Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 38 din 22 decembrie 1999  privind bugetul Camerei Deputatilor pe anul 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 38 din 22 decembrie 1999 privind bugetul Camerei Deputatilor pe anul 2000

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 627 din 23 decembrie 1999
    In temeiul art. 61 alin. (1) şi al art. 64 din Constituţia României, precum şi al art. 206 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat,

    Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2000, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 545.614.211 mii lei, astfel:
    a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în suma de 529.252.031 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în suma de 448.638.031 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în suma de 80.614.000 mii lei;
    b) cheltuieli pentru funcţionarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului, în suma de 4.311.180 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în suma de 4.157.180 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în suma de 154.000 mii lei;
    c) cheltuieli pentru organizarea celei de-a noua sesiuni a Adunării Parlamentare a Organizaţiei pentru Securitate şi Cooperare în Europa, în suma de 12.051.000 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în suma de 6.142.000 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în suma de 5.909.000 mii lei.
    (2) Detalierea bugetului pe capitole şi subcapitole, precum şi pe titulari este prezentată în anexa nr. 1.
    ART. 2
    (1) Structura "Cheltuieli curente" necesare în vederea funcţionarii Camerei Deputaţilor, Secretariatului general şi întreţinerii şi administrării Palatului Parlamentului este următoarea:
    a) cheltuieli de personal, în suma de 336.211.000 mii lei;
    b) cheltuieli materiale şi servicii, în suma de 112.387.031 mii lei;
    c) transferuri (cotizaţii la organisme internaţionale), în suma de 40.000 mii lei.
    (2) La "Cheltuieli curente" sunt prevăzute şi sumele necesare pentru Fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor, precum şi cheltuielile pentru exploatarea şi întreţinerea Clubului Parlamentarilor, care se utilizează potrivit legii.
    (3) In prevederile de la "Cheltuieli de personal" sunt cuprinse şi sumele pentru constituirea Fondului de cheltuieli pentru activitatea deputaţilor în circumscripţiile electorale.
    (4) Cheltuielile privind întreţinerea şi repararea bunurilor aflate în dotarea birourilor parlamentare sunt cuprinse la "Cheltuieli materiale şi servicii" şi nu afectează Fondul de cheltuieli pentru activitatea deputaţilor în circumscripţiile electorale, menţionat la alin. (3).
    ART. 3
    (1) Cheltuielile de capital destinate execuţiei lucrărilor la obiectivele de investiţii "Palatul Parlamentului", "Palatul Parlamentului - parcaj subteran" şi "Complex cazare deputaţi" se stabilesc la suma de 46.965.000 mii lei, iar cele pentru "Alte cheltuieli de investiţii", la suma de 39.712.000 mii lei.
    (2) Lista cuprinzând obiectivele de investiţii pe anul 2000 este prevăzută în anexa nr. 2.
    ART. 4
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli al activităţilor extrabugetare desfăşurate de Camera Deputaţilor în anul 2000 cuprinde, la resurse, suma de 24.756.000 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 20.600.000 mii lei.
    (2) Veniturile extrabugetare realizate de Camera Deputaţilor din activităţile desfăşurate de Centrul Internaţional de Conferinţe, din activitatea de alimentaţie, din alte activităţi extrabugetare, precum şi alte venituri vor fi reţinute integral de către aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente acţiunilor şi activităţilor extrabugetare. Administrarea, contabilizarea şi raportarea veniturilor şi a cheltuielilor respective vor fi realizate în regim extrabugetar, iar disponibilităţile de la finele anului vor fi reportate în anul următor, pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasărilor în lei sau în valuta şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea activităţilor extrabugetare, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aproba de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
    (4) Numărul de personal utilizat în activităţile extrabugetare se aproba de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesitaţi şi de veniturile extrabugetare realizate.
    (5) Salariile şi celelalte drepturi cuvenite personalului utilizat de Direcţia pentru marketing, contractare şi promovare din cadrul Centrului Internaţional de Conferinţe, directorului general al acestuia şi personalului operativ utilizat în activitatea de alimentaţie, precum şi contribuţia pentru asigurări sociale, contribuţia pentru constituirea Fondului de asigurări sociale de sănătate şi contribuţia pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, aferente salariilor, se suporta integral din venituri extrabugetare.
    (6) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor extrabugetare pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (7) Achiziţiile de bunuri destinate desfacerii în unităţile de alimentaţie ale Camerei Deputaţilor, realizate din fondurile extrabugetare, nu sunt supuse regimului achiziţiilor publice de bunuri şi servicii.
    (8) Sinteza veniturilor şi a cheltuielilor aferente activităţilor extrabugetare ale Camerei Deputaţilor în anul 2000 este prevăzută în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua măsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevăzute în prezenta hotărâre.
    ART. 6
    Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2000, adoptat prin prezenta hotărâre, va fi înaintat Guvernului, în vederea includerii în bugetul de stat, potrivit Legii nr. 72/1996 privind finanţele publice.
    ART. 7
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Aceasta hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 22 decembrie 1999, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

                      p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                                  VASILE LUPU

    Bucureşti, 22 decembrie 1999.
    Nr. 38.

    ANEXA 1


    CAMERA DEPUTAŢILOR



                              BUGETUL PE ANUL 2000
                    - Detalierea pe articole de cheltuieli -


                                                                                                             - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                                                    din care:
         Sub- Titlu/ Alineat Denumirea indicatorului Program ------------------------------------------
Capitol capitol articol 2000 Camera Sesiunea Institutul Roman
                                                                                     Deputatilor O.S.C.E. pentru Drepturile
                                                                                                                   Omului
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5001 II. CHELTUIELI - TOTAL 545.614.211 529.252.031 12.051.000 4.311.180
                    01 CHELTUIELI CURENTE 458.937.211 448.638.031 6.142.000 4.157.180
                    02 CHELTUIELI DE PERSONAL 339.948.180 336.211.000 750.000 2.987.180
                    20 CHELTUIELI MATERIALE SI SERVICII 118.949.031 112.387.031 5.392.000 1.170.000
                    38 TRANSFERURI 40.000 40.000 0 0
                    70 CHELTUIELI DE CAPITAL 86.677.000 80.614.000 5.909.000 154.000
5101 AUTORITATI PUBLICE 545.614.211 529.252.031 12.051.000 4.311.180
                    01 CHELTUIELI CURENTE 458.937.211 448.638.031 6.142.000 4.157.180
                    02 CHELTUIELI DE PERSONAL 339.948.180 336.211.000 750.000 2.987.180
                    10 Cheltuieli cu salariile 142.640.334 140.079.000 722.000 1.839.334
                    11 Contributii pentru asigurari
                                    sociale de stat 39.790.470 39.222.000 20.000 548.470
                                    Cheltuieli pentru constituirea
                                    Fondului pentru plata
                                    ajutorului de somaj 7.098.400 7.004.000 3.000 91.400
                    13 Deplasari, detasari, transferari 140.480.000 140.100.000 380.000
                    13 01 Deplasari, detasari, transferari
                                    in tara 124.680.000 124.600.000 80.000
                    13 02 Deplasari in strainatate 15.800.000 15.500.000 300.000
                    14 Contributii pentru constituirea
                                    Fondului de asigurari sociale
                                    de sanatate 9.938.976 9.806.000 5.000 127.976
                    20 CHELTUIELI MATERIALE SI SERVICII 118.949.031 112.387.031 5.392.000 1.170.000
                    24 Cheltuieli pentru intretinere
                                    si gospodarie 79.160.171 76.951.171 1.809.000 400.000
                    25 Materiale si prestari de
                                    servicii cu caracter functional 7.875.200 6.970.200 505.000 400.000
                    26 Obiecte de inventar de mica valoare
                                    sau scurta durata si echipament 3.177.460 2.569.960 577.500 30.000
                    27 Reparatii curente 11.064.000 10.899.000 125.000 40.000
                    29 Carti si publicatii 2.680.000 2.580.000 100.000
                    30 Alte cheltuieli 14.342.200 12.016.700 2.125.500 200.000
                    32 Fondul presedintelui 650.000 400.000 250.000
                    38 TRANSFERURI 40.000 40.000
                    40 Transferuri neconsolidabile 40.000 40.000
                    40 11 Contributii si cotizatii la
                                    organisme internationale 40.000 40.000
                    70 CHELTUIELI DE CAPITAL 86.677.000 80.614.000 5.909.000 154.000
                    72 Investitii ale institutiilor
                                    publice 86.677.000 80.614.000 5.909.000 154.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 2


    CAMERA DEPUTAŢILOR



                                     LISTA
    cuprinzând obiectivele de investiţii pe anul 2000, prevăzute în bugetele
      instituţiilor publice, finanţate de venituri proprii şi din alocaţii
                             de la bugetul de stat


                                                                                - mii lei -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
          Nominalizarea pe obiective de
Nr. investitii, dotari si alte cheltuieli Valoarea Valoarea totala Program Termen
crt. de investitii (data inceperii - anul; totala actualizata 2000*) P.I.F.
            numarul si data aprobarii
           documentatiei de investitii)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
   TOTAL, 45.164.200 3.023.193.775 86.677.000
   din care:
A. Lucrari in continuare, din care: 45.164.200 3.023.193.775 42.465.000
   1. Obiectivul "Palatul Parlamentului" 23.366.200 2.858.316.203 30.650.000 2005
    - data inceperii: 1984
    - numarul si data aprobarii
      documentatiei: Hotararea
      Guvernului nr. 718/1991
   2. Obiectivul "Palatul Parlamentului -
      parcaj subteran" 21.798.000 164.877.572 11.815.000 2000
    - data inceperii: 1995
    - numarul si data aprobarii
      documentatiei: Hotararea
      Guvernului nr. 672/1994
B. Lucrari noi
    - Complex cazare deputati**) 4.500.000
C. Alte cheltuieli de investitii***) x x 39.712.000 x
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


--------
    *) În funcţie de derularea procesului investiţional, Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate să aprobe modificări în program, cu încadrarea în valoarea totală a cheltuielilor de capital aprobate.
    **) Investiţia va putea fi executată numai după obţinerea aprobărilor prevăzute de Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice; cheltuielile pentru elaborarea PUZ/PUD se suportă de investitor.
    ***) Din care 5.909.000 mii lei dotări independente pentru organizarea celei de-a noua sesiuni a Adunării Parlamentare a Organizaţiei pentru Securitate şi Cooperare în Europa.


    ANEXA 3


    CAMERA DEPUTAŢILOR



                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                   al activităţii extrabugetare pe anul 2000

                                                                - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea indicatorului Prevederi 2000
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Excedent la finele anului 1999 5.401.000
 2. Stocuri si alte imobilizari 1.455.000
 3. Venituri in anul 2000 17.900.000
 4. TOTAL RESURSE (1+2+3) 24.756.000
 5. Cheltuieli in anul 2000 20.600.000
 6. Venit net (4╨5) 4.156.000
 7. Stocuri si alte imobilizari 1.510.000
 8. Excedent la finele anului 2000 2.646.000

                    - Detalierea pe articole de cheltuieli -

 TOTAL CHELTUIELI 20.600.000
 I. CHELTUIELI CURENTE 19.934.300
 A. Cheltuieli de personal 10.884.300
 1. Cheltuieli cu salariile 7.320.000
 2. Contributii pentru asigurari sociale de stat 2.213.500
 3. Cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru
    plata ajutorului de somaj 368.250
 4. Deplasari, detasari, transferari 470.000
 5. Cheltuieli pentru constituirea Fondului de asigurari
    sociale de sanatate 512.550
 B. Cheltuieli materiale si servicii 9.050.000
 1. Cheltuieli pentru intretinere si gospodarie 7.205.000
 2. Materiale si servicii cu caracter functional 1.100.000
 3. Obiecte de inventar de mica valoare sau scurta
    durata si echipament 180.000
 4. Reparatii curente 120.000
 5. Alte cheltuieli 445.000
II. CHELTUIELI DE CAPITAL 665.700
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                                     -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016