Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 402 din 23 martie 2004  privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 402 din 23 martie 2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 267 din 26 martie 2004
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Ministerul Integrãrii Europene se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului, care asigurã fundamentarea şi coordonarea procesului de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã, precum şi conducerea negocierilor de aderare.
(2) Ministerul Integrãrii Europene este minister de sintezã.
(3) Ministerul Integrãrii Europene are sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sectorul 5, şi dispune de spaţii corespunzãtoare desfãşurãrii activitãţii sale şi în imobilul din Bd. Libertãţii nr. 12, etajele IV şi V, sectorul 5.
ART. 2
Pentru realizarea obiectivelor din domeniul sãu de activitate, Ministerul Integrãrii Europene exercitã urmãtoarele funcţii:
a) de strategie, prin care se asigurã elaborarea strategiei de punere în aplicare a Programului de guvernare în domeniul integrãrii europene;
b) de reglementare, prin care se asigurã elaborarea cadrului normativ şi instituţional pentru realizarea obiectivelor strategice din domeniul sãu de activitate;
c) de reprezentare, prin care se asigurã, în numele statului sau al Guvernului României, reprezentarea pe plan intern şi extern în domeniul sãu de activitate;
d) de autoritate de stat, prin care se asigurã urmãrirea şi controlul transpunerii reglementãrilor comunitare în legislaţia naţionalã, precum şi aplicarea şi respectarea reglementãrilor legale privind organizarea şi funcţionarea instituţiilor care îşi desfãşoarã activitatea în subordinea sau sub autoritatea sa;
e) de administrare, prin care se asigurã administrarea patrimoniului sãu, potrivit dispoziţiilor legale.
ART. 3
(1) Ministerul Integrãrii Europene are urmãtoarele atribuţii principale:
a) coordoneazã relaţiile ministerelor şi ale altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale române cu instituţiile Uniunii Europene şi cu statele membre ale acesteia în procesul de aderare a României la Uniunea Europeanã;
b) asigurã, sprijinã sau coordoneazã, dupã caz, îndeplinirea obligaţiilor care decurg din dispoziţiile Acordului european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunitãţile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altã parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, ratificat de România prin <>Legea nr. 20/1993 şi denumit în continuare Acordul european, precum şi activitãţile desfãşurate de partea românã în cadrul instituţiilor create prin acest acord;
c) conduce şi coordoneazã activitatea Delegaţiei naţionale pentru negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã, precum şi procesul negocierilor de aderare în ansamblul sãu, prin corelarea acţiunilor sale specifice cu ministerele şi cu celelalte autoritãţi ale administraţiei publice;
d) fundamenteazã şi coordoneazã procesul de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã, îndeplinind urmãtoarele atribuţii specifice:
1. elaboreazã, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, propuneri privind politica guvernamentalã de integrare europeanã a României;
2. coordoneazã, elaboreazã, avizeazã, prezintã şi susţine în relaţia cu instituţiile Uniunii Europene, împreunã cu ministerele implicate, documentele de programare care vizeazã pregãtirea pentru aderare şi urmãreşte transpunerea în practicã a acestora;
3. asigurã coordonarea implementãrii politicii naţionale de dezvoltare regionalã pe ansamblul ţãrii, pe regiuni şi zone;
4. avizeazã tratatele, acordurile, convenţiile şi alte înţelegeri internaţionale, pe care le propun ministerele şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, cu Uniunea Europeanã, cu statele membre ale Uniunii Europene, cu statele candidate pentru aderarea la Uniunea Europeanã sau cu entitãţi aflate sub jurisdicţia acestora;
5. avizeazã propunerile de strategii sectoriale de pregãtire pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
6. asigurã preşedinţia şi secretariatul pãrţii române la lucrãrile Comitetului de asociere prevãzut de Acordul european;
7. asigurã preşedinţia şi secretariatul pãrţii române în subcomitetele de asociere prevãzute de Acordul european, colaborând cu ministerele şi cu celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale în pregãtirea acestor subcomitete;
8. coordoneazã elaborarea documentelor de raportare a realizãrilor înregistrate în pregãtirea pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
9. elaboreazã şi/sau coordoneazã documentele supuse dezbaterii Comitetului interministerial pentru integrare europeanã şi asigurã monitorizarea îndeplinirii hotãrârilor luate în acest cadru;
10. asigurã secretariatul Comitetului interministerial pentru integrare europeanã;
11. asigurã secretariatul Comitetului de transparenţã pentru urmãrirea utilizãrii fondurilor comunitare; atribuţiile şi componenţa Comitetului de transparenţã pentru urmãrirea utilizãrii fondurilor comunitare sunt reglementate prin hotãrâre a Guvernului;
e) urmãreşte asigurarea compatibilitãţii şi coerenţei diferitelor programe şi acţiuni guvernamentale în materie de dezvoltare, restructurare şi reformã cu obiectivele aderãrii la Uniunea Europeanã;
f) coordoneazã şi monitorizeazã activitatea de dezvoltare regionalã, scop în care:
1. elaboreazã Strategia naţionalã de dezvoltare regionalã, în concordanţã cu strategiile guvernamentale de dezvoltare;
2. asigurã coordonarea metodologicã a elaborãrii planurilor de dezvoltare regionalã;
3. urmãreşte realizarea obiectivelor de coeziune economicã şi socialã, în scopul diminuãrii decalajelor în dezvoltarea regiunilor şi zonelor ţãrii, al întãririi capacitãţii competitive a fiecãrei regiuni;
4. analizeazã şi propune Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã finanţarea programelor şi proiectelor de dezvoltare regionalã; elaboreazã programe de sprijin al regiunilor pentru a dobândi mijloacele necesare în vederea restructurãrii, modernizãrii şi dezvoltãrii acestora;
5. elaboreazã prioritãţile, criteriile şi procedurile necesare în vederea finanţãrii şi monitorizãrii programelor şi proiectelor din domeniul sãu de activitate;
6. elaboreazã, implementeazã şi monitorizeazã strategia de pregãtire şi formare profesionalã în domeniul dezvoltãrii regionale;
7. asigurã managementul financiar şi tehnic al Fondului naţional privind dezvoltarea regionalã şi al fondurilor de tip structural pentru realizarea coeziunii economice şi sociale;
8. colaboreazã cu Ministerul Afacerilor Externe în realizarea obiectivelor de cooperare externã a regiunilor de dezvoltare de tip transfrontalier, interregional sau la nivelul euroregiunilor;
9. reprezintã Guvernul în relaţia cu Uniunea Europeanã şi cu alte organizaţii internaţionale în domeniul sãu de activitate, pentru elaborarea şi implementarea de politici de coeziune economicã şi socialã şi de programe privind dezvoltarea regionalã;
10. colaboreazã cu organizaţii interne sau internaţionale care sprijinã dezvoltarea regionalã, cu camerele de comerţ şi industrie şi cu alţi reprezentanţi ai mediilor de afaceri, pentru elaborarea programelor din domeniul sãu de activitate;
11. asigurã, la solicitarea Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã şi din proprie iniţiativã, elaborarea de studii şi analize şi face recomandãri privind modul de realizare a obiectivelor din domeniul sãu de activitate;
12. iniţiazã, elaboreazã şi avizeazã, dupã caz, împreunã cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, proiecte de acte normative şi de acorduri internaţionale în domeniul sãu de activitate;
13. auditeazã gestionarea fondurilor constituite în condiţiile art. 9 alin. (2) din Legea nr. 151/1998 privind dezvoltarea regionalã în România, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, potrivit atribuţiilor ce îi revin în utilizarea fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru dezvoltare regionalã, precum şi în calitatea sa de agenţie de implementare a programului PHARE - Coeziune economicã şi socialã; avizeazã statutul de organizare şi funcţionare al agenţiilor pentru dezvoltare regionalã;
14. asigurã preşedinţia şi secretariatul Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã;
g) urmãreşte, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, procesul de reformã a instituţiilor şi politicilor Uniunii Europene şi propune mãsurile care decurg din acestea pentru autoritãţile române;
h) colaboreazã cu Ministerul Afacerilor Externe la organizarea reuniunilor informale ale miniştrilor de resort ai statelor membre ale Uniunii Europene şi ai statelor candidate la aderare, în funcţie de calendarul şi de tematica stabilite de Consiliul de Afaceri Generale al Uniunii Europene;
i) avizeazã, în mod obligatoriu, proiectele de acte normative care urmãresc armonizarea legislaţiei naţionale cu cea comunitarã. Iniţiatorii proiectelor de acte normative vor include, în mod obligatoriu, în cuprinsul documentelor de prezentare şi motivare a proiectelor menţiuni exprese privind denumirea reglementãrilor comunitare armonizate, dispoziţiile acestora care sunt transpuse în cuprinsul respectivelor proiecte, precum şi indicarea mãsurilor viitoare de implementare;
j) examineazã sub aspectul compatibilitãţii cu reglementãrile comunitare, la solicitarea Departamentului pentru Relaţia cu Parlamentul, propunerile legislative, în vederea formulãrii punctului de vedere al Guvernului asupra acestora;
k) coordoneazã evaluarea gradului de compatibilitate a legislaţiei naţionale în vigoare cu actele normative comunitare şi formuleazã propuneri în vederea accelerãrii procesului de armonizare şi implementare;
l) propune Guvernului, în vederea susţinerii în faţa Parlamentului, lista cuprinzând actele normative prioritare, însoţitã de fundamentarea necesarã, în vederea accelerãrii procesului de aderare la Uniunea Europeanã;
m) iniţiazã mãsuri şi participã, împreunã cu instituţiile de profil, la elaborarea programelor menite sã sprijine pregãtirea profesionalã a funcţionarilor publici, precum şi a agenţilor economici în domeniul integrãrii europene;
n) stabileşte, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, sistemul de date, informaţii şi raportãri periodice privind reflectarea evoluţiei integrãrii europene, pe care le supune analizei şi, dupã caz, aprobãrii Guvernului;
o) asigurã informarea, sub forma unor publicaţii periodice, asupra evoluţiei procesului naţional şi european de integrare şi urmãreşte promovarea valorilor şi a spiritului european în cadrul societãţii civile;
p) organizeazã, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, dupã caz, acţiuni pentru familiarizarea opiniei publice din România cu efectele procesului de aderare;
r) coopereazã cu ministerele interesate la elaborarea, realizarea şi promovarea în ţãrile membre ale Uniunii Europene şi în ţãrile candidate a unei strategii de informare, comunicare şi de imagine privind evoluţia procesului de pregãtire a României pentru aderare;
s) realizeazã dialogul social pe problemele integrãrii europene cu organizaţiile patronale şi sindicale reprezentative la nivel naţional, potrivit legii, şi asigurã secretariatul Consiliului consultativ pentru negocierea aderãrii la Uniunea Europeanã.
(2) Ministerul Integrãrii Europene îndeplineşte orice alte atribuţii din domeniul sãu de activitate, stabilite prin acte normative.
ART. 4
În cadrul Ministerului Integrãrii Europene se organizeazã, potrivit legii, Corpul consilierilor de integrare, cu atribuţii în domeniul realizãrii programelor şi reformelor necesare pregãtirii aderãrii României la Uniunea Europeanã.
ART. 5
Ministerul Integrãrii Europene supune dezbaterii Guvernului, periodic, rapoarte privind negocierile cu Uniunea Europeanã, stadiul pregãtirii pentru aderare, evaluarea gradului de armonizare a legislaţiei române cu reglementãrile comunitare, precum şi mãsurile corespunzãtoare.
ART. 6
(1) Ministrul integrãrii europene conduce activitatea Ministerului Integrãrii Europene, reprezintã ministerul în raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritãţi publice şi organizaţii interne şi internaţionale, în justiţie, precum şi cu persoane fizice şi juridice române şi strãine.
(2) Ministrul integrãrii europene este ordonator principal de credite şi îndeplineşte atribuţiile generale prevãzute la <>art. 53 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Ministrul integrãrii europene este preşedintele pãrţii române la reuniunile Comitetului de asociere RomâniaUniunea Europeanã, conducãtorul delegaţiei României la Conferinţa de aderare la nivel interministerial, preşedintele Comitetului interministerial pentru integrare europeanã, preşedintele Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã şi preşedintele Comitetului de transparenţã pentru urmãrirea utilizãrii fondurilor comunitare.
(4) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul integrãrii europene emite ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.
ART. 7
(1) Ministrul delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, este membru al Guvernului, înlocuitor de drept al ministrului integrãrii europene.
(2) Ministrul delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, este şeful Delegaţiei naţionale pentru negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã.
(3) Organizarea, atribuţiile şi componenţa Delegaţiei naţionale pentru negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã sunt stabilite prin hotãrâre a Guvernului.
(4) Pentru asigurarea transparenţei procesului de negociere, ministrul delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, este preşedintele Consiliului consultativ pentru negocierea aderãrii la Uniunea Europeanã, constituit din reprezentanţii mediilor sociopolitice.
ART. 8
Ministrul integrãrii europene şi ministrul delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, sunt membri, potrivit legii, ai Comitetului Executiv pentru Integrare Europeanã.
ART. 9
(1) Ministrul integrãrii europene şi ministrul delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, sunt ajutaţi de 2 secretari de stat, respectiv de un negociator-şef adjunct, cu rang de subsecretar de stat, numiţi prin decizii ale primului-ministru, precum şi de secretarul general şi de secretarul general adjunct, numiţi în condiţiile legii.
(2) Secretarii de stat exercitã atribuţiile delegate de ministrul integrãrii europene.
(3) Secretarul general al Ministerului Integrãrii Europene are atribuţiile şi responsabilitãţile prevãzute la <>art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001 , cu modificãrile ulterioare. Acesta poate îndeplini şi alte însãrcinãri prevãzute de Regulamentul de organizare şi funcţionare a Ministerului Integrãrii Europene ori încredinţate de ministrul integrãrii europene.
(4) Atribuţiile secretarului general adjunct şi ale compartimentelor din aparatul Ministerului Integrãrii Europene se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobã prin ordin al ministrului integrãrii europene.
ART. 10
(1) În structura organizatoricã a Ministerului Integrãrii Europene funcţioneazã direcţii generale şi direcţii; în cadrul direcţiilor, prin ordin al ministrului integrãrii europene, pot fi constituite servicii şi birouri.
(2) Structura organizatoricã a Ministerului Integrãrii Europene este prevãzutã în anexa nr. 1.
(3) Numãrul maxim de posturi pentru Ministerul Integrãrii Europene este de 303, exclusiv demnitarii, cabinetele miniştrilor şi Corpul consilierilor de integrare.
(4) Statul de funcţii şi structura posturilor pe compartimente, încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu se aprobã prin ordin al ministrului integrãrii europene.
ART. 11
Ministerul Integrãrii Europene este încadrat cu funcţionari publici cu funcţii specifice ministerului, alţi funcţionari publici şi cu personal angajat cu contract individual de muncã.
ART. 12
(1) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã este organul operativ de lucru care coordoneazã, analizeazã şi dezbate documentele elaborate de instituţiile cu responsabilitãţi privind aderarea la Uniunea Europeanã şi discutã orice alte probleme legate de bunul mers al proceselor de pregãtire a aderãrii.
(2) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã este constituit din secretarii de stat pentru integrare europeanã din ministere şi responsabilii din celelalte instituţii cu atribuţii în domeniu.
(3) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã analizeazã şi rezolvã punctual problemele apãrute în derularea programelor de pregãtire a aderãrii la Uniunea Europeanã şi realizeazã planificarea curentã şi de perspectivã a acestor activitãţi.
(4) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã se întruneşte, de regulã, lunar.
(5) La lucrãrile Comitetului interministerial pentru integrare europeanã, care se desfãşoarã în plen şi în grupe de lucru, pot fi invitaţi miniştri, reprezentanţi ai partenerilor sociali, ai societãţii civile şi ai altor grupuri de interese.
ART. 13
(1) În coordonarea activitãţii diplomatice a Misiunii permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã, Ministerul Afacerilor Externe se consultã permanent cu Ministerul Integrãrii Europene.
(2) Ministerul Integrãrii Europene desemneazã, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, prin ordin al ministrului integrãrii europene, dintre specialiştii sãi, consilieri şi/sau experţi care îşi vor desfãşura activitatea în cadrul Misiunii permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã, pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice privind negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã, pregãtirea pentru aderare şi armonizarea legislaţiei române cu reglementãrile comunitare.
(3) Personalul prevãzut la alin. (2) îşi desfãşoarã activitatea sub îndrumarea comunã a ministrului afacerilor externe şi a ministrului integrãrii europene. Acesta este supus autoritãţii şefului misiunii diplomatice, fiind învestit atât cu atribuţii de consiliere a acestuia, cât şi cu atribuţii stabilite de Ministerul Integrãrii Europene.
(4) Pe durata misiunii lor, funcţionarii publici desemnaţi de Ministerul Integrãrii Europene sã îşi desfãşoare activitatea în cadrul Misiunii permanente a României la Uniunea Europeanã sunt detaşaţi la Ministerul Afacerilor Externe, potrivit legii.
ART. 14
(1) Ministerul Integrãrii Europene poate desemna, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, pe lângã ambasada României din ţara care deţine preşedinţia Uniunii Europene, un reprezentant din rândul personalului sãu pentru a informa sistematic, prin intermediul şefului misiunii diplomatice, asupra poziţiilor preşedinţiei Uniunii Europene. Pe durata misiunii sale, reprezentantul Ministerului Integrãrii Europene este detaşat la Ministerul Afacerilor Externe.
(2) În cadrul ambasadelor României din unele ţãri membre şi din unele ţãri candidate la Uniunea Europeanã, Ministerul Integrãrii Europene va desemna, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, câte un reprezentant al sãu, prin detaşare la Ministerul Afacerilor Externe, care va informa permanent despre evoluţiile ce se înregistreazã în aceste ţãri în domeniul integrãrii europene.
ART. 15
Numãrul maxim de posturi pentru personalul detaşat, necesar desfãşurãrii activitãţilor prevãzute la art. 13 alin. (2)-(4) şi la art. 14, este de 5 posturi şi, respectiv, de 4 posturi.
ART. 16
(1) Ministerul Integrãrii Europene şi Ministerul Afacerilor Externe vor informa periodic ambasadele României din ţãrile membre şi candidate la Uniunea Europeanã asupra stadiului pregãtirilor în vederea aderãrii României la aceastã organizaţie.
(2) Ambasadele prevãzute la alin. (1) vor informa Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Integrãrii Europene cu privire la activitãţile şi iniţiativele privind integrarea europeanã, întreprinse de ţãrile membre şi candidate la Uniunea Europeanã.
ART. 17
Ministerul Integrãrii Europene coordoneazã, în numele Guvernului, activitatea Institutului European din România, prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 18
(1) Stabilirea numãrului maxim de autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi se face potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
(2) Ministerul Integrãrii Europene are în dotare, pentru activitãţi specifice, 3 autoturisme cu un consum lunar de carburant de 450 litri pentru fiecare autoturism.
ART. 19
(1) În structura Ministerului Integrãrii Europene se organizeazã:
- Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional;
- Unitatea de Coordonare pentru Iniţiativa Comunitarã INTERREG.
(2) Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional îndeplineşte atribuţiile stabilite prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.555/2002 privind desemnarea instituţiilor şi organismelor responsabile cu coordonarea, implementarea şi gestionarea asistenţei financiare comunitare prin instrumentele structurale.
(3) Atribuţiile Unitãţii de Coordonare pentru Iniţiativa Comunitarã INTERREG vor fi stabilite prin hotãrâre a Guvernului.
(4) Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional va funcţiona cu un numãr total de 204 posturi în anul 2005, din care 142 de posturi în anul 2004.
(5) Numãrul de posturi prevãzut la alin. (4) se asigurã prin suplimentarea acestuia, cu încadrarea în numãrul total de posturi aprobat prin legile bugetare anuale.
ART. 20
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 21
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 734/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Integrãrii Europene, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 479 din 4 iulie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul integrãrii europene,
Alexandru Fãrcaş

Ministrul afacerilor externe,
Mircea Geoanã

Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Elena Dumitru

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 23 martie 2004.
Nr. 402.


ANEXA 1
Numãr maxim de posturi: 303
(exclusiv demnitarii, cabinetele miniştrilor
şi Corpul consilierilor de integrare)




MINISTERUL INTEGRARII EUROPENE

┌─────────────────────┐ ┌──────────┐
│CABINETUL MINISTRULUI├────┤ MINISTRU │
└─────────────────────┘ └──────┬───┘

┌───────────────────┐ ┌────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ CABINETUL │ │MINISTRU-DELEGAT│ │ │COMPARTIMENTUL INFORMA- │


│ │ │ cu U.E. │ │ ││ │ |


└───────────────────┘ └──────┬─────────┘ │ │└────────────────────────┘ |
│ │ │┌───────────────────────────┐ |
│ ├───┼┤ AUDIT PUBLIC*) │--|┐
│ │ │└───────────────────────────┘ ||
│ │ │┌───────────────────────────┐ ||
│ │ └┤ CORPUL DE CONTROL AL │-- |
│ │ │ MINISTRULUI │ |
│ │ └───────────────────────────┘ |
┌────────────────────┘ │ |
│ ┌─────────────────────┼───────────────────────┐ |
┌───────┴───────┐┌─┴──────┐ ┌────┴──────┐ ┌────┴───┐ |
│NEGOCIATOR-SEF ││SECRETAR│ │ SECRETAR │ │SECRETAR│ |
│ADJUNCT CU U.E.││DE STAT │ │ GENERAL │ ┌────┤DE STAT ├────┐ |
└───────┬───────┘└─┬──────┘ └────┬──────┘ │ └───┬────┘ │ |
│ │ │ │ │ │ |




│ | │ | ┌──────┴────────┐ │| │ │ |
│ | │ | │ SECRETAR │ │|┌──────┴──────┐ │ |
│ | │ | │ GENERAL │ │|│DIR.GEN.DE │ │ |
│ | │ | │ ADJUNCT │ │|│DEZVOLTARE │ │ |
│ | │ | │ │ │|│REGIONALĂ*4) │ │ |
│ | │ | └──────┬────────┘ │|└─────┬───────┘ │ --
│ | │ | │ │| │ │|
│ | │ | │ │| │ │|
┌──┴──┐ ┌──┼──┐ ┌──┬──┬────┬──┼───┬──┬──┐ │| ┌──┬┴─┬──┐ ┌─┴─┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │| │ │ │ │ │ │
┌┴─┐ ┌─┴┐ ┌┴┐┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐┌┴─┐┌─┴┐┌┴─┐┌┴┐┌┴┐┌┴┐ ┌┴─┐┌┴┐┌┴┐┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐
│A │ │B │ │C││D││E│ │F││G││H ││I ││J ││K││L││M│ │N ││O││P││Q││R│ │S│ │T│
└──┘ └──┘ └─┘└─┘└─┘ └─┘└─┘└──┘└──┘└──┘└─┘└─┘└─┘ └──┘└─┘└─┘└─┘└─┘ └─┘ └─┘


LEGENDA:


A = DIRECŢIA NEGOCIERI PIAŢA INTERNĂ
B = DIRECŢIA NEGOCIERI POLITICI COMUNITARE, MONITORIZARE SI COMUNICARE
CU STATELE MEMBRE UE SI CANDIDATE
C = DIRECŢIA EVALUAREA PREGĂTIRII PENTRU ADERARE
D = DIRECŢIA ARMONIZARE LEGISLATIVĂ CU ACQUISUL COMUNITAR
E = COMPARTIMENTUL LEGISLAŢIE COMUNITARĂ ŞI RELAŢIA CU PARLAMENTUL*1)
F = DIRECTIA RESURSE UMANE SI RELATII EXTERNE
G = DIRECTIA BUGET SI FINANCIAR-CONTABILITATE
H = DIRECŢIA PLĂŢI PROGRAME
I = DIRECŢIA LOGISTICĂ ŞI ADMINISTRAŢIE
J = COMPARTIMENTUL JURIDIC*1)
K = DIRECŢIA PENTRU TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI
L = CORPUL CONSILIERILOR DE INTEGRARE*2)
M = DIRECŢIA COMUNICARE PUBLICĂ
N = DIRECŢIA COOPERARE TRANSFRONTALIERĂ*3)
O = DIRECŢIA ASISTENŢĂ TEHNICĂ
P = DIRECŢIA POLITICI REGIONALE ŞI PROGRAMARE
Q = DIRECŢIA IMPLEMENTARE
R = DIRECŢIA MONITORIZARE
S = COMPARTIMENT CONTROL FINANCIAR PREVENTIV INTERN*1)
T = COMPARTIMENT VERIFICARE TEHNICĂ ŞI CONFORMITATE*1

---------
*1) Se organizeazã la nivel de servicii sau birouri
*2) Este organizat potrivit OUG 19/2003, aprobatã cu modificãri, prin
<>Legea nr. 272/2003
*3) Se organizeazã ca Unitate de Coordonare pentru Iniţiativa Comunitarã
INTERREG
*4) Se organizeazã ca Autoritate de Management pentru Programul
Operaţional Regional.



ANEXA 2


Instituţii aflate în coordonarea Ministerului Integrãrii Europene
- Institutul European din România


---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016