Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 30 din 30 iunie 2009  privind infiintarea unei comisii parlamentare de ancheta pentru verificarea modului in care a fost atribuit de catre Ministerul Mediului contractul privind Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 30 din 30 iunie 2009 privind infiintarea unei comisii parlamentare de ancheta pentru verificarea modului in care a fost atribuit de catre Ministerul Mediului contractul privind "Campania de promovare a Programului Operational Sectorial Mediu, Lot II - Difuzare/Publicare" la data de 28 aprilie 2009, prin negociere fara anunt de participare

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 30 iunie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 30 din 30 iunie 2009
privind înfiinţarea unei comisii parlamentare de anchetã pentru verificarea modului în care a fost atribuit de cãtre Ministerul Mediului contractul privind "Campania de promovare a Programului Operaţional Sectorial Mediu, Lot II - Difuzare/Publicare" la data de 28 aprilie 2009, prin negociere fãrã anunţ de participare
EMITENT: CAMERA DEPUTAŢILOR
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 30 iunie 2009

În temeiul <>art. 64 alin. (4) din Constituţia României, republicatã , şi al <>art. 75 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994 , republicat, cu modificãrile ulterioare,

Camera Deputaţilor adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se înfiinţeazã Comisia parlamentarã de anchetã pentru verificarea modului în care a fost atribuit de cãtre Ministerul Mediului contractul privind "Campania de promovare a Programului Operaţional Sectorial Mediu, Lot II Difuzare/Publicare" la data de 28 aprilie 2009, prin negociere fãrã anunţ de participare, denumitã în continuare Comisia de anchetã, cu urmãtoarele obiective:
a) verificarea legalitãţii alegerii procedurii de negociere cu o singurã firmã, fãrã publicarea prealabilã a unui anunţ de participare;
b) încadrarea legalã a obiectului contractului, respectiv a valorii finale a acestuia de 2.040.990,11 lei.
ART. 2
(1) Comisia de anchetã este formatã din 15 membri şi este condusã de un birou compus din preşedinte, 2 vicepreşedinţi şi un secretar.
(2) Componenţa nominalã a Comisiei de anchetã este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
În condiţiile în care unul dintre membrii Comisiei de anchetã se aflã în imposibilitatea de a participa la lucrãri, grupul parlamentar respectiv va desemna un înlocuitor.
ART. 4
Convocarea şedinţelor Comisiei de anchetã se face cu cel puţin 24 de ore înainte de cãtre preşedintele acesteia sau, în lipsa lui, de cãtre vicepreşedinte.
ART. 5
(1) Pentru ca şedinţele Comisiei de anchetã sã aibã loc este necesarã prezenţa majoritãţii membrilor acesteia.
(2) Hotãrârile Comisiei de anchetã se adoptã cu votul majoritãţii membrilor acesteia. Votul este deschis.
ART. 6
Detaliile privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de anchetã vor fi cuprinse într-un regulament propriu, care va fi elaborat şi prezentat în termen de 5 zile de la constituire.
ART. 7
(1) Comisia de anchetã este împuternicitã sã facã audieri şi sã cearã autoritãţilor, instituţiilor şi oricãror structuri de specialitate ale statului şi ale autoritãţilor administraţiei publice locale, altor organisme şi cetãţenilor sã îi punã la dispoziţie datele şi materialele considerate necesare şi utile pentru clarificarea obiectivelor anchetei.
(2) Împiedicarea în orice fel a activitãţii Comisiei de anchetã în îndeplinirea atribuţiilor sale se sancţioneazã potrivit legii.
ART. 8
(1) Comisia de anchetã poate invita pentru audiere şi explicaţii orice persoanã care poate avea cunoştinţã despre o faptã sau o împrejurare de naturã sã serveascã la aflarea adevãrului în domeniul care formeazã obiectivele anchetei.
(2) La cererea Comisiei de anchetã, orice persoanã care cunoaşte fapte sau împrejurãri în legãturã cu obiectul cercetãrii ori care deţine un mijloc de probã este obligatã sã le aducã la cunoştinţã sau sã le înfãţişeze la termenele stabilite. Instituţiile şi autoritãţile publice care au legãturã cu toate situaţiile prevãzute la art. 1, dar şi cu alte aspecte legate de obiectivele anchetei sunt obligate, în condiţiile legii, sã rãspundã la solicitãrile Comisiei de anchetã în termenul stabilit de aceasta.
(3) Când, pentru lãmurirea unor fapte sau împrejurãri, este necesarã întocmirea unor rapoarte de expertizã, Comisia de anchetã solicitã efectuarea de expertize.
(4) Comisia de anchetã poate hotãrî participarea la lucrãrile sale a unor experţi desemnaţi de instituţii publice, a cãror specializare este necesarã pentru expertize specifice.
(5) Dispoziţiile legale referitoare la invitarea, prezentarea şi ascultarea martorilor, precum şi cele privitoare la prezentarea şi predarea obiectelor ori înscrisurilor sau efectuarea expertizelor se aplicã în mod corespunzãtor.
(6) Preşedintele Comisiei de anchetã atrage atenţia persoanei audiate cã are obligaţia de a spune adevãrul, de a nu ascunde nimic din ceea ce ştie şi cã nerespectarea acestei obligaţii atrage rãspunderea legalã.
ART. 9
Lucrãrile Comisiei de anchetã sunt publice, cu excepţia cazului în care aceasta hotãrãşte altfel.
ART. 10
(1) Constatãrile, concluziile şi propunerile Comisiei de anchetã vor face obiectul unui raport final, elaborat de toţi membrii acesteia şi aprobat cu votul majoritãţii membrilor Comisiei de anchetã.
(2) Raportul final va fi depus la Biroul permanent al Camerei Deputaţilor pânã la data de 14 august 2009.
(3) Dupã primirea raportului Comisiei de anchetã, Biroul permanent al Camerei Deputaţilor îl va pune la dispoziţia grupurilor parlamentare în vederea iniţierii procedurii de dezbatere parlamentarã.
(4) În cadrul dezbaterilor pot interveni, potrivit prevederilor Regulamentului Camerei Deputaţilor, pentru explicaţii tehnice, experţii utilizaţi de Comisia de anchetã la elaborarea raportului sãu.
ART. 11
Biroul permanent va aproba asigurarea personalului de specialitate şi logistica necesare realizãrii obiectivelor Comisiei de anchetã.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din data de 24 iunie 2009, cu respectarea prevederilor <>art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã .

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE

Bucureşti, 24 iunie 2009.
Nr. 30.

ANEXÃ

COMPONENŢA
Comisiei parlamentare de anchetã pentru verificarea
modului în care a fost atribuit de cãtre Ministerul Mediului
contractul privind "Campania de promovare a Programului
Operaţional Sectorial Mediu, Lot II - Difuzare/Publicare"
la data de 28 aprilie 2009, prin negociere
fãrã anunţ de participare


1. Doamna deputat Barbu Sulfina - Grupul parlamentar al PD-L
2. Domnul deputat Iorguş Zanfir - Grupul parlamentar al PD-L
3. Domnul deputat Avram Marian - Grupul parlamentar al PD-L
4. Domnul deputat Cãlian Petru - Grupul parlamentar al PD-L
5. Domnul deputat Ialomiţianu Gheorghe - Grupul parlamentar al PD-L
6. Domnul deputat Duşa Mircea - Grupul parlamentar al PSD + PC
7. Domnul deputat Munteanu Ioan - Grupul parlamentar al PSD + PC
8. Domnul deputat Tîlvãr Angel - Grupul parlamentar al PSD + PC
9. Domnul deputat Cãlin Ion - Grupul parlamentar al PSD + PC
10. Domnul deputat Rãţoi Neculai - Grupul parlamentar al PSD + PC
11. Doamna deputat Tuşa Adriana-Diana - Grupul parlamentar al PNL
12. Domnul deputat Dumitricã George-Ionuţ - Grupul parlamentar al PNL
13. Domnul deputat Pieptea Cornel - Grupul parlamentar al PNL
14. Domnul deputat Korodi Attila - Grupul parlamentar al UDMR
15. Domnul deputat Grosaru Mircea - Grupul parlamentar al
minoritãţilor naţionale


------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016