Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 4 din 16 februarie 2012  pentru modificarea si completarea Regulamentului privind organizarea  si functionarea administrativa a Inaltei Curti de Casatie si Justitie    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 4 din 16 februarie 2012 pentru modificarea si completarea Regulamentului privind organizarea si functionarea administrativa a Inaltei Curti de Casatie si Justitie

EMITENT: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 123 din 20 februarie 2012

    În temeiul art. 29 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciarã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea administrativã a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.076 din 30 noiembrie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
    1. Articolul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 9. - (1) Preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie prezintã Consiliului Superior al Magistraturii propunerile Colegiului de conducere pentru numirea, promovarea, transferul, suspendarea şi încetarea din funcţie a magistraţilor-asistenţi.
    (2) Preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie poate delega magistraţii-asistenţi, în interesul serviciului, cu acordul scris al acestora, în funcţiile de prim-magistrat-asistent sau de magistrat-asistent-şef, pe o perioadã de cel mult 6 luni. Delegarea magistraţilor-asistenţi poate fi prelungitã, cu acordul scris al acestora, de preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cel mult încã 6 luni. Pe perioada delegãrii, magistraţii-asistenţi beneficiazã de toate drepturile prevãzute de lege pentru funcţia în care sunt delegaţi.
    (3) Delegarea şi prelungirea delegãrii, prevãzute la alin. (2), se dispun prin ordin al preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie."
    2. La articolul 19, litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "b) propune Consiliului Superior al Magistraturii judecãtorii care vor face parte din comisiile de concurs pentru promovarea în funcţia de judecãtor la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie;"
    3. Dupã articolul 19^1 se introduc douã noi articole, articolele 19^2 şi 19^3, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 19^2. - (1) În îndeplinirea atribuţiei prevãzute la art. 19 lit. b), Colegiul de conducere propune Consiliului Superior al Magistraturii, distinct pentru fiecare secţie a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pentru care se organizeazã concursul, judecãtorii din cadrul secţiei respective care vor fi numiţi ca membri în comisiile de concurs - comisiile de evaluare, comisiile de soluţionare a contestaţiilor împotriva evaluãrii, comisiile de elaborare a subiectelor, comisiile de corectare şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor la proba scrisã.
    (2) Acelaşi judecãtor nu poate fi propus pentru a face parte în acelaşi timp din comisia de evaluare şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva evaluãrii, respectiv din comisia de elaborare a subiectelor, din comisia de corectare şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor la proba scrisã.
    (3) Colegiul de conducere propune Consiliului Superior al Magistraturii, în condiţiile prevãzute la alin. (1) şi cu respectarea dispoziţiilor alin. (2), judecãtorii care vor fi numiţi ca membri supleanţi în comisiile de concurs.
    (4) Judecãtorii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie pot fi propuşi pentru numirea în comisiile de concurs, ca membri sau ca membri supleanţi, pe baza consimţãmântului scris, exprimat anterior.
    Art. 19^3. - Colegiul de conducere al Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie transmite Institutului Naţional al Magistraturii lista cuprinzând toţi judecãtorii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie care şi-au exprimat acordul de a face parte din comisiile de concurs, pentru a fi incluşi în baza de date constituitã de Institutul Naţional al Magistraturii, cu precizarea specializãrii fiecãrui judecãtor."
    4. Articolul 46 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 46. - (1) Evaluarea judecãtorilor Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie se face la fiecare 3 ani de cãtre o comisie constituitã prin hotãrâre a Consiliului Superior al Magistraturii, conform Regulamentului privind evaluarea activitãţii profesionale a judecãtorilor şi procurorilor.
    (2) Evaluarea celor 3 judecãtori - 2 membri desemnaţi şi un membru supleant - care fac parte din comisia de evaluare a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie se face de o comisie formatã din 2 judecãtori cu grad profesional corespunzãtor, desemnaţi de Secţia pentru judecãtori a Consiliului Superior al Magistraturii dintre membrii sãi."
    5. La articolul 109, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 109. - (1) În cursul lunii ianuarie a fiecãrui an se face evaluarea activitãţii din anul precedent a personalului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, cu excepţia judecãtorilor şi a magistraţilor-asistenţi, a cãror activitate se evalueazã potrivit Regulamentului privind evaluarea activitãţii profesionale a judecãtorilor şi procurorilor şi Regulamentului privind evaluarea activitãţii profesionale a magistraţilor-asistenţi din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie."
    ART. II
    Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                           PREŞEDINTELE ÎNALTEI CURŢI
                            DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE,
                              LIVIA DOINA STANCIU

    Bucureşti, 16 februarie 2012.
    Nr. 4.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016