Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã organizarea de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse din România a reuniunii Comitetului director al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (OCDE) - Programul pentru dezvoltare economicã şi ocupare la nivel local (LEED) şi a Conferinţei internaţionale "Întreprinderi sociale" la Bucureşti, în perioada 11-13 iunie 2007. ART. 2 Finanţarea activitãţilor prevãzute la art. 1 se asigurã în limita sumei de 105 mii lei din bugetul aprobat pe anul 2007 Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, de la capitolul 68.01 "Asigurãri şi asistenţã socialã", titlul 20 "Bunuri şi servicii", conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU Contrasemneazã: --------------- Ministrul muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, Paul Pãcuraru Ministrul economiei şi finanţelor, Varujan Vosganian Bucureşti, 23 mai 2007. Nr. 489. ANEXĂ DEVIZ ESTIMATIV
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţia activitãţilor Suma
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Organizarea reuniunii Comitetului director al Organizaţiei
pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (OCDE) - Programul pentru
dezvoltare economicã şi ocupare la nivel local (LEED),
11-12 iunie 2007
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Transport intern 3.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere salã pentru reuniunea Secretariatului LEED
(capacitate 12 persoane) 1.600
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere salã pentru desfãşurarea reuniunii Comitetului director
(capacitate 70 de persoane) 8.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (cafea, apã şi ceai) - 20 lei/persoanã x 12
persoane x 1 zi 240
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (apã) - 8 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 560
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, apã, produse de patiserie şi altele în timpul
pauzei - 30 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 2.100
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, ceai şi apã în timpul pauzei - 20 lei/persoanã
x 70 de persoane x 1 zi 1.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 12 persoane x 1 zi 1.440
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 70 de persoane x 1 zi 8.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dineu - 170 lei/persoanã x 15 persoane (Secretariatul LEED şi
reprezentanţii instituţiilor oficiale româneşti) x 1 zi 2.550
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dineu - 170 lei/persoanã x 75 de persoane (Comitetul director şi
reprezentanţii instituţiilor oficiale româneşti) x 1 zi 12.750
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere echipament tehnic pentru desfãşurarea acţiunilor 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mape de prezentare x 70 de persoane 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de translaţie şi echipament x 70 de persoane 3.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Angajare fotograf profesionist pentru fotografia de grup a
Comitetului director (30 de copii format A4-A5) 700
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de interior 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute şi/sau cheltuieli suplimentare la categoriile
de cheltuieli din deviz 1.860
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 51.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Specificaţia activitãţilor Suma
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Organizarea Conferinţei internaţionale "Întreprinderi sociale",
13 iunie 2007
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare catering (cafea, apã şi ceai) - 20 lei/persoanã x 200 de
persoane x 1 zi 4.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, apã, produse de patiserie şi altele în timpul
pauzei - 30 lei/persoanã x 175 de persoane x 1 zi 5.250
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Asigurare de cafea, ceai şi apã în timpul pauzei - 20 lei/persoanã x
175 de persoane x 1 zi 3.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Masã de prânz (bufet) - 120 lei/persoanã x 175 de persoane x 1 zi 21.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Închiriere de echipament tehnic pentru desfãşurarea acţiunilor 3.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Mape de prezentare x 200 de persoane (participanţi + reprezentanţi
mass-media) 1.400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de translaţie x 175 de persoane 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de interior 500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 banner de exterior 7.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuieli neprevãzute şi/sau cheltuieli suplimentare la categoriile
de cheltuieli din deviz 5.850
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 54.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL A şi B: 105.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cheltuielile sunt exprimate în lei şi includ TVA.
-------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.