Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 398 din 4 august 1997  privind trecerea unor regii autonome aeroportuare de sub autoritatea Ministerului Transporturilor sub autoritatea consiliilor judetene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 398 din 4 august 1997 privind trecerea unor regii autonome aeroportuare de sub autoritatea Ministerului Transporturilor sub autoritatea consiliilor judetene

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 186 din 6 august 1997
Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
(1) Regiile autonome aeroportuare cu specific deosebit, de interes naţional, de sub autoritatea Ministerului Transporturilor, trec sub autoritatea consiliilor judeţene, ca regii autonome cu specific deosebit, de interes local, conform anexei nr. 1.
(2) Trecerea regiilor autonome, prevãzute la alin. (1), sub autoritatea consiliilor judeţene, se face cu activul şi pasivul existent la data de 30 iunie 1997.
ART. 2
Regiile autonome prevãzute la art. 1 îşi desfãşoarã activitatea pe baza regulamentelor de organizare şi funcţionare proprii, elaborate conform regulamentului-cadru prevãzut la anexa nr. 2, aprobate de consiliile judeţene sub a cãror autoritate funcţioneazã, şi cu respectarea reglementãrilor specifice aviaţiei civile.
ART. 3
(1) Cheltuielile de administrare şi de întreţinere ale regiilor autonome cu specific deosebit, de interes local, se asigura din veniturile proprii şi, în completare, din alocaţii de la bugetul local, în limita sumelor aprobate cu aceasta destinaţie.
(2) Cheltuielile de capital ale regiilor autonome cu specific deosebit, de interes local, se asigura din surse proprii şi, în completare, din alocaţii de la bugetul local, în limita sumelor aprobate cu aceasta destinaţie.
ART. 4
Se majoreazã Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului cu suma de 7.582.212 mii lei prin diminuarea, cu aceeaşi valoare, a creditelor bugetare alocate Ministerului Transporturilor prin <>Legea bugetului de stat pe anul 1997 nr. 72/1997 , potrivit anexei nr. 3.
ART. 5
Se suplimenteaza sumele defalcate din impozitul pe salarii, din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, cu suma de 7.582.212 mii lei, repartizata pe judeţe conform anexei nr. 4.
ART. 6
(1) Regiile autonome nominalizate în anexa nr. 1 vor prezenta Ministerului Transporturilor deconturile justificative pentru sumele primite de la bugetul de stat în perioada cat au funcţionat sub autoritatea acestuia. Deconturile justificative se vor întocmi şi prezenta Ministerului Transporturilor conform normelor comune ale Ministerului Finanţelor nr. DM/1162/1994 şi ale Ministerului Transporturilor nr. AN/621/1994.
(2) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, regiile autonome prevãzute în anexa nr. 1 vor restitui în contul Ministerului Transporturilor sumele primite de la bugetul statului, nejustificate potrivit alin. (1).
ART. 7
În termen de 15 zile de la data publicãrii prezentei hotãrâri în Monitorul Oficial al României, consiliile judeţene nominalizate în anexa nr. 1 vor aproba bugetele de venituri şi cheltuieli regiilor autonome preluate de sub autoritatea Ministerului Transporturilor.
Numirea directorului general al regiei autonome se face de cãtre consiliul judeţean, cu avizul Ministerului Transporturilor.
ART. 8
Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa efectueze modificãrile corespunzãtoare în volumul şi în structura bugetului de stat pe anul 1997, rezultate din aplicarea prevederilor art. 4 şi 5.
ART. 9
Personalul aeroporturilor din cadrul regiilor autonome care trec sub autoritatea consiliilor judeţene se considera transferat şi îşi pãstreazã funcţia, gradul sau treapta profesionalã şi gradatia avute.
ART. 10
Salarizarea personalului din regiile autonome care trec sub autoritatea consiliilor judeţene se face conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 523/1996 privind salarizarea personalului din regiile autonome aeroportuare care îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor, competentele acestuia fiind preluate de consiliile judeţene.
ART. 11
Regiile autonome cu specific deosebit, de interes local, care fac obiectul prezentei hotãrâri, se vor reorganiza prin grija consiliilor judeţene, în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 .
ART. 12
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 13
Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 38/1997 privind reorganizarea activitãţii aeroporturilor din România, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 34 din 4 martie 1997, poziţiile nr. 1-5, 7-13 şi 15, precum şi anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 44/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 38 din 7 martie 1997, poziţiile nr. 47-52, 54-56, 58-61 se abroga.

PRIM-MINISTRU
VICTOR CIORBEA

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
Traian Basescu

Ministru de stat,
ministrul finanţelor,
Mircea Ciumara

Ministru de stat,
ministrul reformei,
Ulm Spineanu

Ministrul muncii şi
protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu

Ministru delegat
pe lângã primul-ministru
pentru coordonarea
Secretariatului General
al Guvernului şi a
Departamentului pentru
Administraţie Publica Localã,
Remus Opris

ANEXA 1



LISTA
regiilor autonome aeroportuare care trec sub autoritatea consiliilor judeţene


Patrimoniul
regiei
Sediul autonome
Nr. Denumirea regiei la 31 decem- Autoritatea
crt. regiei autonome autonome brie 1996
(mii lei)
-------------------------------------------------------------------------------
1. Aeroportul Arad Arad, Str. Bodro- 16.087.802 Consiliul judeţean
gului, judeţul Arad Arad
2. Aeroportul Bacau Bacau, Str. Aero- 1.064.308 Consiliul judeţean
portului nr. 1, Bacau
judeţul Bacau
3. Aeroportul Baia Mare Comuna Tautii- 5.039.458 Consiliul judeţean
Magheraus, Maramures
judeţul Maramures
4. Aeroportul Caransebes, Str. 579.683 Consiliul judeţean
Caransebes Aeroportului nr. 1, Caras-Severin
judeţul Caras-Severin
5. Aeroportul Cluj-Napoca, 4.366.070 Consiliul judeţean
Cluj-Napoca str. Traian Vuia Cluj
nr. 149,
judeţul Cluj
6. Aeroportul Craiova Craiova, sos. 1.086.204 Consiliul judeţean
Craiova-Bucureşti km 7, Dolj
judeţul Dolj
7. Aeroportul Iaşi Iaşi, judeţul Iaşi 923.023 Consiliul judeţean
Iaşi
8. Aeroportul Oradea Oradea, Calea 1.698.638 Consiliul judeţean
Aradului km 6, Bihor
judeţul Bihor
9. Aeroportul Satu Mare Satu Mare, sos. Satu 8.898.792 Consiliul judeţean
Mare-Zalau km 9,5, Satu Mare
judeţul Satu Mare
10. Aeroportul Sibiu Sibiu, sos. Alba 3.051.996 Consiliul judeţean
Iulia nr. 73, judeţul Sibiu
Sibiu
11. Aeroportul Suceava Comuna Salcea, 3.214.148 Consiliul judeţean
judeţul Suceava Suceava
12. Aeroportul Targu Comuna Vidrasau, 4.113.980 Consiliul judeţean
Mures judeţul Mures Mures
13. Aeroportul Tulcea Tulcea, Sos. Tulcea- 4.754.472 Consiliul judeţean
Constanta km 15, Tulcea
judeţul Tulcea
-------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 2

REGULAMENTUL-CADRU
de organizare şi funcţionare a Regiei Autonome "Aeroportul ................"

I. Dispoziţii generale

ART. 1
Regia Autonomã "Aeroportul .................", regie cu specific deosebit, de interes local, cu personalitate juridicã, funcţioneazã pe baza de gestiune economicã şi autonomie financiarã, beneficiazã de transferuri de la bugetul local, în condiţiile art. 3 din hotãrâre, se organizeazã şi funcţioneazã în condiţiile legii şi potrivit prevederilor prezentului regulament.
ART. 2
Sediul Regiei Autonome "Aeroportul ................." este în ............, str. ...... nr. ......., judeţul .............. .

II. Obiectul de activitate

ART. 3
Regia Autonomã "Aeroportul ................." are ca obiect de activitate:
a) administrarea şi exploatarea bazei aeroportuare proprii;
b) dirijarea şi deservirea la sol a aeronavelor româneşti şi strãine şi a pasagerilor;
c) organizarea şi efectuarea serviciilor de handling pe aeroport, pentru aeronave româneşti şi strãine;
d) asigurarea securitãţii tuturor activitãţilor aeroportuare şi a mijloacelor tehnice din dotare;
e) coordonarea unitarã a activitãţilor şi serviciilor aeroportuare necesare deservirii la sol a traficului de pasageri şi de mãrfuri şi a activitãţilor de aviatie generalã şi militarã solicitate;
f) realizarea coordonãrii întregii activitãţi de la sol pe aeroport şi în zonele acestuia, asigurând securitatea aeronavelor, instalaţiilor, clãdirilor, pasagerilor şi bunurilor transportate sau în tranzit, în conformitate cu prevederile reglementãrilor naţionale şi internaţionale în domeniu;
g) dezvoltarea, modernizarea şi întreţinerea pistelor, cãilor de rulare şi platformelor, echipamentelor, instalaţiilor şi construcţiilor, ale celorlalte mijloace din dotare, precum şi introducerea tehnologiilor moderne de deservire aeroportuara;
h) realizarea cooperãrii în domeniul sau de activitate, potrivit competentelor, cu instituţiile similare din alte state şi cu organizaţiile internaţionale de profil;
i) efectuarea directa de operaţiuni de comerţ exterior pentru activitatea proprie prin compartimente proprii, şi realizarea importului de echipamente şi piese de schimb.
ART. 4
Pentru realizarea obiectului de activitate, Regia Autonomã "Aeroportul ................." are urmãtoarele atribuţii principale:

a) în domeniul tehnic

1. asigura administrarea, exploatarea, dezvoltarea, modernizarea şi întreţinerea întregii infrastructuri aeroportuare: pista, cai de rulare, platforme, drumuri de acces, parkinguri, aerogara, hangare şi alte construcţii sau dotãri care concura la buna desfãşurare a activitãţii aeroportuare, în concordanta cu standardele internaţionale;
2. asigura administrarea, exploatarea, dezvoltarea, modernizarea şi întreţinerea echipamentelor şi instalaţiilor aeroportuare în sectoarele: mecano-energetic, telecomunicaţii, de transport şi de deservire aeroportuara;
3. elaboreazã, aproba şi aplica norme tehnice proprii, adaptate la specificul dotãrii pentru administrarea, exploatarea, dezvoltarea, modernizarea şi întreţinerea bazei aeroportuare proprii;
4. elaboreazã studii şi executa programe, prin asociere sau prin alte forme şi modalitãţi, cu parteneri din ţara şi din strãinãtate, pentru a asigura administrarea, exploatarea, dezvoltarea, modernizarea şi întreţinerea bazei aeroportuare;
5. organizeazã şi tine evidenta de cadastru a bazei aeroportuare;
6. analizeazã şi se pronunţa asupra proiectelor de construcţii-montaj elaborate pentru zonele cu servituţi aeronautice ale regiei autonome, în vederea avizãrii acestora de cãtre autoritatea aeronautica romana;
7. asigura semnalizarea şi balizarea tuturor construcţiilor existente în perimetrul aeroportuar, potrivit reglementãrilor internaţionale recunoscute în România;
8. organizeazã activitatea de prevenire şi stingere a incendiilor în conformitate cu reglementãrile aeronautice, concomitent cu instruirea şi atestarea pe posturi a pompierilor civili;
9. asigura controlul desfãşurãrii proceselor şi operaţiunilor aeroportuare în vederea respectãrii normelor şi regulamentelor de exploatare aeroportuara, de protecţie umanã şi a mediului înconjurãtor;
10. întocmeşte studii şi cercetãri referitoare la dezvoltarea, modernizarea şi optimizarea activitãţii aeroportuare, precum şi la impactul aeroportului în zona de influenta;
11. prin posibilitãţi proprii sau în colaborare cu parteneri din ţara sau din strãinãtate realizeazã, în condiţiile legii, activitãţi de import pentru activitatea proprie şi de aprovizionare tehnico-materialã a aeroportului;
12. ia mãsuri pentru perfecţionarea pregãtirii de specialitate, cu aport intern şi extern, a personalului regiei autonome, atesta calificarea acestuia pentru meserii specifice activitãţii aeroportuare, cu excepţia acelor meserii pentru care normele interne sau internaţionale în vigoare prevãd alte condiţii de atestare;

b) în domeniul operational

1. asigura aplicarea reglementãrilor Organizaţiei Aviaţiei Civile Internaţionale potrivit anexelor la Convenţia de la Chicago privind aviaţia civilã internationala, precum şi a celorlalte reglementãri interne şi internaţionale în domeniul activitãţii aeroportuare;
2. asigura facilitãţile de infrastructura, mecano-energetic, de mijloace tehnice aeroportuare şi de servicii, necesare desfãşurãrii în bune condiţii, calitative şi de siguranta, a transporturilor aeriene de pasageri şi de mãrfuri, executate de transportatorii interni şi externi;
3. asigura datele de informare operativã interna şi internationala cu privire la starea şi funcţionarea sectoarelor şi a mijloacelor proprii care concura la activitatea aeroportuara;
4. asigura şi coordoneazã, la nivelul aeroportului, prin personal propriu specializat, securitatea activitãţii de aviatie civilã, în colaborare cu forţele militare şi civile destinate acestui scop;
5. organizeazã şi coordoneazã elaborarea documentelor de organizare şi mobilizare la locul de munca, metodologia de înştiinţare a personalului şi stabileşte mijloacele de alarmare în situaţii deosebite;
6. coordoneazã şi participa, prin personal propriu, la activitatea de alarmare, cãutare şi salvare a aeronavelor aflate în dificultate în zona de responsabilitate a aeroportului;
7. asigura spaţiile necesare pentru buna desfãşurare a activitãţilor pe aeroport, acordand prioritate celor destinate confortului pasagerilor şi fluidizarii traficului;
8. organizeazã şi executa controlul tehnic periodic pentru solicitarea omologãrii terenurilor şi instalaţiilor aeronautice proprii, în vederea emiterii certificatelor de exploatare sau a prelungirii duratei lor de valabilitate;
9. asigura efectuarea controlului medical curent al personalului aeroportuar, iar, la cerere, pe baza de contract, şi al personalului aeronautic care aparţine companiilor aeriene care opereazã pe aeroport, al personalului celorlalţi agenţi economici din zona; asigura, ocazional, asistenta medicalã, la cerere şi cea de urgenta, pentru public, în aerogara şi aeroport, cat şi servicii pentru respectarea normelor igienico-sanitare;
10. asigura respectarea disciplinei muncii, a atribuţiilor de serviciu şi a celorlalte prevederi legale, de cãtre întregul personal propriu, în desfãşurarea activitãţii aeroportuare;
11. asigura coordonarea întregii activitãţii desfãşurate pe platformele aeroportuare, în calitate de autoritate aeroportuara, conform normelor şi instrucţiunilor în vigoare. Totodatã, stabileşte norme, reglementãri specifice activitãţii şi conduitei din perimetrul aeroportuar propriu, obligatorii pentru agenţii economici şi pentru persoanele fizice;
12. organizeazã activitatea de management din structura regiei autonome, inclusiv dezvoltarea aplicãrii informaticii, în vederea asigurãrii rapide, computerizate, a informaţiilor necesare luãrii deciziilor tehnico-economice şi organizatorice;
13. în conformitate cu cerinţele creşterii calitãţii serviciilor oferite transportatorilor aerieni, pasagerilor, precum şi altor parteneri în traficul aerian, îşi pot diversifica prestaţiile în scopul creşterii veniturilor proprii şi al dezvoltãrii bazei aeroportuare;
14. asigura, contra cost, transportul personalului propriu la şi de la locul de munca;

c) în domeniul economico-financiar

1. realizeazã programarea şi executarea activitãţii economico-financiare proprii;
2. fundamenteazã politica de credite şi a altor surse de finanţare a regiei autonome;
3. elaboreazã programul propriu de dezvoltare şi face propuneri de finanţare pentru realizarea obiectivelor cuprinse în program, urmând elaborarea şi avizarea legalã a documentaţiei tehnice;
4. efectueazã direct operaţiuni de comerţ exterior prin compartimente proprii şi realizeazã importul de echipamente şi piese de schimb;
5. identifica şi exploateazã toate sursele de venituri pentru rentabilizarea activitãţii pe care o desfãşoarã prin operaţiuni specifice;
6. autorizeaza şi aproba desfãşurarea unor activitãţi pe platforma aeroportuara, în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi cu regulamentele specifice proprii, emise în acest scop. Autorizaţiile sunt emise în scopul asigurãrii functionarii aeroportului, respectând condiţiile de securitate şi numai cu condiţia obţinerii de venituri;
7. se poate afilia la organe şi organisme internaţionale din domeniile obiectului sau de activitate.

III. Patrimoniul

ART. 5
Patrimoniul Regiei Autonome "Aeroportul ............" este cel determinat conform datelor din bilanţul contabil la data de 31 decembrie 1996.

IV. Structura organizatoricã

ART. 6
Structura organizatoricã şi funcţionarea regiei autonome, relaţiile în cadrul acesteia şi cu terţii în domeniile sale de activitate se stabilesc de cãtre consiliul de administraţie, în conformitate cu normele legale în vigoare.

V. Organele de conducere

ART. 7
(1) Conducerea regiei autonome se asigura de cãtre consiliul de administraţie şi de cãtre directorul general, în condiţiile legii.
(2) Numirea şi schimbarea directorului general al regiei autonome se va face de cãtre consiliul judeţean, cu avizul Ministerului Transporturilor.
ART. 8
Consiliul de administraţie îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu propriul sau regulament de organizare şi funcţionare, având, în principal, urmãtoarele atribuţii, raspunderi şi competente:
- aproba programele de servicii aeroportuare;
- aproba, potrivit competentelor stabilite de lege, investiţiile ce urmeazã a fi realizate de regia autonomã şi propune realizarea unor investiţii de amploare, cu respectarea normelor legale în vigoare;
- propune bugetul de venituri şi cheltuieli al regiei autonome ce se aproba prin hotãrâre a Consiliului judeţean ...................;
- aproba înstrãinarea bunurilor imobile aparţinând regiei autonome, în condiţiile stabilite de legislaţia în vigoare;
- rãspunde de administrarea legalã şi eficienta întregului patrimoniu;
- aproba elementele de fundamentare a cheltuielilor de administrare şi exploatare aeroportuara, în vederea stabilirii, potrivit legii, a taxelor şi tarifelor prestaţiilor efectuate;
- elaboreazã şi aproba statutul personalului regiei autonome;
- aproba, potrivit legii, statul de funcţii şi structura de personal, corespunzãtor necesitãţilor activitãţii regiei;
- aproba şi alte mãsuri, cu excepţia celor date, potrivit legii, în competenta altor organe.
ART. 9
Consiliul de administraţie este numit prin hotãrâre a Consiliului judeţean ................... şi este alcãtuit din 7-9 persoane, din a cãrui componenta fac parte obligatoriu:
- directorul general al regiei autonome, care este şi preşedinte al consiliului de administraţie;
- reprezentantul Consiliului judeţean ...................;
- reprezentantul Ministerului Transporturilor;
- reprezentantul Ministerului Finanţelor;
- reprezentantul Ministerului Apãrãrii Naţionale;
- reprezentantul Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale;
- alte persoane numite dintre ingineri, jurişti, economişti, tehnicieni specialişti în domeniul de activitate al regiei autonome.
La lucrãrile consiliului de administraţie pot participa, ca invitaţi, şi reprezentanţi ai unor instituţii publice, pentru consultare. Consiliul de administraţie îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu propriul sau regulament de organizare şi funcţionare şi hotãrãşte în problemele privind activitatea regiei autonome, cu excepţia acelora care, potrivit legii, sunt date în competenta directorului general sau a altor organe.
ART. 10
Membrii consiliului de administraţie sunt numiţi pe o perioada de 4 ani, iar jumãtate din numãrul lor poate fi înlocuitã la fiecare 2 ani. Consiliul de administraţie poate propune Consiliului judeţean .................. înlocuirea unui membru necorespunzãtor, precum şi completarea locurilor devenite vacante din diferite motive în cursul perioadei de 4 ani. Membrul nou-numit va funcţiona numai pana la încheierea acestei perioade. Membrii consiliului de administraţie nu pot participa la conducerea societãţilor comerciale şi a regiilor autonome cu care Regia Autonomã "Aeroportul ............" întreţine relaţii de afaceri sau fata de care are interese contrare.
ART. 11
Membrii consiliului de administraţie îşi pãstreazã calitatea de angajaţi la unitatea sau la instituţia de la care provin, cu toate drepturile şi obligaţiile derivând din aceasta calitate. Pentru activitatea depusa în consiliul de administraţie, aceştia primesc o indemnizaţie lunarã al carei cuantum se stabileşte prin hotãrâre a consiliului de administraţie, conform prevederilor legale în vigoare.
ART. 12
Consiliul de administraţie se întruneşte lunar sau ori de câte ori este nevoie, la cererea preşedintelui ori a cel puţin jumãtate plus unul din numãrul membrilor sãi.
ART. 13
Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul de administraţie poate atrage în activitatea de analiza consilieri şi consultanţi din diferite sectoare, potrivit legii.
ART. 14
Directorul general al regiei autonome reprezintã interesele acesteia în raport cu terţii şi în fata organelor şi organizaţiilor din ţara şi din strãinãtate.

VI. Relaţiile comerciale, financiare şi controlul activitãţii

ART. 15
Partea de cheltuieli care depãşeşte nivelul veniturilor realizate se acoperã de la bugetul local, în condiţiile legii. Consiliul judeţean .................. asigura, în condiţiile legii, alocaţii bugetare în completarea surselor proprii şi a creditelor pentru realizarea obiectivelor de investiţii de interes public, în principal pentru dezvoltarea şi modernizarea platformei aeroportuare.
În funcţie de dezvoltarea zonala, şi alte consilii judeţene pot contribui cu surse financiare la întreţinerea şi dezvoltarea aeroportului.
ART. 16
Operaţiunile de încasãri şi plati ale regiei autonome se efectueazã prin conturi în lei şi în valuta ale acesteia, deschise, în condiţiile legii, la societãţile bancare din ţara şi din strãinãtate.
ART. 17
Tarifele şi redevenţele în lei şi în valuta, percepute de regia autonomã de la beneficiari interni sau din strãinãtate, se stabilesc în conformitate cu legislaţia interna şi internationala privind aviaţia civilã.
ART. 18
Efectuarea prestãrilor de servicii şi asigurarea facilitãţilor aeroportuare se stabilesc pe baza de contracte cu beneficiarii.
ART. 19
Regia autonomã poate, în conformitate cu legea, sa realizeze lucrãri de investiţii, pe baza de licitaţie publica, cu parteneri din ţara sau din strãinãtate.
ART. 20
Gestiunea regiei autonome este controlatã de organele de specialitate proprii, cat şi de cele stabilite prin lege.

VII. Dispoziţii referitoare la personal

ART. 21
Personalul regiei autonome, de orice categorie sau specialitate, este supus prevederilor statutului personalului din aviaţia civilã.
ART. 22
Statutul va cuprinde, potrivit reglementãrilor în vigoare, norme obligatorii privind condiţiile de angajare, promovare şi autorizare pe funcţii, precum şi îndatoririle salariaţilor, regimul sancţiunilor, alte norme specifice, referitoare la protecţia socialã a personalului.
ART. 23
Personalul propriu, care executa activitãţi în strãinãtate în baza unor contracte de asistenta tehnica sau asigurãri de servicii, încheiate între regia autonomã şi parteneri externi, beneficiazã de toate drepturile legale în domeniu.
ART. 24
Personalul de reprezentare, întreţinere şi exploatare, care, în desfãşurarea activitãţii intra în relaţii directe cu publicul, sau cel din activitatea tehnica aeroportuara, este obligat sa poarte echipament vestimentar tipizat. Locurile de munca în care se poarta echipamentul vestimentar tipizat, costul şi modul de plata a contravalorii acestuia, modelele şi însemnele caracteristice vor fi stabilite de cãtre consiliul de administraţie, în conformitate cu reglementãrile legale în domeniul respectiv, precum şi cu cele financiar-contabile.

VIII. Dispoziţii finale

ART. 25
Regia Autonomã "Aeroportul ............" respecta şi rãspunde de aplicarea prevederilor din legislaţia interna, precum şi de reglementãrile aeronautice interne şi internaţionale.
ART. 26
Prezentul regulament se completeazã cu orice alte reglementãri legale.

ANEXA 3



TRANSFERURI
aferente serviciilor publice de interes local, preluate din bugetul Ministerului Transporturilor - Cap. 68.01 "Transporturi şi comunicaţii" - la Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, în aplicarea <>art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/1997


din care:
--------------------------------------
Sub- Chel- Ram-
ven- tu- bur- În-
tii ieli sari trari
pen- de de de
tru ca- cre- cre-
pro- pi- dite dite
duse tal ex- ex-
şi ter- terne
Transferuri acti- ne, Consiliul
- mii lei - vi- do- judeţean
Total tati ban- care preia
Activitatea/ sume zi şi regia
Nr. Regia -mii lei- comi- autonomã
crt. autonomã sioane
aferente
-------------------------------------------------------------------------------
AVIATIE TOTAL, 7.582.212 7.582.212
din care:
1. Aeroportul 825.274 825.274 Consiliul
Arad Judeţean
Arad
2. Aeroportul 418.816 418.816 Consiliul
Bacau Judeţean
Bacau
3. Aeroportul 402.000 402.000 Consiliul
Baia Mare Judeţean
Maramures
4. Aeroportul 155.000 155.000 Consiliul
Caransebes Judeţean
Caras-
Severin
5. Aeroportul 553.685 553.685 Consiliul
Cluj-Napoca Judeţean
Cluj
6. Aeroportul 49.000 49.000 Consiliul
Craiova Judeţean
Dolj
7. Aeroportul 1.438.600 1.438.600 Consiliul
Iaşi Judeţean
Iaşi
8. Aeroportul 608.956 608.956 Consiliul
Oradea Judeţean
Bihor
9. Aeroportul 965.700 965.700 Consiliul
Satu Mare Judeţean
Satu Mare
10. Aeroportul 350.400 350.400 Consiliul
Sibiu Judeţean
Sibiu
11. Aeroportul 1.175.818 1.175.818 Consiliul
Suceava Judeţean
Suceava
12. Aeroportul 435.645 435.645 Consiliul
Targu Mures Judeţean
Mures
13. Aeroportul 203.318 203.318 Consiliul
Tulcea Judeţean
Tulcea
-------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 4




LISTA
consiliilor judeţene cãrora li se aloca sume din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului pentru regiile autonome preluate de sub autoritatea Ministerului Transporturilor
- mii lei -


Nr. Denumirea Suma
crt. consiliului judeţean alocata
------------------------------------------------------------------------------
AVIATIE TOTAL, 7.582.212
din care:
1. Consiliul Judeţean Arad 825.274
2. Consiliul Judeţean Bacau 418.816
3. Consiliul Judeţean Maramures 402.000
4. Consiliul Judeţean Caras-Severin 155.000
5. Consiliul Judeţean Cluj 553.685
6. Consiliul Judeţean Dolj 49.000
7. Consiliul Judeţean Iaşi 1.438.600
8. Consiliul Judeţean Bihor 608.956
9. Consiliul Judeţean Satu Mare 965.700
10. Consiliul Judeţean Sibiu 350.400
11. Consiliul Judeţean Suceava 1.175.818
12. Consiliul Judeţean Mures 435.645
13. Consiliul Judeţean Tulcea 203.318
------------------------------------------------------------------------------

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016