Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
HOTARARE nr. 39 din 6 iunie 2007 pentru aprobarea Procedurii privind inregistrarea si actualizarea datelor in Registrul fondurilor de pensii private si al administratorilor
EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 408 din 19 iunie 2007
În temeiul dispoziţiilor <>art. 23 lit. n) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
conform <>Hotãrârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
având în vedere prevederile <>art. 13 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative,
în baza hotãrârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 6 iunie 2007,
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite urmãtoarea hotãrâre:
ART. 1
Se aprobã Procedura privind înregistrarea şi actualizarea datelor în Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Prezenta hotãrâre şi procedura menţionatã la art. 1 se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).
ART. 3
Departamentul autorizare-reglementare împreunã cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmãri ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotãrâri.
Preşedintele Comisiei de Supraveghere
a Sistemului de Pensii Private,
Mircea Oancea
Bucureşti, 6 iunie 2007.
Nr. 39.
ANEXĂ
PROCEDURĂ
privind înregistrarea şi actualizarea datelor în Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor
Având în vedere prevederile <>art. 13 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative şi ale <>art. 23 lit. n) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumitã în continuare Comisie, emite prezenta procedurã.
CAP. I
Dispoziţii generale
ART. 1
Procedura stabileşte informaţiile care vor fi completate în Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor, denumit în continuare Registru, inclusiv partea publicã a acestuia. Procedura stabileşte, de asemenea, condiţiile de desfãşurare a activitãţii de evidenţã a entitãţilor autorizate, respectiv fluxul de documente de la şi cãtre Serviciul Evidenţã Entitãţi Autorizate (S.E.E.A.).
ART. 2
Prezenta procedurã se adreseazã personalului de specialitate al Comisiei.
ART. 3
În explicitarea conţinutului Registrului şi derulãrii fluxurilor metodologice vor fi folosiţi termenii şi semnificaţiile lor specificate de <>Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative şi de <>Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, precum şi de normele emise în aplicarea acestora.
CAP. II
Metodologia de evidenţiere în Registru
ART. 4
(1) În Registru vor fi înscrise, în ordine cronologicã, entitãţile pentru care Comisia elibereazã decizii de autorizare/suspendare/retragere sau avize, precum şi modificãrile aduse acestora.
(2) Comisia va pãstra istoricul tuturor înregistrãrilor şi modificãrilor înscrise în Registru şi va oferi posibilitatea accesãrii unei entitãţi în relaţionare directã cu elementele sale caracteristice.
ART. 5
(1) Registrul are 7 secţiuni.
(2) Secţiunile Registrului sunt urmãtoarele:
Secţiunea 1 - Administratori de fonduri de pensii
Subsecţiunea 1-A1. Administratori de fonduri de pensii facultative
Pentru administratorii de fonduri de pensii facultative, care pot fi societãţi de pensii, societãţi de asigurãri sau societãţi de administrare a investiţiilor, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea administratorului fondului de pensii facultative;
3. codul administratorului fondului de pensii facultative din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
7. codul unic de înregistrare;
8. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
9. lista acţionarilor administratorului, a membrilor consiliului de administraţie şi ai Comitetului de direcţie;
10. deţinerile acţionarilor, membrilor consiliului de administraţie sau ai Comitetului de direcţie, reprezentând cel puţin 5% din capitalul social sau din drepturile de vot ale unei societãţi comerciale;
11. persoane afiliate;
12. numele fondului/fondurilor de pensii facultative administrat/administrate şi codul autorizaţiei fiecãrui fond de pensii facultative administrat;
13. denumirea şi codul depozitarului;
14. denumirea şi codul auditorului financiar;
15. statul membru gazdã, pentru administratorul care acceptã contribuţii de la participanţi din alte state ale Uniunii Europene sau aparţinând Spaţiului Economic European;
16. observaţii.
Subsecţiunea 1-B1. Administratori de fonduri de pensii private din România
Pentru administratorii de fonduri de pensii private, societãţi de pensii, persoane juridice române, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea administratorului fondului de pensii private;
3. codul administratorului fondului de pensii private din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
7. codul unic de înregistrare;
8. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
9. lista acţionarilor administratorului, a membrilor consiliului de administraţie şi ai Comitetului de direcţie;
10. deţinerile acţionarilor, membrilor consiliului de administraţie sau ai Comitetului de direcţie, reprezentând cel puţin 5% din capitalul social sau din drepturile de vot ale unei societãţi comerciale;
11. persoane afiliate;
12. numele fondului de pensii administrat privat şi codul acestuia;
13. denumirea şi codul depozitarului;
14. denumirea şi codul auditorului financiar;
15. statul membru gazdã, pentru administratorul care acceptã contribuţii de la participanţi din alte state ale Uniunii Europene sau aparţinând Spaţiului Economic European;
16. observaţii.
Secţiunea 2 - Fonduri de pensii
Subsecţiunea 2-A. Fonduri de pensii facultative
Pentru fondurile de pensii facultative, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea şi natura fondului de pensii;
3. codul fondului de pensii facultative din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;
5. denumirea administratorului;
6. denumirea depozitarului;
7. numãrul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi depozitar;
8. denumirea auditorului financiar;
9. numãrul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi auditor;
10. numãrul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii;
11. observaţii.
Subsecţiunea 2-B. Fonduri de pensii private
Pentru fondurile de pensii private, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea şi natura fondului de pensii;
3. codul fondului de pensii facultative din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;
5. denumirea administratorului;
6. denumirea depozitarului;
7. numãrul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi depozitar;
8. denumirea auditorului financiar;
9. numãrul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi auditor;
10. numãrul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii;
11. observaţii.
Secţiunea 3 - Depozitari de fonduri de pensii
Subsecţiunea 3-A. Depozitari de fonduri de pensii facultative
Pentru depozitarii fondurilor de pensii facultative, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii facultative;
3. codul depozitarului în Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
7. numãrul şi data autorizaţiei BNR sau a unei alte bãnci centrale din UE;
8. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
9. codul unic de înregistrare;
10. observaţii.
Subsecţiunea 3-B. Depozitari de fonduri de pensii private
Pentru depozitarii fondurilor de pensii private, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii private;
3. codul avizului depozitarului în Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
7. numãrul şi data autorizaţiei BNR sau a unei alte bãnci centrale din UE;
8. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
9. codul unic de înregistrare;
10. observaţii.
Secţiunea 4 - Auditori financiari de fonduri de pensii
Subsecţiunea 4-A. Auditori financiari de fonduri de pensii facultative
Pentru auditorii financiari ai fondurilor de pensii facultative, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea societãţii;
3. codul avizului din Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;
7. numãrul autorizaţiei de la Camera Auditorilor Financiari/autoritatea similarã din UE;
8. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
9. codul unic de înregistrare;
10. observaţii.
Subsecţiunea 4-B. Auditori financiari de fonduri de pensii private
Pentru auditorii financiari ai fondurilor de pensii private, în Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea societãţii;
3. codul avizului din Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;
7. numãrul autorizaţiei de la Camera Auditorilor Financiari/autoritatea similarã din UE;
8. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
9. codul unic de înregistrare;
10. observaţii.
Secţiunea 5 - Agenţi de marketing
Subsecţiunea 5-A. Agenţi de marketing care desfãşoarã activitate de marketing pentru fondurile de pensii facultative
Pentru agenţii de marketing, persoane fizice sau juridice, în Registru se vor completa, dupã caz, urmãtoarele informaţii:
1. numãrul curent;
2. numele şi prenumele/denumirea societãţii;
3. codul agentului de marketing în Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. denumirea societãţii cu care agentul a încheiat contract;
7. numãrul, data şi durata contractului încheiat între societate şi agent;
8. adresa sediului social;
9. numãrul autorizãrii BNR, CSA, respectiv CNVM;
10. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
11. codul unic de înregistrare;
12. observaţii.
Subsecţiunea 5-B. Agenţi de marketing care desfãşoarã activitate de marketing pentru fondurile de pensii private
Pentru agenţii de marketing, persoane fizice sau juridice, în Registru se vor completa, dupã caz, urmãtoarele informaţii:
1. numãrul curent;
2. numele şi prenumele/denumirea societãţii;
3. codul agentului de marketing în Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;
5. reprezentantul legal al societãţii;
6. denumirea societãţii cu care agentul a încheiat contract;
7. numãrul, data şi durata contractului încheiat între societate şi agent;
8. adresa sediului social;
9. numãrul autorizãrii BNR, CSA, respectiv CNVM;
10. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
11. codul unic de înregistrare;
12. observaţii.
Secţiunea 6 - Actuari*1)
___________
*1) Aceastã secţiune va deveni activã dupã realizarea legislaţiei secundare a Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private cu privire la autorizarea/avizarea actuarilor pe piaţa fondurilor de pensii private.
Pentru actuari se vor completa în Registru, dupã caz, urmãtoarele informaţii:
1. numãrul curent;
2. denumirea/numele şi prenumele;
3. codul autorizaţiei/avizului în Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;
5. denumirea administratorului cu care actuarul a încheiat contract;
6. numãrul, data şi durata contractului încheiat între administrator şi actuar;
7. observaţii.
Secţiunea 7 - Entitãţi care au primit decizie de retragere a autorizaţiei sau a avizului, decizie de suspendare a autorizaţiei ori a avizului sau pentru care s-a instituit supravegherea ori administrarea specialã
Subsecţiunea 7-A. Entitãţi care au primit decizie de retragere a autorizaţiei sau a avizului, decizie de suspendare a autorizaţiei ori a avizului sau pentru care s-a instituit supravegherea ori administrarea specialã pentru activitate desfãşuratã în legãturã cu pensiile facultative În Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea entitãţii;
3. codul autorizaţiei/avizului în Registru;
4. numãrul şi data deciziei Comisiei privind retragerea autorizaţiei sau a avizului, de suspendare, de instituire a supravegherii speciale ori a administrãrii speciale;
5. observaţii.
Subsecţiunea 7-B. Entitãţi care au primit decizie de retragere a autorizaţiei sau a avizului, decizie de suspendare a autorizaţiei ori a avizului sau pentru care s-a instituit supravegherea ori administrarea specialã pentru activitate desfãşuratã în legãturã cu pensiile private
În Registru se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea entitãţii;
3. codul autorizaţiei/avizului în Registru;
4. numãrul şi data deciziei Comisiei privind retragerea autorizaţiei sau a avizului, de suspendare, de instituire a supravegherii speciale ori a administrãrii speciale;
5. observaţii.
ART. 6
La rubrica "Observaţii" se vor completa, dupã caz, date referitoare la: procedura insolvenţei, fuziune, divizare sau lichidare a entitãţii, precum şi alte situaţii similare sau sancţiuni aplicate de Comisie.
ART. 7
(1) În cazul în care uneia dintre entitãţile înscrise în Registru i se retrage autorizaţia/avizul, codul autorizaţiei/avizului acesteia nu va mai fi atribuit niciunei alte entitãţi.
(2) În cazul în care uneia dintre entitãţile înscrise în Registru i se retrage autorizaţia/avizul şi ulterior este reautorizatã sau reavizatã, aceasta primeşte un cod al autorizaţiei/avizului diferit de cel iniţial.
(3) Registrul este creat, pãstrat şi actualizat pe suport informatic de cãtre Comisie.
(4) Partea conţinând datele publice din Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor poate fi vizualizatã pe adresa de web a Comisiei www.csspp.ro.
CAP. III
Informaţiile conţinute de secţiunea publicã a Registrului
ART. 8
Informaţiile ce vor fi completate în secţiunea publicã a Registrului sunt urmãtoarele:
Secţiunea P1 - Administratori de fonduri de pensii
Subsecţiunea P1-A1. Administratori de fonduri de pensii facultative
Pentru administratorii de fonduri de pensii facultative, care pot fi societãţi de pensii, societãţi de asigurãri sau societãţi de administrare a investiţiilor, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea administratorului fondului de pensii facultative;
3. codul administratorului fondului de pensii facultative din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei sau a unei alte autoritãţi competente din UE;
5. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
6. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
7. codul unic de înregistrare;
8. lista acţionarilor administratorului;
9. lista membrilor consiliului de administraţie;
10. numele fondului/fondurilor de pensii facultative administrat(e);
11. statul membru gazdã aparţinând altui stat al Uniunii Europene sau Spaţiului Economic European din care administratorul acceptã contribuţii de la participanţi.
Subsecţiunea P1-B1. Administratori de fonduri de pensii private
Pentru administratorii de fonduri de pensii private, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea administratorului fondului de pensii private;
3. codul administratorului fondului de pensii private din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei sau a unei alte autoritãţi competente din UE;
5. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
6. numãr de înregistrare la registrul comerţului;
7. codul unic de înregistrare;
8. lista acţionarilor administratorului;
9. lista membrilor consiliului de administraţie;
10. numele fondului de pensii private;
11. statul membru gazdã aparţinând altui stat al Uniunii Europene sau Spaţiului Economic European din care administratorul acceptã contribuţii de la participanţi.
Secţiunea P2 - Fonduri de pensii
Subsecţiunea P2-A. Fonduri de pensii facultative
Pentru fondurile de pensii facultative, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea şi natura fondului de pensii facultative;
3. codul autorizaţiei fondului de pensii facultative din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;
5. denumirea administratorului;
6. denumirea depozitarului;
7. denumirea auditorului financiar;
8. numãrul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii.
Subsecţiunea P2-B. Fonduri de pensii private
Pentru fondurile de pensii private, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea şi natura fondului de pensii;
3. codul autorizaţiei fondului de pensii private din Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare a Comisiei;
5. denumirea administratorului;
6. denumirea depozitarului;
7. denumirea auditorului financiar;
8. numãrul şi data deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii.
Secţiunea P3 - Depozitari de fonduri de pensii
Subsecţiunea P3-A. Depozitari de fonduri de pensii facultative
Pentru depozitarii fondurilor de pensii facultative, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii facultative;
3. codul depozitarului în Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
6. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
7. codul unic de înregistrare.
Subsecţiunea P3-B. Depozitari de fonduri de pensii private
Pentru depozitarii fondurilor de pensii private, în
Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea depozitarului fondurilor de pensii private;
3. codul avizului depozitarului în Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. adresa, sediul social/sedii secundare, telefon, fax, adresa website;
6. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
7. codul unic de înregistrare.
Secţiunea P4 - Auditori financiari de fonduri de pensii
Subsecţiunea P4-A. Auditori de fonduri de pensii facultative
Pentru auditorii financiari ai fondurilor de pensii facultative, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea societãţii;
3. codul avizului din Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;
6. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
7. codul unic de înregistrare.
Subsecţiunea P4-B. Auditori de fonduri de pensii private
Pentru auditorii financiari ai fondurilor de pensii private, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa urmãtoarele date:
1. numãrul curent;
2. denumirea societãţii;
3. codul avizului din Registru;
4. numãrul şi data avizului Comisiei;
5. adresa, sediul social/telefon, fax, adresa website;
6. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
7. codul unic de înregistrare.
Secţiunea P5 - Agenţi de marketing
Subsecţiunea P5-A. Agenţi de marketing pentru fondurile de pensii facultative
Pentru agenţii de marketing care desfãşoarã activitate de marketing pentru fondurile de pensii facultative, persoane fizice sau juridice, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa, dupã caz, urmãtoarele informaţii:
1. numãrul curent;
2. numele şi prenumele/denumirea societãţii;
3. codul agentului de marketing în Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;
5. denumirea societãţii cu care agentul a încheiat contract;
6. adresa sediului social;
7. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
8. codul unic de înregistrare.
Subsecţiunea P5-B. Agenţi de marketing pentru fondurile de pensii private
Pentru agenţii de marketing care desfãşoarã activitate de marketing pentru fondurile de pensii private, persoane fizice sau juridice, în Registru - Secţiunea publicã - se vor completa, dupã caz, urmãtoarele informaţii:
1. numãrul curent;
2. numele şi prenumele/denumirea societãţii;
3. codul agentului de marketing în Registru;
4. numãrul şi data deciziei de autorizare/avizului Comisiei;
5. denumirea societãţii cu care agentul a încheiat contract;
6. adresa sediului social;
7. numãrul de înregistrare la registrul comerţului;
8. codul unic de înregistrare.
CAP. IV
Fluxul activitãţilor aferente Serviciului de Evidenţã Entitãţi Autorizate
ART. 9
Circuitul documentelor şi al activitãţilor în cadrul Serviciului Evidenţã Entitãţi Autorizate (S.E.E.A.) este urmãtorul:
1. Secretariatul tehnic va transmite Direcţiei autorizare un exemplar original al hotãrârilor/deciziilor/avizelor emise de Consiliul Comisiei privind dosarul entitãţii supus analizei Consiliului Comisiei.
2. Direcţia autorizare va înainta dosarul cãtre S.E.E.A. în ziua primirii lui de la Secretariatul tehnic.
3. S.E.E.A. va efectua prelucrarea computerizatã a datelor din dosar.
4. S.E.E.A. va proceda la alocarea şi generarea codului de înscriere în Registru, împreunã cu Direcţia tehnologia informaţiilor.
5. S.E.E.A. va transmite Direcţiei autorizare numãrul de înregistrare alocat.
6. S.E.E.A. gestioneazã modificãrile de date în Registru.
7. S.E.E.A. monitorizeazã permanent datele din Registrul şi conexiunile dintre ele, în vederea identificãrii incompatibilitãţilor ce pot apãrea.
8. S.E.E.A. elaboreazã, la cererea conducerii Comisiei, situaţii centralizatoare utilizând datele din Registru.
CAP. V
Metodologie privind modificãrile în Registru
ART. 10
(1) Modificãrile de date ale entitãţilor autorizate sau avizate de Comisie, care implicã şi modificãri în Registru, vor fi fãcute la iniţiativa Comisiei, prin direcţiile şi/sau departamentele sale.
(2) În cazul în care Comisia aprobã modificarea conţinutului unui document dintre cele care au stat la baza autorizãrii/avizãrii unei entitãţi şi care, pe cale de consecinţã, conduce la modificarea datelor înscrise în Registru, S.E.E.A., în baza unei note interne, va opera în Registru modificãrile respective.
(3) În cazul apariţiei unor erori materiale care implicã modificãri de date în Registru, se vor avea în vedere prevederile art. 5 şi 6 din Norma metodologicã a Comisiei privind avizarea/autorizarea.
_________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: