Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 470 din 7 mai 2008  privind organizarea la Bucuresti, in perioada 17-19 iunie 2008, a celei de-a doua reuniuni a partilor la Conventia-cadru privind protectia si dezvoltarea durabila a Carpatilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 470 din 7 mai 2008 privind organizarea la Bucuresti, in perioada 17-19 iunie 2008, a celei de-a doua reuniuni a partilor la Conventia-cadru privind protectia si dezvoltarea durabila a Carpatilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 362 din 12 mai 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã organizarea la Bucureşti, în perioada 17-19 iunie 2008, a celei de-a doua reuniuni a pãrţilor la Convenţia-cadru privind protecţia şi dezvoltarea durabilã a Carpaţilor.
ART. 2
Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea evenimentului prevãzut la art. 1, în sumã totalã de 200.000 lei, se asigurã din prevederile bugetare aprobate Ministerului Mediului şi Dezvoltãrii Durabile pe anul 2008, la capitolul 74.01 "Protecţia Mediului", titlul 20 "Titlul II Bunuri şi servicii", articolul 30 "Alte cheltuieli", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


─────────────────
Ministrul mediului
şi dezvoltãrii durabile,
Attila Korodi

Ministrul afacerilor externe,
Lazãr Comãnescu

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 7 mai 2008.
Nr. 470.

ANEXĂ

DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI







┌────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┐
│Nr. │ Acţiuni organizatorice │Suma alocatã│
│crt.│ │ (lei) │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 1. │Cheltuieli pentru sãli, servicii de traducere şi alte servicii │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │1.1. Sãlile de conferinţã şi echipamentele aferente │ │
│ │Sala de conferinţã │ 35.355 │
│ │ ● Chirie şi cheltuieli administrative 8.400 lei x 3 zile = 25.200 lei │ │
│ │ ● Videoproiector şi ecran: 885 lei x 3 zile = 2.655 lei │ │
│ │ ● Instalaţie pentru traducere simultanã românã/englezã, inclusiv 150 │ │
│ │ de cãşti şi receptori: │ │
│ │ 1.800 lei x 3 zile = 5.400 lei │ │
│ │ ● Sistem de sonorizare 700 lei x 3 zile = 2.100 lei │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │Sala compartimentabilã pentru expoziţii/masa oficialã/coctail/punct de │ │
│ │înregistrare participanţi │ 20.100 │
│ │ ● Chirie şi cheltuieli administrative: 5.400 lei x 3 zile = 16.200 lei │ │
│ │ ● Sistem de sonorizare şi ambianţã muzicalã: │ │
│ │ 1.000 lei x 3 zile = 3.000 lei │ │
│ │ ● Panouri fonoabsorbante despãrţitoare: 300 lei x 3 zile = 900 lei │ │
│ ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │Sala Secretariat: │ 9.840 │
│ │ ● Chirie şi cheltuieli administrative: 1.500 lei x 3 zile = 4.500 lei │ │
│ │ ● 5 posturi conexiune internet: 450 lei x 3 zile = 1.350 lei │ │
│ │ ● 2 posturi fax: 665 lei x 3 zile = 1.995 lei │ │
│ │ ● 2 posturi telefonice fixe: 665 lei x 3 zile = 1.995 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │1.2. Servicii de traducere: │ 8.800 │
│ │ ● Traducere documente: cca 100 pag. x 40 lei/pag. = 4.000 lei │ │
│ │ ● Traducere simultanã: românã/englezã: 2 persoane x 8 ore x 3 zile x │ │
│ │ 100 lei = 4.800 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │1.3. Alte servicii: │ 53.810 │
│ │ ● Închiriere aparaturã (fax, telefon, copiator, imprimantã, │ │
│ │ ecran digital etc.): 1.500 lei x 3 zile = 4.500 lei │ │
│ │ ● Asigurarea asistenţei tehnice la echipamente electrice, electronice │ │
│ │ şi IT: 5 persoane x 200 lei/zi x 3 zile = 3.000 lei │ │
│ │ ● Transport oficialitãţi/tranfer/visit tour/ghizi, inclusiv închirieri │ │
│ │ autocare/maşini: 12.000 lei │ │
│ │ ● Cheltuieli pentru materiale promoţionale - toate inscripţionate cu │ │
│ │ sigla conferinţei = 23.060 lei │ │
│ │ ● mape textile: 150 de persoane x 30 lei = 4.500 lei │ │
│ │ ● blocnotesuri: 150 de persoane x 10 lei = 1.500 lei │ │
│ │ ● memory stickuri: 150 de persoane x 100 lei = 15.000 lei │ │
│ │ ● 1 banner (3x6 mp) x 70 lei/mp şi 2 rollup (1,5 x 2,5 mp) x 400 lei/ │ │
│ │ buc. = 1.260 lei + 800 lei = 2.060 lei │ │
│ │ ● Cheltuieli de secretariat (consumabile, rechizite, pixuri, │ │
│ │ ecusoane etc.): 150 persoane x 75 lei/persoanã = 11.250 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 2. │Organizarea unei mese oficiale pentru seara zilei de 18 iunie 2008, oferitã │ 9.000 │
│ │de ministrul român (pentru 150 de persoane): │ │
│ │150 de persoane x 60 lei = 9.000 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 3. │Organizarea unui cocteil oferit de ministrul român (150 de persoane): 150 │ 1.875 │
│ │de persoane x 12,5 lei = 1.875 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 4. │Cheltuieli zilnice de masã (pentru 100 de invitaţi strãini): 100 de persoane x │ 27.000 │
│ │90 lei x 3 zile = 27.000 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 5. │Alte cheltuieli: cafea, apã mineralã, sucuri sau alte trataţii oferite în │ 2.925 │
│ │timpul şedinţelor (150 de persoane): 150 de persoane │ │
│ │x 6,5 lei x 3 zile = 2.925 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 6. │Cadouri (pentru 15 delegaţii ale ţãrilor şi organizaţiilor internaţionale │ 3.375 │
│ │participante): 15 delegaţii x 225 lei = 3.375 lei │ │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ 7. │Alte cheltuieli neprevãzute │ 27.920 │
├────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────┤
│ │TOTAL: │ 200.000 │
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘



NOTĂ: În cazul apariţiei unor evenimente neprevãzute, sumele se pot compensa între acţiunile 1 şi 7.
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016