Proiect: reabilitarea drumurilor în România
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Sectorul de drum Lungime Costuri totale Perioada de
(km) (mii dolari S.U.A.)*) construcţie Observaţii
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Finanţate de B.E.I.
Sebes - Deva 59 13.215 01.94-06.95
Deva - Lipova 100 39.186 07.93-12.95
Lipova - Nadlac 100 40.233 07.93-12.95 inclusiv
punctul
de trecere a
frontierei
Arad - Timişoara - Moravita 101 21.809 01.94-12.95
Rezerve de preţ (4% pe an) 10.053 01.94-09.95
Supervizarea lucrãrilor (4%) 5.203
SUBTOTAL: 360 129.699
Finanţate de B.E.R.D.
Pitesti - Calimanesti 61 29.524 07.93-12.95 3 benzi cca
13 km
Calimanesti - Vestem 79 17.600 07.93-06.96
Vestem - Sibiu - Cluj-Napoca 157 32.725 01.94-12.96
Cluj-Napoca - Bors 152 30.442 01.94-12.96 inclusiv
punctul
de trecere a
frontierei
Rezerve de preţ (4% pe an) 7.280
Supervizarea lucrãrilor (3%) 3.339
SUBTOTAL: 449 120.910
Finanţate de B.I.R.D.
Bucureşti - Urziceni 40 14.861 07.93-06.95 4 benzi cca
32 km
Urziceni - Giurgeni 113 15.927 01.94-06.96
Constanta - Eforie -
Negru-Voda 40 13.089 07.93-12.94
Timis - Comarnic 8 4.971 01.94-12.94 3 benzi cca
4 km
Comarnic - Braşov 44 10.680 01.95-12.95
Patru posturi de trecere a
frontierei 3.000
Rezerve de preţ (4% pe an) 5.690
Supervizarea lucrãrilor (3%) 2.029
SUBTOTAL: 245 70.247
Alte componente finanţate
de B.I.R.D. şi neincluse în
Descrierea tehnica 84.144
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 1.054 405.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
*) Cursul de schimb: 1 ECU = 1,21 dolari S.U.A.