Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 366 din 18 martie 2004  privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 366 din 18 martie 2004 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale a Vamilor

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 256 din 23 martie 2004

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 5 alin. (1) din Legea nr. 141/1997 privind Codul vamal al României, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. IV din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 90/2003 pentru modificarea <>Legii nr. 141/1997 privind Codul vamal al României şi a <>art. 16 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor mãsuri privind înfiinţarea, organizarea, reorganizarea sau funcţionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi a unor instituţii publice, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Autoritãţii Naţionale de Control.
(2) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor aplicã strategia şi programul Guvernului în domeniul vamal şi exercitã atribuţiile stabilite prin lege.
(3) Sediul Autoritãţii Naţionale a Vãmilor este în municipiul Bucureşti, str. Matei Millo nr. 13, sectorul 1.
ART. 2
Autoritatea Naţionalã a Vãmilor asigurã aplicarea legislaţiei în domeniul vamal în mod uniform, imparţial, transparent şi nediscriminatoriu tuturor persoanelor fizice şi juridice, indiferent de statutul lor juridic şi de forma de organizare şi funcţionare a acestora.
ART. 3
Modelul şi caracteristicile siglei Autoritãţii Naţionale a Vãmilor sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 4
(1) În realizarea obiectului sãu de activitate Autoritatea Naţionalã a Vãmilor exercitã, în principal, urmãtoarele atribuţii:
1. aplicã în domeniul vamal mãsurile specifice rezultate din programele guvernamentale şi din legislaţia în domeniul vamal;
2. organizeazã, îndrumã şi controleazã activitatea direcţiilor regionale vamale şi a birourilor vamale din subordine;
3. urmãreşte şi supravegheazã respectarea legislaţiei vamale pe întreg teritoriul ţãrii şi exercitã controlul specific potrivit reglementãrilor în vigoare;
4. ia mãsuri de prevenire şi combatere, în conformitate cu reglementãrile legale în vigoare, a oricãror infracţiuni şi contravenţii în domeniul vamal;
5. participã împreunã cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale la elaborarea proiectelor de acte normative în domeniul vamal;
6. aplicã prevederile Tarifului vamal de import al României şi ale altor acte normative referitoare la acesta;
7. aplicã mãsurile cu caracter vamal rezultate din acordurile de liber schimb sau comerţ liber încheiate între România, pe de o parte, şi Uniunea Europeanã sau ţãrile aflate în curs de integrare în Uniunea Europeanã, pe de altã parte;
8. asigurã aplicarea prevederilor cu caracter vamal din convenţiile şi tratatele internaţionale la care România este parte;
9. urmãreşte aplicarea corectã a regulilor de interpretare a Nomenclaturii sistemului armonizat, a regulilor generale de stabilire a originii bunurilor şi de evaluare în vamã a mãrfurilor, precum şi a prevederilor actelor normative referitoare la taxele vamale, taxa pe valoarea adãugatã, la accize şi la alte drepturi vamale;
10. elaboreazã norme metodologice pentru organele proprii de control şi le supune spre aprobare Autoritãţii Naţionale de Control;
11. elaboreazã şi adoptã norme tehnice pentru introducerea procedurilor simplificate de vãmuire;
12. elaboreazã propuneri privind sistematizarea şi armonizarea legislaţiei vamale;
13. acţioneazã pentru îndeplinirea întocmai a programelor privind integrarea vamalã europeanã;
14. coordoneazã şi îndrumã activitatea direcţiilor regionale vamale şi a birourilor vamale pe linia prevenirii şi combaterii traficului ilicit de droguri, arme, explozivi, obiecte din patrimoniul cultural naţional; urmãreşte, în cooperare cu celelalte organe abilitate ale statului, cazurile de spãlare a banilor prin operaţiuni vamale;
15. verificã modul de declarare de cãtre titularul operaţiunii vamale sau de cãtre comisionarul vamal a drepturilor cuvenite bugetului de stat; încaseazã şi vireazã aceste drepturi la bugetul de stat; stabileşte eventualele diferenţe prin controale ulterioare şi asigurã încasarea acestora; aplicã formele şi instrumentele de platã şi de garantare a plãţii taxelor şi drepturilor vamale în conformitate cu normele generale de decontare a veniturilor statului; asigurã colectarea creanţelor bugetare pe care le administreazã potrivit legii;
16. controleazã mijloacele de transport încãrcate cu mãrfuri de import, export sau aflate în tranzit, precum şi bagajele însoţite sau neînsoţite ale cãlãtorilor care trec frontiera de stat a României şi verificã legalitatea şi regimul vamal al acestora; reţine, în vederea confiscãrii, mãrfurile care fac obiectul unor abateri de la legislaţia vamalã şi pentru care legea prevede o astfel de sancţiune;
17. verificã, potrivit reglementãrilor legale în vigoare, pe timp de zi şi de noapte, clãdiri, depozite, terenuri, sedii şi alte obiective şi poate preleva, în condiţiile legii, probe pe care le analizeazã în laboratoarele agreate în vederea identificãrii şi expertizãrii mãrfurilor supuse vãmuirii;
18. efectueazã investigaţii, supravegheri şi verificãri, în condiţiile prevãzute de lege, în cazurile în care sunt semnalate situaţii de încãlcare a legislaţiei vamale de cãtre persoane fizice şi juridice; verificã registre, corespondenţa şi alte forme de evidenţã şi are dreptul de a cere oricãrei persoane fizice sau juridice sã prezinte, fãrã platã, documentaţia şi informaţiile privind operaţiunile vamale; sesizeazã organele de urmãrire penalã competente atunci când existã indiciile sãvârşirii unor infracţiuni;
19. exercitã, în domeniul vamal, controlul ulterior la sediul agenţilor economici asupra operaţiunilor de comerţ exterior efectuate, pe o perioadã de 5 ani de la acordarea liberului de vamã;
20. asigurã sistemul informatic integrat vamal, datele şi prelucrãrile acestora pentru statistica vamalã şi de comerţ exterior, gestioneazã informaţiile cu privire la colectarea datoriei vamale;
21. reprezintã, în faţa instanţelor judecãtoreşti, interesele statului în cazurile de încãlcare a normelor vamale;
22. întocmeşte studii, analize şi elaboreazã proiecte de acte normative privind organizarea structurii şi a activitãţii Autoritãţii Naţionale a Vãmilor şi le supune Autoritãţii Naţionale de Control pentru a fi valorificate şi promovate;
23. prezintã ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control propunerile motivate de avizare la proiectele de acte normative elaborate de alte ministere şi instituţii centrale, care cuprind mãsuri referitoare la domeniul vamal;
24. aplicã legislaţia specificã pe linia numirii, angajãrii şi eliberãrii personalului şi solicitã, când este cazul, avizul conform al ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control; aplicã legislaţia privind sancţionarea personalului;
25. organizeazã, la nivelul Autoritãţii Naţionale a Vãmilor sau, dupã caz, la direcţiile regionale vamale, programe de formare, pregãtire şi perfecţionare profesionalã a personalului vamal;
26. elaboreazã şi fundamenteazã proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al activitãţii vamale şi îl supune spre avizare ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control; asigurã executarea bugetului în condiţiile legii;
27. organizeazã şi asigurã alocarea, mişcarea, evidenţa şi controlul mijloacelor şi echipamentelor din dotarea Autoritãţii Naţionale a Vãmilor;
28. colaboreazã, pe bazã de protocol, cu Inspectoratul General al Poliţiei Române, Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã, Direcţia Generalã pentru Evidenţa Informatizatã a Persoanei, precum şi cu alte organe ale statului sau asociaţii patronale, interesate în realizarea politicii vamale;
29. coopereazã, pe bazã de reciprocitate, cu autoritãţile vamale ale altor state, precum şi cu organismele internaţionale de specialitate, în vederea prevenirii, cercetãrii şi combaterii fraudelor vamale;
30. în cazul în care sunt afectate veniturile bugetare, actele normative elaborate de Autoritatea Naţionalã a Vãmilor sunt supuse avizãrii Ministerului Finanţelor Publice; Autoritatea Naţionalã a Vãmilor colaboreazã cu Ministerul Finanţelor Publice la elaborarea actelor normative pe linia politicii vamale.
(2) De asemenea, în realizarea obiectului sãu de activitate, Autoritatea Naţionalã a Vãmilor îndeplineşte orice alte atribuţii prevãzute de lege.
ART. 5
(1) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor este condusã de un secretar de stat numit de primul-ministru al Guvernului, la propunerea ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control, ajutat de un subsecretar de stat, numit în aceleaşi condiţii.
(2) Secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor reprezintã autoritatea vamalã în raporturile cu autoritãţile şi instituţiile publice, agenţii economici, celelalte persoane juridice şi fizice, precum şi cu orice alte organisme din ţarã sau din strãinãtate şi rãspunde în faţa ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control pentru întreaga activitate a sistemului vamal.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale, secretarul de stat emite, în condiţiile legii, ordine şi instrucţiuni de aplicare a reglementãrilor vamale în limitele de competenţã prevãzute de lege. Actele astfel emise, care au caracter normativ, sunt supuse avizului ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control şi se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(4) Secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor îndeplineşte calitatea de ordonator secundar de credite.
ART. 6
Subsecretarul de stat este înlocuitorul de drept al secretarului de stat în cazul în care acesta, din diferite motive, nu îşi poate exercita atribuţiile curente.
ART. 7
(1) Aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor are structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 2. În cadrul acesteia, prin ordin al secretarului de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, se pot organiza servicii, birouri şi alte compartimente şi se stabileşte numãrul posturilor de conducere, cu respectarea reglementãrilor în vigoare.
(2) Directorii şi adjuncţii acestora din aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor se numesc, potrivit legii, prin ordin al secretarului de stat, cu avizul conform al ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control.
(3) Şefii de servicii, şefii de birouri şi ai altor compartimente din aparatul central se numesc, potrivit legii, prin ordin al secretarului de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor.
(4) Pentru îndeplinirea atribuţiilor privind elaborarea actelor normative în domeniul vamal, Ministerul Finanţelor Publice preia de la Autoritatea Naţionalã a Vãmilor un numãr de 10 posturi structurate pe urmãtoarele funcţii publice: 1 şef birou, 6 consilieri, 1 consilier juridic, 1 inspector şi 1 inspector vamal.
(5) Numãrul maxim de posturi pentru aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor este de 357, exclusiv posturile de demnitar şi 8 posturi aferente cabinetului demnitarului. Numãrul maxim de posturi pentru unitãţile subordonate este de 4.223.
(6) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor are reprezentant permanent la Misiunea României pe lângã Uniunea Europeanã, care asigurã legãtura operativã cu organismele internaţionale în probleme vamale.
ART. 8
(1) Structura organizatoricã a direcţiilor regionale, birourilor şi punctelor vamale, unitãţi subordonate Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, fãrã personalitate juridicã, se aprobã prin ordin al secretarului de stat al acesteia, cu respectarea reglementãrilor în vigoare.
(2) Directorii executivi ai direcţiilor regionale vamale se numesc, potrivit legii, prin ordin al secretarului de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, cu avizul conform al ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control.
(3) Directorii executivi adjuncţi ai direcţiilor regionale vamale, şefii de servicii, şefii de birouri şi ai altor compartimente din structura acestora, precum şi şefii birourilor vamale, adjuncţii acestora şi şefii de turã se numesc, potrivit legii, de secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor.
ART. 9
Statele de funcţii pentru aparatul central al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor şi pentru direcţiile regionale vamale şi birourile vamale se aprobã de secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, cu avizul conform al ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control.
ART. 10
(1) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile personalului din aparatul central, precum şi din unitãţile subordonate se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare aprobat de secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, cu avizul conform al ministrului delegat pentru coordonarea autoritãţilor de control.
(2) Atribuţiile şi rãspunderile individuale ale funcţionarilor publici şi ale personalului contractual din structura Autoritãţii Naţionale a Vãmilor se stabilesc prin fişa postului, în conformitate cu regulamentul de organizare şi funcţionare.
(3) Pentru pagubele cauzate în activitatea de control ca urmare a neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzãtoare a atribuţiilor de control, în mãsura în care nu sunt îndeplinite condiţiile atragerii rãspunderii penale, funcţionarii vamali rãspund potrivit art. 998 din Codul civil. Rãspunderea delictualã poate fi antrenatã numai pe baza hotãrârii instanţelor de judecatã sesizate şi de Autoritatea Naţionalã de Control.
ART. 11
(1) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor are în dotare mijloace de transport auto şi navale, pentru activitãţi specifice, în structura, numãrul şi consumul de carburanţi prevãzute la pct. I din anexa nr. 3.
(2) Repartizarea pe unitãţi vamale a mijloacelor de transport se face prin ordin al secretarului de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor.
(3) Pentru atribuţii de control antidrog şi materiale explozive Autoritatea Naţionalã a Vãmilor are în dotare câini dresaţi, potrivit pct. II din anexa nr. 3.
ART. 12
Formarea şi perfecţionarea profesionalã a personalului vamal se realizeazã prin cursuri de pregãtire în domeniu, care se desfãşoarã la nivel central şi teritorial, precum şi prin programe de formare specializatã şi perfecţionare în administraţia publicã, organizate de instituţii abilitate potrivit legii.
ART. 13
(1) Prefecturile, împreunã cu consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi consiliile locale, asigurã spaţiile corespunzãtoare pentru desfãşurarea activitãţii autoritãţii vamale din teritoriu sau, dupã caz, terenuri pentru construirea de sedii proprii, în condiţiile legii.
(2) Autoritatea Naţionalã a Vãmilor va prevedea în programul propriu de investiţii fonduri pentru construirea unor astfel de obiective.
ART. 14
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 15
(1) Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la 3 zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Pe aceeaşi datã se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 764/2003 privind organizarea şi funcţionarea Direcţiei Generale a Vãmilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 486 din 7 iulie 2003, cu modificãrile ulterioare, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul delegat
pentru coordonarea autoritãţilor de control,
Ionel Blãnculescu

Ministru de stat,
ministrul administraţiei şi internelor,
Ioan Rus

Ministrul delegat
pentru administraţia publicã,
Gabriel Oprea

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Elena Dumitru

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 18 martie 2004.
Nr. 366.

ANEXA 1

SIGLA
Autoritãţii Naţionale a Vãmilor

Are urmãtoarele caracteristici: are formã ovalã, fondul este albastru, cu margine galbenã. În partea superioarã este redatã stema României, în culorile oficiale. Deasupra acesteia apare pe fondul alb al unui drapel inscripţia "ROMÂNIA", în culoare albastrã. În partea inferioarã a siglei apare inscripţia "VAMA", imprimatã în alb, iar dedesubt, simbolul "Mercur", inscripţionat în galben. Marginea de jos a ovalului este prezentatã în fald de drapel, cu fond alb, pe care sunt scrise cuvintele "DOUANE" şi "CUSTOMS".

NOTA CTCE Piatra Neamt
Reprezentarea grafica a siglei, se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 256 din 23 martie 2004, la pagina 6, a se vedea imaginea asociata.



ANEXA 2
────────
Numãrul maxim de posturi pentru aparatul central este de 357,
────────────────────────────────────────────────────────────
exclusiv demnitarii*) şi cabinetul acestora
──────────────────────────────────────────────





┌──────────────────┐
│ SECRETAR DE STAT │
└─────────┬────────┘

┌─────────────────────┐ │
│SUBSECRETAR DE STAT**├─────────────┤
└──────────┬──────────┘ ┌──────┼───────┬────────────┬──────────────┐
│ │ │ │ │ │
┌──────┴───────┐ ┌──────┴─────┐│ ┌─────┴─────┐ ┌────┴──────┐┌──────┴──────┐
│ DIRECTIA │ │ DIRECTIA ││ │ DIRECTIA │ │ DIRECTIA ││ DIRECTIA │
│ SUPRAVEGHERE │ │ PROCEDURI ││ │ECONOMICA │ │ RESURSE ││DE TEHNOLOGIA│
│ VAMALA │ │ VAMALE SI ││ │INVESTITII │ │ UMANE ││INFORMATIEI │
└──────────────┘ │ TARIF ││ │SI ADMINIS-│ │ORGANIZARE ││STATISTICA │
│ VAMAL ││ │TRAREA │ │GENERALA SI││VAMALA SI │
└────────────┘│ │SERVICIILOR│ │INVATAMANT ││GESTIUNEA │
│ └───────────┘ └───────────┘│ DATELOR │
│ └─────────────┘

┌──────────┼───────┬─────────────┬─────────────┐
│ | │ │ │
┌─────┴──────┐ | ┌─────┴───────┐ ┌───┴─────┐ ┌─────┴─────┐
│ SERVICIUL │ | │SERVICIUL │ │SERVICIUL│ │SERVICIUL │
│ VERIFICARI │ | │JURIDIC │ │ AUDIT │ │INTEGRARE │
│ INTERNE │ | │LEGISLATIE │ │ PUBLIC │ │VAMALA EU- │
└────────────┘ | │VAMALA URMA- │ │ INTERN │ │ROPEANA SI │
| │RIRE SI INCA-│ │ │ │RELATII │
| │SARE A CRE- │ │ │ │INTERNATI- │
| │ANTELOR BUGE-│ │ │ │ONALE │
| │TARE │ │ │ │ │
| └─────────────┘ └─────────┘ └───────────┘
|
┌─────────────┐
│ DIRECTII │
│ REGIONALE │
│ VAMALE │
└──────┬──────┘


| BIROURI |-
| VAMALE | |-
--------- | |
|_______| |
|_______|


_________________
*) Cabinetul demnitarului se poate organiza în limita posturilor aprobate a se finanţa cu aceastã destinaţie prin legea bugetarã anualã.
**) Coordoneazã la nivel naţional activitatea de combatere a fraudelor vamale, a traficului de droguri şi a corupţiei din cadrul Autoritãţii Naţionale a Vãmilor.


ANEXA 3

DOTĂRI
I. Mijloace de transport


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul Consumul
Nr. Unitatea/subunitatea Tipul mijlocului de transport maxim maxim
crt. aprobat aprobat
(bucãţi) (litri)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Autoritatea Naţionalã - autoturisme 6 350 l/lunã
a Vãmilor - autovehicule pentru transport
de marfã şi de persoane 4 350 l/lunã
(activitãţi de aprovizionare,
deplasare a personalului
operativ, protocol)
2. Direcţia supraveghere - autoturisme operative
vamalã (supravegheri, însoţiri,
controale, investigaţii) 92 350 l/lunã
- autovehicule (autoutilitare
pentru depistarea drogurilor, 10 350 l/lunã
substanţelor cu regim special,
prelevãri de probe, transportul
câinilor)
- autoturism operativ (control,
inspecţii - unitate nuclearã) 1 300 l/lunã
- autospeciale (laborator mobil
pentru control vamal 6 1.500 l/lunã
cu raze X, raze gamma)
3. Direcţii regionale - autoturisme (câte unul pentru
vamale fiecare direcţie 10 350 l/lunã
regionalã vamalã)
- autovehicule pentru transport
de marfã şi de persoane 20 350 l/lunã
(activitãţi de aprovizionare,
deplasare a personalului
operativ, protocol)
4. Birouri vamale - autoturisme operative (câte
unul pentru fiecare 110 350 l/lunã
birou vamal)
- autoturisme operative (control
pistã - pentru fiecare 9 150 l/lunã
birou vamal din aeroporturile
internaţionale)
- autovehicule operative pentru
birourile vamale de frontierã 22 900 l/lunã
(transport de valori, de
bunuri confiscate, al perso-
nalului operativ, supraveghere
porturi, zone libere)
- autovehicule operative pentru
birourile vamale cu puncte 27 300 l/lunã
vamale între 5-90 km faţã de
localitatea de reşedinţã
(transport de valori, de bunuri
confiscate, al personalului
operativ)
- şalupe pentru patrulare,
control şi supraveghere vamalã, 10 80 l/orã
în limitele de competenţã pentru
maximum
60 ore/lunã
3 100 l/orã
pentru
maximum
60 ore/lunã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. Câini
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Unitatea Denumirea Numãr
crt. maxim
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Direcţia supraveghere Câini dresaţi pentru Serviciul antidrog
vamalã şi controlul produselor cu regim special 60
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



NOTĂ:
a) Listele cu birouri vamale de frontierã şi de interior (cu puncte vamale între 5-90 km faţã de localitãţile de reşedinţã) care au dreptul la autovehicule operative pentru transportul valorilor, bunurilor confiscate şi al personalului operativ se aprobã de secretarul de stat al Autoritãţii Naţionale a Vãmilor, la propunerile temeinic justificate ale directorilor executivi ai direcţiilor regionale vamale, dar nu mai mult de 27.
b) Nu se considerã depãşiri la consumul normat la mijloacele de transport consumul care la nivelul anului se încadreazã în limita carburantului normat în raport cu numãrul de mijloace de transport aprobat pentru Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, direcţiile regionale şi/sau birourile vamale.

______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016