Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 509 din 2 iunie 2010  privind infiintarea, organizarea si functionarea Comisiei interministeriale pentru dezvoltare turistica    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 509 din 2 iunie 2010 privind infiintarea, organizarea si functionarea Comisiei interministeriale pentru dezvoltare turistica

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 412 din 21 iunie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 509 din 2 iunie 2010
privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei interministeriale pentru dezvoltare turisticã
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 412 din 21 iunie 2010


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , şi al <>art. 12 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se constituie Comisia interministerialã pentru dezvoltare turisticã, organism consultativ, fãrã personalitate juridicã, denumitã în continuare Comisie, în scopul coordonãrii şi promovãrii politicilor şi acţiunilor de analizã, precum şi al dezvoltãrii în domeniul turismului.
(2) Comisia este formatã din câte un reprezentant din cadrul urmãtoarelor autoritãţi ale administraţiei publice centrale:
a) Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului;
b) Ministerul Mediului şi Pãdurilor;
c) Ministerul Administraţiei şi Internelor;
d) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale;
e) Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional;
f) Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului;
g) Ministerul Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale;
h) Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii;
i) Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri;
j) Ministerul Sãnãtãţii;
k) Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale;
l) Ministerul Finanţelor Publice.
(3) Reprezentanţii autoritãţilor administraţiei publice centrale prevãzute la alin. (2) lit. a)-k) sunt desemnaţi la nivel de secretar de stat.
(4) Reprezentantul autoritãţii administraţiei publice centrale prevãzute la alin. 2 lit. (l) este desemnat la nivel de director.
(5) Componenţa nominalã a Comisiei se stabileşte prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului, în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, pe baza propunerilor transmise Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în termen de 5 zile, de cãtre autoritãţile administraţiei publice centrale prevãzute la alin. (2).
ART. 2
(1) Activitatea Comisiei este coordonatã de secretarul de stat cu sarcini în domeniul turismului din cadrul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al Comisiei.
(2) Hotãrârile Comisiei se adoptã cu votul majoritãţii membrilor prezenţi, în conformitate cu prevederile regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei, aprobat prin hotãrâre a acesteia.
ART. 3
Comisia armonizeazã şi coordoneazã activitãţile specifice realizate de autoritãţile administraţiei publice centrale cu competenţe în domeniu.
ART. 4
Comisia îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) urmãreşte eficientizarea raporturilor dintre autoritãţile administraţiei publice centrale, instituţii şi autoritãţi publice în domeniul dezvoltãrii turismului;
b) asigurã comunicarea interministerialã din acest domeniu, precum şi armonizarea punctelor de vedere;
c) avizeazã politicile naţionale şi strategiile sectoriale cu implicaţii asupra dezvoltãrii turismului, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
d) urmãreşte asigurarea caracterului unitar şi coerent al strategiilor şi politicilor din domenii specifice economice, în corelare cu turismul;
e) propune mãsuri pentru impulsionarea şi accelerarea procesului de dezvoltare şi modernizare a infrastructurii de turism;
f) analizeazã, monitorizeazã şi propune mãsuri pentru dezvoltarea durabilã a turismului, promovarea turismului ecologic şi integrarea politicilor de protecţie a mediului în strategiile şi programele de dezvoltare a turismului;
g) iniţiazã demersuri pentru mobilizarea resurselor financiare intersectoriale necesare implementãrii strategiilor şi programelor de dezvoltare a turismului;
h) monitorizeazã şi evalueazã modul de îndeplinire a obiectivelor şi acţiunilor cuprinse în documentele programatice din domeniu;
i) propune elaborarea proiectelor de acte normative referitoare la dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii de turism, precum şi a celor referitoare la promovarea turismului;
j) analizeazã, monitorizeazã şi propune mãsuri pentru combaterea situaţiilor de urgenţã care pot sã intervinã în sectorul turistic, prin asigurarea unei legãturi continue şi a transferului de informaţii cu Comitetul guvernamental pentru situaţii de urgenţã;
k) informeazã periodic şi ori de câte ori este necesar Guvernul cu privire la activitatea desfãşuratã şi mãsurile dispuse.
ART. 5
(1) Secretariatul Comisiei se asigurã de cãtre Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, prin structura de specialitate care coordoneazã activitãţile desfãşurate în domeniul dezvoltãrii şi modernizãrii infrastructurii de turism, desemnatã prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului.
(2) Atribuţiile şi responsabilitãţile secretariatului se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei.
(3) Comisia poate decide constituirea de grupuri de lucru formate din specialişti din cadrul autoritãţilor administraţiei publice centrale prevãzute la art. 1 alin. (2).
(4) Modul de constituire, organizare şi atribuţiile grupurilor de lucru se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei.
ART. 6
Comisia se întruneşte lunar sau ori de câte ori este necesar, la convocarea preşedintelui acesteia.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul dezvoltãrii
regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea

Ministrul administraţiei
şi internelor,
Vasile Blaga

Ministrul mediului şi pãdurilor,
Laszlo Borbely

Ministrul agriculturii
şi dezvoltãrii rurale,
Mihail Dumitru

Ministrul culturii
şi patrimoniului naţional,
Kelemen Hunor

Ministrul educaţiei, cercetãrii,
tineretului şi sportului,
Daniel Petru Funeriu

Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Radu Mircea Berceanu

Ministrul economiei,
comerţului şi mediului de afaceri,
Adriean Videanu

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Ministrul comunicaţiilor
şi societãţii informaţionale,
Gabriel Sandu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 2 iunie 2010.
Nr. 509.
---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016