Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTARARE nr. 50 din 23 ianuarie 2013 pentru modificarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului pentru definitivare in functie, promovare in grade sau trepte profesionale superioare ori din functia de grefier cu studii medii in cea de grefier cu studii superioare, in cadrul aceleiasi instante ori aceluiasi parchet, precum si in functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 181/2007
EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 86 din 8 februarie 2013
Având în vedere prevederile art. 43 şi 44 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor art. 133 alin. (5) din Constituţia României, republicată, art. 23 alin. (1) şi ale art. 38 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, precum şi ale art. 44 alin. (3) din Legea nr. 567/2004, cu modificările şi completările ulterioare,
Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăşte:
ART. I
Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare ori din funcţia de grefier cu studii medii în cea de grefier cu studii superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 181/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 251 din 16 aprilie 2007, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 9 va avea următorul cuprins:
"Art. 9. - Îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 8 şi 8^1 se constată printr-un raport întocmit de compartimentul de specialitate al instanţei sau parchetului unde candidatul îşi desfăşoară activitatea."
2. Articolul 26 va avea următorul cuprins:
"Art. 26. - (1) Cu 10 zile înaintea datei examenului comisia de examen va verifica îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de participare la examen şi va afişa lista candidaţilor admişi să susţină examenul şi a celor respinşi, la sediul instanţei sau parchetului care organizează examenul. Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişării listei.
(2) Contestaţia se soluţionează, în termen de 3 zile, de comisia prevăzută la art. 29 alin. (1).
(3) Modul de soluţionare a contestaţiei se comunică prin afişare la sediul instanţei sau parchetului care organizează examenul, cel mai târziu cu o zi înainte de data desfăşurării examenului."
ART. II
Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Consiliului
Superior al Magistraturii,
procuror Oana Andrea Schmidt-Hăineală
Bucureşti, 23 ianuarie 2013.
Nr. 50.
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: