Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 30 din 24 aprilie 2001  privind structura organizatorica a Secretariatului general al Camerei Deputatilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 30 din 24 aprilie 2001 privind structura organizatorica a Secretariatului general al Camerei Deputatilor

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 216 din 26 aprilie 2001
În temeiul prevederilor art. 64 din Constituţia României, precum şi ale art. 29 alin. 1 lit. j) şi ale art. 79 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 8 din 24 februarie 1994 şi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 51 din 31 ianuarie 2001,

Camera Deputaţilor adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Secretariatul general al Camerei Deputaţilor asigura condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfãşurarea activitãţii parlamentare.
Structura organizatoricã a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
În cadrul compartimentelor prevãzute în anexa, prin hotãrâre a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor se pot organiza, dupã caz, direcţii, sectoare, servicii, birouri, oficii, secţii şi ateliere, potrivit normelor de structura aprobate de Biroul permanent.
Departamentele şi direcţiile generale din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor sunt conduse de directori generali.
ART. 2
Numãrul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aproba de cãtre Biroul permanent, în condiţiile legii.
ART. 3
Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce intreaga activitate a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor şi rãspunde de buna funcţionare a acestuia.
Secretarul general conduce personalul care îşi desfãşoarã activitatea la cabinetele membrilor Biroului permanent, la Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la Secretariatul tehnic al comisiilor parlamentare, sub aspectul pregãtirii profesionale şi al respectãrii ordinii interioare în cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.
ART. 4
Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se realizeazã prin ordin, de cãtre secretarul general, în condiţiile legii.
Numirea şi eliberarea din funcţia de director general se realizeazã prin ordin, de cãtre secretarul general, cu acordul prealabil al Biroului permanent.
Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului prevãzut la art. 3 alin. 2 se realizeazã prin ordin, de cãtre secretarul general, la propunerea prealabilã, dupã caz, a:
a) fiecãrui membru al Biroului permanent;
b) conducerii fiecãrui grup parlamentar;
c) biroului fiecãrei comisii parlamentare.
ART. 5
În ceea ce priveşte raporturile dintre Camera Deputaţilor şi Institutul Roman pentru Drepturile Omului sunt aplicabile dispoziţiile <>Legii nr. 9/1991 privind înfiinţarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului.
ART. 6
Regia Autonomã "Monitorul Oficial" îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea Camerei Deputaţilor, secretarul general al acesteia exercitând atribuţiile prevãzute de legislaţia în vigoare pentru ministerul de resort.
ART. 7
Secretariatul general al Camerei Deputaţilor îşi desfãşoarã activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent.
ART. 8
Secretarul general va proceda, în raport cu modificãrile intervenite prin efectul intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, la reincadrarea personalului existent în funcţii şi, dupã caz, în grade şi trepte profesionale, ţinându-se seama de competenta profesionalã reflectatã în rezultatele obţinute pana la data încadrãrii, precum şi de nivelul de pregãtire al fiecãruia. Reincadrarea personalului se va efectua, potrivit legii, în termen de 30 de zile de la data aprobãrii statului de funcţii al Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.
ART. 9
Pana la adoptarea de cãtre Biroul permanent a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, care dintre compartimentele prevãzute în anexa urmeazã sa exercite atribuţiile conferite, prin acte anterioare ale Camerei Deputaţilor, pentru compartimentele din actuala structura organizatoricã.
ART. 10
Prezenta hotãrâre intra în vigoare la data aprobãrii statului de funcţii.
Pe aceeaşi data se abroga <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 18/1997 privind structura organizatoricã a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor, republicatã, cu modificãrile ulterioare.

Aceasta hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 24 aprilie 2001, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
OVIDIU CAMELIU PETRESCU



ANEXA 1

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor



┌────────────┐ ┌────────────┐
│ PREŞEDINTE ├──────────────┤ CANCELARIE │
└──────┬─────┘ │ Cabinet; │
│ │ Consilieri │
│ └────────────┘

┌────────────┐ ┌─────┴─────┐ ┌────────────┐
│ INSTITUTUL │ │ BIROUL │ │ CABINETELE │
│ROMAN PENTRU├─────────┤PERMANENT ├──────────────┤ MEMBRILOR │
│DREPTURILE │ │AL CAMEREI │ │ BIROULUI │
│ OMULUI │ │DEPUTAŢILOR│ │ PERMANENT │
└────────────┘ └─────┬─────┘ └────────────┘




┌────────────┐ │ ┌─────────────┐
│ BIROUL │ │ │SECRETARIATUL│
│CONTENCIOS ├─────┐ │ ┌─────┤ TEHNIC │
└────────────┘ │ │ │ └─────────────┘
│ ┌───┴──────┐ │
│ │ SECRETAR │ │ ┌───────────────────────┐
┌────────────┐ ├─────┤ GENERAL ├─────┤ │ SECRETARIATUL PENTRU │
│ SERVICIUL │ │ └─┬────┬──┬┘ │ │ CABINETELE MEMBRILOR │
│AUDIT INTERN├─────┘ │ │ │ └───┤ BIROULUI PERMANENT │
└────────────┘ │ │ │ │ ŞI AL │
│ │ │ │GRUPURILOR PARLAMENTARE│
│ │ │ └───────────────────────┘
│ │ │
│ │ │
│ │ └──────────────────────────────┐
│ │ │
│ │ │
┌────────────────┘ └────────────────┐ │
│ │ ┌────┴─────┐
│ │ │ REGIA │
│ │ │ AUTONOMĂ │
┌───┬───┬┴──┬───┬───┐ ┌────┴─────┐ │"MONITORUL│
│ │ │ │ │ │ │ SECRETAR │ │ OFICIAL" │
│ │ │ │ │ │ │ GENERAL │ └──────────┘
│ │ │ │ │ │ │ ADJUNCT │
- - - - - - └────┬─────┘
A B C D E F │



┌───┬───┬───┬───┐
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
- - - - -
G H I J K


A = DEPARTAMENTUL PENTRU ACTIVITĂŢI PARLAMENTARE
B = DEPARTAMENTUL ECONOMICO-FINANCIAR
C = DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU RELAŢII EXTERNE ŞI PROTOCOL
D = DIRECŢIA PENTRU INFORMARE PARLAMENTARĂ
E = DIRECŢIA PENTRU COMUNICARE, PRESA ŞI RELAŢII PUBLICE
F = DIRECŢIA PENTRU RESURSE UMANE ŞI PROTECŢIA MUNCII

G = DEPARTAMENTUL SERVICIILOR ADMINISTRATIVE ŞI LOGISTICE
H = CENTRUL INTERNAŢIONAL DE CONFERINŢE (direcţie generalã)
I = DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU DEZVOLTARE
J = DIRECŢIA PENTRU INFORMATICA ŞI COMUNICAŢII
K = DIRECŢIA TRANSPORTURI



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016