Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Guvernul României hotãrãşte: ARTICOL UNIC Se aproba Normele metodologice privind finanţarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre, emise în aplicarea <>Legii cadastrului şi publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 61 din 26 martie 1996. PRIM-MINISTRU VICTOR CIORBEA Contrasemneazã: --------------- p. Ministrul lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului, Ioan Lucacel, secretar de stat Ministru de stat, ministrul finanţelor, Mircea Ciumara Ministru delegat pe lângã primul-ministru pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului şi a Departamentului pentru Administraţie Publica Localã, Remus Opris ANEXA 1 NORME METODOLOGICEprivind finanţarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane CAP. 1 Dispoziţii generale ART. 1 Cadastrul de specialitate în domeniul imobiliar-edilitar este un subsistem de evidenta şi de inventariere sistematica a tuturor bunurilor imobile din intravilanul localitãţilor, sub aspect tehnic şi economic, cu respectarea normelor tehnice şi a datelor de baza din cadastrul general, privind suprafata, categoria de folosinta şi proprietarul. Bãncile de date urbane reprezintã sistemul informaţional care are la baza datele din cadastrul imobiliar-edilitar şi din alt sectoare de activitate, care servesc la formularea strategiilor globale ale localitãţilor, în corelare cu programele de dezvoltare ale administraţiilor locale, la toate nivelurile. ART. 2 Potrivit <>art. 4 din Legea cadastrului şi publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, în calitate de coordonator al activitãţii de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar, are obligaţia de a organiza aceasta activitate la nivel naţional şi de a furniza datele specifice pentru asamblarea şi integrarea acestora în sistemul cadastrului general. ART. 3 Lucrãrile de cadastru imobiliar-edilitar se realizeazã în conformitate cu exigenţele tehnice cuprinse în metodologiile privind executarea lucrãrilor de introducere a cadastrului imobiliar în localitãţi şi a cadastrului reţelelor edilitare în localitãţi, aprobate prin <>Ordinul nr. 90/N/911-CP din 2 iunie 1997 , şi, respectiv, prin <>Ordinul nr. 91/N/912-CP din 2 iunie 1997 , al ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului şi al preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 110 din 3 iunie 1997, şi în condiţiile prevãzute în prezentele norme metodologice. CAP. 2 Organizarea şi conducerea activitãţii de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane ART. 4 Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, în colaborare cu autoritãţile administraţiei publice locale, are obligaţia sa ia toate mãsurile necesare pentru organizarea şi realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, la nivelul intravilanelor localitãţilor, cu respectarea mãsurilor şi a procedurilor din prezentele norme metodologice. ART. 5 Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului colaboreazã cu consiliile judeţene şi cu Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi asigura: - elaborarea de programe pentru realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, stabilirea prioritatilor, în funcţie de interesul unor localitãţi, şi evaluarea mijloacelor financiare necesare; - urmãrirea execuţiei lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, controlul şi avizarea acestora, pe faze şi categorii de lucrãri; - popularizarea lucrãrilor specifice cadastrului de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane; accesul specialiştilor pentru executarea lucrãrilor, amplasarea pe sol sau pe construcţii a semnelor şi semnalelor geodezice şi asigurarea zonelor de protecţie a acestora; - afişarea rezultatelor mãsurãtorilor tehnice privind parcela şi/sau construcţia, spre luare la cunostinta de cãtre proprietari. ART. 6 Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului coordoneazã, din punct de vedere tehnic şi economic, lucrãrile de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, în colaborare cu Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie. Controlul, recepţia şi avizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane se realizeazã de cãtre direcţiile de urbanism şi amenajarea teritoriului judeţene şi, respectiv, a municipiului Bucureşti şi de cãtre oficiile de cadastru, geodezie şi cartografie judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pe baza metodologiilor prevãzute la art. 3 şi în conformitate cu anexa nr. 6 la prezentele norme metodologice. CAP. 3 Finanţarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane ART. 7 În conformitate cu prevederile <>art. 9 din Legea nr. 7/1996 , finanţarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane se asigura prin transferuri de la bugetul de stat, pe baza de programe anuale, în limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinaţie. Consiliile judeţene vor deschide la trezoreriile statului, potrivit <>art. 49 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice, contul "Disponibil pentru realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, conform <>Legii nr. 7/1996 ". În municipiul Bucureşti şi în judeţul Ilfov, unde nu funcţioneazã trezorerii ale statului, se deschide, la Sucursala municipiului Bucureşti a Bãncii Comerciale Romane - S.A., contul "Disponibil pentru realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, conform <>Legii nr. 7/1996 ". Aceste conturi se alimenteazã, pe mãsura necesitãţilor, cu sumele prevãzute în bugetul Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, reprezentând transferuri de la bugetul de stat. Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti repartizeazã, conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice, sumele primite la unitãţile administrativ-teritoriale, în vederea efectuãrii cheltuielilor aprobate. Unitãţile beneficiare deschid acelaşi cont de disponibil menţionat la alin. 2. ART. 8 Pentru fundamentarea necesarului de alocaţii de la bugetul de stat în vederea realizãrii lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, se procedeazã astfel: - consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti examineazã şi centralizeazã solicitarile primite de la consiliile locale, stabilesc prioritãţile şi transmit Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, pana la data de 1 mai a anului în curs, pentru anul urmãtor, lista cuprinzând lucrãrile de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane pe localitãţi, suprafeţele propuse şi valoarea totalã a cheltuielilor, potrivit anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice; - Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului examineazã şi centralizeazã propunerile consiliilor judeţene şi ale Consiliului General al Municipiului Bucureşti, pe baza cãrora prezintã Ministerului Finanţelor estimarile proprii, în scopul includerii în proiectul bugetului de stat, pentru anul urmãtor, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice. ART. 9 În limita alocaţiilor aprobate prin legea anuala a bugetului de stat, Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului va repartiza şi va comunica consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti plafoanele aprobate pentru realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, astfel: - alocaţii pentru execuţia lucrãrilor de cadastru imobiliar-edilitar; - alocaţii pentru constituirea bãncilor de date urbane. Pe baza şi în limitele plafoanelor transmise, consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti, în funcţie de prioritãţile stabilite, vor comunica Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului lista lucrãrilor, întocmitã conform anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice, precum şi valoarea acestora, repartizata pe trimestre, în limita prevederilor bugetare comunicate. Cheltuielile pentru organizarea licitaţiilor, precum şi cele pentru verificarea, recepţia şi avizarea lucrãrilor de introducere a cadastrului de specialitate imobiliar-edilitar în localitãţi şi de constituire a bãncilor de date urbane se vor asigura în limita alocaţiilor bugetare, aprobate prin legea anuala a bugetului de stat, potrivit normelor şi normativelor în vigoare. ART. 10 În limita plafoanelor aprobate, consiliile locale vor încheia contracte de execuţie a lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane cu societãţi comerciale de specialitate, potrivit prevederilor art. 15 şi ale anexelor nr. 4, 5 şi 5a) la prezentele norme metodologice, şi pe baza metodologiilor prevãzute la art. 3. ART. 11 Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti verifica documentaţia primitã, acorda viza de control financiar propriu şi întocmesc decontul justificativ, care, împreunã cu viza oficiilor judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie şi, respectiv, al municipiului Bucureşti, se transmite, pana la data de 5 a lunii urmãtoare încheierii trimestrului, Ministerului lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, în doua exemplare, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice. Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, pe baza deconturilor justificative, solicita Ministerului Finanţelor deschiderea de credite în limita alocaţiilor bugetare aprobate şi vireazã sumele consiliilor judeţene, cu ordin de plata, la trezorerii, în contul "Disponibil pentru realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane conform <>Legii nr. 7/1996 ", şi, respectiv, pentru Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi Consiliul Judeţean Ilfov la Sucursala municipiului Bucureşti a Bãncii Comerciale Romane - S.A., în contul "Disponibil pentru realizarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane conform <>Legii nr. 7/1996 ", cu analitic distinct, la care se va anexa câte un exemplar din deconturile justificative, verificate şi avizate de minister. Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti vor vira sumele consiliilor locale, care, la primirea sumelor în cont, vor efectua, în termen de 3 zile, plãţile în conturile executantilor lucrãrilor, nominalizaţi în decontul justificativ, verificat şi avizat de Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului. ART. 12 Preşedinţii consiliilor judeţene, pentru judeţe, primarul general al municipiului Bucureşti şi primãrii celorlalte unitãţi administrativ-teritoriale rãspund, în conformitate cu prevederile art. 57 şi ale <>art. 36 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice, de utilizarea fondurilor primite de la Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului. ART. 13 Trimestrial, Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului, împreunã cu consiliile judeţene şi cu Consiliul General al Municipiului Bucureşti, vor analiza situaţia consiliilor locale care nu au încheiat contracte de execuţie a lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, urmând a se completa listele cu alte prioritati. ART. 14 În limita plafoanelor aprobate şi a prioritatilor stabilite, consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, precum şi consiliile locale sunt rãspunzãtoare de utilizarea fondurilor repartizate strict pentru destinaţia aprobatã, conform prevederilor legale, respectiv de execuţia lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane. CAP. 4 Contractarea lucrãrilor de execuţie a cadastrului de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane ART. 15 Contractarea lucrãrilor de execuţie a cadastrului de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane se va face cu respectarea prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 12/1993 privind achiziţiile publice, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 83/1994 , republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 281 din 4 decembrie 1995, precum şi ale regulamentelor de aplicare a acesteia. Contractele de execuţie a lucrãrilor se încheie, separat, se cãtre fiecare consiliu local cu ofertantul în favoarea cãruia s-a adjudecat licitaţia. La contractul pentru execuţia lucrãrilor se ataşeazã "Devizul de cheltuieli", care fundamenteazã valoarea contractului [anexele nr. 5 şi nr. 5a)], pe total şi pe fiecare element de cheltuiala. Devizul de cheltuieli face parte integrantã din contract. Lucrãrile de realizare a cadastrului de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane aflate în curs de execuţie se vor finaliza de cãtre executantii iniţiali ai lucrãrilor. CAP. 5 Dispoziţii finale ART. 16 Datele obţinute prin executarea lucrãrilor de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane sunt publice şi se vor pune la dispoziţia instituţiilor financiare de sub autoritatea Ministerului Finanţelor, cu titlu gratuit, pentru determinarea valorii impozabile a fiecãrui bun imobil, valoare ce se înscrie în Cartea funciarã. ART. 17 Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice. ANEXA 1 -------la normele metodologice------------------------
CONSILIUL*) .................
LISTA
cuprinzând lucrãrile de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, pe anul 199..., cu finanţare de la bugetul de stat, conform <>art. 9 din Legea nr. 7/1996
- mii lei -
Consiliul local Pre- Va- Va- Va- Din care, Ter-
............... U.M. Can- tul loa- loa- loa- în trim.: menul
Denumirea lucrãrii ti- .... rea rea rea I II III IV de
ta- U.M. to- rama- 199.. fina-
tea ta- sa de liza-
la exe- re
cutat
-------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
-------------------------------------------------------------------------------
Total, din care:
A. Lucrãri în continuare
-------------------------------------------------------------------------------
1. Consiliul Local....
-------------------------------------------------------------------------------
a) Cadastrul imobiliar-
edilitar
-------------------------------------------------------------------------------
- lucrãri topografice ha
- lucrãri de cadastru
imobiliar ha
- lucrãri de cadastru
edilitar ha
-------------------------------------------------------------------------------
b) Banca de date urbane
-------------------------------------------------------------------------------
- încãrcare date cadastrale ha
- întreţinerea şi actuali-
zarea bãncii de date
urbane ha
- instruire-formare
utilizatori pers.
-------------------------------------------------------------------------------
2. Consiliul Local ........
-------------------------------------------------------------------------------
a) .........................
-------------------------------------------------------------------------------
b) .........................
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL A:
-------------------------------------------------------------------------------
B. Lucrãri noi
-------------------------------------------------------------------------------
1. Consiliul Local....
-------------------------------------------------------------------------------
a) Cadastrul imobiliar-
edilitar
-------------------------------------------------------------------------------
- lucrãri topografice ha
- lucrãri de cadastru
imobiliar ha
- lucrãri de cadastru
edilitar ha
-------------------------------------------------------------------------------
b) Banca de date urbane
-------------------------------------------------------------------------------
- încãrcare date cadastrale ha
- întreţinerea şi actuali-
zarea bãncii de date
urbane ha
- instruire-formare
utilizatori pers.
-------------------------------------------------------------------------------
2. Consiliul Local ........
-------------------------------------------------------------------------------
a) .........................
-------------------------------------------------------------------------------
b) .........................
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL B:
-------------------------------------------------------------------------------
Preşedinte, Întocmit, Vizat,
--------- ------
Serviciul (biroul) de cadastru, Oficiul de cadastru, geodezie
şi cartografie
............................
Director,
-----------
*) Se completeazã, dupã caz: JUDEŢEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI.
ANEXA 2 -------la normele metodologice------------------------
MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE
ŞI AMENAJĂRII TERITORIULUI
Aprobat
Coordonatorul principal de credite
LISTA
cuprinzând lucrãrile de cadastru de specialitate imobiliar-edilitar şi de constituire a bãncilor de date urbane, pe anul 199..., cu finanţare de la bugetul de stat, conform <>art. 9 din Legea nr. 7/1996
- mii lei -
-------------------------------------------------------------------------------
Nr. Consiliul judeţean
crt. (Consiliul General al Municipiului Canti- Valoa- Din care, Termenul
Bucureşti) tatea rea în trim.: de
.................................. (ha) 199... I II III IV finali-
Denumirea lucrãrii zare
-------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL,
din care:
A. Lucrãri în continuare
1. Judeţul ...............
- Cadastrul imobiliar-edilitar şi
constituirea bãncii de date urbane
în comuna, oraşul, municipiul ......
- Cadastrul ..........................
2. Judeţul ..............................
- Cadastrul imobiliar ................
.
.
42. Municipiul Bucureşti
- Cadastrul imobiliar-edilitar şi
constituirea bãncii de date urbane
în sectorul .....................
B. Lucrãri noi
1. Judeţul ...............
- Cadastrul imobiliar-edilitar şi
constituirea bãncii de date urbane
în comuna, oraşul, municipiul ......
. ......................................
. ......................................
. ......................................
42. Municipiul Bucureşti
- Cadastrul imobiliar-edilitar şi
constituirea bãncii de date urbane
în sectorul .....................
-------------------------------------------------------------------------------
Direcţia generalã economicã Direcţia cadastru imobiliar-edilitar
Director general, şi gestiunea localitãţilor
Director,
ANEXA 3 -------la normele metodologice------------------------
CONSILIUL*) ...............
DECONT JUSTIFICATIV
privind fundamentarea necesarului de alocaţii bugetare pe trimestrul ......./199..... în aplicarea prevederilor <>Legii nr. 7/1996
- mii lei -
Beneficiarul Nr. şi data Numãrul Valoa- Disponi-
depunerii Nr. şi contului rea lu- bilul
Nr. .................. documente- data şi banca crari- la finele
crt. Denumirea lucrãrii lor la contrac- benefi- lor exe- trimestru-
consiliul*) tului ciarului cutate lui prece-
dent
-------------------------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6
-------------------------------------------------------------------------------
1. Consiliul Local ........
a) Cadastru imobiliar-
edilitar
b) Banca de date urbane
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL Consiliul Local .....
-------------------------------------------------------------------------------
2. Consiliul Local ........
a) .....................
b) .....................
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL Consiliul Local .....
-------------------------------------------------------------------------------
TOTAL Consiliul*) ........
-------------------------------------------------------------------------------
Preşedinte, Control financiar propriu, Vizat,
Director, ------
Oficiul de cadastru, geodezie
şi cartografie
............................
Director,
-----------
*) Se completeazã, dupã caz: JUDEŢEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI.
ANEXA 4 -------la normele metodologice------------------------
EXECUTANT ..............
SITUAŢIE DE LUCRĂRI
Lucrarea: "Cadastrul de specialitate imobiliar-edilitar şi constituirea bãncii de date urbane" pe trimestrul ..../199.... în localitatea (comuna, oraşul, municipiul), cu finanţare de la bugetul de stat conform art. 4 şi <>art. 9 din Legea nr. 7/1996
Nr. Canti- Preţul Valoarea
crt. Categoria de lucrãri U.M. tatea ...... Valoarea cu T.V.A.
U.M. (mii lei) (mii lei)
-------------------------------------------------------------------------------
I. Cadastrul imobiliar-edilitar
1. Lucrãri geotopografice ha
2. Lucrãri de cadastru imobiliar ha
3. Lucrãri de cadastru edilitar ha
TOTAL I:
II. Banca de date urbane
4. Încãrcare date cadastrale ha
5. Întreţinere şi actualizare
banca de date urbane ha
6. Instruire-formare utilizatori pers.
TOTAL II:
TOTAL SITUAŢIE DE LUCRĂRI:
-------------------------------------------------------------------------------
Beneficiar, Executant,
----------- ----------
Consiliul Local .......... Societatea Comercialã ..............
Primar, Director,
ANEXA 5 -------la normele metodologice------------------------
EXECUTANT ................
Contract nr. ...../199...
DEVIZ DE CHELTUIELI
privind execuţia lucrãrii: "Cadastrul de specialitate imobiliar-edilitar şi constituirea bãncii de date urbane" pe trimestrul ..../199.... în localitatea (comuna, oraşul, municipiul), cu finanţare de la bugetul de stat conform art. 4 şi <>art. 9 din Legea nr. 7/1996
- lei -
Nr. Articolele de calculatie şi %
crt. elementele de cheltuieli Valoarea fata de totalul
preţului de cost
-------------------------------------------------------------------------------
1. Materiale*1)
2. Manopera*2)
3. TOTAL 1(-)(:)2:
4. Cheltuieli generale ale societãţii comerciale*3)
5. Cheltuieli de deplasare*4)
6. TOTAL PREŢ:
7. Profit
8. TOTAL PREŢ DE COST:
9. T.V.A. (18% x rd. 8)
10. TOTAL VALOARE DE DEVIZ:
-------------------------------------------------------------------------------
Beneficiar, Executant,
----------- ----------
Consiliul Local .......... Societatea Comercialã ..............
Primar, Director,
------------- *1) Cuprinde costul materialelor utilizate în activitatea de culegere a datelor din teren (semnale geodezice, borne, repere, picheti etc.), cat şi în activitatea de birou (calc, suport plastic transparent nedeformabil, hârtie xerox şi scris, tonner, truse de capete Rotring pentru desen etc.). *2) Se calculeazã dupã modelul cuprins în anexa nr. 5a) şi se vor acorda majorãrile prevãzute de actele normative referitoare la indexarea salariilor. *3) Cuprinde: amortismente utilaje şi echipamente, taxe şi impozite, energie electrica, termica, gaze, apa, canalizare, telefon, fax, salarii ale conducerii societãţii comerciale. *4) Se vor deconta pe baza documentelor justificative, conform prevederilor Hotãrârii Guvernului nr. 543/1995, republicatã. ANEXA 5a) ---------la normele metodologice------------------------
EXECUTANT ................
CALCULUL MANOPEREI
- lei -
| Nr. | Numele şi | Salariul | Alte venituri*) | || crt. | prenumele | tarifar*) |-----------------------------| Total || | | | Spor Indemnizaţii Alte | veni- || | | | de ve- de conducere spo- | turi || | | | chime ruri | brute ||------|--------------------|-----------|-----------------------------|-------|| 1. | | | | ||------|--------------------|-----------|-----------------------------|-------|| 2. | | | | ||------|--------------------|-----------|-----------------------------|-------|| 3. | | | | ||------|--------------------|-----------|-----------------------------|-------|| 4. | | | | ||------|--------------------|-----------|-----------------------------|-------|| . | | | | || . | | | | ||------|--------------------|-----------|-----------------------------|-------|| | TOTAL MANOPERA | | | || | DIRECTA: | | | | ----------------------------------------------------------------------------- Impozite şi taxe aferente salariilor plãtite de agentul economic conform legii -----------------------------------------------------------------------------| 1. | C.A.S. | ||------|--------------------------------------------------------------|-------|| 2. | Ajutor de şomaj | ||------|--------------------------------------------------------------|-------|| . | | || . | | || . | | ||------|--------------------------------------------------------------|-------|| | TOTAL MANOPERA DIRECTA: | | ----------------------------------------------------------------------------- Beneficiar, Executant, ----------- ---------- Consiliul Local .......... Societatea Comercialã .............. Primar, Director, --------------- *) Conform ultimelor trei state de salarii şi numai pentru personalul utilizat în execuţia lucrãrilor care fac obiectul contractului. ANEXA 6 -------la normele metodologice------------------------
EXECUTANT ................
PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE-AVIZARE
din ........../199........
I. Denumirea lucrãrii .....................................................
1. Beneficiar: Consiliul Local ................................
2. Etapa: trim. ...............................................
3. Valoarea devizului de cheltuieli ...........................
4. Responsabilul lucrãrii .....................................
5. Calificativul ..............................................
II. Etapele anterioare ale activitãţii de recepţie şi avizare
| Etapa şi conţinutul | Valoarea devizului | Data |
|-------------------------------|------------------------|-------------------|
|-------------------------------|------------------------|-------------------|
|-------------------------------|------------------------|-------------------|
----------------------------------------------------------------------------
III. Comisia de recepţie-avizare*)
- Preşedinte: .................
- Membri:
1) ..........................
2) ..........................
3) ..........................
4) ..........................
5) ..........................
- Invitaţi:
1) ..........................
2) ..........................
3) ..........................
IV. Constatãri: ....................
V. Observaţii şi recomandãri: ......
Beneficiar, Executant, Vizat,
----------- ---------- ------
Consiliul Local ....... Societatea Comercialã ....... Oficiul de cadastru,
Primar, Director, geodezie şi
cartografie .........
Director,
------------- *) Din comisia pentru recepţie-avizare trebuie sa facã parte, în mod obligatoriu, reprezentantul Consiliului judeţean sau, dupã caz, al Consiliului General al Municipiului Bucureşti şi reprezentantul Oficiului de cadastru, geodezie şi cartografie. -----------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.