Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 387 din 28 aprilie 2005  privind aprobarea bazei de calcul pentru stabilirea taxelor privind furnizarea datelor din Registrul permanent de evidenta a populatiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 387 din 28 aprilie 2005 privind aprobarea bazei de calcul pentru stabilirea taxelor privind furnizarea datelor din Registrul permanent de evidenta a populatiei

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 440 din 24 mai 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţã a persoanelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 372/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã baza de calcul pentru stabilirea taxelor privind furnizarea, la nivel teritorial şi central, a datelor din Registrul permanent de evidenţã a populaţiei, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Stabilirea şi ajustarea taxelor prevãzute la art. 1 sunt supuse avizului Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 3
Ajustarea taxelor se face de regulã anual, la propunerea Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru furnizarea datelor la nivel central, respectiv a consiliilor judeţene sau a Consiliului General al Municipiului Bucureşti, pentru furnizarea datelor la nivel teritorial, şi se determinã potrivit procedurii prevãzute în anexã.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Anghel Andreescu,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Ionel Popescu

Bucureşti, 28 aprilie 2005.
Nr. 387.


ANEXĂ

BAZA DE CALCUL
pentru stabilirea taxelor privind furnizarea, la nivel teritorial şi central,
a datelor din Registrul permanent de evidenţã a populaţiei

I. Termeni folosiţi:
1. taxã de furnizare a informaţiei/persoanã - cheltuielile ocazionate de exploatarea sistemului informatic, raportate la norma tehnologicã de timp necesarã exploatãrii sistemului informatic, teritorial sau central, pentru constituirea fişierului informatic cu datele unei persoane fizice;
2. sistem informatic teritorial (S.I.T.) - suma sistemelor informatice locale conectate la sistemul informatic aparţinând unui serviciu public comunitar de evidenţã a persoanelor judeţean, utilizate, ca medie/orã, pentru constituirea fişierului informatic cu datele unei persoane fizice;
3. sistem informatic central (S.I.C.) - sistemul informatic de capacitate superioarã, tip IBM MAIN FRAME, utilizat de Inspectoratul Naţional pentru Evidenţa Persoanelor pentru constituirea fişierului informatic cu datele unei persoane fizice;
4. cheltuielile de exploatare - suma costurilor cu materiale consumabile, energie electricã, echipamentele informatice utilizate, service-ul tehnicii de calcul, utilizarea reţelei telefonice, chiria, precum şi a altor cheltuieli necesare exploatãrii sistemelor informatice pentru obţinerea informaţiei despre o persoanã fizicã;
5. norma tehnologicã de timp de 330 de secunde - suma subunitãţilor de timp necesare constituirii fişierului informatic cu datele unei persoane fizice.
II. Taxa pentru furnizarea datelor din sistemul informatic teritorial, denumitã în continuare T.I.P., se determinã astfel:

cheltuieli de exploatare/orã/S.I.T. x norma tehnologicã de timp
- T.I.P. = ----------------------------------------------------------------
3.600 de secunde

1. Determinarea cheltuielilor de exploatare/orã/S.I.T. se realizeazã pe baza urmãtoarelor formule:
- Cheltuielile de exploatare/orã/S.I.T. = suma cheltuielilor/orã/S.I.T. cu materiale consumabile, energie electricã, echipamente informatice, service, precum şi alte cheltuieli şi se determinã astfel:
1.1. Cheltuieli materiale consumabile/orã/S.I.T. =
cheltuieli materiale consumabile anuale/numãr sisteme informatice, judeţean şi locale,

din cadrul judeţului
----------------------------------------------------------------,
numãr mediu de ore de funcţionare/an

din care, numãrul mediu de ore de funcţionare/an/S.I.T. =

[(numãr S.I.T. x 256 zile lucrãtoare)/an] x (8 ore/zi lucrãtoare)
--------------------------------------------------------------------
numãr de S.I.T. exploatate

1.2. Cheltuieli cu energie electricã/orã/S.I.T. = consum mediu de energie electricã/orã/S.I.T. x preţul energiei electrice, din care:
- consumul mediu de energie electricã/orã/S.I.T. =

(1,35 kWh x S.I.T. judeţene) + (0,8 kWh x S.I.T. locale)
------------------------------------------------------------
numãr total de S.I.T.

1.3. Cheltuielile/orã/S.I.T. cu echipamente informatice, utilizarea reţelei telefonice, chirie, precum şi alte cheltuieli se determinã cu urmãtoarea formulã:

total cheltuieli anuale
----------------------------------------------------------,
numãr mediu de ore/an/S.I.T. x numãr de S.I.T. exploatate

din care, determinarea numãrului mediu de ore de funcţionare se realizeazã prin formula corespunzãtoare prevãzutã la pct. 1.2.
2. Norma tehnologicã de timp, necesarã constituirii fişierului informatic cu datele unei persoane fizice, este de 330 de secunde, determinatã de însumarea urmãtoarelor subunitãţi de timp:
a) timpul necesar interogãrii bazei de date informatice = 90 de secunde;
b) verificarea şi validarea datelor = 180 de secunde;
c) preluarea şi furnizarea datelor = 60 de secunde.
III. Taxa pentru furnizarea datelor din sistemul informatic central, denumitã în continuare T.I.C., se determinã cu urmãtoarea formulã:

Cheltuieli de exploatare /orã/S.I.C. x norma tehnologicã de timp
- T.I.C. = -----------------------------------------------------------------
3.600 de secunde

1. Determinarea cheltuielilor de exploatare/orã/S.I.C se realizeazã pe baza urmãtoarelor formule:
- Cheltuielile de exploatare/orã/S.I.C. = suma cheltuielilor/orã/S.I.C cu materiale consumabile, energie electricã, echipamente informatice, service, precum şi alte cheltuieli şi se determinã astfel:
1.1. Cheltuieli materiale consumabile/orã/S.I.C. =

Cheltuieli materiale consumabile/S.I.C./an
----------------------------------------------,
numãrul orelor de funcţionare a S.I.C./an

din care, numãrul de ore de funcţionare S.I.C./an = 365 zile x 24 ore/zi = 8.760 ore/an;
1.2. Cheltuielile cu energia electricã/orã/S.I.C. = 65 kWh x preţul energiei electrice.
1.3. Cheltuielile/orã/S.I.C. cu echipamente informatice, utilizarea reţelei telefonice, chirie, precum şi alte cheltuieli =

total cheltuieli anuale
----------------------------
8.760 ore/an

2. Norma tehnologicã de timp, necesarã constituirii fişierului informatic cu datele unei persoane fizice, este de 330 de secunde, realizatã prin însumarea urmãtoarelor subunitãţi de timp:
a) timpul necesar interogãrii bazei de date informatice = 90 de secunde;
b) verificarea şi validarea datelor = 180 de secunde;
c) preluarea şi furnizarea datelor = 60 de secunde.

------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016