Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 522 din 30 mai 2007  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 522 din 30 mai 2007 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 397 din 13 iunie 2007
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341 din 19 aprilie 2004, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - În vederea gestiunii unitare şi coerente, la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice, a evidenţei dosarelor profesionale şi a registrului de evidenţã al funcţionarilor publici, fiecare funcţionar public este înregistrat în registrul de evidenţã a funcţionarilor publici în ordinea datei şi, respectiv, a numãrului actului administrativ de numire în funcţia publicã în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice."

2. La articolul 5 alineatul (3), litera e) se abrogã.

3. La articolul 5 alineatul (3), literele f) şi g) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"f) numele, prenumele şi numãrul de telefon ale cel puţin unei persoane de contact, pentru situaţii de urgenţã;
g) starea civilã, numãrul copiilor minori şi data naşterii acestora;".

4. La articolul 5 alineatul (3), dupã litera h) se introduce o nouã literã, litera i), cu urmãtorul cuprins:
"i) cetãţenia."

5. La articolul 5 alineatul (4), literele a), b) şi e) se abrogã.

6. La articolul 5 alineatul (4), dupã litera e) se introduc trei noi litere, literele f), g) şi h), cu urmãtorul cuprins:
"f) studiile, pregãtirea profesionalã şi abilitãţile;
g) activitatea desfãşuratã în afara funcţiei publice;
h) accesul la informaţiile clasificate."

7. La articolul 5 alineatul (5), literele b) şi ş) se abrogã.

8. La articolul 5 alineatul (5), literele g), n), p) şi q) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"g) copie de pe carnetul de muncã şi/sau extrasul de pe fila din registrul de evidenţã a funcţionarilor publici;
........................................................................................
n) actul administrativ de aprobare/constatare a suspendãrii raportului de serviciu şi actul administrativ prin care se dispune reluarea activitãţii;
........................................................................................
p) actele administrative de desemnare în comisiile de disciplinã sau în comisiile paritare;
q) actul administrativ prin care se stabileşte participarea la activitãţi în cadrul unor proiecte/programe cu asistenţã externã;".

9. Alineatul (6) al articolului 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(6) Funcţionarul public are obligaţia de a aduce la cunoştinţã persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului modificãrile privind elementele cuprinse în dosarul sãu profesional, în termen de 5 zile de la data producerii, iar persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului are obligaţia de a opera schimbãrile intervenite, în termen de 10 zile de la data luãrii la cunoştinţã a acestora."

10. Articolul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - (1) Fiecare autoritate sau instituţie publicã are obligaţia de a întocmi evidenţa dosarelor profesionale dupã cum urmeazã:
a) formularele A, B, D, E, G şi J pe suport hârtie şi, acolo unde este posibil, şi în format electronic;
b) formularele C, F, H şi I pe suport hârtie, precum şi în format electronic.
(2) Formularele B, C şi D vor fi completate de fiecare funcţionar public pentru dosarul propriu şi verificate de persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului.
(3) Formularele se întocmesc în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp de literã 12."

11. Articolul 8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) Fiecare autoritate sau instituţie publicã va întocmi un registru de evidenţã a funcţionarilor publici, denumit în continuare registru.
(2) Registrul se întocmeşte în format electronic, conform formatului standard prevãzut în anexa nr. 2."

12. Articolul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - Prima paginã a registrului cuprinde elementele de identificare ale autoritãţii sau instituţiei publice."

13. Articolul 10 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 10. - (1) Registrul cuprinde elementele de identificare ale funcţionarilor publici, numãrul şi data actului administrativ de numire, modificare, suspendare şi încetare a raporturilor de serviciu, temeiul legal al modificãrii, suspendãrii şi încetãrii raporturilor de serviciu, durata modificãrii şi suspendãrii raportului de serviciu, precum şi numele, prenumele şi funcţia deţinutã de persoana care a fãcut înregistrarea.
(2) Fiecãrui funcţionar public îi va fi alocat un spaţiu individual în registru.
(3) Corectarea erorilor materiale se face astfel încât sã poatã fi vizibile vechea înregistrare şi datele exacte."

14. Articolul 11 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - (1) Funcţionarul public are dreptul de acces la datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul sãu profesional, atât la cele întocmite pe suport hârtie, cât şi la cele întocmite în format electronic, precum şi la datele sale înscrise în registru.
(2) Funcţionarul public are dreptul, la solicitarea sa scrisã adresatã compartimentului de resurse umane sau persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, de a primi:
a) copii de pe documentele întocmite pe suport hârtie din dosarul sãu profesional;
b) extrase de pe documentele întocmite în format electronic, certificate prin semnãturã de persoana care are atribuţii cu privire la completarea dosarului sãu profesional;
c) extrase de pe datele sale înscrise în registru, certificate prin semnãturã de persoana care are atribuţii cu privire la completarea dosarului sãu profesional;
d) adeverinţe care sã certifice informaţii cuprinse în dosarul sãu profesional sau în spaţiul sãu individual în registru."

15. Alineatul (1) al articolului 12 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - (1) La datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul profesional al funcţionarului public, atât la cele întocmite pe suport hârtie, cât şi la cele întocmite în format electronic, precum şi la datele funcţionarului public înscrise în registru au acces, în prezenţa conducãtorului compartimentului de resurse umane sau a persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, şi pot obţine copii, extrase sau certificãri ale acestor date, la solicitarea scrisã şi motivatã, numai urmãtoarele persoane şi autoritãţi sau instituţii publice:
a) conducãtorul autoritãţii sau instituţiei publice;
b) conducãtorul compartimentului în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public sau, dupã caz, alt funcţionar public care are calitatea de evaluator al funcţionarului public;
c) persoanele împuternicite ale unor autoritãţi sau instituţii publice cu atribuţii de control;
d) preşedintele şi/sau membrii comisiei de disciplinã;
e) consilierii juridici din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice în care îşi desfãşoarã activitatea funcţionarul public titular al dosarului profesional, în situaţia în care autoritatea sau instituţia publicã este parte într-un proces cu acesta, iar datele prezentate sunt relevante pentru soluţionarea cauzei;
f) funcţionarii publici din cadrul compartimentului de resurse umane care au atribuţii în acest sens;
g) instanţele judecãtoreşti şi organele de cercetare penalã".

16. Alineatul (4) al articolului 12 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Accesul, eliberarea de copii, extrase sau certificãri, totale ori parţiale, de pe registru sau de pe documentele din dosarul profesional al funcţionarului public, atât cele întocmite pe suport hârtie, cât şi cele întocmite în format electronic, este permisã numai în situaţiile prevãzute de prezenta hotãrâre."

17. Articolul 15 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 15. - Conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice rãspund de asigurarea condiţiilor de securitate privitoare la elaborarea, modificarea, completarea, pãstrarea şi transmiterea datelor cu caracter personal şi profesional înscrise în registru şi în dosarul profesional al funcţionarului public, atât a celor întocmite pe suport hârtie, cât şi a celor întocmite în format electronic, precum şi de accesul la acestea."

18. Alineatul (1) al articolului 16 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - (1) În cazurile de transfer sau de încetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau instituţia publicã va pãstra o copie de pe dosarul profesional şi va înmâna documentele întocmite pe suport hârtie, în original, precum şi documentele întocmite în format electronic, pe suport magnetic, pe bazã de semnãturã, funcţionarului public."

19. Alineatul (1) al articolului 17 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 17. - (1) Dosarul profesional al funcţionarului public eliberat din funcţia publicã şi înscris în corpul de rezervã al funcţionarilor publici se pãstreazã de cãtre autoritatea sau instituţia publicã pânã la data redistribuirii. La pãrãsirea corpului de rezervã, compartimentul de resurse umane sau persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului din cadrul autoritãţii sau instituţiei publice va preda, la cererea funcţionarului public, dosarul profesional, conform prevederilor art. 16."

20. Alineatul (1) al articolului 24 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 24. - (1) Constituie contravenţii şi se sancţioneazã cu amendã de la 500 lei la 3.000 lei urmãtoarele fapte:
a) nerespectarea dispoziţiilor art. 2 alin. (1) şi ale art. 4 alin. (3);
b) fotocopierea şi/sau transmiterea unor fotocopii de pe documentele aflate în dosarul profesional cãtre terţe persoane, fizice sau juridice, în alte situaţii decât cele prevãzute de prezenta hotãrâre;
c) refuzul de a înscrie, la solicitarea întemeiatã a funcţionarului public şi în condiţiile legii, modificãrile în dosarul profesional;
d) refuzul de a elibera dosarul profesional la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;
e) refuzul de a elibera copii de pe fila/filele din registru la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;
f) refuzul accesului la dosarul profesional, în condiţiile prevãzute de prezenta hotãrâre;
g) întocmirea defectuoasã, netransmiterea sau transmiterea cu întârziere nejustificatã temeinic a documentelor cuprinse în dosarul profesional, solicitate de Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici ori de celelalte persoane fizice sau juridice îndreptãţite, în condiţiile prezentei hotãrâri."

21. Articolul 26 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 26. - (1) Datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul profesional, atât cele întocmite pe suport hârtie, cât şi cele întocmite în format electronic, precum şi datele înscrise în registru se transmit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în xerocopie sau pe suport magnetic, dupã caz, la solicitarea acesteia.
(2) Modificãrile aduse datelor prevãzute la alin. (1) se transmit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în termenul prevãzut de lege."

22. Anexele nr. 1 şi 2 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

ART. II
<>Hotãrârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341 din 19 aprilie 2004, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica, dându-se textelor o nouã numerotare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul internelor şi reformei administrative,
Cristian David

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
Jozsef Birtalan

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 30 mai 2007.
Nr. 522.


ANEXA 1



Format standard dosar profesional


Coperta
DOSAR PROFESIONAL Nr. ...
Funcţionar public ........................


Formularul A*)

DATE REFERITOARE LA DOSARUL PROFESIONAL

1. Funcţionar public ......................................................
2. Cod numeric personal ...................................................
3. Data întocmirii dosarului profesional ..................................
4. Autoritatea sau instituţia publicã care a întocmit dosarul profesional
..............................
5. Persoana care a întocmit dosarul profesional:
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Funcţia │ Semnãtura │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘

6. Persoana (persoanele) autorizatã (autorizate) sã opereze modificãri,
completãri, rectificãri**):
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Funcţia │ Semnãtura │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘

7. Persoana (persoanele) autorizatã (autorizate) sã certifice datele
cuprinse în dosarul profesional***):
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Funcţia │ Semnãtura │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘

*) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.
**) Se completeazã ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la
data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoanã
este desemnatã sã opereze modificãri, completãri, rectificãri în
dosarele profesionale.
***) Se completeazã ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la
data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoanã
este desemnatã sã certifice datele cuprinse în dosarele profesionale.


Formularul B*)

DATE CU CARACTER PERSONAL

1. Numele:
2. Numele deţinut anterior:
3. Prenumele:
4. Cod numeric personal:
5. Data şi locul naşterii:
6. Cetãţenia:
7. Adresa de domiciliu**):
8. Adresa de reşedinţã**):
9. Persoana de contact, pentru situaţii de urgenţã**):
***)
┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
│ Numele │ Prenumele │ Adresa │ Numãr de telefon │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘

10. Starea civilã:
11. Numãrul copiilor minori şi data naşterii acestora:
12. Situaţia serviciului militar:
__________
*) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.
**) Se actualizeazã ori de câte ori este nevoie.
***) La solicitarea funcţionarului public, pot fi înscrise mai multe persoane
de contact.


Formularul C*)

STUDIILE, PREGĂTIREA PROFESIONALĂ ŞI ABILITĂŢILE

1. Studii liceale:
┌────────────────────────┬──────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│Instituţia de învãţãmânt│Profilul/specializarea│ Perioada │Data absolvirii│
├────────────────────────┼──────────────────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │
└────────────────────────┴──────────────────────┴─────────────┴───────────────┘

2. Studii postliceale:
┌────────────────────────┬──────────────────────┬─────────────┬───────────────┐
│Instituţia de învãţãmânt│Profilul/specializarea│ Perioada │Data absolvirii│
├────────────────────────┼──────────────────────┼─────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │
└────────────────────────┴──────────────────────┴─────────────┴───────────────┘

3. Studii superioare de scurtã duratã:
┌──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│Instituţia│Speciali- │Forma de │ Durata │ Perioada │Speciali- │ Data │
│de │tatea │învãţãmânt│ │ │zarea │absolvirii│
│învãţãmânt│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┘

4. Studii superioare de lungã duratã:
┌──────────┬─────────┬──────────┬──────┬────────┬────────┬──────────┬────────┐
│Instituţia│Speciali-│ Forma de │Durata│Perioada│Specia- │ Data │ Data │
│ de │tatea │învãţãmânt│ │ │lizarea │absolvirii│licenţei│
│învãţãmânt│ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼──────────┼──────┼────────┼────────┼──────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴──────────┴──────┴────────┴────────┴──────────┴────────┘

5. Studii postuniversitare:
┌──────────┬─────────┬──────────┬──────┬──────┬────────┬─────────┬──────────┐
│Instituţia│Speciali-│ Forma de │Tipul │Durata│Perioada│Speciali-│ Data │
│ de │tatea │învãţãmânt│ **) │ │ │zarea │absolvirii│
│învãţãmânt│ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼──────────┼──────┼──────┼────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴──────────┴──────┴──────┴────────┴─────────┴──────────┘

6. Cursuri de formare sau specializare:
┌──────────┬─────────┬─────────┬──────┬────────┬────────┬─────────┬──────────┐
│Instituţia│Denumirea│Tipul***)│Durata│Perioada│Specia- │Cheltu- │Certifi- │
│organiza- │cursului │ │ │ │lizarea │ieli │catul de │
│toare │ │ │ │ │ │suportate│absolvire │
│ │ │ │ │ │ │de │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼──────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴─────────┴──────┴────────┴────────┴─────────┴──────────┘

7. Limbi strãine cunoscute:
┌──────────────┬───────────────┬─────────────┬──────────────┬────────────────┐
│Limba strãinã │ Scris │ Vorbit │ Citit │ Nivelul de │
│ │ │ │ │cunoştinţe****) │
├──────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴─────────────┴──────────────┴────────────────┘

*) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.
**) Tip: aprofundate de specialitate, masterat, academice postuniversitare,
doctorat, postuniversitare de specializare, cursuri de perfecţionare
postuniversitare.
***) Tip: iniţiere, perfecţionare, specializare şi alte tipuri stabilite prin
lege.
****) Pentru cunoştinţele de limbi strãine obţinute prin cursuri de limbi
strãine finalizate cu atestat se menţioneazã calificativul precizat în
atestat. Pentru cunoştinţele de limbi strãine ce nu pot fi atestate se va
indica nivelul prin înscrierea unei cifre între 1 şi 5, unde 1 indicã nivelul
excelent, iar 5 indicã nivelul elementar.




NOTĂ:
Datele înscrise în acest formular se actualizeazã, la cererea funcţionarului public, ori de câte ori este nevoie. Modificãrile intervenite privind pregãtirea profesionalã se dovedesc cu acte originale. Actele originale doveditoare se restituie titularului. Copiile ce se fac de pe aceste acte se certificã pentru conformitate cu originalul la data prezentãrii lor de cãtre titularul dosarului profesional.
Acest formular se transmite în format electronic Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de cãtre autoritatea sau instituţia publicã la data eliberãrii funcţionarului public din funcţia publicã deţinutã.




Formularul D

ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ ÎN AFARA FUNCŢIEI PUBLICE

┌────────┬───────────┬───────┬───────┬───────┬────────┬──────┬───────┬───────┐
│Perioada│Angajatorul│Angajat│Funcţia│Atribu-│Temeiul │Durata│Temeiul│ Alte │
│ │ │pe bazã│ │ţii │juridic │ │juridic│menţi- │
│ │ │ de │ │princi-│al modi-│ │al │uni │
│ │ │ │ │pale*) │ficãrii │ │încetã-│ │
│ │ │ │ │ │sau sus-│ │rii │ │
│ │ │ │ │ │pendãrii│ │rapor- │ │
│ │ │ │ │ │rapor- │ │tului │ │
│ │ │ │ │ │tului de│ │de │ │
│ │ │ │ │ │muncã │ │muncã │ │
├────────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴───────┴───────┴───────┴────────┴──────┴───────┴───────┘

*) Vor fi înscrise cel mult 3 atribuţii principale.

Formularul E

ACTIVITATEA DESFĂŞURATĂ ÎN CADRUL AUTORITĂŢII
SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

1. Data numirii în cadrul autoritãţii sau instituţiei publice:
2. Denumirea funcţiei publice*):
3. Compartimentul*):
4. Modalitatea de ocupare a funcţiei publice*):
5. Tipul şi numãrul actului administrativ de numire*):
6. Fişa postului nr.*):
7. Atribuţiile delegate*):
8. Alte activitãţi desfãşurate*):
8.1. participare în comisii de disciplinã sau în comisii paritare
┌─────────────────┬─────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ Comisia │ Calitatea │ Perioada │ Nr. şi data │
│ │ │ │actului administrativ│
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

8.2. participare în cadrul unor proiecte/programe cu asistenţã externã
┌────────────────┬──────────────────┬─────────┬────────┬─────────────────────┐
│ Numãrul de │ Denumirea │Calitatea│Perioada│ Nr. şi data │
│identificare a │ proiectului/ │ │ │actului administrativ│
│proiectului/ │ programului │ │ │ │
│programului │ │ │ │ │
├────────────────┼──────────────────┼─────────┼────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────────────────┴──────────────────┴─────────┴────────┴─────────────────────┘

9. Exercitare cu caracter temporar
┌─────────────────┬─────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ Funcţia publicã │ Compartimentul │ Perioada │ Nr. şi data │
│ │ │ │actului administrativ│
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

10. Promovare
┌─────────────────┬─────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ Funcţia publicã │ Compartimentul │ Data │ Nr. şi data │
│ │ │ │actului administrativ│
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

11. Mutare în cadrul altui compartiment
┌─────────────────┬─────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ Funcţia publicã │ Compartimentul │ Data │ Nr. şi data │
│ │ │ │actului administrativ│
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

12. Suspendarea raporturilor de serviciu
┌─────────────────┬─────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ Modalitatea │ Motivul │ Perioada │ Nr. şi data │
│ │ │ │actului administrativ│
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

13. Încetarea suspendãrii raporturilor de serviciu
┌─────────────────┬─────────────────┬──────────────────┬─────────────────────┐
│ Data │ Motivul │ Nr. cererii │ Nr. şi data │
│ │ │ │actului administrativ│
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────────┴─────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

*) Se completeazã ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data
emiterii actului administrativ.

Formularul F

SITUAŢIA PRIVIND ACORDAREA DREPTURILOR SALARIALE ÎN ANUL ...*)

1. Salariul:
┌─────────────┬────────┬───────────┬───────┬───────────┬─────────────────────┐
│Componente**)│Cuantum │ Data │Temeiul│ Motivul │ Nr. │
│ │ │stabilirii/│ legal │modificãrii│actului administrativ│
│ │ │modificãrii│ │ │ │
├─────────────┼────────┼───────────┼───────┼───────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────┼───────────┼───────┼───────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────────┼───────────┼───────┼───────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴────────┴───────────┴───────┴───────────┴─────────────────────┘

2. Alte drepturi salariale:
2.1. Salariul de merit
acordat în temeiul ................, prin actul administrativ nr. ..........,
începând cu data ............... .
2.2. Sporuri specifice:
2.2.1. ........................ în procent de ..............................,
acordat în temeiul ............
2.2.2. ....................... în procent de ...............................,
acordat în temeiul ............
2.3. Prime:
2.3.1. lunare ....................................
2.3.2. trimestriale ..............................
2.3.3. anuale ....................................
2.3.4. de concediu ...............................
2.4. Stimulente
acordate în temeiul ..........., având o valoare medie de ......../trimestru.
2.5. Alte drepturi salariale***):
____________
*) Se completeazã anual.
**) Se completeazã conform actului normativ care reglementeazã salarizarea
funcţionarilor publici.
***) Se va indica: tipul, temeiul legal, actul administrativ pe baza cãruia
se acordã, cuantum.

Formularul G

SITUAŢIA CONCEDIILOR

┌────┬─────────────────┬────────┬──────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │Tipul concediului│Perioada│ Nr. │Aprobat de/certificat│
│crt.│ │ │cererii/certificatului│/eliberat de │
├────┼─────────────────┼────────┼──────────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼────────┼──────────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼────────┼──────────────────────┼─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴─────────────────┴────────┴──────────────────────┴─────────────────────┘

Formularul H

SITUAŢIA DISCIPLINARĂ
┌────┬─────────┬─────────┬────────────┬─────────┬────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │Abaterea │Cercetatã│Nr. şi data │Nr. şi │Sancţiu-│Tipul,nr.│Nr. şi │
│crt.│discipli-│ de │raportului │data │nea │şi data │data │
│ │narã │ │comisiei de │actului │disci- │actului │actului │
│ │ │ │disciplinã/ │adminis- │plinarã │de │adminis- │
│ │ │ │propunerea │trativ de│aplicatã│anulare │trativ │
│ │ │ │superiorului│sancţio- │ │ │privind │
│ │ │ │ierarhic │nare │ │ │radierea │
│ │ │ │ │ │ │ │sancţiu- │
│ │ │ │ │ │ │ │nii │
│ │ │ │ │ │ │ │discipli-│
│ │ │ │ │ │ │ │nare │
├────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴────────────┴─────────┴────────┴─────────┴─────────┘

Formularul I


ACCESUL LA INFORMAŢII CLASIFICATE
┌──────────────┬────────────────┬────────┬────────────────┬──────────────────┐
│ Clasa de │ Nivelul de │Perioada│Tipul şi numãrul│Motivul încetãrii │
│ secretizare │ secretizare │ │documentului de │valabilitãţii │
│ │ │ │acces │documentului │
├──────────────┼────────────────┼────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────────┼────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────────┼────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────────────┼────────┼────────────────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴────────────────┴────────┴────────────────┴──────────────────┘

Formularul J*)

ACCESUL LA DOSARUL PROFESIONAL

Persoanele care au avut acces la dosarul profesional:
┌────┬───────────────────┬───────┬─────────┬───────┬──────────┬──────────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele│Funcţia│Semnãtura│Motivul│ Accesul │ Luat la │
│crt.│ │ │ │ │autorizat │cunoştinţã de │
│ │ │ │ │ │ de │funcţionarul │
│ │ │ │ │ │ │ public │
│ │ │ │ │ │ │(data/ │
│ │ │ │ │ │ │semnãtura) │
├────┼───────────────────┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴───────┴─────────┴───────┴──────────┴──────────────┘
*) Se completeazã ori de câte ori este nevoie, la data accesului la dosarul
profesional.




ANEXA 2





REGISTRUL DE EVIDENŢĂ A FUNCŢIONARILOR PUBLICI

┌──┬────┬─────────────┬─────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬─────┐
│Nr│Nu- │ Datele de │Func-│Nr. │Te- │Nr. │Du- │Te- │Nr. │Du- │Te- │Nr. │Per-│Func-│
│c │mele│identificare │ţia │şi │me- │şi │rata│me- │şi │ra- │me- │şi │soa-│ţia │
│r │şi ├────┬────┬───┤pu- │da- │iul │da- │mo- │iul │data│ta │iul │da- │na │deţi-│
│t │pre-│Do- │Se- │CNP│blicã│ta │le- │ta │di- │le- │ac- │sus-│le- │ta │care│nutã │
│ │nu- │mi- │ria │ │ │ac- │gal │ac- │fi- │gal │tu- │pen-│gal │ac- │a │ │
│ │mele│ci- │şi │ │ │tu- │al │tu- │cã- │al │lui │dã- │al │tu- │e- │ │
│ │ │liul│nr. │ │ │lui │mo- │lui │rii │sus-│ad- │rii │în- │lui │fec-│ │
│ │ │/ │C.I.│ │ │ad- │di- │ad- │ │pen-│mi- │ │ce- │ad- │tuat│ │
│ │ │Re- │ │ │ │mi- │fi- │mi- │ │dã- │nis-│ │tã- │mi- │în- │ │
│ │ │şe- │ │ │ │nis-│cã- │nis-│ │rii │tra-│ │rii │nis │re- │ │
│ │ │din-│ │ │ │tra-│rii │tra-│ │ra- │tiv │ │ra- │tra │gis-│ │
│ │ │ţa │ │ │ │tiv-│ra- │tiv │ │por-│de │ │por-│tiv │tra-│ │
│ │ │ │ │ │ │de │por-│de │ │tu- │sus-│ │tu- │de │rea │ │
│ │ │ │ │ │ │nu- │tu- │mo- │ │lui │pen-│ │lui │în- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │mi- │lui │di- │ │de │dare│ │de │ce- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │re │de │fi- │ │ser-│ │ │ser-│ta- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ser-│care│ │vi- │ │ │vi- │re │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │vi- │ │ │ciu │ │ │ciu │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ciu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼────┼────┼────┼───┼─────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──┴────┴────┴────┴───┴─────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴─────┘



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016