ANEXA 1
-------
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Asistent medical generalist
Numele ...............................
Prenumele ............................
C.N.P. ...............................
Profesia ..................................
Specialitatea .............................
Perioada de stagiu ........................
Unitatea sanitarã .........................
Secţia ....................................
Asistent şef secţie .......................
Director de îngrijiri .....................
Asistent secţie ...........................
Obiective ............
1. Capacitatea de efectuare a explorãrilor funcţionale şi de realizare a investigaţiilor paraclinice uzuale în limita competenţelor profesionale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Capacitatea de administrare a tratamentelor şi monitorizarea stãrii pacienţilor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Capacitatea de completare a documentelor de evidenţã a pacienţilor, a medicamentelor şi a documentelor de observaţie clinicã medicalã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Aptitudinea de a gestiona situaţii de urgenţã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Capacitatea de programare a pacienţilor pentru investigaţii de specialitate
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Utilizarea tehnicilor de îngrijire a bolnavului
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, gestionarea deşeurilor periculoase în urma activitãţilor proprii, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Planificarea activitãţii proprii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Comunicarea cu membrii echipei medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
10. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
Mentor Cursant
Numele ............. Numele .............
Prenumele .......... Prenumele ..........
Semnãtura .......... Semnãtura ..........
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌─────────┬─────────┐
│ DA │ NU │
├─────────┼─────────┤
│ │ │
└─────────┴─────────┘
Director de îngrijiri
Numele ..............................
Prenumele ..........................
Semnãtura ..........................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 2
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Igienã şi sãnãtate publicã
Numele ...............................
Prenumele ............................
C.N.P. ...............................
Profesia ..................................
Specialitatea .............................
Perioada de stagiu ........................
Unitatea sanitarã .........................
Secţia ....................................
Asistent şef secţie .......................
Director de îngrijiri .....................
Asistent secţie ...........................
Obiective ............
1. Capacitatea monitorizãrii respectãrii reglementãrilor privind controlul igienei şi controlul epidemiologic - analize epidemiologice la locul infectãrii - prelevarea de mostre de la locul infectãrii, de la cabinete medicale şi alte unitãţi.
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Prelevarea de mostre şi trimiterea acestora la laboratoare specializate, interpretarea rezultatelor testelor de laborator, evaluarea componentelor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Capacitatea de a stabili mãsurile ce se impun a fi luate în scopul prevenirii riscurilor de îmbolnãvire atât la locul de desfãşurare a activitãţii, cât şi în rândul populaţiei
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Capacitatea de a stabili şi aplica sancţiuni conform normelor legale.
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Capacitatea de colectare şi prelucrare de date pentru întocmirea de statistici, rapoarte şi studii epidemiologice
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Calitatea comunicãrii informaţiilor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, gestionarea deşeurilor în urma activitãţilor proprii, dezinfecţiei şi sterilizãrii, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Planificarea activitãţii proprii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
Mentor Cursant
Numele ............. Numele .............
Prenumele .......... Prenumele ..........
Semnãtura .......... Semnãtura ..........
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌─────────┬─────────┐
│ DA │ NU │
├─────────┼─────────┤
│ │ │
└─────────┴─────────┘
Director de îngrijiri
Numele ..............................
Prenumele ..........................
Semnãtura ..........................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 3
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Radiologie
Numele ...............................
Prenumele ............................
C.N.P. ...............................
Profesia ..................................
Specialitatea .............................
Perioada de stagiu ........................
Unitatea sanitarã .........................
Secţia ....................................
Asistent şef secţie .......................
Director de îngrijiri .....................
Asistent secţie ...........................
Obiective ............
1. Pregãtirea pacienţilor pentru examene radiologice: psihicã (informare asupra examinãrii, senzaţiile şi reacţiile ce le poate avea pe parcursul examinãrii) şi fizicã (poziţionare)
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Protecţia specificã a pacientului prin alegerea echipamentelor de protecţie corespunzãtoare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Pregãtirea materialelor necesare examinãrii radiologice
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Fixarea parametrilor instalaţiei radiologice în funcţie de zona de radiografiat, diametrul regiunii, calitatea filmului
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Efectuarea de examene radiologice (radiografii) conform prescripţiei medicului (alegerea filmului, poziţionarea pacientului, delimitarea fasciculului de raze)
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Administrarea de substanţe de contrast în cazul în care procedura radiologicã o cere, numai la indicaţia medicului radiolog şi a celui curant
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Pregãtirea soluţiilor pentru prelucrarea filmelor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, cunoaşterea şi respectarea normelor de securitate radiologicã, gestionarea deşeurilor rezultate în urma activitãţilor proprii, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
Mentor Cursant
Numele ............. Numele .............
Prenumele .......... Prenumele ..........
Semnãtura .......... Semnãtura ..........
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌─────────┬─────────┐
│ DA │ NU │
├─────────┼─────────┤
│ │ │
└─────────┴─────────┘
Director de îngrijiri
Numele ..............................
Prenumele ..........................
Semnãtura ..........................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 4
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Laborator
Numele ...............................
Prenumele ............................
C.N.P. ...............................
Profesia ..................................
Specialitatea .............................
Perioada de stagiu ........................
Unitatea sanitarã .........................
Secţia ....................................
Asistent şef laborator.....................
Director de îngrijiri .....................
Asistent laborator ........................
Obiective .........................
1. Pregãtirea pacienţilor pentru recoltarea probelor de laborator: psihicã (informare asupra procedurii de recoltare, senzaţiile şi reacţiile ce le poate avea pe parcursul recoltãrii) şi fizicã (poziţionare)
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Protecţia specificã în procesul de recoltare a probelor prin luarea mãsurilor de protecţie corespunzãtoare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Pregãtirea materialelor necesare recoltãrii probelor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Adaptare la condiţiile de lucru, cunoaşterea funcţionalitãţii aparatelor şi a instrumentarului din dotare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Asigurarea condiţiilor igienico-sanitare în laborator
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Planificarea activitãţii proprii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Programarea pacienţilor pentru investigaţii de specialitate
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Sterilizarea materialelor şi instrumentelor din laborator
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, gestionarea deşeurilor rezultate în urma activitãţilor medicale, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
10. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
Mentor Cursant
Numele ............. Numele .............
Prenumele .......... Prenumele ..........
Semnãtura .......... Semnãtura ..........
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌─────────┬─────────┐
│ DA │ NU │
├─────────┼─────────┤
│ │ │
└─────────┴─────────┘
Director de îngrijiri
Numele ..............................
Prenumele ..........................
Semnãtura ..........................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 5
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Nutriţie - dieteticã
Numele ...............................
Prenumele ............................
C.N.P. ...............................
Profesia ..................................
Specialitatea .............................
Perioada de stagiu ........................
Unitatea sanitarã .........................
Secţia ....................................
Asistent şef secţie .......................
Director de îngrijiri .....................
Asistent secţie ...........................
Obiective .........................
1. Asistarea pacienţilor cu probleme de nutriţie şi dieteticã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Capacitatea calculãrii periodice a valorii calorice şi structurii meniurilor, controlãrii zilnice a regimurilor dietetice prescrise de secţii şi pãstrãrii probelor alimentare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Capacitatea de a aplica respectarea normelor de igienã la recepţia, depozitarea, prelucrarea şi distribuirea alimentelor şi prelucrãrii culinare corecte a alimentelor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Rezolvarea sesizãrilor şi reclamaţiilor legate de meniuri
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Calitatea comunicãrii informaţiilor (scrise şi verbale)
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, gestionarea deşeurilor rezultate în urma activitãţilor proprii, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Planificarea activitãţii proprii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Comunicarea cu membrii echipei medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│ Foarte bine (10p)│ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
...................................................................
...................................................................
...................................................................
...................................................................
Mentor Cursant
Numele ............. Numele .............
Prenumele .......... Prenumele ..........
Semnãtura .......... Semnãtura ..........
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌─────────┬─────────┐
│ DA │ NU │
├─────────┼─────────┤
│ │ │
└─────────┴─────────┘
Director de îngrijiri
Numele ..............................
Prenumele ..........................
Semnãtura ..........................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 6
la metodologie
---------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Farmacie
Numele...................
Prenumele...................
C.N.P. ...................
Profesia .......................................
Specialitatea ..................................
Perioada de stagiu .............................
Unitatea sanitarã ..............................
Secţia .........................................
Farmacist-şef (mentor) .........................
Director de îngrijiri ..........................
Obiective ......................................
1. Capacitatea de eliberare a medicamentelor conform condicilor de prescripţii şi a materialelor sanitare, cu excepţia reţetelor magistrale şi produselor toxice şi stupefiante
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Capacitatea de a efectua diviziuni de produse condiţionate şi preparate galenice
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Efectuarea operaţiilor de cântãrire de precizie în prepararea produselor farmaceutice
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Capacitatea de a aplica respectarea normelor de igienã la recepţia, depozitarea şi distribuirea produselor farmaceutice
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Administrarea circuitului condicilor de prescripţii medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Întocmirea documentelor de gestiune cu ajutorul calculatorului, precum şi manipularea şi depozitarea produselor farmaceutice şi a materialelor sanitare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, gestionarea deşeurilor periculoase în urma activitãţilor proprii, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Planificarea activitãţii proprii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Comunicarea cu membrii echipei medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
10. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TORAL PUNCTAJ: ...........
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
Mentor Cursant
Numele ................... Numele ...................
Prenumele ................ Prenumele ................
Semnãtura ................ Semnãtura ................
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/farmacistul-şef (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri/farmacistul-şef.
VALIDAREA STAGIULUI
┌──────┬──────┐
│ DA │ NU │
├──────┼──────┤
│ │ │
└──────┴──────┘
Director de îngrijiri/Farmacist-şef
Numele .......................
Prenumele .........................
Semnãtura ..........................
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri/ farmacistului-şef.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 7
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Obstetricã-ginecologie moaşe
Numele..............................
Prenumele...........................
C.N.P. ..............................
Profesia ............................
Specialitatea .......................
Perioada de stagiu ..................
Unitatea sanitarã ...................
Secţia ..............................
Asistent şef secţie .................
Director de îngrijiri ...............
Asistent secţie .....................
Obiective ...........................
1. Capacitatea de planificare, organizare, concentrare în activitatea de îngrijire
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Coordonare, comunicare şi colaborare în cadrul echipei medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Aptitudini de a gestiona situaţii de urgenţã medicalã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Executarea şi respectarea tehnicilor de îngrijire şi tratament
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Posibilitate de adaptare în comunicare, obţinerea de informaţii utile în rezolvarea cazurilor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Adaptare la condiţiile de lucru, cunoaşterea funcţionalitãţii aparatelor şi a instrumentarului din dotare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Pãstrarea şi gestionarea materialelor sanitare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Cunoaşterea protocoalelor medicale în urmãrirea şi monitorizarea parturientelor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Cunoaşterea şi respectarea normelor privind controlul infecţiilor nosocomiale şi de gestionare a deşeurilor medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
10. Cunoaşterea şi respectarea procedurilor de pregãtire şi sterilizare a materialelor şi instrumentelor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
Mentor Cursant
Numele ................... Numele ...................
Prenumele ................ Prenumele ................
Semnãtura ................ Semnãtura ................
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌──────┬──────┐
│ DA │ NU │
├──────┼──────┤
│ │ │
└──────┴──────┘
Director de îngrijiri
Numele ...................
Prenumele .................
Semnãtura .....................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 8
la metodologie
--------------
FIŞÃ DE STAGIU
Specialitatea Balneofizioterapie, balneofiziokinetoterapie şi recuperare
Numele ...............................
Prenumele ............................
C.N.P. ................................
Profesia. ...................................
Specialitatea ...............................
Perioada de stagiu ..........................
Unitatea sanitarã ...........................
Secţia ......................................
Asistent şef secţie .........................
Director de îngrijiri .......................
Asistent secţie .............................
Obiective ...................................
1. Capacitatea de aplicare a tratamentelor cu câmp magnetic, cu curenţi de joasã, medie şi înaltã intensitate, de fototerapie (ultraviolete, infraroşii), de hidroterapie (bãi galvanice, duş subacvatic) etc.
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
2. Pregãtirea fizicã şi psihicã a pacienţilor pentru aplicarea tratamentului şi monitorizarea evoluţiei pacienţilor
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
3. Capacitatea de comunicare atât cu pacientul, cât şi cu membrii echipei medicale
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
4. Capacitatea de a respecta normele de igienã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
5. Capacitatea de instruire a pacienţilor şi a familiei pentru continuarea tratamentului
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
6. Adaptare la condiţiile de lucru, cunoaşterea funcţionalitãţii aparatelor şi a instrumentarului din dotare
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
7. Programarea pacienţilor pentru tratament
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
8. Cunoaşterea legislaţiei sanitare în vigoare privind prevenirea şi controlul infecţiilor nosocomiale, gestionarea deşeurilor periculoase în urma activitãţilor proprii, cunoaşterea codului de eticã şi deontologie profesionalã şi a normelor de securitate şi sãnãtate a muncii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
9. Planificarea activitãţii proprii
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
10. Abilitatea de a lucra în echipã
┌──────────────────┬──────────────┬───────────────────┬───────────────────────┐
│Foarte bine (10p) │ Bine (8-9p) │ Satisfãcãtor (7p) │ Nesatisfãcãtor (1-6p) │
├──────────────────┼──────────────┼───────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴───────────────────┴───────────────────────┘
TOTAL PUNCTAJ: .................
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Media punctajului: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Recomandãrile mentorului:
........................................................................
........................................................................
........................................................................
........................................................................
Mentor Cursant
Numele ...................... Numele ....................
Prenumele ................... Prenumele .................
Semnãtura ................... Semnãtura .................
Evaluarea cursantului va fi fãcutã de directorul de îngrijiri/asistentul şef de secţie (mentor).
Stagiul practic se efectueazã integral, absenţele fiind recuperate conform reprogramãrii aprobate de directorul de îngrijiri.
VALIDAREA STAGIULUI
┌──────┬──────┐
│ DA │ NU │
├──────┼──────┤
│ │ │
└──────┴──────┘
Director de îngrijiri
Numele ........................
Prenumele .....................
Semnãtura .....................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta directorului de îngrijiri.
Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conţinutul fişei de stagiu, regulamentul de ordine interioarã şi va fi instruit cu privire la normele de protecţie şi securitate a muncii.
Mentorul va întocmi rapoarte scrise sãptãmânale, înaintate preşedintelui filialei Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.
ANEXA 9
la metodologie
---------------
ORDINUL ASISTENŢILOR MEDICALI GENERALIŞTI, MOAŞELOR
ŞI ASISTENŢILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA
Filiala .............................
CERTIFICAT
de reatestare a competenţei profesionale
Domnul/Doamna ...................................., nãscut/nãscutã în anul ....., luna .........., ziua ..., în localitatea ................., judeţul ........................, având funcţia de ............................. în specialitatea .................................., a urmat stagiul de reatestare a competenţei profesionale în perioada ...................... în cadrul ....................................., pentru întreruperea activitãţii cuprinse în perioada ......................................., şi a absolvit cu ................. puncte.
Preşedinte,
................
Şeful Departamentului profesional-ştiinţific,
de control şi supraveghere a profesiei/
Şef compartiment,
...............................
Data eliberãrii .................
Seria ..... nr. ...............
--------