Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 367 din 11 mai 1999  privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 privind unele masuri de protectie pentru personalul al carui contract individual de munca va fi desfacut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Nationale a Padurilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 367 din 11 mai 1999 privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 privind unele masuri de protectie pentru personalul al carui contract individual de munca va fi desfacut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Nationale a Padurilor

EMITENT: GUVERN
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 226 din 21 mai 1999

În temeiul <>art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 ,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba Normele pentru aplicarea prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 privind unele mãsuri de protecţie pentru personalul al cãrui contract individual de munca va fi desfãcut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Naţionale a Pãdurilor, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Concomitent cu începerea procesului de disponibilizare a personalului prin concedieri colective, Regia Nationala a Pãdurilor trebuie sa depunã la Agenţia Nationala pentru Ocupare şi Formare Profesionalã dovada plãţii contribuţiei la Fondul pentru plata ajutorului de şomaj.
ART. 3
Ministerul Apelor, Pãdurilor şi Protecţiei Mediului, Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale, Ministerul Finanţelor, Regia Nationala a Pãdurilor, Agenţia Nationala pentru Ocupare şi Formare Profesionalã şi Comisia Nationala pentru Statistica vor lua mãsurile necesare în vederea aplicãrii normelor menţionate la art. 1.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
----------------
Ministrul apelor,
pãdurilor şi protecţiei mediului,
Romica Tomescu

Ministrul muncii şi
protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1
NORME
pentru aplicarea prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 privind unele mãsuri de protecţie pentru personalul al cãrui contract individual de munca va fi desfãcut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Naţionale a Pãdurilor
ART. 1
În conformitate cu <>art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 , denumita în continuare ordonanta, beneficiazã de mãsurile de protecţie prevãzute în acest act normativ personalul care va fi disponibilizat prin concedieri colective, astfel cum sunt definite în <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 108/1997 şi apoi modificatã şi completatã prin <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998 , rezultate din procesul de reorganizare a Regiei Naţionale a Pãdurilor.
ART. 2
În conformitate cu art. 1 alin. (2) din ordonanta, aprobarea disponibilizarilor colective se face în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 982/1998 privind restructurarea Regiei Naţionale a Pãdurilor, prin ordin al ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului.
ART. 3
Numãrul persoanelor disponibilizate prin concedieri colective, astfel cum sunt definite la <>art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se calculeazã în funcţie de numãrul efectiv de salariaţi existent în cadrul Regiei Naţionale a Pãdurilor (aparatul propriu al regiei şi unitãţile din structura acesteia) la data restructurãrii şi de numãrul salariaţilor preluat de regie în urma procesului de restructurare, aprobat de Consiliul de administraţie al Regiei Naţionale a Pãdurilor.
ART. 4
În carnetul de munca al persoanei cãreia i s-a desfãcut contractul individual de munca şi care beneficiazã de plata compensatorie se va face şi menţiunea "beneficiar de drepturi, conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 ".
ART. 5
Listele cuprinzând salariaţii cãrora li s-a desfãcut contractul individual de munca, în care se va înscrie domiciliul stabil al acestora, se vor întocmi conform anexelor nr. 1a) şi nr. 1b) la norme, în cinci exemplare, respectiv trei exemplare, de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor, şi se vor transmite conform circuitului stabilit în anexa nr. 1c) la norme.
ART. 6
(1) Listele vizate de Regia Nationala a Pãdurilor vor fi transmise, în termen de cel mult 30 de zile de la data desfacerii contractelor individuale de munca ale persoanelor disponibilizate, de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor, agentiilor pentru ocupare şi formare profesionalã în a cãror raza teritorialã îşi au domiciliul salariaţii disponibilizaţi, însoţite de adresa întocmitã conform anexei nr. 2a) la norme, precum şi de copii de pe carnetele de munca, de pe buletinele (cãrţile) de identitate şi de pe ordinul ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului.
(2) Regia Nationala a Pãdurilor va transmite Agenţiei Naţionale pentru Ocupare şi Formare Profesionalã numãrul persoanelor disponibilizate, beneficiare de plati compensatorii, pe judeţe, conform anexei nr. 2b) la norme.
ART. 7
(1) Salariul mediu net pe ramura, prevãzut la art. 2 alin. (1) din ordonanta, este câştigul salarial mediu net lunar pe ramura "Silvicultura, exploatarea forestierã şi economia vânatului", cod CAEN 02, comunicat în scris Regiei Naţionale a Pãdurilor şi Agenţiei Naţionale pentru Ocupare şi Formare Profesionalã de cãtre Comisia Nationala pentru Statistica pana la data de 25 a lunii pentru luna anterioarã.
(2) Regia Nationala a Pãdurilor şi Agenţia Nationala pentru Ocupare şi Formare Profesionalã vor transmite unitãţilor din structurile lor, pana la data de 30 a lunii pentru luna anterioarã, câştigul salarial mediu net lunar pe ramura.
ART. 8
(1) Regia Nationala a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa, va calcula iniţial sumele aferente plãţilor compensatorii pe baza câştigului salarial mediu net lunar pe ramura, cunoscut la data desfacerii contractului individual de munca.
(2) Regularizarea sumelor aferente plãţilor compensatorii cuvenite se va face de cãtre Regia Nationala a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa, în termen de cel mult 15 zile de la comunicarea de cãtre Comisia Nationala pentru Statistica a câştigului salarial mediu net lunar pe ramura pentru luna în care s-a desfãcut contractul individual de munca.
ART. 9
(1) Sumele de bani aferente plãţilor compensatorii, suportate din bugetul de venituri şi cheltuieli al Regiei Naţionale a Pãdurilor şi din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, în cuantumul stabilit conform art. 2 alin. (1) din ordonanta, se transfera lunar în conturi curente personale purtãtoare de dobanda, deschise pe numele beneficiarilor la sucursalele judeţene şi a municipiului Bucureşti ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni în a cãror raza teritorialã îşi au domiciliul beneficiarii.
(2) Prima operaţiune de virare se va efectua de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data desfacerii contractelor individuale de munca ale persoanelor disponibilizate.
(3) La expirarea perioadei corespunzãtoare plãţilor compensatorii din bugetul de venituri şi cheltuieli al Regiei Naţionale a Pãdurilor, sumele de bani aferente plãţilor compensatorii se suporta din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj.
ART. 10
(1) O data cu virarea sumelor de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor şi de agenţiile pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în conturile curente personale purtãtoare de dobanda, acestea vor vira şi comisionul aferent, stabilit prin convenţiile încheiate între Regia Nationala a Pãdurilor, Agenţia Nationala pentru Ocupare şi Formare Profesionalã şi centrala Casei de Economii şi Consemnaţiuni.
(2) Sucursalele judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni vor efectua plata cãtre beneficiarii de plati compensatorii în termen de 5 zile de la data intrãrii în cont a sumelor virate.
ART. 11
(1) Sumele de bani aferente plãţilor compensatorii pot fi acordate într-o singura transa, potrivit art. 2 alin. (2) lit. a) din ordonanta, pentru dezvoltarea unei societãţi comerciale la care titularul deţine sub 5% din totalul drepturilor de vot în adunarea generalã a actionarilor sau pentru dezvoltarea unei societãţi comerciale la care titularul devine asociat, pentru desfãşurarea unei activitãţi pe cont propriu, precum şi pentru achiziţionarea sau asocierea în vederea achiziţionãrii de inventar agricol sau cumpãrarea de acţiuni.
(2) Titularul plãţilor compensatorii va depune un angajament la unitatea din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor din cadrul cãreia a fost disponibilizat, întocmit în scris conform anexei nr. 3a) la norme, precum şi la agenţia pentru ocupare şi formare profesionalã judeteana, respectiv a municipiului Bucureşti, în a carei raza teritorialã îşi are domiciliul, conform anexei nr. 3b) la norme; acestea vor vira simultan în contul curent personal sumele de bani reprezentând plãţile compensatorii.
(3) Sumele de bani acordate într-o singura transa se vor elibera prin virament în contul societãţii comerciale pentru care se face solicitarea, la cererea titularului de cont curent personal, cu acordul prealabil al unitãţilor din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor şi al agentiilor pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
(4) Plãţile care se acorda într-o singura transa nu se vor efectua decât dupã regularizarea prevãzutã la art. 8 alin. (2).
ART. 12
(1) Sumele de bani aferente plãţilor compensatorii, reprezentând prima transa prevãzutã la art. 2 alin. (2) lit. b) din ordonanta, se vor acorda, dupã regularizare, dupã cum urmeazã:
a) echivalentul a patru salarii medii nete pe ramura, care au stat la baza stabilirii dreptului la plata compensatorie, pentru constituirea capitalului social minim şi acoperirea cheltuielilor necesare în vederea infiintarii societãţilor comerciale pentru care legea prevede un capital social minim, din bugetul de venituri şi cheltuieli al Regiei Naţionale a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa, sau, dupã caz, din Fondul pentru plata ajutorului de şomaj;
b) echivalentul a doua salarii medii nete pe ramura, care au stat la baza stabilirii dreptului la plata compensatorie, în vederea infiintarii unei societãţi comerciale pentru care legea nu prevede capital social minim sau pentru înfiinţarea unei asociaţii familiale, din bugetul de venituri şi cheltuieli al Regiei Naţionale a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa, sau, dupã caz, din Fondul pentru plata ajutorului de şomaj.
(2) Sumele de bani reprezentând a doua transa vor fi utilizate pentru majorarea capitalului social sau pentru dezvoltarea activitãţii.
(3) Sumele de bani solicitate conform prevederilor alin. (1) şi (2) se vor transmite Casei de Economii şi Consemnaţiuni în baza angajamentelor prevãzute la art. 11 alin. (2).
ART. 13
Plata se va face de cãtre Casa de Economii şi Consemnaţiuni direct beneficiarului sau prin virament în contul persoanei juridice indicate de titular, conform aprobãrilor transmise Casei de Economii şi Consemnaţiuni, de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor şi de agenţiile pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru fiecare titular în parte, dupã caz:
a) direct beneficiarului, în cazul desfãşurãrii unei activitãţi comerciale pe cont propriu şi, respectiv, în cazul achitãrii primei transe pentru înfiinţarea sau asocierea în vederea infiintarii unei societãţi comerciale ori asociaţii familiale;
b) prin virament, în cazul majorãrii capitalului social, dezvoltãrii sau asocierii în vederea dezvoltãrii unei societãţi comerciale, achiziţionãrii sau asocierii în vederea achiziţionãrii de inventar agricol ori pentru cumpãrarea de acţiuni.
ART. 14
În termen de 90 de zile de la data efectuãrii plãţii beneficiarul va prezenta Regiei Naţionale a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa, şi agentiilor pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã caz, urmãtoarele documente justificative:
a) copie de pe certificatul de înmatriculare, de pe statutul societãţii comerciale înfiinţate şi de pe codul fiscal;
b) autorizaţie pentru desfãşurarea de activitãţi pe cont propriu, pe baza de libera initiativa;
c) copie de pe autorizaţia de funcţionare a asociaţiei familiale;
d) acte prin care se dovedeşte achiziţionarea de inventar agricol sau cumpãrarea de acţiuni;
e) în cazul dezvoltãrii unei societãţi comerciale, se vor prezenta acte doveditoare privind majorarea capitalului social.
ART. 15
(1) Pentru deschiderea de conturi curente personale şi pentru operaţiunile efectuate în acestea nu se percepe comision de la beneficiarii de plati compensatorii.
(2) Comisioanele percepute de Banca Nationala a României, în baza <>Circularei nr. 9/1998 privind comisioanele încasate de Banca Nationala a României pentru serviciile de plati fãrã numerar, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 280 din 29 iulie 1998, se vor suporta de cãtre titularul contului curent personal.
ART. 16
În aplicarea prevederilor art. 2 alin. (2) lit. a) din ordonanta, dovada utilizãrii sumei reprezentând plata compensatorie în scopul cumpãrãrii de acţiuni se va face cu extras de cont sau, dupã caz, cu situaţia detaliatã a contului de acţiuni, eliberata de societatea de valori mobiliare.
ART. 17
(1) Orice modificare a situaţiei iniţiale prevãzute în anexele nr. 1a) şi 1b) la norme, constatatã de cãtre Regia Nationala a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa, de cãtre agenţiile de ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sau de cãtre sucursalele judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni va fi comunicatã, dupã caz, celorlalte unitãţi menţionate, care vor acţiona în consecinta.
(2) Unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor vor comunica agentiilor pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, data expirãrii plãţilor compensatorii suportate din bugetele de venituri şi cheltuieli ale acestora.
ART. 18
Anexele nr. 1a), 1b), 1c), 2a), 2b), 3a) şi 3b) fac parte integrantã din prezentele norme.


ANEXA 1a)
---------
la norme
-----------


MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR
ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI
REGIA NATIONALA A PĂDURILOR Vizat
Unitate fãrã personalitate juridicã ........... REGIA NATIONALA A PĂDURILOR
Sediul ........................................
Telefon ....................................... Director general,
Numãrul efectiv al salariaţilor ............... ...................
Numãrul salariaţilor disponibilizaţi ..........

LISTA

cuprinzând persoanele care beneficiazã de plati compensatorii, conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 , ca urmare a restructurãrii Regiei Naţionale a Pãdurilor, aprobatã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 982/1998 şi prin Ordinul ministrului apelor, pãdurilor şi protecţiei mediului nr. ....../......*)

Salariul mediu net pe economie cunoscut la data stabilirii dreptului ............. lei
Salariul mediu net pe ramura cunoscut la data stabilirii dreptului ............. lei


Nr. | Numele şi | Codul numeric | Domiciliul | Data desfacerii |Vechimea |
crt.| prenumele | personal sau data | stabil**) | contractului |în munca |
| | şi locul naşterii | | individual | |
| | | | de munca | |
-----|-----------|-------------------|------------|-----------------|----------|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
-----|-----------|-------------------|------------|-----------------|----------|
| | | | | |
-----|-----------|-------------------|------------|-----------------|----------|
| | | | | |
-----|-----------|-------------------|------------|-----------------|----------|
| | | | | |
-----|-----------|-------------------|------------|-----------------|----------|
| | | | | |
-----|-----------|-------------------|------------|-----------------|----------|
| | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------|

--------------------------------------------------------------------------------
Plata compensatorie, conform vechimii în munca***) | |
---------------------------------------------------------------| |
| Din care, plãtitã de: | |
|--------------------------------------------| Numãrul |
Total |Regia Nationala | Agenţia pentru ocupare | contului |
|a Pãdurilor***) | şi formare profesionalã |personal*****) |
| | judeteana****) | |
------------------|----------------|---------------------------| |
Numãr | Suma | Numãr | Suma | Numãr | Suma | |
salarii |- lei - |salarii |- lei -| salarii | - lei - | |
---------|--------|--------|-------|--------------|------------|---------------|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
---------|--------|--------|-------|--------------|------------|---------------|
| | | | | | |
---------|--------|--------|-------|--------------|------------|---------------|
| | | | | | |
---------|--------|--------|-------|--------------|------------|---------------|
| | | | | | |
---------|--------|--------|-------|--------------|------------|---------------|
| | | | | | |
---------|--------|--------|-------|--------------|------------|---------------|
| | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------|


NOTA:
Prezentul tabel a fost întocmit cu respectarea prevederilor <>art. 1 şi 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 . Tabelul nu cuprinde persoanele care îndeplinesc condiţiile de înscriere la pensie în luna în care are loc desfacerea contractelor individuale de munca.

Conducãtorul unitãţii, Reprezentanţii salariaţilor,
......................... ..............................

---------------------
*) Data prezentatã la <>art. 1 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 .
**) Se va trece adresa completa a domiciliului stabil (localitatea, strada, numãrul, judeţul).
***) Se completeazã de cãtre Regia Nationala a Pãdurilor, prin unitãţile din structura sa.
****) Se completeazã de cãtre agenţia pentru ocupare şi formare profesionalã judeteana, respectiv a municipiului Bucureşti.
*****) Se completeazã de cãtre Casa de Economii şi Consemnaţiuni.


ANEXA 1b)
----------
la norme
---------


MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR
ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI
REGIA NATIONALA A PĂDURILOR Vizat
Unitate fãrã personalitate juridicã ........... REGIA NATIONALA A PĂDURILOR
Sediul ........................................
Telefon ....................................... Director general,
Numãrul efectiv al salariaţilor ............... ...................
Numãrul salariaţilor disponibilizaţi ..........

LISTA

cuprinzând persoanele disponibilizate ca urmare a restructurãrii Regiei Naţionale a Pãdurilor, care se încadreazã în prevederile <>art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999


| | | | |Motivatia, conform prevederilor |
| | | | | art. 7 alin. (2) lit. a)-e) din|
Nr. |Numele |Codul numeric |Domi-| Data des- | Ordonanta de urgenta |
crt.| şi | personal |cili-| facerii | a Guvernului nr. 9/1997 şi |
|prenu- | sau data şi | ul | contrac- | ale art. 4 din Ordonanta |
|mele |locul naşterii|sta- | tului | de urgenta a Guvernului |
| | |bil |individual | nr. 4/1999 |
| | | | de munca | |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|
| | | | | |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|
| | | | | |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|
| | | | | |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|
| | | | | |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|
| | | | | |
-----|-------|--------------|-----|-----------|--------------------------------|

NOTA:
Prezentul tabel a fost întocmit cu respectarea prevederilor <>art. 1 şi 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 .

Conducãtorul unitãţii, Reprezentanţii salariaţilor,
........................ .............................


ANEXA 1c)
---------
la norme
---------

CIRCUITUL
anexelor nr. 1a) şi 1b)

1. Anexa nr. 1a) se întocmeşte în cinci exemplare de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor, toate exemplarele fiind vizate de aceasta, din care:
a) patru exemplare vizate se transmit unitãţilor din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor care le-au întocmit, iar acestea vor transmite:
- doua exemplare agentiilor pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în a cãror raza teritorialã îşi au domiciliul persoanele disponibilizate;
- un exemplar sucursalelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni, în a cãror raza teritorialã îşi au domiciliul persoanele disponibilizate;
- un exemplar va rãmâne la unitate;
b) un exemplar vizat va rãmâne la Regia Nationala a Pãdurilor.
2. Anexa nr. 1b) se întocmeşte în trei exemplare de cãtre unitãţile din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor, toate exemplarele fiind vizate de aceasta, din care:
a) doua exemplare vizate se transmit unitãţilor din structura Regiei Naţionale a Pãdurilor, care le-au întocmit, iar acestea vor transmite:
- un exemplar agentiilor pentru ocupare şi formare profesionalã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în a cãror raza teritorialã îşi au domiciliul persoanele disponibilizate;
- un exemplar va rãmâne la unitate;
b) un exemplar vizat va rãmâne la Regia Nationala a Pãdurilor.

ANEXA 2a)
----------
la norme
----------


MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR
ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI
REGIA NATIONALA A PĂDURILOR Vizat
Unitate fãrã personalitate juridicã ........... REGIA NATIONALA A PĂDURILOR
Sediul ........................................
Telefon ....................................... Director general,
..............


Cãtre
Agenţia pentru ocupare şi formare profesionalã a judeţului
................municipiului Bucureşti

Prin prezenta va comunicãm ca prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 982/1998 şi prin Ordinul ministrului nr. .....................s-a aprobat restructurarea Regiei Naţionale a Pãdurilor.
Numãrul efectiv al salariaţilor la data intrãrii în vigoare a hotãrârii sus-menţionate este de ....... .
Numãrul total al salariaţilor disponibilizaţi în conformitate cu prevederile <>art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 este de ............ .
Numãrul efectiv al salariaţilor disponibilizaţi în conformitate cu prevederile <>art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 , care au domiciliul în judeţul dumneavoastrã, este de ........... .

Conducãtorul unitãţii,
......................


ANEXA 2b)
---------
la norme
---------

MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR
ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI
REGIA NATIONALA A PĂDURILOR
Sediul: bd Magheru nr. 31, sectorul 1, Bucureşti
Telefon: 659.20.20
Codul fiscal ..............

Cãtre
Agenţia Nationala pentru Ocupare şi Formare Profesionalã

Prin prezenta va comunicãm ca prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 982/1998 şi prin Ordinul ministrului nr. .......... s-a aprobat restructurarea Regiei Naţionale a Pãdurilor.
Numãrul efectiv al salariaţilor la data intrãrii în vigoare a hotãrârii sus-menţionate este de .............. .
Numãrul total al salariaţilor disponibilizaţi în conformitate cu prevederile <>art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 este de ........., din care beneficiari de plati compensatorii ..........., din care, pe judeţe:


______________________________________________
Judeţul Salariaţi


Alba
Arad
Arges
Bacau
Bihor
Bistrita-Nasaud
Botosani
Braşov
Brãila
Buzau
Caras-Severin
Calarasi
Cluj
Constanta
Covasna
Dambovita
Dolj
Galaţi
Giurgiu
Gorj
Harghita
Hunedoara
Ialomita
Iaşi
Ilfov
Maramures
Mehedinti
Mures
Neamt
Olt
Prahova
Satu Mare
Salaj
Sibiu
Suceava
Teleorman
Timis
Tulcea
Vaslui
Valcea
Vrancea
Municipiul Bucureşti
----------------------------------------------

Director general,
..................


ANEXA 3a)
---------
la norme
--------


MINISTERUL APELOR, PĂDURILOR
ŞI PROTECŢIEI MEDIULUI
REGIA NATIONALA A PĂDURILOR
Unitate fãrã personalitate juridicã ............. Dat în fata noastrã


Telefon .........................................

ANGAJAMENT

Subsemnatul ................., domiciliat în localitatea ...............,
str. .............. nr. .............., bl. ....., et. ........, ap. .......,
sectorul/judeţul ..............., posesor al buletinului/cãrţii de identitate
seria ......nr. ......, cod numeric personal ........., eliberat/eliberata de
......... la data de ......., titular al contului curent personal purtãtor de
dobanda, deschis la unitatea Casei de Economii şi Consemnaţiuni ............,
cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în
declaraţii, ma angajez ca suma de ................ lei sa o utilizez, în baza
prevederilor <>art. 2 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 ,
în scopul*) .................................................................
.............................................................................
............................................................................
.............................................................................
Ma oblig ca, în termen de 90 de zile de la data la care Casa de Economii
şi Consemnaţiuni imi va elibera suma de bani solicitatã, sa prezint unitãţii
fãrã personalitate juridicã ........., din care am fost disponibilizat,
copii de pe actele doveditoare**), din care sa rezulte utilizarea sumei în
scopul de mai sus.

Contul de virament ............***)
Semnatura ...................
Data ..............

----------------------
*) Se va mentiona una dintre situaţiile:
- înfiinţarea sau asocierea în vederea infiintarii unei societãţi comerciale;
- înfiinţarea sau asocierea în vederea infiintarii unei asociaţii familiale;
- desfãşurarea unei activitãţi comerciale pe cont propriu;
- achiziţionarea sau asocierea în vederea achiziţionãrii de inventar agricol;
- cumpãrarea de acţiuni;
- dezvoltarea sau asocierea în vederea dezvoltãrii unei societãţi comerciale.
**) Conform art. 14 din prezentele norme.
***) Contul în care se vor vira sumele.


ANEXA 3b)
---------
la norme
---------

MINISTERUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
AGENŢIA NATIONALA PENTRU OCUPARE
ŞI FORMARE PROFESIONALĂ
Agenţia pentru ocupare şi formare profesionalã
a judeţului ........../municipiului Bucureşti Dat în fata noastrã
Sediul .......................................... -------------------
Telefon .........................................
Codul fiscal ....................................
ANGAJAMENT

Subsemnatul ................., domiciliat în localitatea ...............,
str. .............. nr. .............., bl. ....., et. ........, ap. .......,
sectorul/judeţul ..............., posesor al buletinului/cãrţii de identitate
seria ......nr. ......, cod numeric personal ........., eliberat/eliberata de
......... la data de ......., titular al contului curent personal purtãtor de
dobanda, deschis la unitatea Casei de Economii şi Consemnaţiuni ............,
cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în
declaraţii, ma angajez ca suma de ................ lei sa o utilizez, în baza
prevederilor <>art. 2 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 ,
în scopul*) .................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Ma oblig ca, în termen de 90 de zile de la data la care Casa de Economii
şi Consemnaţiuni imi va elibera suma de bani solicitatã, sa prezint Agenţiei pentru ocupare şi formare profesionalã a judeţului ............./municipiului
Bucureşti copii de pe actele doveditoare**), din care sa rezulte utilizarea
sumei în scopul de mai sus.

Contul de virament ............***)
Semnatura ...................
Data ..............
----------------------
*) Se va mentiona una dintre situaţiile:
- înfiinţarea sau asocierea în vederea infiintarii unei societãţi comerciale;
- înfiinţarea sau asocierea în vederea infiintarii unei asociaţii familiale;
- desfãşurarea unei activitãţi comerciale pe cont propriu;
- achiziţionarea sau asocierea în vederea achiziţionãrii de inventar agricol;
- cumpãrarea de acţiuni;
- dezvoltarea sau asocierea în vederea dezvoltãrii unei societãţi comerciale.
**) Conform art. 14 din prezentele norme.
***) Contul în care se vor vira sumele.
---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016