1. Date generale:
Obiectiv de investiţii ...................................................
Ordonator principal de credite ...........................................
Beneficiar ...............................................................
Proiectant ...............................................................
Proiect nr. ............../faza
Amplasamentul obiectivului: ..............................................
2. Indicatorii tehnico-economici:
2.1. Valoarea totalã a investiţiei ...............................,
din care C + M ......................
2.2. Cost specific .......................
2.3. Capacitãţi ....................................
2.4. Durata de realizare a investiţiei ...................................
3. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei:
- justificarea necesitãţii realizãrii obiectivului de investiţii cu
încadrarea în programe, proiecte, strategii, aliniere la cerinţele europene
etc.;
- locuri de muncã nou-create;
- justificarea oportunitãţii investiţiei: includerea în acorduri de
finanţare, în programe prioritare etc.;
4. Conţinutul documentaţiei:
4.1. Descrierea investiţiei:
- prezentarea investiţiei;
- date tehnice privind amplasamentul şi terenul pe care se amplaseazã
proiectul de investiţii/în cazul documentaţiilor de avizare pentru lucrãri de
intervenţii: situaţia existentã şi concluziile raportului de expertizã
tehnicã/audit energetic;
- caracteristicile principale ale construcţiilor din cadrul obiectivului de
investiţii/în cazul documentaţiilor de avizare pentru lucrãri de intervenţii:
descrierea lucrãrilor;
- situaţia existentã a utilitãţilor şi analiza de consum;
- concluziile evaluãrii impactului de mediu.
4.2. Costurile estimative:
- valoarea totalã cu detalierea pe structura devizului general;
- indicatori de eficienţã tehnico-economicã.
4.3. Avize şi acorduri:
- lista avizelor şi acordurilor obţinute, conform prevederilor legale.
5. Surse de finanţare:
- valoarea totalã a investiţiei ..........................,
- din/de la ..................
Proiectant, Beneficiar,
....................... ..........................
(instituţie, funcţie, nume) (instituţie, funcţie, nume)
_____________
Valoarea investiţiei se va prezenta actualizatã.
- Se vor anexa la Nota de prezentare: devizul general, anexa indicatori.
- Se vor anexa avizele şi acordurile în copii lizibile, inclusiv copii
dupã cererile fãcute pentru obţinerea acestora.
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI LOCUINŢEI
DIRECŢIA GENERALĂ LUCRĂRI PUBLICE
Secretariatul Consiliului Interministerial de Avizare
Lucrãri Publice de Interes Naţional şi Locuinţe
De acord
Director general,
......................
RAPORT SINTETIC DE ANALIZĂ
1. Date generale:
1.1. Obiectivul de investiţii: ...........................................
1.2. Ordonator principal de credite: .....................................
1.3. Beneficiar: .........................................................
1.4. Proiectant: .........................................................
1.5. Proiect/Faza de proiectare: .........................................
1.6. Amplasament: ........................................................
2. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei:
3. Studiul de fezabilitate/Documentaţia de avizare pentru lucrãri de
intervenţie:
3.1. Soluţii tehnice propuse prin studiul de fezabilitate/documentaţia de
avizare pentru lucrãri de intervenţie:
3.2. Principalele caracteristici tehnice:
3.3. Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii:
- valoarea totalã a investiţiei (cu TVA) ...............................,
din care C + M ............................
- finanţarea investiţiei
- durata de realizare a investiţiei:
- alţi indicatori economici, dupã caz:
4. Avize şi acorduri:
5. Concluzii şi propuneri:
Întocmit
Responsabil lucrare,
......................
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE LUCRĂRI
PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
Avizat
Preşedinte/Vicepreşedinte,
.................................
(conducãtorul şedinţei de avizare)
PROCES - VERBAL Nr. ..............
al şedinţei de avizare din ............
1. Concluzii şi propuneri ale şedinţei de avizare
┌────┬────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea obiectivului │ Concluzii │
│crt.│ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ 1. │................ │AVIZAT/NEAVIZAT │
│ │ │fãrã observaţii/cu observaţii/cu │
│ │ │recomandãri/cu observaţii şi recomandãri/ │
│ │ │cu modificãri/cu completãri/cu modificãri │
│ │ │şi completãri │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ 2. │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │
└────┴────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────┘
2. Participanţi la şedinţa de avizare
2.1. Membri:
1.
2.
:
11.
12.
2.2. Invitaţi: ...........................................................
1.
2.
:
:
11.
12.
Anexã la Procesul-verbal nr. ............
3. Rezumatul sintetic al lucrãrilor şedinţei de avizare din data de ......
............................................................................
............................................................................
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
AVIZ Nr. ...........
din ...............
Temeiul legal ............................................................
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE
LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
AVIZEAZĂ FAVORABIL
Denumirea obiectivului de investiţii .....................................
Faza .....................................................................
Ordonator principal de credite ...........................................
Observaţii la documentaţia avizatã .......................................
PREŞEDINTELE
CONSILIULUI INTERMINISTERIAL,
MINISTRU
Anexã la Avizul nr. ............
Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici
ai obiectivului de investiţii
Denumirea ................................................................
Ordonatorul principal de credite .........................................
Beneficiar ...............................................................
Amplasament ..............................................................
INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
Valoarea totalã a investiţiei .........................................*),
din care C + M ...........................................................
Capacitãţi (indicatori tehnici):
-
-
Durata de realizare a investiţiei ........................................
SECRETARIATUL CONSILIULUI INTERMINISTERIAL
Director general,
.....................
__________
*) Valoarea este confidenţialã şi se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
CONSILIUL INTERMINISTERIAL DE AVIZARE LUCRĂRI PUBLICE DE INTERES
NAŢIONAL ŞI LOCUINŢE
Şedinţa din data de ...................
FIŞĂ INDIVIDUALĂ DE EVALUARE
Date generale
Obiectiv de investiţii: ...................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Observaţii privind:
1. Necesitatea şi oportunitatea investiţiei şi încadrarea în programe/
strategii: ..................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
2. Soluţia tehnicã aleasã şi respectarea normelor şi normativelor în
vigoare: ....................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
3. Evaluarea lucrãrilor şi devizul general şi finanţarea lucrãrilor:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
4. Avize şi acorduri: .....................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Ministerul Membru Semnãtura
.............. .......... ............