Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor art. 108 din Constituţia României, republicată, având în vedere dispoziţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale, a numărului de posturi şi reducerea cheltuielilor la instituţiile şi autorităţile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. I Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 14 din 8 ianuarie 2013, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 9, alineatul (2) va avea următorul cuprins: "(2) Numărul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice este de 739, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului." 2. La articolul 13, alineatul (1) va avea următorul cuprins: "Art. 13. - (1) Ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice este ajutat în activitatea sa de 4 secretari de stat, numiţi prin decizii ale prim-ministrului, precum şi de secretarul general şi de 2 secretari generali adjuncţi, numiţi în condiţiile legii." 3. Anexa "Structura organizatorică a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. II Încadrarea personalului în numărul de posturi şi în noua structură organizatorică se realizează în termenele şi cu procedura aplicabilă fiecărei categorii de personal, în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice. ART. III Încetarea raporturilor de serviciu/muncă determinată de reducerea numărului de posturi în structura organizatorică a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice se realizează în termenele şi cu procedura aplicabilă fiecărei categorii de personal, în termen de minimum 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: --------------- Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Nicolae-Liviu Dragnea Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Daniel Chiţoiu Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Mariana Câmpeanu Bucureşti, 24 iulie 2013. Nr. 512. ANEXĂ ------(Anexă la Hotărârea Guvernului nr. 1/2013)------------------------------------------ STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice
┌─────────────┐
┌───────────────────────┐ │Numărul maxim│
┌───────────────────────────────────────┤ MINISTRU │ │ de posturi │
│ ┌───────────────────────┐ └┬─────────┬───────────┬┘ ┌───────────────────────┐ │739, exclusiv│
│ │ AUDIT INTERN*) │<-------┘ │ └───────>│ SERVICIUL │ │ demnitarii │
│ │ (SERVICIU) │ │ │ ANTICORUPŢIE │ │şi posturile │
│ └───────────────────────┘ │ └───────────────────────┘ │ aferente │
│ ┌───────────────────────┐ │ ┌───────────────────────┐ │ cabinetului │
│ │ CORP CONTROL*) │<─────────────────┼───────────────────>│CENTRUL OPERATIV PENTRU│ │ viceprim- │
│ │ (BIROU) │ │ │ SITUAŢII DE URGENŢĂ │ │ ministrului │
│ └───────────────────────┘ │ │ (COMPARTIMENT) │ └─────────────┘
│ ┌───────────────────────┐ │ └───────────────────────┘ ┌────────────┐
│ │SOLUŢIONARE CONTESTAŢII│ ├──────────────────────────────────────────────>│ COLEGIUL │
│ │ NEREGULI FONDURI │ │ ┌───────────────────────┐ │MINISTERULUI│
│ │ EUROPENE*) │<─────────────────┼───────────────────>│ UNITATEA DE POLITICI │ └────────────┘
│ └───────────────────────┘ │ │ PUBLICE │
│ │ └───────────────────────┘
│ ┌───────────────────────┐ │ ┌───────────────────────┐
│ │ │ │ │ GESTIUNEA ŞI PROTECŢIA│
│ │ DIRECŢIA COMUNICARE │<─────────────────┼───────────────────>│ INFORMAŢIILOR │
│ │ │ │ │ CLASIFICATE │
│ └───────────────────────┘ │ └───────────────────────┘
│ ┌──────────────────────┬────────────────┼────────────┬─────────────────────┐
│ v v │ v v
│ ┌──────────────────┐ ┌──────────────────┐ │ ┌──────────────────┐ ┌──────────────────┐
│ │ SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT │ │ │ SECRETAR DE STAT │ │ SECRETAR DE STAT │
│ └──────────────────┘ └──────────────────┘ │ └──────────────────┘ └──────────────────┘
│ v
│ ┌────────────────────────┐ ┌────────────────────────┐ ┌────────────────────────┐
│ │SECRETAR GENERAL ADJUNCT│<───┤ SECRETAR GENERAL ├───>│SECRETAR GENERAL ADJUNCT│
│ └────────────────────────┘ └────────────────────────┘ └────────────────────────┘
│
└─────────┬──────────────────────────────┬────────────────────────┬─────────┬───────────────┐
v v v │ v
┌─────────────────┐ ┌─────────────────┐ ┌─────────────────┐ │ ┌─────────────────────┐
│DIRECŢIA GENERALĂ│ │DIRECŢIA GENERALĂ│ │DIRECŢIA GENERALĂ│ │ │ DIRECŢIA GENERALĂ │
│ DEZVOLTARE │ │ ADMINISTRAŢIE │ │ PROGRAME │ │ │MANAGEMENT FINANCIAR,│
│ REGIONALĂ ŞI │ │ PUBLICĂ │ │ EUROPENE │ │ │ RESURSE UMANE ŞI │
│ INFRASTRUCTURĂ │ ├─────────────────┘ ├─────────────────┘ │ │ ACHIZIŢII │
├─────────────────┘ │ │ │ ├─────────────────────┘
│ ┌─────────────────┐ │ ┌────────────────┐ │ ┌────────────┐ │ │ ┌──────────────────┐
├>│ DIRECŢIA │ │ │ DIRECŢIA PT. │ │ │ DIRECŢIA │ │ │ │ DIRECŢIA BUGET │
│ │ TEHNICĂ │ ├>│DESCENTRALIZAREA│ ├>│ AM-POR │ │ ├─>│ FINANCIAR, │
│ └─────────────────┘ │ │ ADMINISTRAŢIEI │ │ └────────────┘ │ │ │ CONTABILITATE │
│ ┌─────────────────┐ │ │ PUBLICE │ │ ┌────────────┐ │ │ └──────────────────┘
├>│DIRECŢIA POLITICI│ │ └────────────────┘ │ │ DIRECŢIA │ │ │ ┌──────────────────┐
│ │ ŞI STRATEGII │ │ ┌────────────────┐ ├>│AM-PROGRAME │ │ │ │ DIRECŢIA RESURSE │
│ └─────────────────┘ │ │ DIRECŢIA PT. │ │ │ COOPERARE │ │ ├─>│ UMANE │
│ ┌─────────────────┐ ├>│ REFORMA │ │ │TERITORIALĂ │ │ │ │ │
├>│DIRECŢIA LUCRĂRI │ │ │ ADMINISTRAŢIEI │ │ │ EUROPEANĂ │ │ │ └──────────────────┘
│ │ PUBLICE │ │ │ PUBLICE │ │ └────────────┘ │ │ ┌───────────────┐
│ └─────────────────┘ │ └────────────────┘ │ ┌────────────┐ │ │ │ DIRECŢIA │
│ ┌─────────────────┐ │ ┌────────────────┐ │ │DIRECŢIA PT.│ │ └─>│ ACHIZIŢII │
│ │ UNITATEA DE │ │ │ DIRECŢIA PT. │ ├>│DEZVOLTAREA │ │ │ PUBLICE │
└>│ COORDONARE A │ └>│POLITICI FISCALE│ │ │CAPACITĂŢII │ │ └───────────────┘
│ PROIECTELOR*) │ │ ŞI BUGETARE │ │ │ ADMINIS- │ │ ┌───────────────────┐
└─────────────────┘ │ LOCALE │ │ │ TRATIVE │ │ │ DIRECŢIA │
└────────────────┘ │ └────────────┘ │ │ GENERALĂ AVIZARE, │
│ ┌────────────┐ └─>│CONTENCIOS, RELAŢIA│
│ │ DIRECŢIA │ │ CU PARLAMENTUL ŞI │
├>│ AUTORIZARE │ │ DIALOG SOCIAL │
│ │ PROGRAME │ └───────────────────┘
│ └────────────┘
│ ┌─────────────┐
│ │ DIRECŢIA │
├>│ PLĂŢI ŞI │
│ │CONTABILITATE│
│ └─────────────┘
┌────────────────┐ │ ┌────────────┐
│UNITATEA AUTORI-│ │ │ DIRECŢIA │
│ TĂŢI NAŢIONALE │<┼>│CONTROL PRIM│
│ PT. PROGRAME │ │ │ NIVEL │
│ EUROPENE*) │ │ └────────────┘
│ (SERVICIU) │ │
└────────────────┘ │ ┌────────────┐
┌────────────────┐ │ │ DIRECŢIA │
│UNITATEA GESTIO-│ ├>│MONITORIZARE│
│ NARE NEREGULI │ │ └────────────┘
│ FONDURI │<┤ ┌────────────┐
│ EUROPENE*) │ │ │ DIRECŢIA │
│ (SERVICIU) │ │ │ CONSTATARE │
└────────────────┘ └>│ŞI STABILIRE│
│ NEREGULI │
└────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│*) Se organizează conform legislaţiei în vigoare, prin ordin al ministrului.│
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.