Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 419 din 3 august 1992  privind acoperirea cheltuielilor pentru organizarea si desfasurarea alegerii Camerei Deputatilor, Senatului si Presedintelui Romaniei, in anul 1992.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 419 din 3 august 1992 privind acoperirea cheltuielilor pentru organizarea si desfasurarea alegerii Camerei Deputatilor, Senatului si Presedintelui Romaniei, in anul 1992.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 189 din 6 august 1992
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Cheltuielile pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor generale, în suma de 1,5 miliarde lei, se suporta, potrivit <>art. 83 alin. (1) din Legea nr. 68/1992 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi <>art. 28 alin. (2) din Legea nr. 69/1992 pentru alegerea Preşedintelui României, din bugetul de stat.
Acoperirea financiarã se face pentru suma de 1 miliard lei de la rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, iar pentru suma de 500 milioane lei, din prevederile bugetare aprobate Secretariatului General al Guvernului pentru anul 1992, pînã la crearea condiţiilor de afectare în mod corespunzãtor a fondului de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului sau modificarea bugetului de stat printr-o lege rectificativa.
Din suma de 1 miliard lei, alocata din rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, se repartizeazã Secretariatului General al Guvernului 987 milioane lei pentru prefecturi, Biroul Electoral Central, Ministerul de Interne, Ministerul Apãrãrii Naţionale şi Comisiei Naţionale pentru Statistica 13 milioane lei.
Potrivit <>art. 83 alin. (2) din Legea nr. 68/1992 , sediul şi dotarea Biroului Electoral Central se asigura de Guvern, ale birourilor electorale de circumscripţie, de prefecţi, iar ale secţiilor de votare, de primari, împreunã cu prefectii.
ART. 2
Cheltuielile care se pot efectua pentru desfãşurarea alegerilor generale sînt cele prevãzute în anexa 1.
Secretariatul General al Guvernului va repartiza prefecturilor suma de 500 milioane lei, potrivit anexei nr. 2.
Cheltuielile privind organizarea şi desfãşurarea alegerilor generale şi prezidenţiale se vor efectua din dispoziţia ordonatorilor de credite bugetare, cu viza de control financiar preventiv a organelor financiar-contabile ale acestora.
ART. 3
Secretariatul General al Guvernului şi Comisia Nationala pentru Statistica vor prezenta Ministerului Economiei şi Finanţelor, o data cu darea de seama încheiatã la 31 decembrie 1992, decontul definitiv al cheltuielilor privind operaţiunile de organizare şi desfãşurare a alegerilor generale, pe structura prevãzutã în anexa nr. 1 la prezenta hotãrîre.
ART. 4
Pentru asigurarea materialelor necesare operaţiunilor privind alegerile generale, Ministerul Industriei va suplimenta, din rezerva şi stoc, programul de aprovizionare pe beneficiari, potrivit anexei nr. 3.
ART. 5
La încheierea operaţiunilor privind alegerile generale, primãrii municipiilor, oraşelor şi comunelor vor asigura recuperarea, depozitarea, conservarea şi evidentierea cabinelor, urnelor, panourilor, steagurilor, stampilelor şi altor asemenea bunuri, în vederea reutilizarii lor.
ART. 6
Membrii birourilor electorale, personalul tehnic auxiliar, cadrele militare care asigura paza şi ordinea secţiilor de votare şi statisticienii încadraţi cu contract de munca, care, potrivit prevederilor <>art. 84 alin. (2) din Legea nr. 68/1992 , se considera detasati pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor, beneficiazã pe intreaga perioada a detaşãrii, de la unitãţile la care sînt angajaţi, de urmãtoarele drepturi:
a) salariul de baza al meseriei sau funcţiei pe care sînt încadraţi la locul de munca permanent şi celelalte drepturi salariale avute la data detaşãrii;
b) alocaţia de stat pentru copii.
Pe lîngã drepturile prevãzute la alineatul precedent, personalul care domiciliazã în alte localitãţi beneficiazã, pe perioada detaşãrii, de la unitãţile la care sînt angajaţi, de indemnizaţia de delegare-detaşare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementãrilor în vigoare, care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.
ART. 7
Persoanele detasate, potrivit art. 6 din prezenta hotãrîre, indiferent de localitatea în care domiciliazã, beneficiazã de o indemnizaţie fixa de 80 lei pentru fiecare ora prestatã peste durata normalã a zilei de lucru sau în zilele nelucrãtoare, dar nu mai mult de 650 lei/zi.
Pentru indemnizaţiile acordate, în condiţiile alineatului precedent, se datoreazã impozitul prevãzut de <>Legea nr. 32/1991
ART. 8
Membrii birourilor electorale, care nu au calitatea de salariaţi, beneficiazã de o indemnizaţie zilnica de 650 lei, iar cei care domiciliazã în alta localitatea beneficiazã şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementãrilor în vigoare, care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.
ART. 9
Plata drepturilor prevãzute la art. 7 şi 8 din prezenta hotãrîre se efectueazã de cãtre Secretariatul General al Guvernului şi de prefecturi.
ART. 10
Ministerul Industriei va introduce modificãrile corespunzãtoare în balantele materiale pe anul şi trimestrele III şi IV/1992.
ART. 11
Ministerul Economiei şi Finanţelor va introduce în bugetul de stat pe anul 1992 modificãrile ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotãrîri.
ART. 12
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrîre.

PRIM-MINISTRU
THEODOR STOLOJAN

Contrasemneazã:


───────────────
Ministrul economiei şi finanţelor,
George Danielescu
Ministrul bugetului,
veniturilor statului şi controlului
financiar,
Florian Bercea
Secretari de stat în Departamentul
pentru
Administraţia Publica Localã.
Doru Viorel Ursu
Teodor Mircea Vaida

ANEXA 1





DEFALCAREA
cheltuielilor pentru organizarea alegerilor generale

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
din care prin bugetul
────────────────────────
Nr. Total Secretari- Comisiei
tului Naţionale
General al pentru
Guvernului Statistica
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 1.500.000 1.487.000 13.000

1. Amenajarea secţiilor de votare, reparare şi
completarea cabinelor şi urnelor de votare
(exclusiv materiale) 192.000 192.000 -
2. Tiparituri+confectionat plicuri-total 348.043 348.043 -
3. Cheltuieli de difuzare 45.000 45.000 -
4. Posta, telefon, telefax şi rechizite birou 39.400 39.400 -
5. Amenajarea locurilor de afisaj 28.100 28.100 -
6. Indemnizaţii pentru cheltuielile de 360.394 358.394 2.000
transport-total
7. Materiale-toal 408.782 406.782 2.000
8. Cheltuieli de protocol 320 320 -
9. Cheltuieli de capital 9.000 - 9.000
10. Cheltuieli neprevãzute 68.961 68.961 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



NOTA:
1. Estimarea cheltuielilor este aferentã unui singur tur de scrutin.
2. Suma cuprinsã la pct. 10 este destinatã pentru acoperirea eventualelor cheltuieli suplimentare ale Secretariatului General al Guvernului şi prefecturilor.

ANEXA 2



DEFALCAREA
pe judeţe, municipiul Bucureşti şi sectorul agricol Ilfov a sumelor
pentru cheltuielile aferente alegerilor generale şi prezidenţiale,
cu care se majoreazã alocaţia cãtre bugetul Secretariatului
General al Guvernului, pentru prefecturi, pe anul 1992.

─────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Judeţul Cheltuielile
crt. total
- mii lei -
─────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 500.000
din care:
1. Alba 10.060
2. Arad 11.380
3. Arges 15.800
4. Bacau 14.900
5. Bihor 14.440
6. Bistrita-Nasaud 7.540
7. Botosani 10.600
8. Braşov 16.260
9. Brãila 9.910
10. Buzau 12.150
11. Caras Severin 10.000
12. Calarasi 7.100
13. Cluj 16.120
14. Constanta 15.640
15. Covasna 5.870
16. Dimbovita 12.890
17. Dolj 18.400
18. Galaţi 13.100
19. Giurgiu 7.680
20. Gorj 9.290
21. Harghita 7.750
22. Hunedoara 13.670
23. Ialomita 6.200
24. Iaşi 17.000
25. maramures 12.710
26. Mehedinti 8.100
27. Mures 14.740
28. Neamt 13.370
29. Olt 11.190
30. Prahova 20.500
31. Satu Mare 8.880
32. Salaj 6.580
33. Sibiu 13.530
34. Suceava 15.750
35. Teleorman 11.840
36. Timis 12.040
37. Tulcea 6.250
38. Vaslui 10.200
39. Vilcea 10.230
40. Vrancea 9.010
41. Municipiul Bucureşti
şi sectorul agricol Ilfov 31.330
─────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 3



REPARTIZAREA
pe beneficiari a resurselor materiale necesare organizãrii
şi desfãşurãrii alegerilor generale şi prezidenţiale în anul 1992

UM - tone
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Beneficiari Hirtie Motorina Benzina Ulei
crt.
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 2.000 492 513 12,5
Secretariatul General al Guvernului
total 2.000 492 513 12,5
din care pentru:
- Prefecturi 1.900 42 62 -
- Ministerul Apãrãrii Naţionale - 150 150 4
- Ministerul de Interne - 250 250 8
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



NOTA:
Resursele materiale alocate prefecturilor se repartizeazã de Secretariatul General al Guvernului pe baza desfasuratorului depus de Departamentul pentru Administraţia Publica Localã.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016