Aspecte economice şi financiare ale ofertei (60 de puncte):
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Criteriul Numãrul
de
puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
● Structura organizatoricã a ofertantului şi, dacã este cazul,
capitalul sãu social 5
● Situaţia economicã şi financiarã, inclusiv bonitatea financiarã
a ofertantului 10
● Experienţa ofertantului şi, dacã este cazul, a acţionarilor -
membrilor grupului - acestuia în organizarea finanţãrii, în scopul
dezvoltãrii şi exploatãrii serviciului public de salubrizare
sau a altor servicii cu caracter similar 10
● Nivelurile tarifelor propuse pentru serviciul public de salubrizare
la începerea exploatãrii şi un sistem de determinare a nivelului
tarifelor, ţinându-se seama de nivelurile maxime şi minime
considerate adecvate pentru delegarea gestiunii, precum şi de
condiţiile de introducere a acestora 10
● Planul de finanţare pentru dezvoltarea şi exploatarea obiectivului
ce face obiectul delegãrii gestiunii serviciului public de
salubrizare, ţinându-se seama de urmãtoarele aspecte, dar fãrã
a se limita la acestea:
1. investiţiile din fondurile proprii ale ofertantului, care pot
fi utilizate imediat dupã semnarea contractului de delegare 5
2. metoda obţinerii finanţãrii externe - credite, împrumuturi 5
3. capacitatea ofertantului de a asigura finanţare fãrã garanţii
privind rambursarea din partea autoritãţii administraţiei
publice locale 5
4. plãţi cãtre autoritatea administraţiei publice locale şi formule
propuse pentru repartizarea profitului generat de delegarea de
gestiune 5
5. asigurarea financiarã - de exemplu: acreditiv, garanţie de
execuţie 5
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Aspecte tehnice ale ofertei (60 de puncte):
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Criteriul Numãrul
de
puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
● Pregãtirea organizatoricã şi tehnicã a ofertantului, precum şi
procedurile şi soluţiile tehnice de eficientizare propuse 20
● Programul de realizare a investiţiilor propuse în ofertã, precum
şi aportul acestora în cadrul sistemului, dupã punerea în funcţiune 10
● Programul şi sistemul de supraveghere, de organizare şi control al
serviciului public de salubrizare ce face obiectul delegãrii de
gestiune 10
● Evoluţia indicatorilor de calitate ai serviciului public de
salubrizare prestat pe perioada derulãrii delegãrii de gestiune 10
● Programul de reabilitare a serviciului public de salubrizare şi
de reducere a tarifelor 10
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Condiţii generale ale ofertei (30 de puncte):
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Criteriul Numãrul
de
puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
● Condiţiile, nivelul costurilor şi procedurile privind protecţia
mediului, precum şi cele de pãstrare, întreţinere, modernizare
şi returnare a patrimoniului public folosit pe perioada derulãrii
contractului de delegare a gestiunii 10
● Programul privind resursele umane preluate la data delegãrii de
gestiune, inclusiv programul de pregãtire, recalificare a
personalului şi condiţiile de disponibilizare, dacã este cazul 10
● Angajarea de antreprenori români şi folosirea de materiale şi
produse fabricate pe plan local, propuse de ofertant 10
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Aspecte juridice ale ofertei (30 de puncte):
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Criteriul Numãrul
de
puncte
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
● Condiţiile delegãrii de gestiune acceptate de cãtre ofertant
şi prezentate în caietul de sarcini 10
● Împãrţirea riscului şi a rãspunderii între autoritatea
administraţiei publice locale şi ofertant 5
● Forma de control, monitorizare şi dispecerizare cerutã de
autoritatea administraţiei publice locale competentã şi evoluţia
indicatorilor de performanţã care vor fi realizaţi în derularea
contractului de delegare a gestiunii 5
● Sistemul de asigurare şi garanţiile propuse pentru implementarea
delegãrii gestiunii serviciului public de salubrizare 5
● Durata delegãrii de gestiune 5
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul maxim de puncte 180
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────