutã la alin. (1), alcãtuit din urmãtoarele documente:
a) regulamentul de organizare şi funcţionare al structurii organizatorice;
b) organigrama structurii organizatorice;
c) actul administrativ de constituire a structurii organizatorice, dupã caz;
d) ordinul/decizia de numire a personalului în cadrul structurii organizatorice, care va cuprinde şi lista persoanelor numite;
e) fişele postului pentru personalul din structurile organizatorice.
ART. 6
Instituţiile publice al cãror personal beneficiazã de creşteri salariale vor comunica Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale orice modificare de personal, structurã, organizare şi/sau funcţionare, împreunã cu documentele constatatoare, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul agriculturii,
pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Gheorghe Flutur

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 26 aprilie 2006.
Nr. 543.
__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016