Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 489 din 23 mai 2007  privind organizarea de catre Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse din Romania a reuniunii Comitetului director al Organizatiei pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE) - Programul pentru dezvoltare economica si ocupare la nivel local (LEED) si a Conferintei internationale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 489 din 23 mai 2007 privind organizarea de catre Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse din Romania a reuniunii Comitetului director al Organizatiei pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE) - Programul pentru dezvoltare economica si ocupare la nivel local (LEED) si a Conferintei internationale "Intreprinderi sociale" la Bucuresti, in perioada 11-13 iunie 2007

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 368 din 30 mai 2007

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã organizarea de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse din România a reuniunii Comitetului director al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (OCDE) - Programul pentru dezvoltare economicã şi ocupare la nivel local (LEED) şi a Conferinţei internaţionale "Întreprinderi sociale" la Bucureşti, în perioada 11-13 iunie 2007.
ART. 2
Finanţarea activitãţilor prevãzute la art. 1 se asigurã în limita sumei de 105 mii lei din bugetul aprobat pe anul 2007 Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, de la capitolul 68.01 "Asigurãri şi asistenţã socialã", titlul 20 "Bunuri şi servicii", conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii,
familiei şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 23 mai 2007.
Nr. 489.

ANEXĂ

DEVIZ ESTIMATIV


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţia activitãţilor Suma
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Organizarea reuniunii Comitetului director al Organizaţiei
pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (OCDE) - Programul pentru
dezvoltare economicã şi ocupare la nivel local (LEED),
11-12 iunie 2007

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Transport intern 3.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere salã pentru reuniunea Secretariatului LEED
(capacitate 12 persoane) 1.600
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere salã pentru desfãşurarea reuniunii Comitetului director
(capacitate 70 de persoane) 8.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (cafea, apã şi ceai) - 20 lei/persoanã x 12
persoane x 1 zi 240
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (apã) - 8 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 560
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, apã, produse de patiserie şi altele în timpul
pauzei - 30 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 2.100
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, ceai şi apã în timpul pauzei - 20 lei/persoanã
x 70 de persoane x 1 zi 1.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 12 persoane x 1 zi 1.440
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 8.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dineu - 170 lei/persoanã x 15 persoane (Secretariatul LEED şi
reprezentanţii instituţiilor oficiale româneşti) x 1 zi 2.550
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dineu - 170 lei/persoanã x 75 de persoane (Comitetul director şi
reprezentanţii instituţiilor oficiale româneşti) x 1 zi 12.750
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere echipament tehnic pentru desfãşurarea acţiunilor 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mape de prezentare x 70 de persoane 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de translaţie şi echipament x 70 de persoane 3.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Angajare fotograf profesionist pentru fotografia de grup a
Comitetului director (30 de copii format A4-A5) 700
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de interior 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute şi/sau cheltuieli suplimentare la categoriile
de cheltuieli din deviz 1.860
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 51.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţia activitãţilor Suma
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Organizarea Conferinţei internaţionale "Întreprinderi sociale",
13 iunie 2007
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (cafea, apã şi ceai) - 20 lei/persoanã x 200 de
persoane x 1 zi 4.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, apã, produse de patiserie şi altele în timpul
pauzei - 30 lei/persoanã x 175 de persoane x 1 zi 5.250
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, ceai şi apã în timpul pauzei - 20 lei/persoanã x
175 de persoane x 1 zi 3.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 175 de persoane x 1 zi 21.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere de echipament tehnic pentru desfãşurarea acţiunilor 3.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mape de prezentare x 200 de persoane (participanţi + reprezentanţi
mass-media) 1.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de translaţie x 175 de persoane 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de interior 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de exterior 7.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute şi/sau cheltuieli suplimentare la categoriile
de cheltuieli din deviz 5.850
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 54.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL A şi B: 105.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Cheltuielile sunt exprimate în lei şi includ TVA.


-------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016