Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 5 din 25 martie 2010  privind aprobarea   Normei nr. 4/2010 pentru completarea   Normei nr. 11/2009 privind procedura de supraveghere a punerii in aplicare a sanctiunilor internationale in sistemul pensiilor private, aprobata prin   Hotararea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 14/2009     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 5 din 25 martie 2010 privind aprobarea Normei nr. 4/2010 pentru completarea Normei nr. 11/2009 privind procedura de supraveghere a punerii in aplicare a sanctiunilor internationale in sistemul pensiilor private, aprobata prin Hotararea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 14/2009

EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 217 din 7 aprilie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 5 din 25 martie 2010
privind aprobarea <>Normei nr. 4/2010 pentru completarea <>Normei nr. 11/2009 privind procedura de supraveghere a punerii în aplicare a sancţiunilor internaţionale în sistemul pensiilor private, aprobatã prin <>Hotãrârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 14/2009
EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 217 din 7 aprilie 2010


În temeiul prevederilor <>art. 16 , <>art. 23 lit. f) şi ale <>art. 24 lit. o) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
în baza <>Hotãrârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
având în vedere prevederile <>Legii nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza prevederilor <>art. 12 alin. (2) , <>art. 17 alin. (6) şi ale <>art. 18 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009 , şi ale <>art. II din Legea nr. 217/2009 pentru aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale,
în baza Notei de fundamentare nr. 236 din 18 martie 2010 a Direcţiei reglementare, prezentatã în cadrul şedinţei Consiliului din data de 25 martie 2010,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite urmãtoarea hotãrâre:

ART. 1
Se aprobã <>Norma nr. 4/2010 pentru completarea <>Normei nr. 11/2009 privind procedura de supraveghere a punerii în aplicare a sancţiunilor internaţionale în sistemul pensiilor private, aprobatã prin <>Hotãrârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 14/2009 , prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Prezenta hotãrâre şi norma menţionatã la art. 1 se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 3
Direcţia secretariat, directorul general adjunct şi Direcţia reglementare asigurã ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotãrâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului
de Pensii Private,
Mircea Oancea

Bucureşti, 25 martie 2010.
Nr. 5.


ANEXÃ

<>NORMA Nr. 4/2010
pentru completarea <>Normei nr. 11/2009 privind procedura de
supraveghere a punerii în aplicare a sancţiunilor
internaţionale în sistemul pensiilor private

În temeiul dispoziţiilor <>art. 16 , <>art. 23 lit. f) şi ale <>art. 24 lit. o) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
având în vedere prevederile <>Legii nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza prevederilor <>art. 12 alin. (2) , <>art. 17 alin. (6) şi ale <>art. 18 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009 , şi ale <>art. II din Legea nr. 217/2009 pentru aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumitã în continuare Comisie, emite prezenta normã.

ARTICOL UNIC
<>Norma nr. 11/2009 privind procedura de supraveghere a punerii în aplicare a sancţiunilor internaţionale în sistemul pensiilor private, aprobatã prin <>Hotãrârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 14/2009 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 328 din 18 mai 2009, se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 7, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmãtorul cuprins:
"(3) Entitãţile prevãzute la art. 1 au obligaţia sã raporteze Comisiei, atât în format letric, cât şi electronic, date relevante privind persoanele, entitãţile desemnate şi operaţiunile care implicã bunuri, prin completarea Formularului pentru raportarea persoanelor, entitãţilor desemnate şi a operaţiunilor care implicã bunuri în sensul <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009 , conform anexei care face parte integrantã din prezenta normã."
2. Dupã articolul 11 se introduce o anexã având cuprinsul prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta normã.


ANEXÃ
la normã
(Anexa la <>Norma nr. 11/2009 )

FORMULAR *1)
pentru raportarea persoanelor, entitãţilor
desemnate şi a operaţiunilor care implicã bunuri
în sensul Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr.
<>202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor
internaţionale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009

------------
*1) Completarea rubricilor se face dupã caz.

CAP. I
Informaţii generale de identificare a entitãţii raportoare

I.1. Informaţii generale


┌──────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
│Data întocmirii ..................│Numãrul de înregistrare la emitent ........│
├──────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┤
│Tipul entitãţii raportoare ...................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Actul normativ prin care s-a instituit sancţiunea ............................│
│..............................................................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



I.2. Entitatea raportoare
Date de identificare


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea ....................................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Forma juridicã de organizare .................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numãrul de ordine în registrul comerţului ....................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul unic de înregistrare (CUI) .............................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul de identificare fiscalã (CIF) ..........................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Sediul social


┌────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Judeţul ............................│Localitatea .............................│
├────────────────────────────────────┴──┬────────┬─────────────────────────────┤
│Strada ............................... │Nr. ... │Sectorul ....................│
└───────────────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────┘



Subunitatea unde a avut loc tranzacţia raportatã


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea ....................................................................│
├───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│Judeţul ...............................│ Localitatea .........................│
└───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘



CAP. II
Date de identificare ale persoanelor desemnate

II.A. Persoana juridicã
Date de identificare


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea .............................................. .................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Forma juridicã de organizare ................................................ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numãrul de ordine în registrul comerţului/Registrul naţional │
│al asociaţiilor şi fundaţiilor .............................................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul unic de înregistrare (CUI) ............................................ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul de identificare fiscalã (CIF) ......................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Locul înregistrãrii - pentru persoane juridice strãine


┌────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Ţara ...............................│Localitatea .............................│
└────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘



Sediul social


┌────────────────┬────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Ţara............│Judeţul.................│Localitatea ....................... │
├────────────────┴───────────────────┬────┴──┬─────────────────────────────────┤
│Strada .............................│Nr. ...│Sectorul ....................... │
└────────────────────────────────────┴───────┴─────────────────────────────────┘



Date de identificare ale reprezentantului legal


┌────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Numele .............................│Prenumele ...............................│
├────────────────────────────────────┴───┬─────────────┬───────────────────────┤
│Tipul documentului de identitate .......│Seria .......│Nr. ...................│
├─────────────────────────────┬──────────┴─────────────┴───────────────────────┤
│Emis la data de .... ........│Autoritatea emitentã ...........................│
├─────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────┤
│Codul numeric personal .......................................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



II.B. Persoana fizicã
Date de identificare


┌────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Numele .............................│Prenumele ...............................│
├──────────────────────────────┬─────┴─────────────────────────────────────────┤
│Data naşterii ............... │Locul naşterii ................................│
├──────────────────────────────┴───┬───────────────────────────────────────────┤
│Cetãţenia ....................... │Rezident/Nerezident .......................│
├──────────────────────────────────┴─────┬────────────┬────────────────────────┤
│Tipul documentului de identitate .......│Seria ......│Nr. ................... │
├─────────────────────────────────────┬──┴────────────┴────────────────────────┤
│Emis la data de .....................│Autoritatea emitentã .................. │
├─────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┤
│Codul numeric personal ...................................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Domiciliul sau reşedinţa


┌─────────────────────┬─────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Ţara ............... │Judeţul ................ │Localitatea ................. │
├─────────────────────┴────────────────┬────────┴──┬───────────────────────────┤
│Strada ............................. │Nr. ...... │Sectorul ................. │
└──────────────────────────────────────┴───────────┴───────────────────────────┘



CAP. III
Informaţii despre contracte/tranzacţii care fac obiectul raportãrii


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Tipul contractului/tranzacţiei ...............................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numãrul de înregistrare şi data încheierii contractului/tranzacţiei ..........│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Pãrţile contractului/tranzacţiei .............................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Valoarea totalã a contractului/tranzacţiei (în cifre şi litere) ..............│
│..............................................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Valabilitatea contractului ...................................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



CAP. IV
Informaţii despre conturile şi subconturile care fac obiectul raportãrii


┌───────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Tipul conturilor ..................│Nr. total conturi ........................│
│...................................│ │
│...................................│ │
│...................................│ │
└───────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘



Detalii despre conturi şi subconturi


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Conturi ..................................................................... │
│............................................................................. │
│............................................................................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Subconturi .................................................................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Valute ...................................................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



CAP. V
Date despre ordonatorul, intermediarul sau beneficiarul tranzacţiei realizate cu persoana indicatã la cap. II

V.1. Persoanã juridicã
Date de identificare


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea .............................................. .................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Forma juridicã de organizare ................................................ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numãrul de ordine în registrul comerţului/Registrul naţional │
│al asociaţiilor şi fundaţiilor .............................................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul unic de înregistrare (CUI) ............................................ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul de identificare fiscalã (CIF) ......................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Sediul


┌─────────────────────┬─────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Ţara ............... │Judeţul ................ │Localitatea ................. │
├─────────────────────┴────────────────┬────────┴──┬───────────────────────────┤
│Strada ............................. │Nr. ...... │Sectorul ................. │
└──────────────────────────────────────┴───────────┴───────────────────────────┘



V.2. Persoanã fizicã
Date de identificare


┌────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│Numele .............................│Prenumele ...............................│
├────────────────────────────────────┴───┬────────────┬────────────────────────┤
│Tipul documentului de identitate .......│Seria ......│Nr. doc................ │
├─────────────────────────────────────┬──┴────────────┴────────────────────────┤
│Emis la data de .....................│Autoritatea emitentã .................. │
├─────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┤
│Codul numeric personal ...................................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



Domiciliul


┌─────────────────────┬─────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Ţara ............... │Judeţul ................ │Localitatea ................. │
├─────────────────────┴────────────────┬────────┴──┬───────────────────────────┤
│Strada ............................. │Nr. ...... │Sectorul ................. │
└──────────────────────────────────────┴───────────┴───────────────────────────┘



CAP. VI
Informaţii privind bunurile care fac obiectul raportãrii


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Tipul de legãturã ............................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Valoarea totalã a bunurilor...................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Valuta .......................................................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



CAP. VII
Descrierea circumstanţelor relevante


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Descrierea oricãror circumstanţe relevante ...................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



CAP. VIII
Semnãturi


┌────────────────────────────────────────────────┐
│ Semnãturã autorizatã │
│ .............................. │
│ (numele, prenumele şi funcţia) │
│ │
│ Ştampila │
│ ................ │
├────────────────────────────────────────────────┤
│ Întocmit │
│ .......................... │
│ (numele, prenumele şi telefonul) │
└────────────────────────────────────────────────┘



NOTĂ?
privind unele aspecte referitoare la
completarea Formularului pentru raportarea persoanelor,
entitãţilor desemnate şi a operaţiunilor care implicã
bunuri în sensul <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008
privind punerea în aplicare a sancţiunilor
internaţionale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009

1. Completarea de cãtre entitãţile raportoare a rubricilor Formularului pentru raportarea persoanelor, entitãţilor desemnate şi a operaţiunilor care implicã bunuri în sensul <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancţiunilor internaţionale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009 se face dupã caz.
2. La cap. II, sintagma persoane desemnate este folositã în sensul dispoziţiilor <>art. 2 lit. b) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009 , reprezentând guvernele statelor, entitãţile nestatale sau persoanele care fac obiectul unor sancţiuni internaţionale.
3. La cap. VI:
a) prin bun se înţelege: orice tehnologie sau produs purtãtor de valoare economicã sau destinat satisfacerii unui anumit scop, corporal ori necorporal, care aparţine sau este deţinut ori aflat sub controlul unor persoane sau entitãţi desemnate ori care este interzis la import sau export din şi cãtre o anumitã destinaţie; sunt asimilate definiţiei bunurilor fondurile, resursele economice şi produsele sau tehnologiile cu dublã utilizare, aşa cum noţiunea este definitã prin dispoziţiile <>art. 2 lit. c) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 202/2008 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 217/2009 ;
b) la rubrica "tipul de legãturã" se fac precizãri în ceea ce priveşte dreptul de proprietate, posesia, folosinţa sau dreptul de dispoziţie asupra bunului ce face obiectul raportãrii.
4. La cap. VIII, prin sintagma semnãturã autorizatã se înţelege semnãtura persoanei/persoanelor învestite, conform legislaţiei incidente, cu autoritatea de a reprezenta oficial entitatea raportoare în relaţiile cu terţii.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016