Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 5 din 17 aprilie 2002  privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a institutiei Avocatul Poporului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 5 din 17 aprilie 2002 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a institutiei Avocatul Poporului

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 326 din 16 mai 2002

În temeiul prevederilor <>art. 36 din Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 32 alin. (1) lit. r) din Regulamentul Senatului, republicat,

Biroul permanent al Senatului adopta prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aproba Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

Aceasta hotãrâre a fost adoptatã de Biroul permanent al Senatului în şedinţa din 17 aprilie 2002.

p. PREŞEDINTELE SENATULUI,
DORU IOAN TARACILA


ANEXA 1

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Instituţia Avocatul Poporului, denumita în continuare instituţie, se organizeazã şi funcţioneazã potrivit prevederilor <>art. 55-57 din Constituţia României, ale Legii nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale prezentului regulament.
ART. 2
Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, denumit în continuare regulament, stabileşte structura organizatoricã, atribuţiile compartimentelor de specialitate, procedura de primire şi de soluţionare a cererilor, statutul personalului, precum şi rãspunderea disciplinarã a acestuia.
ART. 3
Prevederile regulamentului sunt în conformitate cu dispoziţiile <>Legii nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale reglementãrilor legale aplicabile demnitarilor, funcţionarilor publici şi personalului angajat cu contract individual de munca.

CAP. 2
Conducerea instituţiei

SECŢIUNEA 1
Avocatul Poporului

ART. 4
Avocatul Poporului conduce instituţia, exercitandu-şi autoritatea şi competenta prevãzute de lege, având şi urmãtoarele atribuţii:
a) prezintã celor doua Camere ale Parlamentului rapoarte, anual sau la cererea acestora;
b) exercita atribuţiile legale de autoritate de supraveghere a prelucrãrii datelor cu caracter personal şi poate delega aceste atribuţii unor persoane din cadrul instituţiei;
c) întocmeşte raportul asupra activitãţii sale referitoare la protecţia datelor personale, în condiţiile Directivei Parlamentului European şi Consiliului Uniunii Europene 95/46;
d) semneazã rapoartele, recomandãrile, rãspunsurile la interpelãri, precum şi orice alte acte necesare bunei desfasurari a activitãţii instituţiei;
e) aproba statul de funcţii şi fişa postului pentru personalul din instituţie;
f) aproba organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor din cadrul instituţiei;
g) numeşte, promoveazã, elibereazã din funcţie personalul, potrivit dispoziţiilor legale;
h) aproba trecerea personalului dintr-un departament în altul;
i) aproba deplasarile personalului în strãinãtate;
j) indruma şi coordoneazã programul de pregãtire şi formare profesionalã a funcţionarilor publici;
k) împuterniceşte functionarii publici cu îndeplinirea unora dintre atribuţiile sale, în scopul eficientizarii activitãţii instituţiei;
l) aproba planificarea şi efectuarea concediilor anuale de odihna;
m) aproba compensarea orelor prestate peste programul normal de lucru;
n) stabileşte şi aproba programul de audiente;
o) exercita orice alte atribuţii care îi revin potrivit legii.
ART. 5
În exercitarea atribuţiilor legate de activitatea interna a instituţiei Avocatul Poporului emite ordine, instrucţiuni, norme metodologice şi regulamente.

SECŢIUNEA a 2-a
Adjunctii Avocatului Poporului

ART. 6
Adjunctii Avocatului Poporului îndeplinesc urmãtoarele atribuţii:
a) indruma şi coordoneazã activitatea departamentelor subordonate;
b) coordoneazã activitatea privind protecţia datelor cu caracter personal;
c) informeazã Avocatul Poporului cu privire la activitatea departamentelor;
d) repartizeazã cererile cãtre departamente;
e) aproba trecerea personalului de la un compartiment la altul, în cadrul departamentului pe care îl coordoneazã;
f) avizeazã rapoartele, recomandãrile, rãspunsurile la interpelãri, precum şi orice alte acte supuse aprobãrii Avocatului Poporului;
g) îndeplinesc, în ordinea stabilitã de Avocatul Poporului, atribuţiile acestuia în caz de imposibilitate temporarã a exercitãrii funcţiei;
h) îndeplinesc orice alte atribuţii stabilite de Avocatul Poporului.

SECŢIUNEA a 3-a
Secretarul general

ART. 7
(1) Secretarul general este funcţionar public numit, prin concurs sau examen, pe criterii de profesionalism, prin ordin al Avocatului Poporului. Secretarul general asigura prin delegare continuitatea conducerii, stabilitatea functionarii instituţiei şi realizarea legãturilor functionale în cadrul acesteia.
(2) Principalele atribuţii şi responsabilitãţi ale secretarului general sunt urmãtoarele:
a) indruma şi rãspunde de activitatea compartimentelor din subordine şi asigura comunicarea dintre Avocatul Poporului şi conducãtorii acestora;
b) colaboreazã cu secretarii generali din alte instituţii publice;
c) urmãreşte şi controleazã elaborarea raportarilor statistice periodice ale Avocatului Poporului, prevãzute de reglementãrile în vigoare;
d) urmãreşte executarea deciziilor cu privire la managementul de resurse umane din cadrul instituţiei;
e) organizeazã gestionarea patrimoniului instituţiei şi ia mãsuri pentru asigurarea integritãţii acestuia;
f) organizeazã activitatea de întreţinere, de dotare şi stabileşte mãsuri pentru paza şi folosirea sediului instituţiei şi a bunurilor sale, prin structurile de resort;
g) urmãreşte modul de executare a contractelor pentru asigurarea utilitãţilor (apa, caldura, energie electrica, telefon etc.);
h) dispune mãsuri pentru efectuarea inventarierii anuale a tuturor bunurilor din patrimoniul instituţiei şi prezintã Avocatului Poporului un raport asupra acestui inventar;
i) rãspunde de respectarea dispoziţiilor legale privind utilizarea fondurilor cuprinse în bugetul de venituri şi cheltuieli al instituţiei şi de întocmirea proiectului bugetului anual al instituţiei;
j) rãspunde de organizarea şi de realizarea sistemului informatic general al instituţiei;
k) dispune mãsurile ce trebuie luate cu privire la circulaţia şi la transferul bunurilor;
l) organizeazã activitatea de prevenire şi de stingere a incendiilor, precum şi activitatea de protecţie a muncii;
m) rãspunde de acţiunile de relaţii externe şi de protocol ale instituţiei, întocmeşte şi asigura executarea planului de relaţii externe;
n) aproba valoarea de inventar a cãrţilor primite gratuit;
o) îndeplineşte şi alte atribuţii prevãzute de lege sau încredinţate de Avocatul Poporului.

CAP. 3
Structura organizatoricã

ART. 8
(1) Structura organizatoricã a instituţiei este prevãzutã în anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezentul regulament.
(2) În cadrul structurii organizatorice, prin ordin al Avocatului Poporului, se pot organiza direcţii, servicii, birouri, alte categorii de compartimente sau comisii cu activitate temporarã, stabilindu-se numãrul posturilor de conducere, atribuţiile, precum şi personalul necesar pentru fiecare compartiment, în raport cu competenta instituţiei, stabilitã de lege.
(3) În funcţie de atribuţiile ce îi revin, potrivit <>Legii nr. 35/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Avocatul Poporului poate organiza, cu aprobarea Biroului permanent al Senatului, birouri teritoriale.
ART. 9
(1) În cadrul instituţiei funcţioneazã Consiliul consultativ, în componenta cãruia intra Avocatul Poporului, adjunctii şi consilierii sãi, secretarul general, precum şi alte persoane desemnate, prin ordin, de Avocatul Poporului.
(2) Consiliul consultativ se convoacã de cãtre Avocatul Poporului.
ART. 10
Activitatea de audit este organizatã şi se desfãşoarã în directa subordonare a Avocatului Poporului, potrivit legii.
ART. 11
Consilierii Avocatului Poporului îndeplinesc urmãtoarele atribuţii:
a) examineazã şi propun soluţii în problemele care privesc organizarea şi funcţionarea instituţiei;
b) întocmesc sau participa la întocmirea unor note, studii, evaluãri, lucrãri de sinteza legate de specificul activitãţii instituţiei şi furnizeazã datele de sinteza privind activitatea legislativã;
c) avizeazã ordinele, instrucţiunile, regulamentele, contractele şi orice alte acte emise de Avocatul Poporului, adjunctii acestuia şi secretarul general, în exercitarea atribuţiilor legate de activitatea instituţiei;
d) participa la activitatea de pregãtire a rapoartelor anuale şi speciale, inclusiv prin centralizarea periodicã a cererilor şi dosarelor aflate în lucru;
e) informeazã Avocatul Poporului cu privire la aspectele sociale care pot constitui obiectul autosesizarilor, colaborand, dupã caz, cu departamentele;
f) participa la activitatea de redactare a corespondentei Avocatului Poporului;
g) sesizeazã cu operativitate şi participa la redactarea raspunsurilor la întrebãrile şi problemele ridicate de/şi în mass-media cu privire la activitatea instituţiei;
h) reprezintã Avocatul Poporului în fata instanţelor judecãtoreşti şi a altor organe jurisdicţionale;
i) asigura, cu aprobarea ordonatorului de credite, achiziţionarea la fondul de documentare ştiinţificã a culegerilor de acte normative şi orice alte lucrãri necesare desfãşurãrii activitãţii instituţiei, urmãrind modul de gestionare, prelucrare şi evidenta în cadrul bibliotecii (punctului de documentare);
j) îndeplinesc orice alte atribuţii stabilite de lege şi de Avocatul Poporului.
ART. 12
(1) Departamentele din structura instituţiei sunt:
I. Departamentul privind protecţia drepturilor civile şi politice;
II. Departamentul privind protecţia drepturilor sociale, economice şi culturale.
(2) Fiecare departament este coordonat de un adjunct al Avocatului Poporului.

CAP. 4
Funcţionarea instituţiei

SECŢIUNEA 1
Registrele instituţiei

ART. 13
(1) Registrele instituţiei sunt urmãtoarele:
a) registrul general de intrare-ieşire a corespondentei în care se înregistreazã, în ordine, toate documentele care intra şi ies din instituţie, primind numãr şi data de înregistrare;
b) registrele de dosare în care se înregistreazã toate lucrãrile în legatura cu soluţionarea cererilor;
c) registrul de audiente;
d) registrul de acte emise de Avocatul Poporului în exercitarea atribuţiilor legate de activitatea interna a instituţiei, în care acestea se înregistreazã şi li se da numãr, în ordine cronologicã;
e) registrul special de corespondenta secreta şi confidenţialã, în care se înregistreazã documentele având acest caracter;
f) opisul alfabetic;
g) registrul de arhiva;
h) registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal.
(2) Evidentele din opisul alfabetic vor fi realizate şi în format electronic.
(3) La sfârşitul fiecãrui an, dupã ultima operaţiune din fiecare registru, se va întocmi un proces-verbal de închidere, care va fi contrasemnat de secretarul general.
ART. 14
În scopul desfãşurãrii eficiente a activitãţii instituţiei, Avocatul Poporului poate aproba şi întocmirea altor registre în afarã celor prevãzute la art. 13, în conformitate cu atribuţiile ce îi revin, potrivit legislaţiei în vigoare.

SECŢIUNEA a 2-a
Procedura de primire şi de soluţionare a cererilor.
Procedura în cazul sesizãrii din oficiu

ART. 15
(1) Cererile adresate Avocatului Poporului trebuie formulate în scris, cu respectarea condiţiilor prevãzute de lege, şi pot fi transmise prin posta, inclusiv cea electronica, fax ori pot fi depuse personal sau prin mandatar.
(2) În cazul în care cererea se depune prin mandatar se vor solicita datele de identificare ale acestuia.
(3) Pentru motive temeinice, la solicitarea petitionarului, acestuia i se poate incuviinta sa îşi prezinte oral sau prin serviciul dispecerat cererea, care va fi consemnatã de cãtre personalul din cadrul compartimentului desemnat în acest scop pe formularele-tip prezentate în anexele nr. 2 şi 3 la prezentul regulament.
ART. 16
(1) Cererile, având ataşate şi plicurile, se depun la registratura unde, în aceeaşi zi, sunt trecute în registrul general de intrare-ieşire a corespondentei şi primesc numãr şi data de înregistrare, dupã care se predau adjunctului Avocatului Poporului, în ordinea desemnatã de cãtre Avocatul Poporului.
(2) Adjunctul Avocatului Poporului repartizeazã cererile compartimentelor de specialitate în funcţie de domeniul de activitate al acestora, prin curier şi pe baza de condica.
(3) În situaţia în care obiectul unei cereri intra în domeniul de activitate a doua sau mai multe compartimente, adjunctul Avocatului Poporului va desemna compartimentul responsabil cu soluţionarea cererii, mentinandu-se totodatã obligaţia celorlalte compartimente de a colabora.
(4) Predarea şi primirea cererilor se fac sub semnatura, prin condica.
ART. 17
(1) Persoana cãreia i-a fost repartizata cererea, denumita în continuare titularul lucrãrii, analizeazã obiectul acesteia şi propune un proiect de rãspuns pe care îl supune spre analiza şi avizare şefului compartimentului din care face parte.
(2) În situaţia în care cererea nu intra în obiectul de activitate al Avocatului Poporului, proiectul de rãspuns se aproba şi se semneazã de cãtre şeful compartimentului desemnat.
(3) Dacã cererea intra în obiectul de activitate al Avocatului Poporului, titularul lucrãrii verifica dacã sunt îndeplinite cerinţele prevãzute de lege şi, dacã este cazul, solicita, cu aprobarea şefului compartimentului, informaţii suplimentare, telefonic sau în scris, de la petitionar ori de la autoritate. Atunci când este necesar se poate solicita prezenta petitionarului. În acest caz se va deschide un dosar care va purta numãrul de înregistrare al cererii, acordat conform art. 16.
ART. 18
În situaţia în care, în urma cercetãrilor preliminare, rezulta necesitatea efectuãrii unei anchete, titularul lucrãrii face propunerea şi o supune spre avizare şefului de departament. Avocatul Poporului aproba efectuarea anchetei şi împuterniceşte persoanele care o vor efectua.
ART. 19
(1) Avocatul Poporului poate întrerupe efectuarea anchetei ori de câte ori constata ca cererea a fost soluţionatã amiabil sau ca au încetat temeiurile pentru care a fost dispusã.
(2) Încetarea procedurii se aduce la cunostinta petitionarului.
ART. 20
(1) Potrivit aceleiaşi proceduri, în cazul în care, în urma cercetãrilor preliminare sau a anchetelor, se constata ca cererea persoanei lezate este intemeiata, Avocatul Poporului va sesiza autoritatea administraţiei publice, care a încãlcat drepturile petitionarului, cerandu-i în scris sa reformeze sau sa revoce actul administrativ şi sa repare pagubele produse, precum şi sa repuna persoana lezata în situaţia anterioarã.
(2) În cazul în care se constata încãlcarea grava a drepturilor petitionarului sau ilegalitatea actului administrativ, Avocatul Poporului emite o recomandare adresatã autoritãţii administraţiei publice, care a încãlcat drepturile respective sau a emis actul ilegal.
ART. 21
(1) În situaţia în care autoritatea administraţiei publice în cauza îşi însuşeşte recomandarea, Avocatul Poporului sau persoana desemnatã de acesta aproba propunerea de închidere a dosarului.
(2) În caz contrar Avocatul Poporului va proceda la sesizarea autoritãţilor ierarhic superioare.
(3) În ambele cazuri rezultatele finale se aduc la cunostinta petitionarului.
ART. 22
(1) Cererile anonime nu se înregistreazã.
(2) În cazul cererilor prin care se revine fãrã a se aduce noi dovezi, titularul lucrãrii propune şefului ierarhic arhivarea acestora. Arhivarea se decide de cãtre şeful compartimentului desemnat.
ART. 23
(1) Avocatul Poporului poate aproba sesizarea din oficiu atunci când afla, prin orice mijloace, ca au fost incalcate drepturi sau libertãţi cetatenesti.
(2) Sesizarea din oficiu se înregistreazã în registrul general de intrare-ieşire a corespondentei.
(3) Procedura de soluţionare este cea prevãzutã în prezenta secţiune.
(4) Procedura desfasurata ca urmare a sesizãrii din oficiu înceteazã şi la solicitarea persoanei lezate în drepturile şi libertãţile sale.

CAP. 5
Statutul personalului instituţiei

SECŢIUNEA 1
Categorii de personal

ART. 24
În instituţie îşi desfãşoarã activitatea urmãtoarele categorii de personal: demnitari, funcţionari publici şi personal încadrat cu contract individual de munca.

SECŢIUNEA a 2-a
Drepturile personalului instituţiei

ART. 25
Functionarii publici beneficiazã de toate drepturile prevãzute de lege pentru funcţia publica.
ART. 26
Salarizarea personalului se face potrivit legii privind sistemul de salarizare în sectorul bugetar şi potrivit asimilarilor stabilite în legea de organizare şi funcţionare a instituţiei.
ART. 27
(1) Personalul instituţiei are dreptul la un concediu de odihna plãtit, stabilit în raport cu vechimea în munca prin regulamentul privind concediile de odihna, aprobat de Avocatul Poporului.
(2) Personalul este îndreptãţit sa primeascã, potrivit legii, o compensare în bani, corespunzãtoare numãrului de zile de concediu neefectuat, potrivit regulamentului prevãzut la alin. (1).
(3) Personalul instituţiei beneficiazã, în condiţiile legii, de concedii de studii, concedii suplimentare, concedii medicale, concedii fãrã plata, zile libere plãtite şi ore suplimentare.

SECŢIUNEA a 3-a
Îndatoririle personalului instituţiei

ART. 28
În exercitarea atribuţiilor sale personalul instituţiei trebuie sa acţioneze cu profesionalism, loialitate, corectitudine, promptitudine şi sa îşi perfecţioneze permanent pregãtirea profesionalã.
ART. 29
În relaţia cu cetãţenii personalul instituţiei are urmãtoarele îndatoriri:
a) sa manifeste solicitudine şi politete;
b) sa asigure în procesul de elaborare şi de aplicare a deciziilor, precum şi de soluţionare a cererilor petitionarilor egalitatea de tratament a acestora, fãrã privilegii şi fãrã discriminãri;
c) sa exercite atribuţiile conferite funcţiei numai în scopul prevãzut de lege;
d) sa nu fie influentat în conduita sa de interese personale sau de intervenţii politice;
e) sa asigure accesul cetãţenilor la documente în conformitate cu dispoziţiile legale;
f) sa poarte ecuson.

SECŢIUNEA a 4-a
Rãspunderea disciplinarã

ART. 30
(1) Încãlcarea cu vinovãţie a îndatoririlor de serviciu atrage rãspunderea disciplinarã a personalului instituţiei.
(2) Abaterile disciplinare pe care le pot sãvârşi categoriile de personal din instituţie sunt cele prevãzute de legislaţia în vigoare specifica funcţiei publice şi raportului juridic de munca.
(3) Sancţiunile disciplinare aplicabile în cazul sãvârşirii abaterilor prevãzute la alin. (2) sunt urmãtoarele:
a) avertismentul;
b) mustrarea;
c) diminuarea drepturilor salariale sau reducerea indemnizaţiei de conducere pe o perioada de 1-3 luni, cu 5-10%;
d) amânarea dreptului de promovare (avansare) pe o perioada de 1-3 ani;
e) trecerea într-o funcţie inferioarã, pe o perioada de 6-12 luni, cu diminuarea corespunzãtoare a salariului;
f) încetarea disciplinarã a raporturilor de munca sau de serviciu, dupã caz.
(4) Procedura de cercetare, aplicare şi contestare a sancţiunilor disciplinare este cea prevãzutã de legislaţia în vigoare.
ART. 31
Situaţiile de încetare a raporturilor de serviciu şi eliberare din funcţie sunt cele prevãzute de lege pentru demnitari, funcţionari publici şi personal încadrat cu contract individual de munca.

CAP. 6
Dispoziţii finale

ART. 32
Avocatul Poporului întreţine relaţii cu autoritãţi similare din alte state şi poate participa la activitatea unor organizaţii internaţionale din domeniul sau de activitate ori poate sa devinã membru al acestora.
ART. 33
Normativele de cheltuieli pentru protocol, deplasãri în strãinãtate, dotãri cu autoturisme şi consum lunar de carburanţi se stabilesc prin ordin al Avocatului Poporului, potrivit legii.
ART. 34
Prezentul regulament intra în vigoare de la data publicãrii lui în Monitorul Oficial al României, Partea I, dupã adoptarea sa de cãtre Biroul permanent al Senatului.
ART. 35
(1) La data intrãrii în vigoare a prezentului regulament se abroga Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 19 august 1999.
(2) De la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament dispoziţiile acestuia se aplica întregului personal al instituţiei.
(3) Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul regulament.



ANEXA 1


la regulament
--------------


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a instituţiei Avocatul Poporului



┌──────────────────┐
│Avocatul Poporului│
│ (ministru) │
└────────┬─────────┘


┌──────────┐ ┌─────┴─────┐ ┌─────┐
│Consilieri├───────────┤ Consiliul ├────────────────┤Audit│
│ │ │consultativ│ │ │
└──────────┘ └─────┬─────┘ └─────┘


┌───────────────────────────┼────────────────────────────┐
│ │ │
┌────────┴────────────┐ │ ┌──────────┴──────────┐
│Adjunct al Avocatului│ │ /│Adjunct al Avocatului│
│ Poporului │ │ / │ Poporului │
│ (secretar de stat) │ │ / │ (secretar de stat) │
└──────────┬──────────┘ │ / └──────────┬──────────┘
│ │ / │
│ │ / │
┌──────────┴──────────┐ ┌───────┴────────┐ / ┌──────────┴──────────┐
│ Departamentul I │ │Secretar general│/ │ Departamentul II │
│ privind protecţia │ └────────────────┘ │ privind protecţia │
│ drepturilor civile │ │ drepturilor sociale,│
│ şi politice │ │ economice şi │
│ │ │ culturale │
└─────────────────────┘ └─────────────────────┘




ANEXA 2
-------
la regulament
-------------



R O M A N I A


Avocatul Poporului

=======================================================================
1. Numele şi prenumele (cu majuscule) ................, domiciliat în (resedinta ori alta adresa unde puteti fi gãsit) .........., str. ...... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. .., telefon ........................
2. Data la care aţi luat cunostinta despre încãlcarea drepturilor dumneavoastrã ......................................
3. Prezentarea succintã a drepturilor şi libertãţilor incalcate:
................................................................
................................................................
4. Autoritatea administrativã sau funcţionarul public reclamat:
................................................................
................................................................
5. Descrierea succintã a faptelor invocate, prin care vi s-au încãlcat drepturile:
................................................................
................................................................
................................................................
(puteti continua pe o alta pagina, pe care sa o anexati la cerere)
6. Autoritãţile publice care au fost sesizate anterior:
................................................................
................................................................
7. Rãspunsul primit şi motivele pentru care va consideraţi în continuare nedreptatit:
................................................................
................................................................
8. În dovedirea celor afirmate depun urmãtoarele acte (în copie, nu în original):
................................................................
................................................................
9. Menţiunea obligatorie dacã cererea face obiectul unei cauze aflate pe rolul unei instanţe judecãtoreşti sau dacã a format obiectul unei judecati:
................................................................
................................................................
10. Doresc ca toate informaţiile şi rezultatele acestei cereri sa rãmânã confidenţiale:
DA NU
11. Cererea este depusa
[] Personal
[] Prin mandatar

Data ..... Semnatura .......


ANEXA 3
-------
la regulament
-------------

AVOCATUL POPORULUI
Dispecerat


F I S A

Numele şi prenumele (cu majuscule) ................................................., domiciliat în (resedinta ori alta adresa unde poate fi gãsit) .........................., str. ............................. nr. .., bl. ...., sc. ..., ap. ...., telefon ....
Data la care persoana a luat cunostinta despre pretinsa încãlcare a drepturilor sau a libertãţilor sale: .............................
Drepturile şi libertãţile pretins incalcate:
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Autoritatea administrativã sau funcţionarul public care a încãlcat dreptul ori libertatea reclamantului sau a altei persoane: ......................
.................................................................
.................................................................
.................................................................
.................................................................
Descrierea succintã a faptelor invocate, prin care s-au încãlcat drepturile ori libertãţile invocate: .......................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
Autoritãţile publice care au fost sesizate anterior:
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
Rãspunsul primit şi motivele pentru care petiţionarul se considera nedreptatit:
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
În dovedirea celor afirmate au fost invocate urmãtoarele acte:
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
Cazul respectiv face sau a fãcut obiectul unei cauze aflate pe rolul unei instanţe judecãtoreşti sau al unei anchete penale:
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
Soluţia recomandatã: ...........................................
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................

A consemnat:
............................
(Numele şi prenumele)
(Expert)


Data ....................

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016