Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 358 din 6 mai 1999  privind organizarea Concursului International Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 358 din 6 mai 1999 privind organizarea Concursului International "George Enescu"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 214 din 17 mai 1999
În temeiul prevederilor <>art. 20 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Concursul Internaţional din cadrul celei de-a XIV-a editii a Festivalului Internaţional "George Enescu" se va desfasura la Bucureşti în perioada 24-31 octombrie 1999, cu secţiunile "Pian", "Vioara" şi "Canto".
ART. 2
Cheltuielile de organizare a Concursului Internaţional "George Enescu" - editia a XIV-a vor fi suportate din veniturile realizate şi, în completare, din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, în limita sumelor înscrise în devizul estimativ anexat, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
Se suplimenteaza bugetul Ministerului Culturii, pe anul 1999, la capitolul "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", cu suma de 3.327.000 mii lei din Fondul de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, pentru finanţarea cheltuielilor de organizare a concursului prevãzut la art. 1.
ART. 4
Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa introducã modificãrile corespunzãtoare în bugetul de stat pe anul 1999.
ART. 5
Cheltuielile prevãzute la art. 2 se efectueazã prin ARTEXIM, instituţie publica subordonata Ministerului Culturii, organizatorul specializat al acţiunii, cu respectarea prevederilor legale, iar sumele rãmase neutilizate se restituie la bugetul de stat, pentru reîntregirea Fondului de rezerva bugetarã la dispoziţia Guvernului, pana la data de 15 decembrie 1999.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul culturii,
Ion Caramitru

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

ANEXA 1




DEVIZUL ESTIMATIV
privind bugetul de venituri şi cheltuieli al Concursului Internaţional "George Enescu"

- secţiunile "Pian", "Vioara" şi "Canto" -
24-31 octombrie 1999


- mii lei -


I. CHELTUIELI
1. Jurii, observatori şi concurenţi 1.239.000
2. Cheltuieli de organizare 883.200
3. Tiparituri, publicitate 1.306.800
4. Alte cheltuieli 816.000
5. Premii 660.000
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 4.905.000

II. VENITURI
1. Din vânzarea biletelor 108.000
2. Din taxele de înscriere 96.000
3. Din veniturile concertului de gala 150.000
4. Din vânzarea publicaţiilor 24.000
5. Din înregistrãrile radio şi TV 1.200.000
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.578.000

Recapitulatie:
--------------
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 4.905.000
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.578.000
SUMA NECESARĂ DE LA BUGETUL DE STAT 3.327.000

Devizul actual a fost calculat la un curs de 12.000 lei pentru un dolar S.U.A.


FUNDAMENTAREA
devizului estimativ al Concursului Internaţional "George Enescu"
- secţiunile "Pian", "Vioara" şi "Canto" -
24-31 octombrie 1999

- mii lei -
-----------

I. CHELTUIELI
A. Jurii, observatori şi concurenţi
1. Jurii şi observatori 991.500
2. Concurenţi strãini 202.500
3. Concurenţi romani 45.000
TOTAL A: 1.239.000

B. Cheltuieli de organizare
1. Plata prestaţiilor 375.000
2. Plata insotitorilor interpreti 105.000
3. Chirie pentru sãlile de concurs 288.000
4. Chirie pentru sãlile de repetitie 96.000
5. Plata prestaţiilor personalului tehnic 19.200
TOTAL B: 883.200

C. Tiparituri, publicitate
1. Regulamentul concursului 100.800
2. Catalogul concurenţilor 48.000
3. Corespondenta, expeditii etc. 54.000
4. Telefoane, fax 48.000
5. Anunţuri de presa, radio şi TV 960.000
6. Alte materiale publicitare 60.000
7. Colaboratori 36.000
TOTAL C: 1.306.800

D. Alte cheltuieli
1. Reparaţii şi acordari de piane 60.000
2. Conferinţe de presa 24.000
3. Cheltuieli pentru directorat 240.000
4. Cattering pentru jurii 60.000
5. Cocteil 60.000
6. Vizite ale oaspetilor strãini în ţara 36.000
7. Pavoazarea salilor 48.000
8. Partituri 48.000
9. Alte cheltuieli de organizare şi pentru directorat 240.000
TOTAL D: 816.000

E. Premii
1. Premii I (3 x 120.000.000 lei) 360.000
2. Premii II (3 x 36.000.000 lei) 108.000
3. Premii III (3 x 24.000.000 lei) 72.000
4. Premiul pentru cea mai buna interpretare
a unei lucrãri de George Enescu (3 x 24.000.000) 72.000
5. Premiul pentru cea mai buna interpretare a unei
lucrãri româneşti (2 x 24.000.000) 48.000
TOTAL E: 660.000
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 4.905.000

II. VENITURI
1. Din vânzarea biletelor la concerte [36.000 lei
(medie) x 500 persoane x 6 zile] 108.000
2. Din taxele de înscriere (80 x 1.200.000 lei) 96.000
3. Din veniturile concertului de gala (60.000 lei
x 2.500 locuri) 150.000
4. Din vânzarea publicaţiilor 24.000
5. Din înregistrãrile radio şi TV 1.200.000
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.578.000

Recapitulatie:
--------------
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 4.905.000
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.578.000
SUMA NECESARĂ DE LA BUGETUL DE STAT: 3.327.000

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016