Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. I Hotărârea Guvernului nr. 525/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 395 din 12 iunie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 1, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 1. - (1) Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, denumită în continuare A.N.R.M.A.P., se organizează şi funcţionează ca instituţie publică, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului şi în coordonarea prim-ministrului prin Cancelaria Primului-Ministru, finanţată integral de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului." 2. La articolul 5, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 5. - (1) Vicepreşedintele coordonează activitatea de supraveghere şi îndeplineşte şi alte atribuţii delegate de către preşedinte, în condiţiile legii." 3. Articolul 7 se abrogă. 4. La articolul 8, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 8. - (1) Numărul maxim de posturi din aparatul A.N.R.M.A.P. este de 137, din care un post de consilier afaceri europene." 5. La articolul 9, alineatul (5) se abrogă. 6. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. II (1) Încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat şi în noua structură organizatorică se face în termenele şi cu respectarea condiţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare pentru fiecare categorie de personal. (2) Aplicarea procedurilor legale prevăzute de Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor se realizează în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: --------------- Secretarul general al Guvernului, Ion Moraru Şeful Cancelariei Primului-Ministru, Vlad Ştefan Stoica Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Bogdan-Paul Dobrin p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Shhaideh Sevil, secretar de stat Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Mariana Câmpeanu Bucureşti, 30 iulie 2013. Nr. 542. ANEXĂ (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 525/2007) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice Numărul total de posturi = 137, exclusiv demnitarii
┌──────────────────┐
┌──────────────────────┐ │ │
│ CABINET PREŞEDINTE │<─┐ │ PREŞEDINTE ├──────────────────┐
└──────────────────────┘ ├─┤ │ │
┌──────────────────────┐ │ └──┬────────────┬──┘ │
│ COMPARTIMENT │<─┤ │ │ v
│ AUDIT PUBLIC INTERN │ │ │ │ ┌──────────────┐
└──────────────────────┘ │ │ │ │VICEPREŞEDINTE│
┌──────────────────────┐ │ │ v └──────────────┘
│COMPARTIMENT STRATEGIE│<─┤ │ ┌────────────────┐ :
│ ŞI COMUNICARE │ │ │ │SECRETAR GENERAL│ :
└──────────────────────┘ │ │ └────────────────┘ :
┌──────────────────────┐ │ │ :
│ SERVICIUL │<─┘ │ :
│ RESURSE UMANE │ │ :
└──────────────────────┘ │ :
│ :
v :
┌────────────────────┬──────────────────┬────────────────┐ :
v v v v v
┌───────────────────┐┌─────────────────┐┌─────────────────┐┌─────────────────┐
│DIRECŢIA GENERALĂ*)││DIRECŢIA GENERALĂ││DIRECŢIA GENERALĂ││DIRECŢIA GENERALĂ│
│ EVALUARE EX-ANTE ││ REGLEMENTARE, ││ MONITORIZARE, ││ SUPRAVEGHERE ŞI │
└───────────────────┘│ JURIDIC ŞI ││ STATISTICĂ ŞI ││EVALUARE EX-POST │
│ DEZVOLTARE ││ ANALIZĂ │└─────────────────┘
│ OPERAŢIONALĂ ││ │
└─────────────────┘└─────────────────┘
--------- *) Direcţia generală este condusă de un director general şi un director general adjunct. ------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.