Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 21 alin. (3) şi al <>art. 37 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Consiliul Naţional de Integritate adoptã prezenta hotãrâre: ARTICOL UNIC Se aprobã Regulamentul de desfãşurare a concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Consiliul Naţional de Integritate în şedinţa din data de 7 februarie 2008. Preşedintele Consiliului Naţional de Integritate, Constantin Zaharia-Lefter Bucureşti, 7 februarie 2008. Nr. 3. ANEXĂ REGULAMENT de desfãşurare a concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 Concursul sau examenul pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate, denumitã în continuare Agenţia, se organizeazã şi se desfãşoarã în conformitate cu prevederile <>art. 17 alin. (2) din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pe baza normelor procedurale instituite prin prezentul regulament. ART. 2 Concursul/examenul se organizeazã şi se desfãşoarã în conformitate cu principiile: a) accesului liber, în limitele condiţiilor prevãzute la <>art. 18 alin. (2) din Legea nr. 144/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare; b) competiţiei deschise; c) profesionalismului; d) egalitãţii de şanse; e) transparenţei. ART. 3 (1) Concursul/examenul constã în 3 etape, dupã cum urmeazã: a) selectarea dosarelor; b) proba scrisã; c) interviu. (2) În vederea participãrii la concurs/examen, candidaţii depun un dosar de înscriere. Pot susţine probele prevãzute la alin. (1) lit. b) şi c) candidaţii ale cãror dosare de înscriere au fost selectate de cãtre comisia de concurs/examen, în condiţiile prezentului regulament. (3) Proba scrisã constã în elaborarea unei lucrãri, pe baza subiectelor stabilite de comisia de concurs, în condiţiile prezentului regulament. Interviul se susţine în faţa comisiei de concurs/examen. (4) Accesul presei la desfãşurarea probelor de concurs/examen este permis numai cu acordul scris al tuturor candidaţilor, potrivit declaraţiei prevãzute în anexa nr. 1 la prezentul regulament. ART. 4 (1) În vederea organizãrii şi desfãşurãrii concursului/examenului pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei se constituie douã comisii: comisia de concurs/examen şi comisia pentru soluţionarea contestaţiilor. Validarea concursului/examenului se face în condiţiile legii. (2) Comisia de concurs/examen şi comisia pentru soluţionarea contestaţiilor sunt formate, fiecare, din câte 5 membri titulari: 4 din cadrul Agenţiei şi unul desemnat de Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici (A.N.F.P.). Pentru fiecare membru titular, instituţiile amintite mai sus vor numi, respectiv vor desemna, câte un membru supleant. (3) Comisiile se constituie prin ordin al preşedintelui Agenţiei. (4) Membrii celor douã comisii trebuie sã deţinã cunoştinţele necesare evaluãrii candidaţilor. (5) Preşedintele comisiei de concurs/examen, precum şi al comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt numiţi din rândul membrilor fiecãrei comisii, prin ordin al preşedintelui Agenţiei. (6) Secretariatul fiecãrei comisii este asigurat de câte o persoanã din cadrul Agenţiei, numitã de preşedinte în acest sens. ART. 5 (1) Calitatea de membru al comisiei de concurs/examen este incompatibilã cu calitatea de membru al comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor. (2) Membrii comisiilor se aflã în conflict de interese specific procedurii de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului, dacã se aflã în una dintre urmãtoarele situaţii: a) au calitatea de soţ, soţie, rudã sau afin pânã la gradul al IV-lea, inclusiv, cu oricare dintre candidaţi; b) au relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi; c) interesele patrimoniale sau personale ale soţului, soţiei sau rudelor de gradul I pot influenţa deciziile pe care trebuie sã le ia în exercitarea atribuţiilor de membru; d) ori de câte ori membrii comisiilor de examinare considerã cã integritatea, imparţialitatea şi obiectivitatea procedurii de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului pot fi afectate. (3) În situaţia existenţei unui potenţial conflict de interese, membrul comisiei este obligat sã se abţinã de la participarea în comisie şi sã îl informeze de îndatã pe preşedintele Agenţiei, care dispune înlocuirea sa cu un membru supleant. (4) Conflictul de interese poate fi sesizat de orice persoanã interesatã, din momentul iniţierii procedurilor de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului. ART. 6 Comisia de concurs/examen are urmãtoarele atribuţii: a) elaboreazã anunţul privind organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului de ocupare a postului de inspector de integritate în cadrul Agenţiei; b) verificã respectarea îndeplinirii de cãtre candidaţi a condiţiilor legale şi efectueazã selecţia dosarelor candidaţilor; c) întocmeşte, pe baza tematicii şi a bibliografiei de concurs, subiectele şi stabileşte, prin tragere la sorţi, variantele pentru proba scrisã; d) evalueazã şi noteazã lucrãrile candidaţilor, redactate în cadrul probei scrise a concursului/examenului, pe baza baremelor de corectare; e) stabileşte tematica, planul de interviu, evalueazã şi noteazã candidaţii la proba interviului; f) comunicã candidaţilor rezultatul selecţiei dosarelor, rezultatele obţinute la proba scrisã, interviu, precum şi rezultatele finale; g) face publice rezultatele obţinute de candidaţi la proba scrisã şi la proba interviului. ART. 7 Comisia de soluţionare a contestaţiilor are urmãtoarele atribuţii: a) analizeazã contestaţiile depuse de candidaţi, iar, pe baza acestora, reevalueazã şi renoteazã lucrãrile şi, dupã caz, admite sau respinge contestaţiile depuse, în condiţiile prezentului regulament; b) face public, la avizierul Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, modul de soluţionare a contestaţiilor, cu precizarea punctajului acordat şi cu menţiunea "admis" sau "respins", în condiţiile prezentului regulament. ART. 8 (1) În organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului preşedintele Agenţiei are urmãtoarele atribuţii: a) asigurã publicarea anunţului de concurs/examen în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, în cel puţin un ziar cu rãspândire naţionalã şi pe pagina de internet a Agenţiei; b) aprobã bibliografia şi tematica pentru concurs/examen, la propunerea comisiei de concurs/examen; c) constatã finalizarea procedurii de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului, la propunerea comisiilor prevãzute la art. 4 alin. (1); d) asigurã afişarea, la avizierul Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, a rezultatelor obţinute de candidaţi la selecţia dosarelor, proba scrisã, interviu, precum şi rezultatele soluţionãrii contestaţiilor şi rezultatele finale ale concursului/examenului. ART. 9 Activitãţile desfãşurate de comisii în exercitarea atribuţiilor specifice, prevãzute la art. 6 şi 7 din prezentul regulament, se consemneazã în procese-verbale de cãtre secretarul fiecãrei comisii, semnate de membrii acesteia. Procesele-verbale se pãstreazã şi se arhiveazã la secretariatul Agenţiei. ART. 10 În exercitarea atribuţiilor care le revin, membrii comisiilor au urmãtoarele îndatoriri: a) îşi îndeplinesc atribuţiile specifice în termenele şi în conformitate cu normele legale, dând dovadã de integritate, imparţialitate şi obiectivitate; b) aduc la cunoştinţa preşedintelui Agenţiei orice ingerinţã în activitatea lor, care ar putea sã le afecteze independenţa sau imparţialitatea ori ar putea crea suspiciuni cu privire la acestea; c) participã la toate etapele procedurale ale concursului/examenului, potrivit atribuţiilor care le revin, şi respectã confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale candidaţilor, în condiţiile legii; d) nu îşi exprimã public opinia cu privire la candidaţi, pe perioada derulãrii procedurii de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului; e) evitã contactul în particular cu candidaţii, pe durata procedurii de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului şi în legãturã cu acesta; CAP. II Procedura de organizare şi desfãşurare a concursului/examenului ART. 11 Anunţul privind organizarea şi desfãşurarea concursului/examenului va fi publicat, prin grija preşedintelui Agenţiei, conform prevederilor art. 8 alin. (1) lit. a) din prezentul regulament, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, în cel puţin un ziar cu rãspândire naţionalã şi pe pagina de internet a Agenţiei şi va cuprinde în mod obligatoriu urmãtoarele: a) informaţiile privind posturile scoase la concurs/examen şi condiţiile generale de ocupare a posturilor de inspector de integritate; b) locul şi termenul în care pot fi depuse dosarele de concurs/examen; c) documentele necesare pentru înscrierea la concurs/examen şi care atestã îndeplinirea condiţiilor legale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; d) data şi locul desfãşurãrii probei scrise şi a interviului; e) datele de contact, pentru lãmuriri suplimentare. ART. 12 (1) Dosarul de concurs/examen trebuie sa conţinã urmãtoarele documente: a) cerere de înscriere privind participarea la concurs/examen, conform anexei nr. 1 la prezentul regulament; b) copia actului de identitate, certificatã pentru conformitate de cãtre funcţionarul care primeşte dosarul; c) copia certificatului de cãsãtorie sau a altor acte, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate, certificate în aceleaşi condiţii; d) copia legalizatã a diplomei de licenţã şi a foii matricole a anilor de studii; e) copia carnetului de muncã sau adeverinţã doveditoare a vechimii, dupã caz; f) cazierul judiciar; g) cazierul fiscal; h) adeverinţã medicalã care sã ateste cã, din punct de vedere medical, candidatul este apt pentru exercitarea funcţiei pentru care candideazã; i) avizul psihologic emis de instituţii medicale autorizate potrivit legii, care sã ateste cã din punct de vedere psihologic candidatul este apt pentru exercitarea funcţiei pentru care candideazã; j) o declaraţie pe propria rãspundere, autentificatã de un notar public, conform anexei nr. 2 la prezentul regulament, privind îndeplinirea cumulativã a urmãtoarelor condiţii: - nu face şi nici nu a fãcut parte în ultimii 3 ani din niciun partid politic, formaţiune sau alianţã politicã; - nu a fost agent sau colaborator al serviciilor de informaţii înainte de anul 1990, nu a fost şi nu este lucrãtor operativ, inclusiv acoperit, informator ori colaborator al serviciilor de informaţii; - nu a fost destituit dintr-o funcţie publicã sau nu i-a încetat contractul individual de muncã, pentru motive imputabile, în ultimii 7 ani; k) curriculum vitae, potrivit modelului comun european, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.021/2004 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 633 din 13 iulie 2004. (2) Sunt considerate complete dosarele de concurs/examen care conţin toate documentele prevãzute la alin. (1), depuse panã la termenul limitã stabilit în anunţul de concurs/examen. (3) Dosarele de candidaturã se depun personal de cãtre candidaţi, în termen de 15 zile de la publicarea anunţului de concurs/examen, la locul indicat în anunţul de concurs/examen. (4) La data expirãrii termenului de depunere a dosarelor, secretarul comisiei de concurs întocmeşte lista candidaţilor pentru funcţia de inspector de integritate. (5) În termen de cel mult douã zile de la data expirãrii termenului prevãzut la alin. (3), membrii celor douã comisii vor analiza listele candidaţilor şi vor completa o declaraţie pe propria rãspundere cã nu se aflã într-o situaţie de conflict de interese prevãzut la art. 5 alin. (2). Declaraţiile vor fi înregistrate la secretariatul Agenţiei şi vor fi arhivate. (6) În termen de douã zile de la expirarea termenului prevãzut la alin. (5) comisia de concurs va verifica respectarea condiţiilor legale şi va efectua selecţia dosarelor candidaţilor. (7) La expirarea termenului prevãzut la alin. (6), secretarul comisiei de concurs/examen afişeazã la avizierul instituţiei rezultatul selecţiei dosarelor, cu menţiunea "admis" sau "respins", precum şi data, locul şi ora organizãrii probei scrise a concursului/examenului. (8) Respingerea dosarelor de concurs/examen se motiveazã. ART. 13 (1) Dosarele de concurs/examen, înregistrate, se pãstreazã de cãtre Agenţie. (2) Datele şi documentele cuprinse în dosarele de concurs/examen pot fi utilizate numai în scopul verificãrii îndeplinirii condiţiilor legale. (3) Dosarul de concurs/examen poate fi retras pe baza cererii scrise a candidatului. În acest caz, secretariatul comisiei de concurs/examen va pãstra o copie a dosarului, pe care o va arhiva. ART. 14 Candidaţii vor susţine proba scrisã la data prevãzutã în anunţul de concurs, publicat în condiţiile legii. ART. 15 (1) Bibliografia şi tematica de concurs/examen, aprobate de preşedintele Agenţiei, se publicã la avizierul Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, în acelaşi timp cu anunţul de concurs/examen. (2) Subiectele la proba scrisã se formuleazã de cãtre comisia de concurs/examen, pe baza bibliografiei şi tematicii aprobate de preşedintele Agenţiei. Acestea vor fi publicate, în condiţiile alin. (1), cu cel puţin 5 zile înaintea susţinerii probei scrise. (3) Înaintea probei scrise, comisia de concurs/examen va selecta, prin tragere la sorţi, 3 variante a câte 3 subiecte. Acestea vor fi introduse în plicuri sigilate, purtând ştampila Agenţiei. Unul dintre candidaţi va extrage unul dintre cele 3 plicuri cu subiecte. Subiectele conţinute de plicul extras vor trebui tratate de toţi candidaţii, în cadrul probei scrise a concursului/examenului. (4) Timpul alocat pentru elaborarea lucrãrilor scrise este stabilit de comisia de concurs/examen şi nu poate depãşi 3 ore din momentul comunicãrii subiectelor. (5) Fiecare subiect se noteazã de cãtre fiecare membru al comisiei de concurs/examen cu puncte de la 1 la 100. (6) La finalizarea probei scrise, la sediul unde se organizeazã concursul/examenul va fi afişat baremul de corectare. (7) Lucrãrile se corecteazã de comisia de concurs/examen, sigilate, pe baza criteriilor de evaluare şi a baremului de corectare stabilite de cãtre aceasta. (8) Pentru a fi declaraţi admişi la proba scrisã, candidaţii trebuie sã obţinã un punctaj de minimum 50 de puncte, la fiecare subiect. Punctajul acordat fiecãrui subiect se stabileşte pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen, pentru subiectul respectiv. Punctajul final al probei scrise se obţine prin media aritmeticã a punctajelor obţinute la fiecare subiect. ART. 16 (1) În vederea susţinerii probei scrise, candidaţii care au fost declaraţi admişi la selecţia dosarelor se vor prezenta la data, locul şi ora comunicate de Agenţie. (2) Accesul candidaţilor în salã este permis numai pânã la ora prevãzutã pentru desfãşurarea probei scrise. (3) Înainte de începerea probei scrise, comisia de concurs/examen verificã identitatea candidaţilor pe baza actului de identitate al acestora. (4) Candidaţii care nu prezintã actul de identitate nu vor fi admişi în examen. (5) În sala în care se organizeazã şi pe perioada în care se desfãşoarã proba scrisã a concursului/examenului, candidaţilor nu le este permis: a) sã deţinã şi sã utilizeze documente sau orice fel de material de documentare şi informare, indiferent de modul de arhivare şi prezentare ale acestora; b) sã deţinã mijloace electronice de comunicare la distanţã; c) sã comunice între ei. (6) Eliminarea candidatului din concurs/examen are loc în urmãtoarele cazuri: a) nerespectarea prevederilor alin. (5); b) încercarea de fraudare a probei scrise; c) pãrãsirea sãlii de examen. (7) Dupã verificarea identitãţii candidaţilor, ieşirea din salã a acestora atrage eliminarea din concurs, cu excepţia situaţiilor de urgenţã în care aceştia pot fi însoţiţi de 2 membri ai comisiei de concurs. ART. 17 (1) Lucrãrile scrise vor fi redactate pe câte un set de coli de hârtie, purtând în colţul din dreapta sus ştampila Agenţiei, pus la dispoziţia candidaţilor de comisia de concurs/examen înainte de ora începerii probei scrise. (2) Pentru asigurarea confidenţialitãţii lucrãrilor, candidaţii îşi vor scrie numele şi prenumele în colţul din dreapta sus al primei coli a setului de coli pus la dispoziţie, în condiţiile prevãzute la alin. (1), care va fi sigilat şi ştampilat cu ştampila Agenţiei. (3) Comisia de concurs/examen va pune la dispoziţia candidaţilor şi coli de hârtie purtând în colţul din dreapta sus ştampila Agenţiei, care vor putea fi utilizate drept ciorne. (4) Lucrãrile se redacteazã cu instrumente de scris de culoare albastrã, puse la dispoziţie de comisia de concurs/examen. (5) Corecturile candidaţilor în lucrãri se efectueazã prin tãierea cu o singurã linie orizontalã a textului respectiv. (6) Lucrãrile care vor avea însemne distinctive sau care nu sunt redactate în condiţiile prevãzute la alin. (1)-(5) vor fi anulate. Anularea lucrãrii se motiveazã şi se menţioneazã în borderoul centralizator, întocmit de comisia de concurs/examen. (7) La finalizarea probei scrise, candidaţii predau comisiei de organizare şi corectare atât lucrãrile, cât şi ciornele. Ciornele se vor arhiva separat şi nu vor fi avute în vedere la corectarea lucrãrii. Candidatul va semna de predare în borderoul centralizator privind lucrãrile din cadrul probei scrise a concursului/examenului. ART. 18 Comisia de concurs/examen va corecta lucrãrile în termen de maximum 4 zile de la data finalizãrii probei scrise. ART. 19 (1) Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute la proba scrisã pot depune contestaţie în termen de douã zile de la afişarea rezultatelor. (2) Contestaţiile se soluţioneazã de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere. (3) Rezultatul soluţionãrii contestaţiilor se comunicã în condiţiile prevãzute la art. 7 lit. b), cu menţiunea "admisã" sau "respinsã", pe baza punctajelor acordate de comisia de soluţionare a contestaţiilor. (4) Contestaţia va fi respinsã în urmãtoarele situaţii: a) dacã în urma analizãrii contestaţiei se constatã cã punctajele au fost acordate potrivit baremului şi rãspunsurilor din lucrarea scrisã sau înregistrarea audio a interviului; b) dacã între punctajul acordat de comisia de concurs/examen şi cel acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor nu este o diferenţã mai mare de 5 puncte la fiecare subiect tratat în lucrarea scrisã şi 5 puncte la proba interviului. Fac excepţie: 1. cazul în care totalul punctelor acordate la cele 3 subiecte tratate la proba scrisã, adãugat la punctajul obţinut şi contestat de cãtre candidat la aceastã probã, îi permite candidatului depãşirea punctajului limitã de 50 de puncte şi, implicit, promovarea probei scrise; 2. cazul în care, la soluţionarea contestaţiei la proba interviului, în momentul reevaluãrii şi renotãrii tuturor rãspunsurilor la întrebãrile comisiei de concurs/examen, pe baza înregistrãrii audio, comisia de soluţionare a contestaţiilor acordã un punctaj mai mic de 5 puncte, dar care adãugat la punctajul obţinut şi contestat de cãtre candidat la proba interviului îi permite acestuia depãşirea punctajului limitã de 60 de puncte şi, implicit, promovarea probei interviului; c) în cazul în care punctajul acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor, ca urmare a reevaluãrii lucrãrii, este mai mic decât punctajul acordat iniţial de comisia pentru corectarea lucrãrilor. (5) Contestaţia va fi admisã în toate celelalte cazuri. ART. 20 (1) Candidaţii care au obţinut un punctaj de minimum 50 de puncte la proba scrisã vor susţine, în termen de douã zile de la soluţionarea contestaţiilor, un interviu în faţa comisiei de concurs/examen. Planificarea cuprinzând data şi ora susţinerii interviului de cãtre fiecare candidat se afişeazã la avizierul Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei. (2) Membrii comisiei de concurs/examen adreseazã întrebãri candidaţilor, pe baza planului de interviu afişat la avizierul Agenţiei, înainte de susţinerea interviului de cãtre primul candidat. (3) Interviul se înregistreazã audio pe suport magnetic. Înregistrarea video este permisã numai cu acordul scris al candidaţilor. (4) Interviul se noteazã cu puncte de la 1 la 100 de cãtre fiecare membru al comisiei. Punctajul minim necesar promovãrii interviului este de 60 de puncte. Punctajul final acordat la interviu se stabileşte pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen. (5) Rezultatele interviului se afişeazã la avizierul Agenţiei şi pe pagina de internet a instituţiei, în termen de 24 de ore de la susţinerea interviului de cãtre toţi candidaţii. (6) Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de douã zile de la afişare. Contestaţia se depune la secretariatul Agenţiei. (7) Contestaţiile se soluţioneazã de cãtre comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 3 zile de la expirarea termenului prevãzut la alin. (6). (8) Rezultatele contestaţiilor la proba interviului vor fi fãcute publice în condiţiile prevãzute la art. 7 lit. b) din prezentul regulament. (9) De îndatã ce sunt fãcute publice rezultatele la soluţionarea contestaţiilor la proba interviului, comisia de concurs/examen întocmeşte lista finalã cu candidaţii admişi. Sunt consideraţi admişi la concursul/examenul pentru ocuparea posturilor de inspector de integritate candidaţii care au obţinut punctajul final cel mai mare, în ordine descrescãtoare, în limita numãrului de posturi scoase la concurs/examen. Punctajul final se obţine prin calcularea mediei aritmetice a celor douã punctaje obţinute la proba scrisã şi la proba interviului. CAP. III Finalizarea concursului/examenului ART. 21 În termen de 15 zile de la data primirii listei cu rezultatele finale la concursul/examenul pentru ocuparea posturilor de inspector de integritate, preşedintele Agenţiei emite ordinul pentru numirea în funcţie a candidatului declarat admis. ANEXA 1 la regulament CERERE DE ÎNSCRIERE Subsemnatul/Subsemnata ...................................................., având C.N.P. .................., domiciliat/domiciliatã în .............................., vã rog sã îmi aprobaţi înscrierea la concursul/examenul organizat pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate. Menţionez cã la data depunerii dosarul de candidaturã este format din ..... file şi conţine urmãtoarele documente:
┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┬──┐
│Nr. │ │ │ │
│crt.│ Documente │DA│NU│
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 1.│Cerere de înscriere │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 2.│Copia actului de identitate certificatã pentru conformitate de │ │ │
│ │cãtre funcţionarul care primeşte dosarul │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 3.│Copia certificatului de cãsãtorie sau a altor acte, în cazul în │ │ │
│ │care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul │ │ │
│ │de identitate, certificate în aceleaşi condiţii │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 4.│Copia legalizatã a diplomei de licenţã şi a foii matricole a anilor│ │ │
│ │de studii │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 5.│Copia carnetului de muncã sau adeverinţe doveditoare ale vechimii, │ │ │
│ │dupã caz │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 6.│Cazier judiciar │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 7.│Cazier fiscal │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 8.│Adeverinţã medicalã │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 9.│Aviz psihologic │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 10.│Declaraţie pe propria rãspundere, autentificatã de un notar public,│ │ │
│ │conform anexei nr. 2, privind îndeplinirea cumulativã a │ │ │
│ │urmãtoarelor condiţii: │ │ │
│ │- nu face şi nici nu a fãcut parte în ultimii 3 ani din niciun │ │ │
│ │partid politic, formaţiune sau alianţã politicã; │ │ │
│ │- nu a fost agent sau colaborator al serviciilor de informaţii │ │ │
│ │înainte de anul 1990, nu a fost şi nu este lucrãtor operativ, │ │ │
│ │inclusiv acoperit, informator ori colaborator al serviciilor de │ │ │
│ │informaţii; │ │ │
│ │- nu a fost destituit/ destituitã dintr-o funcţie publicã sau nu │ │ │
│ │i-a încetat contractul individual de muncã, pentru motive │ │ │
│ │imputabile, în ultimii 7 ani. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┤
│ 11.│Curriculum vitae, potrivit modelului comun european, aprobat prin │ │ │
│ │<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.021/2004 , publicatã în Monitorul Oficial│ │ │
│ │al României, Partea I, nr. 633 din 13 iulie 2004 │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┴──┘
Am luat cunoştinţã de prevederile art. 12 din Regulamentul de desfãşurare a concursului sau examenului pentru ocuparea funcţiei de inspector de integritate în cadrul Agenţiei Naţionale de Integritate. Declar cã sunt/nu sunt de acord cu accesul presei la concursul/examenul pe care îl voi susţine. Nr. de telefon: .............. Data ....../....../......... Semnãtura .............. Spaţiu rezervat secretariatului concursului/examenului Cu privire la prezentul dosar de candidaturã al dlui/dnei .................., conţinând un numãr de ........ pagini, înregistrat la Secretariatul Agenţiei în data de ....../....../........., se certificã urmãtoarele: [] Dosarul este complet, conform art. 12 din regulament; [] Dosarul este incomplet la data depunerii. Documente lipsã: ....................................................... ........................................................................ ........................................................................ Candidatul a fost înştiinţat cu privire la posibilitatea completãrii dosarului pânã la termenul limitã de depunere a dosarelor de candidaturã specificat în anunţul de concurs/examen. Data ....../....../....... Semnãtura ............... ANEXA 2 la regulament DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE - Model - Subsemnatul/Subsemnata ......................., având C.N.P. ....................., cetãţean român, fiul/fiica lui .................. şi al/a .........................., nãscut/nãscutã la data de ......../......../........ în localitatea .................., domiciliat/domiciliatã în ...................................................., adresa completã ..........................................., legitimat/legitimatã cu CI/BI seria ..... nr. .............., eliberatã/eliberat de ............................... la data de ............................., cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, dupã luarea la cunoştinţã a prevederilor <>Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, declar prin prezenta, pe propria rãspundere, cã: - nu fac şi nici nu am fãcut parte în ultimii 3 ani din niciun partid politic, formaţiune sau alianţã politicã; - nu am fost agent sau colaborator al serviciilor de informaţii înainte de anul 1990; - nu am fost şi nu sunt lucrãtor operativ, inclusiv acoperit, informator sau colaborator al serviciilor de informaţii; - nu am fost destituit dintr-o funcţie publicã şi nici nu mi-a încetat contractul individual de muncã, pentru motive imputabile, în ultimii 7 ani. Dau aceastã declaraţie şi o susţin. Data ..../...../....... Semnãtura ................ -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.