───────
la regulament
─────────────
CERERE DE ÎNSCRIERE
a persoanelor care au obţinut calitatea de consultant fiscal în evidenţa Camerei Consultanţilor Fiscali
Subsemnatul/Subsemnata ..........., CNP ......., legitimat/legitimatã cu BI/CI/paşaport seria .... nr. ........, emis/emisã la data de ......... de ............, domiciliat/domiciliatã în localitatea ......., str. ......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ........., având calitatea de consultant fiscal, ca urmare a promovãrii examenului la Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea .....................___.. , vã rog a dispune admiterea mea ca membru activ/inactiv al Camerei Consultanţilor Fiscali şi înscrierea în evidenţele acesteia în conformitate cu prevederile <>art. 21 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
În susţinerea cererii mele depun alãturat urmãtoarele:
- BI/CI/paşaport seria ...... nr. ......, emis/emisã la data de .......... de .........., în copie;
- documentul de platã a taxei de înscriere în evidenţa Camerei Consultanţilor Fiscali, în copie;
- douã fotografii de 2/3 cm.
Declar pe propria rãspundere cã locul de desfãşurare a activitãţii este în localitatea ............, str. ......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ...., ap. ..., judeţul/sectorul ........, şi mã oblig sã declar în termen de 30 de zile orice modificare intervenitã în datele menţionate mai sus.
Totodatã, mã angajez sã respect dispoziţiile legii, ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali şi ale normelor interne şi sã nu uzez de titlul profesional de consultant fiscal sau de altã titulaturã care ar putea sugera vreo asociere cu Camera Consultanţilor Fiscali, în caz de retragere a calitãţii de membru al acesteia.
Data .....................
Semnãtura .........................
ANEXA 2
────────
la regulament
──────────────
CERERE DE ÎNSCRIERE
a persoanelor provenite dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spaţiului Economic European care doresc sã desfãşoare activitatea de consultant fiscal în România
Subsemnatul/Subsemnata ........, CNP ........., legitimat/legitimatã cu CI/paşaport seria .... nr. ......., emisã/emis la data de .......... de ......, domiciliat/domiciliatã în localitatea ........, str. ...... nr. ...., bl. ...., sc. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ....., având calitatea de consultant fiscal, ca urmare a promovãrii examenului-interviu la Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea ...., vã rog a dispune admiterea mea ca membru activ al Camerei Consultanţilor Fiscali şi înscrierea în evidenţele acesteia în conformitate cu prevederile <>art. 21 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 198/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
În susţinerea cererii mele depun alãturat urmãtoarele:
- actul de identitate, în copie;
- documentul de platã a taxei de înscriere în evidenţa Camerei Consultanţilor Fiscali, în copie;
- actul prin care se atestã calitatea de consultant fiscal în statul membru de origine, tradus şi legalizat;
- declaraţie notarialã pe propria rãspundere cã nu am suferit condamnãri penale;
- douã fotografii de 2/3 cm.
Declar pe propria rãspundere cã locul de desfãşurare a activitãţii este în localitatea ............, str. ......... nr. ...., bl. ...., sc. ..., et. ..., ap. ....., judeţul/sectorul ......, şi mã oblig sã declar în termen de 30 de zile orice modificare intervenitã în datele menţionate mai sus.
Totodatã, mã angajez sã respect dispoziţiile legii, ale Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali şi ale normelor interne şi sã nu uzez de titlul profesional de consultant fiscal sau de altã titulaturã care ar putea sugera vreo asociere cu Camera Consultanţilor Fiscali, în caz de retragere a calitãţii de membru al acesteia.
Data .....................
Semnãtura .........................
ANEXA 3
────────
la regulament
─────────────
CERERE DE ÎNSCRIERE
în evidenţa Camerei Consultanţilor Fiscali şi eliberarea autorizaţiei de funcţionare a societãţilor comerciale de consultanţã fiscalã
Societatea Comercialã ......., cu sediul în localitatea ......, str. ...... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ..., judeţul/sectorul ........, CUI ........, prin reprezentant .........., (numele şi prenumele) având funcţia de ........., legitimat cu BI/CI/paşaport seria .... nr. ........., emis/emisã la data de .......... de ......., vã rugãm sã dispuneţi eliberarea autorizaţiei de funcţionare conform <>art. 9 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 198/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi înscrierea în evidenţele Camerei Consultanţilor Fiscali, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (1) din ordonanţã.
În susţinerea cererii noastre depunem alãturat urmãtoarele:
- certificatul de înmatriculare la registrul comerţului, în copie;
- actul constitutiv autentificat, în copie;
- Certificatul constatator emis de registrul comerţului nr. ......... din data de ........, din care sã rezulte numele, prenumele şi domiciliul asociaţilor/acţionarilor şi administratorilor;
- Certificatul de cazier fiscal nr. ......... din data .............;
- Delegaţia reprezentantului legal nr. ...... din data .............;
- documentul de platã a taxei de înscriere nr. ......... din data ......, în copie, cu prezentarea actului în original.
Asociaţii/acţionarii, administratorii care au calitatea de consultant fiscal sunt urmãtorii (numele, prenumele, domiciliul, numãrul şi data carnetului profesional vizat la zi):
..................................................................
..................................................................
Consultanţii fiscali care efectueazã consultanţã fiscalã în numele societãţii sunt urmãtorii (numele, prenumele, domiciliul, numãrul şi data carnetului profesional vizat la zi):
..................................................................
..................................................................
Data ..............
Semnãtura autorizatã şi ştampila ...............
ANEXA 4
───────
la regulament
─────────────
ROMÂNIA
CAMERA CONSULTANŢILOR FISCALI
AUTORIZAŢIE
seria .... nr. .....
În baza <>art. 9 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 198/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi în baza Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei Consultanţilor Fiscali, publicat in Monitorul Oficial al României, Partea I, se conferã calitatea de membru al Camerei Consultanţilor Fiscali Societãţii Comerciale .........................., înregistratã la oficiul registrului comerţului cu nr. J ..../...../......, cod unic de înregistrare ............, cu sediul în localitatea ........., str. ........ nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., judeţul/sectorul ............................... .
Societatea comercialã mai sus menţionatã îndeplineşte condiţiile prevãzute de lege pentru desfãşurarea activitãţii de consultanţã fiscalã.
Confirmarea a avut loc în şedinţa Biroului permanent al Camerei Consultanţilor Fiscali din data de .....................
Preşedinte,
................
Data eliberãrii .......................
ANEXA 5
────────
la regulament
─────────────
CARNET PROFESIONAL*)
___________
*) Se confecţioneazã cu coperţi din carton pânzat, de culoare mov lucios cardinal, iar inscripţionarea la exterior va fi efectuatã cu culoare aurie. La interior existã file topografiate pe care se fac menţiuni şi se aplicã vize anuale.