Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 304 din 14 aprilie 2005  pentru aprobarea Amendamentului nr. 2, convenit prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 4 decembrie 2002 si la 20 august 2004 si, respectiv, la Luxemburg la 3 noiembrie 2004 intre Guvernul Romaniei si Banca Europeana de Investitii, la Contractul de finantare dintre Romania si Banca Europeana de Investitii si Administratia Nationala a Drumurilor din Romania pentru finantarea Proiectului de constructie si reabilitare autostrazi, semnat la Luxemburg la 16 noiembrie 1999 si la Bucuresti la 19 noiembrie 1999    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 304 din 14 aprilie 2005 pentru aprobarea Amendamentului nr. 2, convenit prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti la 4 decembrie 2002 si la 20 august 2004 si, respectiv, la Luxemburg la 3 noiembrie 2004 intre Guvernul Romaniei si Banca Europeana de Investitii, la Contractul de finantare dintre Romania si Banca Europeana de Investitii si Administratia Nationala a Drumurilor din Romania pentru finantarea Proiectului de constructie si reabilitare autostrazi, semnat la Luxemburg la 16 noiembrie 1999 si la Bucuresti la 19 noiembrie 1999

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 343 din 22 aprilie 2005

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 5 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 8/2000 pentru ratificarea Contractului de finanţare dintre România şi Banca Europeanã de Investiţii şi Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România pentru finanţarea Proiectului de construcţie şi reabilitare autostrãzi, semnat la Luxemburg la 16 noiembrie 1999 şi la Bucureşti la 19 noiembrie 1999, aprobatã prin <>Legea nr. 169/2000 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aprobã Amendamentul nr. 2, convenit prin schimb de scrisori semnate la Bucureşti la 4 decembrie 2002 şi la 20 august 2004 şi, respectiv, la Luxemburg la 3 noiembrie 2004 între Guvernul României şi Banca Europeanã de Investiţii, la Contractul de finanţare dintre România şi Banca Europeanã de Investiţii şi Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România (actuala Companie Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.) pentru finanţarea Proiectului de construcţie şi reabilitare autostrãzi, semnat la Luxemburg la 16 noiembrie 1999 şi la Bucureşti la 19 noiembrie 1999, ratificat prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 8/2000 , aprobatã prin <>Legea nr. 169/2000 .

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
p. Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Bodu,
secretar de stat

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Bucureşti, 14 aprilie 2005.
Nr. 304.


România
Ministerul Finanţelor Publice
Direcţia generalã a finanţelor publice externe
Nr. 246.796 din 4 decembrie 2002

Cãtre: Banca Europeanã de Investiţii
Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxemburg-Kirchberg
Fax nr.: 00352-437704
00343-793167
00352-43797488

În atenţia: domnului Rainer Saerbeck, şef Departament - Ţãri în curs de aderare
domnului Thomas Timme, ofiţer de proiect - Ţãri în curs de aderare

Referitor la: Amendament la Contractul de finanţare nr. 20.328/1999
Proiect de construcţie şi reabilitare autostrãzi Bucureşti - Constanţa

Stimaţi domni*),
--------
*) Traducere.

Referitor la Contractul de finanţare anterior menţionat, vã rugãm sã fiţi de acord cu urmãtoarele amendamente:
Ca urmare a modificãrilor administrative care s-au produs începând cu 2001 în cadrul Guvernului României şi AND (Administraţiei Naţionale a Drumurilor), vã rugãm sã fiţi atât de amabili sã acceptaţi înlocuirea, în cuprinsul Contractului de finanţare, a reprezentanţilor legal autorizaţi, dupã cum urmeazã: domnul Decebal Traian Remeş cu domnul Mihai Nicolae Tãnãsescu şi domnul Dãnilã Bucşã cu domnul Aurel Petrescu.
Având în vedere justificãrile AND prezentate în scrisoarea noastrã din 26 august 2002, am dori sã amendãm paragraful 1.04 "Condiţii de tragere", subparagraful C, prin înlocuirea cuvintelor "... minus o sumã de 5.000.000 EUR, excepţie fãcând ultima tragere".
Mai mult decât atât, în concordanţã cu corespondenţa şi discuţiile dintre BEI şi AND, am fost informaţi cã trebuie fãcute unele amendamente la Descrierea tehnicã, anexa A, cum ar fi:
- modificarea secţiunilor Lehliu-Drajna, la rubrica "Descriere", prin înlocuirea cuvintelor "... construirea unei autostrãzi cu 1x2 benzi";
- extinderea datei estimate pentru terminarea secţiunii Lehliu-Drajna, dupã cum urmeazã:
- Bucureşti-Fundulea: de la 2002 la 2003;
- Fundulea-Lehliu: de la 2003 la 2004;
- Lehliu-Drajna: de la 2003 la 2005;
- Drajna-Feteşti: de la 2003 la 2006;
- Feteşti-Cernavodã: de la 2001 la 2004;
- modificarea celui de-al doilea paragraf "... şi a staţiilor de taxare..." prin "... şi modernizarea staţiei existente de la Feteşti...";
- extinderea datei estimate de terminare a Proiectului, specificatã în ultimul paragraf, de la 31 decembrie 2004 la 31 decembrie 2006.
Aşteptãm acordul dumneavoastrã asupra celor propuse mai sus şi vã mulţumim pentru colaborare şi pentru sprijinul acordat.

Cu stimã,
Ştefan Petrescu,
director general



România
Ministerul Finanţelor Publice
Cabinet secretar de stat

Bucureşti, 20 august 2004

Cãtre: Banca Europeanã de Investiţii

Bd. Konrad Adenauer nr. 100, L-2950 Luxemburg-Kirchberg
Fax nr.: 00352-437704
00343-793167
00352-43797488

În atenţia: domnului Rainer Saerbeck, şef Departament - Ţãri în curs de aderare
domnului Thomas Timme, ofiţer de proiect - Ţãri în curs de aderare


Referitor la: Amendamentul nr. 2 la Contractul
de finanţare nr. 20.328 încheiat între România
şi Banca Europeanã de Investiţii şi Administraţia
Naţionalã a Drumurilor (actualmente Compania Naţionalã
de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.) -
România - Proiect de construcţie şi reabilitare autostrãzi

Stimaţi domni*),
---------
*) Traducere.

Referitor la Contractul de finanţare menţionat mai sus, vã transmitem Amendamentul nr. 2 la contract, întocmit şi înaintat de Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
Vã rugãm sã ne comunicaţi în cel mai scurt timp posibil punctul dumneavoastrã de vedere în acest sens.
În aşteptarea rãspunsului dumneavoastrã, vã mulţumim pentru înţelegere şi colaborare.

Cu deosebit respect,
Paul Ichim,
secretar de stat


Banca Europeanã de Investiţii
Prin fax şi curier
Ministerul Finanţelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
Bucureşti 070741
România

În atenţia domnului Mihai Nicolae Tãnãsescu, ministrul finanţelor publice

Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
Direcţia IFI şi credite comerciale
Str. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
Bucureşti 010873
România

În atenţia domnului Mihail Bãşulescu, director general

Luxemburg, 3 noiembrie 2004 JU/Ops/CAJ/nd/s JUN. 2304


Subiect: România - Proiect autostrãzi (20.328)
Contractul de finanţare dintre România şi Banca
Europeanã de Investiţii şi Compania Naţionalã de Autostrãzi
şi Drumuri Naţionale din România - S.A. [fostã
Administraţia Naţionalã a Drumurilor (AND)] (C.N.A.D.N.R.)
(Contract de finanţare)


AMENDAMENTUL Nr. 2*)
---------
*) Traducere.

Stimaţi domni,
Referitor la solicitãrile transmise de dumneavoastrã în datele de 4 decembrie 2002 şi 20 august 2004 cu privire la revizuirea unor anumite clauze ale Contractului de finanţare, dorim sã rãspundem cererii dumneavoastrã de amendare a Contractului de finanţare, dupã cum urmeazã:
1. Textul din cadrul punctului 6 din preambul se înlocuieşte cu urmãtorul text:
"Costul Proiectului urmeazã a se finanţa astfel:


contribuţia statului, fonduri proprii C.N.A.D.N.R.
sau alte fonduri EUR 88.288.000
fonduri ISPA (dupã cum sunt definite mai jos) EUR 71.712.000
împrumut B.E.R.D. EUR 50.000.000
împrumutul Bãncii EUR 210.000.000
Total: EUR 420.000.000"


2. În preambul se insereazã punctul 8, care se va citi: "Împrumutatul a solicitat o contribuţie cu fonduri din partea Uniunii Europene în cadrul programului ISPA (fonduri ISPA) pentru acoperirea unei sume de 71.712.000 EUR (şaptezeci şi unu milioane şapte sute douãsprezece mii euro)", iar fostele puncte 8-14 din preambul se vor renumerota
în consecinţã.
3. În cadrul ultimului subparagraf 1.02 B, "30 noiembrie 2004" se înlocuieşte cu "30 septembrie 2005".
4. În subparagraful 1.04 C, "3.000.000" se înlocuieşte cu "5.000.000".
5. În cadrul subparagrafului 1.05, "31 martie 2005" se înlocuieşte cu "31 decembrie 2005".
6. Textul cuprins în paragraful 6.04 se înlocuieşte cu urmãtorul text:
"Împrumutatul sau, dupã caz, C.N.A.D.N.R. se angajeazã sã procure bunuri, servicii şi alte lucrãri pentru proiect, în mãsura necesarului şi cu acordul Bãncii, prin licitaţie internaţionalã deschisã tuturor ţãrilor, în condiţii de egalitate.
Pentru contractele de lucrãri cofinanţate prin fonduri UE, oferta trebuie sã fie conformã cu regulile şi procedurile corespunzãtoare asupra cãrora s-a convenit cu Uniunea Europeanã."
7. În subparagraful 10.01 A litera e), punctele "8 şi 9" sunt înlocuite cu punctele "9 şi 10".
8. În subparagraful 10.01 A litera g) se insereazã "sau la fondul ISPA la care s-a fãcut referire în pct. 8 din preambul" în continuarea cuvintelor "pct. 6 din preambul".
9. În cadrul Descrierii tehnice, termenul estimat de finalizare a lucrãrilor pentru Bucureşti-Fundulea, "2002", se înlocuieşte cu "2004".
10. În cadrul Descrierii tehnice, termenul estimat de finalizare a lucrãrilor pentru Fundulea-Lehliu, "2003", se înlocuieşte cu "2004".
11. În cadrul Descrierii tehnice, în prezentarea aferentã tronsonului Lehliu-Drajna, "1x2" se înlocuieşte cu "2x2" şi se introduce ca un ultim alineat "cofinanţarea prin fonduri ISPA", iar termenul estimat de finalizare "2003" se înlocuieşte cu "2005".
12. În cadrul Descrierii tehnice, în prezentarea aferentã tronsonului Drajna-Feteşti, "1x2" se înlocuieşte cu "2x2", iar termenul estimat de finalizare "2003" se înlocuieşte cu "2007".
13. În cadrul Descrierii tehnice, termenul estimat de finalizare "2001" se înlocuieşte cu "2004".
14. În cadrul penultimului paragraf al Descrierii tehnice, cuvintele "a staţiilor de taxare" se înlocuiesc cu "modernizarea staţiei existente la Feteşti".
15. În cadrul ultimului paragraf al Descrierii tehnice, "31 decembrie 2004" se înlocuieşte cu "31 decembrie 2007".
În cazul în care se definesc altfel decât anterior, termenii definiţi vor avea aceeaşi semnificaţie atribuitã lor în Contract.
În scopul confirmãrii acordului dumneavoastrã asupra celor de mai sus, vã rugãm sã dataţi şi sã semnaţi în conformitate fiecare dintre cele patru exemplare originale ale acestei scrisori şi, ulterior, sã ne returnaţi douã exemplare originale în cel mai scurt timp posibil.

Banca Europeanã de Investiţii
G. Hutz R. Saerbeck


De acord cu şi din partea României
Mihai Nicolae Tãnãsescu,
ministrul finanţelor publice

De acord cu şi din partea Companiei Naţionale
de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.

Mihail Bãşulescu,
director general

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016