Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Reabilitare DN 66, tronson Petroşani-Simeria, km 136+000-km 210+516", prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii se face prin fonduri de la Banca Europeanã de Investiţii - etapa a IV-a şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 12 ianuarie 2011. Nr. 30. ANEXÃ INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Reabilitare DN 66, tronson Petroşani-Simeria, km 136+000-km 210+516" Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Amplasament: judeţul Hunedoara Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei inclusiv TVA:
(în preţuri în anul 2000, 1 euro = 1.862 lei), 144.433*) mii lei
din care C+M: 130.567 mii lei
Eşalonarea investiţiei:
Anul I INV 79.438 mii lei
─── ──────────────
C+M 71.812 mii lei
Anul II INV 64.995 mii lei
─── ──────────────
C+M 58.755 mii lei
Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni
Capacitãţi:
- Lungime traseu 74.516 km;
- Lãţime platformã 10,00 m;
- Lãţime parte carosabilã 7,00 m (2 x 3,50) m;
- Lãţime acostamente 2 x 1,50 m;
- poduri, 41 buc.
din care pasaje superioare 5 buc.
- pasaje la nivel cu CF 4 buc.
- amenajãri intersecţii 327 buc.
- ziduri de sprijin 8 km
---------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face prin fonduri de la Banca Europeanã de Investiţii - etapa a IV-a şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.