Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 335 din 29 aprilie 1999  privind organizarea Festivalului International Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 335 din 29 aprilie 1999 privind organizarea Festivalului International "World Music Days - 1999"

EMITENT: GUVERN
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 204 din 11 mai 1999
În temeiul prevederilor <>art. 20 din Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba organizarea în România, la Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Bacau şi Timişoara, în perioada 25 septembrie-9 octombrie 1999, a Festivalului Internaţional "World Music Days - 1999".
ART. 2
Cheltuielile de organizare a Festivalului Internaţional "World Music Days - 1999" vor fi suportate din veniturile realizate şi, în completare, din Fondul de rezerva bugetarã aflat la dispoziţia Guvernului, în limita sumelor înscrise în devizul estimativ anexat, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
Se suplimenteaza bugetul Ministerului Culturii pe anul 1999, la cap. "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", cu suma de 4.313.520 mii lei din Fondul de rezerva bugetarã aflat la dispoziţia Guvernului, pentru finanţarea cheltuielilor de organizare a festivalului.
ART. 4
Se autorizeaza Ministerul Finanţelor sa introducã modificãrile corespunzãtoare în bugetul de stat pe anul 1999.
ART. 5
Cheltuielile prevãzute la art. 2 se efectueazã de cãtre ARTEXIM, instituţie publica subordonata Ministerului Culturii, organizatorul specializat al acţiunii, cu respectarea prevederilor legale, iar sumele rãmase neutilizate se restituie la bugetul de stat pentru reîntregirea Fondului de rezerva bugetarã aflat la dispoziţia Guvernului, pana la data de 15 decembrie 1999.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
----------------
p. Ministrul culturii,
Kelemen Hunor,
secretar de stat

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1

DEVIZUL ESTIMATIV

privind bugetul de venituri şi cheltuieli al Festivalului Internaţional "World Music Days - 1999"
(25 septembrie-9 octombrie 1999)


I. CHELTUIELI - mii lei -


A. Insotitori 66.000
B. Chirie pentru sali (concerte şi repetitii) 120.000
C. Cheltuieli pentru comisioane bancare 144.000
D. Transport intern 564.000
E. Tiparituri 636.000
F. Alte cheltuieli 408.000
G. Cazare 1.056.000
H. Transport internaţional 144.000
I. Onorarii 1.535.520
J. Cheltuieli de organizare 600.000
K. Cheltuieli pentru directoratul festivalului 300.000
---------
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 5.573.520

II. VENITURI
A. Din vânzarea biletelor şi a materialelor publicitare 180.000
B. Din drepturile radio şi TV 960.000
C. Din sponsorizãri 120.000
--------
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.260.000

Recapitulatie
--------------
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 5.573.520
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.260.000
SUMA NECESARĂ DE LA BUGETUL DE STAT: 4.313.520

Devizul actual a fost calculat la un curs de 12.000 lei pentru un dolar S.U.A.

FUNDAMENTAREA
devizului estimativ al Festivalului Internaţional "World Music Days - 1999"
(25 septembrie-9 octombrie 1999)


I. CHELTUIELI - mii lei -


A. Insotitori
1. Interpreti 36.000
2. Traducere simultanã (simpozion) 30.000
TOTAL A: 66.000

B. Chirie pentru sali (concerte şi repetitii)
1. Sala Radio (5 concerte x 12.000.000 lei) 60.000
2. Alte sali (5 concerte x 12.000.000 lei) 60.000
TOTAL B: 120.000

C. Cheltuieli pentru comisioane bancare 144.000

D. Transport intern
1. Microbuze 36.000
2. Autoturisme 108.000
3. Autocare 144.000
4. Tren 60.000
5. Avion 216.000
TOTAL D: 564.000

E. Tiparituri
1. Preprogram 120.000
2. Programe 120.000
3. Afişe 60.000
4. Carte/program 336.000
TOTAL E: 636.000

F. Alte cheltuieli
1. Reparaţii piane 24.000
2. Spaţii pentru conferinţe 48.000
3. Cattering 48.000
4. Masa festiva şi cocteil 72.000
5. Pavoazarea salilor 60.000
6. Flori 48.000
7. Locatii pentru partituri 48.000
8. Personal tehnic 60.000
TOTAL F: 408.000

G. Cazare
. 100 de persoane x 8 zile x 1.320.000
lei/persoana/noapte 1.056.000

H. Transport internaţional
. Curse regulate 144.000

I. Onorarii
1. Artişti strãini:
a) compozitori: 80 de persoane x 4.800.000 lei/persoana 384.000
b) solisti: 60 de persoane x 7.992.000 lei/persoana 479.520
2. Artişti romani:
. 700 de persoane x 960.000 lei/persoana 672.000
TOTAL I: 1.535.520

J. Cheltuieli de organizare
1. Colaboratori (translatori-insotitori) 72.000
2. Deplasãri interne (organizatori) 60.000
3. Corespondenta - telefoane 84.000
4. Cheltuieli de protocol 48.000
5. Colaboratori 96.000
6. Comision 240.000
TOTAL J: 600.000

K. Cheltuieli pentru directoratul festivalului
1. Onorariul directorului festivalului 144.000
2. Încadrare secretar 72.000
3. Deplasãri interne 36.000
4. Intalnirea reprezentanţilor S.I.M.C. la Bucureşti 48.000
TOTAL K: 300.000
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 5.573.520

II. VENITURI
A. Din vânzarea biletelor şi a materialelor
publicitare, 240.000
. din care impozit pe spectacol, drepturi de autor
şi timbru muzical (25%) 60.000
TOTAL A: 180.000
B. Din drepturile radio şi TV 960.000
C. Din sponsorizãri 120.000
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.260.000

Recapitulatie
--------------
TOTAL GENERAL CHELTUIELI: 5.573.520
TOTAL GENERAL VENITURI: 1.260.000
SUMA NECESARĂ DE LA BUGETUL DE STAT: 4.313.520

------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016