ANEXA 1
CAMERA DEPUTAŢILOR
BUGETUL PE ANUL 2002
- Detalierea pe articole de cheltuieli -
- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Sub Ti- A din care pentru:
Ca- ca- tlu/ l ──────────────────────────
pi- pi- ar- i Institutul
tol tol ti- n Denumirea indicatorului Program 2002 Camera Roman
col e Deputaţilor pentru
a Drepturile
t Omului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5001 II. CHELTUIELI - TOTAL 1.146.491.000 1.136.914.000 9.577.000
01 CHELTUIELI CURENTE 863.491.000 854.353.000 9.138.000
02 CHELTUIELI DE PERSONAL 703.475.000 696.800.200 6.674.800
20 CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII 160.000.000 157.536.800 2.463.200
38 TRANSFERURI 16.000 16.000
40 Transferuri
neconsolidabile 16.000 16.000
40 11 Contribuţii şi 16.000 16.000
cotizatii la organisme
internaţionale
70 CHELTUIELI DE CAPITAL 283.000.000 282.561.000 439.000
5101 AUTORITĂŢI PUBLICE 1.146.491.000 1.136.914.000 9.577.000
01 CHELTUIELI CURENTE 863.491.000 854.353.000 9.138.000
02 CHELTUIELI DE PERSONAL 703.475.000 696.800.200 6.674.800
10 Cheltuieli cu
salariile 313.400.000 308.805.500 4.594.500
11 Contribuţii pentru
asigurãri sociale de
stat 73.117.000 72.045.000 1.072.000
12 Cheltuieli pentru 15.670.000 15.452.800 217.200
constituirea Fondului
pentru plata
ajutorului de şomaj
13 Deplasãri, detaşãri,
transferãri 279.350.000 278.880.500 469.500
13 01 - deplasãri, detaşãri,
transferãri în ţara 255.035.000 254.880.500 154.500
13 02 - deplasãri în
strãinãtate 24.315.000 24.000.000 315.000
14 Contribuţii pentru
constituirea Fondului
de asigurãri sociale
de sãnãtate 21.938.000 21.616.400 321.600
20 CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII 160.000.000 157.536.800 2.463.200
24 Cheltuieli pentru
întreţinere şi
gospodãrie 110.463.000 109.813.000 650.000
25 Materiale şi prestãri
de servicii cu
caracter funcţional 10.500.000 9.000.000 1.500.000
26 Obiecte de inventar
de mica valoare sau
scurta durata şi
echipament 1.520.000 1.507.000 13.000
27 Reparaţii curente 16.100.000 16.065.000 35.000
28 Reparaţii capitale 50.000 - 50.000
29 Cãrţi şi publicaţii 2.000.000 1.960.000 40.000
30 Alte cheltuieli 18.367.000 18.191.800 175.200
32 Fondul preşedintelui 1.000.000 1.000.000
38 TRANSFERURI 16.000 16.000
40 Transferuri
neconsolidabile 16.000 16.000
40 11 Contribuţii şi
cotizatii la
organisme
internaţionale 16.000 16.000
70 CHELTUIELI DE CAPITAL 283.000.000 282.561.000 439.000
72 Investiţii ale
instituţiilor publice 283.000.000 282.561.000 439.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
ANEXA 2
CAMERA DEPUTAŢILOR
LISTA
cuprinzând cheltuielile de investiţii pe anul 2002
- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nominalizarea pe obiective de investiţii,
Nr. dotãri şi alte cheltuieli de investiţii Program*) Termen de punere
crt. (data începerii - anul; numãrul în funcţiune
şi data aprobãrii documentaţiei de (anul)
investiţii)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL, 283.000.000
din care:
A. Lucrãri în continuare, 204.141.000
din care:
1. Obiectivul "Palatul Parlamentului"**) 179.141.000 2008
- data începerii: 1984
- numãrul şi data aprobãrii documentaţiei:
<>Hotãrârea Guvernului nr. 718/1991
2. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea 25.000.000 2005
parcajului subteran de pe platforma
Palatului Parlamentului"
- data începerii: 1996
- numãrul şi data aprobãrii documentaţiei:
<>Hotãrârea Guvernului nr. 672/1994
B. Lucrãri noi
C. Alte cheltuieli de investiţii 78.859.000 x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) În funcţie de derularea procesului investitional, Biroul permanent al
Camerei Deputaţilor poate sa aprobe modificãri în lista de investiţii,
cu încadrarea în valoarea totalã a cheltuielilor de capital aprobate.
**) Din care 95.689.000 mii lei pentru definitivarea spaţiilor din Palatul
Parlamentului destinate Senatului şi 20.000.000 mii lei pentru Centrul
Regional SECI.
ANEXA 3
CAMERA DEPUTAŢILOR
PROGRAM
pentru asigurarea unei mai mari eficiente a procesului legislativ
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Scopul (Tinta): │
│ Asigurarea unei mai mari eficiente a procesului legislativ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Obiectivul: CREŞTEREA CAPACITĂŢII TEHNICE DE STOCARE, PRELUCRARE ŞI ACCES │
│ LA DOCUMENTELE LEGISLATIVE │
│ - asigurarea transparenţei actului legislativ; │
│ - asigurarea condiţiilor tehnice pentru difuzarea televizata a dezbaterilor │
│ parlamentare; │
│ - integrarea într-un sistem informatic unitar a procesului legislativ; │
│ - crearea de instrumente de raportare eficiente privind procesul │
│ legislativ, accesibile instituţiilor statului şi societãţii civile; │
│ - asigurarea unui mediu informatizat pentru accesul la informaţia │
│ legislativã din interiorul/exteriorul Palatului Parlamentului; │
│ - stocarea pe suport electronic a documentaţiei tehnice aferente clãdirii │
│ Palatului Parlamentului; │
│ - creşterea capacitãţii factorului de conducere de a culege, de a selecta │
│ şi de a prelucra datele privind activitatea Secretariatului general şi │
│ de a elabora pe baza lor decizii optime; │
│ - creşterea eficientei activitãţii comisiilor, în condiţiile mutãrii │
│ accentului procesului legislativ pe activitatea acestora. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Denumirea programului: MODERNIZAREA BAZEI LOGISTICE A PROCESULUI LEGISLATIV │
│ - sistem integrat pentru informatizarea şi asigurarea logisticii │
│ desfãşurãrii şedinţelor în plen (vot electronic, traducere simultanã, │
│ sonorizare, arhivare text audio-video); │
│ - reţea de transmisie voce/date şi nod de comunicaţie │
│ Parlament-administraţie publica centrala; │
│ - sisteme pentru realizarea Cãrţii tehnice a Palatului Parlamentului, │
│ gestiunea circulaţiei documentelor Secretariatului general, controlul şi │
│ dispecerizarea instalaţiilor şi utilitãţilor auxiliare, întocmirea │
│ rapoartelor şi avizelor elaborate de comisii şi pentru managementul │
│ activitãţilor economico-administrative; │
│ - baza de date privind legislaţia aferentã procesului de aderare la U.E. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Indicatori de rezultate: │
│ - reducerea timpilor alocati numararii voturilor şi verificãrii cvorumului; │
│ - creşterea timpului alocat dezbaterilor pe fond în plen; │
│ - transmiterea în format electronic a documentelor legislative între │
│ instituţiile statului; │
│ - creşterea capacitãţii nivelului tehnico-administrativ pentru asigurarea │
│ activitãţilor de exploatare a instalaţiilor şi utilitãţilor Palatului │
│ Parlamentului; │
│ - simplificarea fluxului informaţional prin preluarea şi distribuirea │
│ documentelor în format electronic; │
│ - crearea de instrumente de raportare privind activitãţile Secretariatului │
│ general; │
│ - optimizarea consumurilor prin dispecerizarea sistemului energetic şi │
│ termic; │
│ - eficientizarea circulaţiei pe verticala prin monitorizarea lifturilor; │
│ - creşterea gradului de securitate privind accesul şi circulaţia persoanelor│
│ în Palatul Parlamentului; │
│ - preluarea în format electronic a amendamentelor; │
│ - redactarea automatã a unei forme iniţiale a rapoartelor şi avizelor; │
│ - crearea de instrumente de raportare eficiente privind armonizarea │
│ legislaţiei româneşti cu acquisul comunitar; │
│ - acces la legislaţia aferentã procesului de aderare, tradusa într-o limba │
│ oficialã a U.E. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Finanţarea 2002 2003 2004 2005
Programului Propuneri Estimari Estimari Estimari
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL, 1.146.491.000 1.336.384.040 1.503.985.806 1.644.704.828
din care, pe surse
de finanţare:
- bugetul de stat 1.146.491.000 1.336.384.040 1.503.985.806 1.644.704.828
- bugetul fondului
special
- credite externe
- venituri
extrabugetare
- fonduri externe
nerambursabile
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
ANEXA 4
CAMERA DEPUTAŢILOR
BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
al activitãţilor extrabugetare pe anul 2002
- mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Prevederi
crt. Indicatori 2002
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Disponibil la finele anului 2001 9.000.000
2. Stocuri şi alte imobilizari la finele anului 2001 1.200.000
3. Venituri în anul 2002 30.000.000
4. TOTAL RESURSE (1+2+3) 40.200.000
5. Cheltuieli în anul 2002 37.500.000
6. Stocuri şi alte imobilizari la finele anului 2002 1.200.000
7. Disponibil la finele anului 2002 1.500.000
- Detalierea pe articole de cheltuieli -
TOTAL CHELTUIELI 37.500.000
I. CHELTUIELI CURENTE 36.000.000
A. Cheltuieli de personal 15.900.000
1. Cheltuieli cu salariile 11.494.000
2. Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat 2.639.000
3. Cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru plata
ajutorului de şomaj 560.000
4. Deplasãri, detaşãri, transferãri 400.000
Deplasãri, detaşãri, transferãri în ţara 250.000
Deplasãri în strãinãtate 150.000
5. Contribuţii pentru constituirea Fondului de asigurãri
sociale de sãnãtate 807.000
B. Cheltuieli materiale şi servicii 20.100.000
1. Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodãrie 15.850.000
2. Materiale şi prestãri de servicii cu caracter funcţional 1.300.000
3. Obiecte de inventar de mica valoare sau scurta durata şi
echipament 700.000
4. Reparaţii curente 500.000
5. Alte cheltuieli 1.750.000
II. CHELTUIELI DE CAPITAL 1.500.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────