Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 3 din 6 septembrie 2008  pentru modificarea si completarea   Hotararii nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare si a Codului de etica profesionala si disciplina ale Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 3 din 6 septembrie 2008 pentru modificarea si completarea Hotararii nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare si a Codului de etica profesionala si disciplina ale Uniunii Nationale a Practicienilor in Insolventa din Romania

EMITENT: UNIUNEA NATIONALA A PRACTICIENILOR IN INSOLVENTA DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 828 din 9 decembrie 2008

În temeiul <>art. 46 din Legea nr. 254/2007 pentru aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã,

Congresul Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, reunit la Poiana Braşov în ziua de 6 septembrie 2008, hotãrãşte:

ARTICOL UNIC
Se aprobã modificãrile şi completãrile Statutului de organizare şi funcţionare şi a Codului de eticã profesionalã şi disciplinã ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, aprobate prin Hotãrârea Congresului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România nr. 3/2007, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 839 şi 839 bis din 7 decembrie 2007.
I. - Statutul de organizare şi funcţionare al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, cuprins în anexa nr. I la <>Hotãrârea nr. 3/2007 , se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - Structura aparatului propriu şi bugetul de venituri şi cheltuieli se stabilesc în raport cu nevoile Uniunii şi în limita posibilitãţilor financiare, de cãtre Consiliul naţional de conducere, denumit în continuare CNC."
2. La articolul 12, dupã alineatul (1) se introduc trei noi alineate, alineatele (1^1), (1^2) şi (1^3), cu urmãtorul cuprins:
"(1^1) Membrii Uniunii care solicitã trecerea din secţiunea persoanelor incompatibile în cea a persoanelor compatibile trebuie sã facã dovada calitãţii de avocat, consilier juridic, expert contabil, contabil autorizat, evaluator, auditor financiar, arbitru, mediator, conciliator, expert financiar cu legitimaţia vizatã la zi a corpului profesional, precum şi dovada calitãţii de asociat într-o societate profesionalã ori într-un cabinet individual sau dovada de angajare în cadrul profesiei prin carte de muncã ori contract.
(1^2) Membrii Uniunii care au una sau mai multe dintre calitãţile prevãzute la art. 28 alin. (2) lit. b) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului şi nu sunt funcţionari publici sunt compatibili cu exercitarea profesiei de practician în insolvenţã numai dacã lucreazã în interiorul profesiei lor.
(1^3) Prevederile art. 29 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului cu privire la interdicţia exercitãrii profesiei de cãtre persoanele care au deţinut funcţii în cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice, al Curţii de Conturi sau al Autoritãţii pentru Valorificarea Activelor Statului sunt aplicabile doar persoanelor care sunt primite în profesie dupã data intrãrii în vigoare a <>Legii nr. 254/2007 pentru aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã."
3. La articolul 12, alineatul (5) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(5) Reînscrierea în secţiunea membrilor compatibili a Tabloului Uniunii a persoanelor înregistrate ca suspendate la cerere se face la solicitarea acestora, cu aprobarea Consiliului naţional de conducere al Uniunii."
4. Dupã articolul 12 se introduc douã noi articole, articolele 12^1 şi 12^2, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 12^1. - (1) Asociatul unic din Intreprinderea Profesionalã Unipersonalã cu Rãspundere Limitatã, precum şi asociatul coordonator nu pot fi angajaţi în propriile societãţi.
(2) Asociatul coordonator poate fi remunerat sau poate primi o indemnizaţie, dar nu poate fi salarizat.
(3) Asociaţii care nu au calitatea de asociaţi coordonatori pot fi angajaţi cu contract de muncã în propria societate.
Art. 12^2. - (1) Colaboratorul, ca persoanã fizicã, care opteazã pentru aceastã formã de exercitare a profesiei, în conformitatea cu art. 4 din lege, nu poate avea raporturi de colaborare simultanã cu mai multe societãţi profesionale sau cabinete.
(2) Membrii Uniunii înscrişi în subsecţiunea IA (practicieni stagiari) pot avea calitatea de angajaţi sau colaboratori la o singurã societate profesionalã ori cabinet de insolvenţã."
5. La articolul 13, litera i) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"i) sã comunice filialei Uniunii, în termen de 30 de zile, schimbãrile intervenite în legãturã cu situaţiile de incompatibilitate, precum şi cele de naturã sã aducã modificãri ale datelor înscrise în Tabloul Uniunii;".
6. La articolul 18, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
7. La articolul 20, litera a) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 18. - (1) Congresul Uniunii este legal constituit în prezenţa majoritãţii membrilor prevãzuţi la art. 15, iar hotãrârile sunt valabil adoptate cu votul majoritãţii membrilor prezenţi personal sau reprezentaţi prin mandat."
"a) stabileşte, în funcţie de forma de exercitare a profesiei, limitele minime ale valorilor poliţelor de asigurare profesionalã (limitele minime ale valorilor poliţelor de asigurare profesionale sunt prevãzute în anexa nr. 5);".
8. La articolul 20, dupã litera b) se introduc douã noi litere, literele c) şi d), cu urmãtorul cuprins:
"c) alege organele de conducere ale Uniunii dintre candidaţii desemnaţi de adunãrile generale ale filialelor şi de CNC;
d) poate suspenda hotãrâri ale adunãrilor generale ale filialelor dacã acestea contravin prevederilor legislative privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã sau se constatã nereguli în ceea ce priveşte organizarea activitãţii filialei."
9. La articolul 28 alineatul (1), dupã litera o) se introduce o nouã literã, litera p), cu urmãtorul cuprins:
"p) poate convoca reprezentanţii filialelor Uniunii pentru analizarea activitãţii filialei în cazul în care se constatã nerespectarea deciziilor Consiliului naţional de conducere sau a circularelor emise de Secretariatul general al Uniunii."
10. La articolul 30, litera e) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"e) asigurã editarea legitimaţiilor şi a atestatelor de membru;".
11. La articolul 36, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 36. - (1) Adunarea generalã a filialei este legal constituitã în prezenţa majoritãţii membrilor acesteia, iar hotãrârile sunt valabil adoptate cu votul majoritãţii celor prezenţi personal sau reprezentanţi prin mandat."
12. La articolul 38, litera g) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"g) analizeazã şi avizeazã documentaţia de înscriere la examenul de dobândire a calitãţii de practician în insolvenţã, precum şi a solicitanţilor pentru acces fãrã examen şi cu scutire de stagiu;".
13. La articolul 38, dupã litera i) se introduc douã noi litere, literele j) şi k), cu urmãtorul cuprins:
"j) sã comunice Secretariatului general, pânã la 1 martie a fiecãrui an, evoluţia numãrului de dosare de insolvenţã pentru anul anterior, precum şi domeniile de activitate ale societãţilor aflate în insolvenţã;
k) înainteazã, în termen de 15 zile de la data adunãrii generale, la Secretariatul general al Uniunii o caracterizare a candidatului/candidaţilor desemnat/desemnaţi de adunare, relevând: calitãţile morale şi profesionale, realizãrile din activitatea de practician în insolvenţã, implicarea în acţiunile întreprinse de consiliul de conducere al filialei, precum şi în cele de pregãtire profesionalã etc."
14. La articolul 44 alineatul (6), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) raport de activitate privind stagiul de pregãtire profesionalã efectuat, inclusiv dovada de participare la stagiul intensiv de pregãtire;".
15. La articolul 45, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 45. - (1) Examenul pentru dobândirea calitãţii de practician în insolvenţã definitiv constã în susţinerea unei lucrãri scrise. Lucrarea scrisã va reprezenta un studiu de caz din practica stagiarului. Comisia de examinare va fi formatã din practicieni în insolvenţã cu experienţã profesionalã. Comisia poate avea în componenţã membri ai Consiliului naţional de conducere al Uniunii, precum şi preşedinţii filialelor Uniunii din care fac parte candidaţii."
16. La articolul 52 alineatul (3), literele d) şi g) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"d) dovada studiilor superioare de cel puţin 3 ani;
.........................................................
g) solicitarea unui stagiu de adaptare de un an;".
17. La articolul 52, dupã alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (7), cu urmãtorul cuprins:
"(7) Calitatea de practician definitiv se obţine numai dupã efectuarea unei perioade de stagiu de adaptare de un an. Stagiul de adaptare se va efectua sub supravegherea unui coordonator de stagiu."
18. La articolul 54, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Fiecare practician în insolvenţã stagiar are obligaţia sã urmeze programul intensiv de pregãtire organizat la nivel central pe durata unei sãptãmâni. Participarea la cursurile intensive este obligatorie pentru participarea la examenul de definitivat."
19. La articolul 54, dupã alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (4^1), cu urmãtorul cuprins:
"(4^1) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) se va considera îndeplinitã condiţia participãrii la un seminar de pregãtire profesionalã pentru persoanele care participã la stagiu în calitate de lectori, precum şi pentru persoanele care publicã în mod susţinut articole în revista editatã de Uniune."
20. La articolul 55, dupã alineatul (4) se introduc douã noi alineate, alineatele (4^1) şi (4^2), cu urmãtorul cuprins:
"(4^1) Persoanele care au fost salariate în orice formã de exercitare a profesiei de practician în insolvenţã pe o perioadã de 2 ani sau mai mare sunt scutite de stagiul de pregãtire profesionalã şi de examenul de definitivat.
(4^2) Persoanele care au exercitat timp de 10 ani funcţia de consilier juridic, economist sau inginer sunt scutite de examenul de definitivat cu condiţia ca acestea sã fi fost angajate cu normã întreagã de 8 ore pe zi sau, în cazul timpului parţial specificat în contractele de muncã, numãrul de ore însumate prevãzut în contracte trebuind sã asigure norma întreagã."
21. La articolul 56, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 56. - (1) CNC al Uniunii va reactualiza anual lista cu îndrumãtorii de stagiu pe baza unor criterii de selecţie, care vor lua în considerare, în principal, urmãtoarele:"
a) sã aibã vechime de cel puţin 3 ani de la data înscrierii în Tabloul UNPIR;
b) sã nu fi suferit nicio sancţiune disciplinarã de natura celor prevãzute la cap. XIII;
c) venitul brut din activitatea de practician în insolvenţã."
22. La articolul 57 alineatul (2), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) sediul social (inclusiv codul poştal), filiale (acolo unde este cazul);".
23. La articolul 57 alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Dovada înregistrãrii în Registrul societãţilor profesionale se face prin emiterea unui certificat de înregistrare a societãţii, al cãrui format şi conţinut vor fi stabilite prin decizie a CNC al Uniunii."
24. La articolul 57, alineatul (6) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(6) Este interzisã înscrierea în Registrul societãţilor profesionale a unei societãţi cu denumire identicã sau asemãnãtoare cu a uneia deja înregistrate, atât în denumirea întreagã, cât şi în cuvintele ce o compun, inclusiv cele care sugereazã o prescurtare sau iniţiale, cu excepţia sintagmelor utilizate în profesie (insolvenţã, insolvent, judiciar, expert etc)."
25. La articolul 57, dupã alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (6^1), cu urmãtorul cuprins:
"(6^1) Nu pot fi înregistrate sucursale, puncte de lucru sau alte dezmembrãmite fãrã personalitate juridicã ale societãţii."
26. Dupã articolul 57 se introduce un nou articol, articolul 57^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 57^1. - Normele privind înregistrãrile în Registrul societãţilor profesionale sunt stabilite de CNC."
27. La articolul 58, dupã alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu urmãtorul cuprins:
"(5) Filialele societãţilor profesionale au regimul juridic al formei de societate. Acestea sunt obligate sã achite taxa anualã şi sã se asigure profesional pentru plafonul minim de asigurare profesionalã. Contribuţia anualã pe tranşe de venituri se plãteşte la filiala Uniunii pe raza cãreia funcţioneazã."
28. La articolul 64, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 64. - (1) Tabloul Uniunii se reactualizeazã lunar pe site-ul oficial al Uniunii şi se publicã anual în Monitorul Oficial al României, Partea I bis, prin grija Secretariatului general al Uniunii."
29. La articolul 67, dupã alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (5^1), cu urmãtorul cuprins:
"(5^1) În cazul în care societãţile profesionale sau cabinetele individuale îşi schimbã sediul social, plata cotizaţiei variabile datorate Uniunii va fi împãrţitã pe 4 trimestre şi se va achita filialelor în funcţie de durata cât a activat pe raza respectivei filiale."
30. La articolul 71, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Normativele de cheltuieli pentru protocol, deplasãri în ţarã şi în strãinãtate, organizãri de evenimente, dotãri cu inventar gospodãresc şi cu mijloace de transport se aprobã de preşedintele Uniunii. Sumele lunare reprezentând cheltuieli curente ale Uniunii se aprobã de secretarul general al Uniunii pe bazã de referat."
31. La articolul 73, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 73. - (1) Distribuirea cãtre practicienii în insolvenţã de cãtre filialele Uniunii a sumelor colectate în fondul de lichidare se va face pe baza urmãtoarelor criterii:
a) cheltuieli de procedurã pentru dosare deschise în baza <>Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificãrile ulterioare, în ordinea vechimii;
b) cheltuieli de procedurã pentru dosare deschise în baza <>Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalitãţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscalã a acestora, precum şi la autorizarea funcţionãrii persoanelor juridice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi a <>Legii nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în ordinea vechimii;
c) onorarii stabilite prin hotãrâre judecãtoreascã pentru dosarele deschise în baza <>Legii nr. 85/2006 , cu modificãrile ulterioare, în ordinea vechimii;
d) onorarii stabilite pentru procedura prevãzutã de <>Legea nr. 359/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi de <>Legea nr. 31/1990 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în ordinea vechimii."
32. La articolul 73, alineatul (4) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(4) Cheltuielile de procedurã sunt constituite din cheltuielile necesare pentru conservarea şi administrarea bunurilor din averea debitorului, plata utilitãţilor, plata remuneraţiei persoanelor angajate, arhivare, taxe, timbre, notificãri, convocãri şi comunicãri ale actelor de procedurã, efectuate de administratorul judiciar şi/sau lichidator, şi sunt acordate numai în mãsura în care acestea sunt menţionate expres în încheierea de şedinţã."
33. La articolul 73, dupã alineatul (4) se introduc patru noi alineate, alineatele (5), (6), (7) şi (8), cu urmãtorul cuprins:
"(5) Nu reprezintã cheltuieli de procedurã, ci sunt cheltuieli proprii ale cabinetului sau ale societãţii profesionale urmãtoarele: cheltuieli de transport, consumabile, abonamente, chirie, asigurare profesionalã, cotizaţie profesionalã, întreţinere şi reparaţii, cheltuieli indirecte etc.
(6) Cheltuielile privind angajarea cu platã sau prin contract de colaborare pentru buna administrare a dosarului se suportã din fonduri proprii, iar practicianul/nepracticianul care a beneficiat de un astfel de contract de colaborare nu poate solicita în mod expres sume din fondul de lichidare.
(7) Obligaţia privind plata sumelor din fondul de lichidare cãtre practicienii în insolvenţã aparţine filialei Uniunii pe raza cãreia îşi are sediul debitoarea.
(8) În cazul în care un practician este numit de judecãtoruldelegat într-un dosar în temeiul <>Legii nr. 359/2004 sau al <>Legii nr. 31/1990 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, fiindu-i fixat un onorariu şi, ulterior, prin trecerea la procedura simplificatã prevãzutã de <>Legea nr. 85/2006 , cu modificãrile ulterioare, îi mai este stabilit un onorariu, eventual şi cheltuieli de procedurã de cãtre judecãtorul-sindic, acesta va solicita un singur onorariu din fondul de lichidare. Aceastã platã se va face pentru deconturile înaintate în dosarul trecut în procedura simplificatã prevãzutã de legea privind procedura insolvenţei."
34. Dupã articolul 73 se introduce un nou articol, articolul 73^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 73^1, - (1) Pentru decontarea din fondul de lichidare, filiala Uniunii solicitã urmãtoarele documente justificative:
a) sentinţa/încheierea în original prin care judecãtorul-sindic sau judecãtorul-delegat stabileşte onorariul de achitat, respectiv cheltuielile de procedurã;
b) orice document din care rezultã cã debitoarea nu deţine bunuri sau sume de bani în patrimoniu;
c) facturã, numai în cazul în care societatea este radiatã.
(2) Pentru decontarea din fondul de lichidare, în situaţia în care din sentinţã sau din încheiere nu rezultã în mod expres faptul cã debitoarea deţine bunuri sau sume de bani în averea sa, filiala Uniunii poate solicita orice raport întocmit pe parcursul procedurii (de observaţie, adminsitrare sau lichidare), bilanţul de la începutul lichidãrii, inventarul bunurilor societãţii debitoare, adeverinţã eliberatã de serviciile de impozite şi taxe, eventual certificatul de radiere.
(3) În situaţia avansãrii unor sume din fondul de lichidare, în cazul în care în sentinţã/încheiere nu se prevede în mod expres cã suma urmeazã a fi returnatã, solicitantul, pe lângã documentele prevãzute la alin. (1), va da şi o declaraţie pe propria rãspundere prin care se obligã sã restituie avansul, în termen de 10 zile lucrãtoare de la valorificarea activului debitoarei.
(4) Decontarea din fondul de lichidare, în condiţiile în care în averea debitoarei existau bunuri ce puteau fi valorificate sau sume de bani, constituie abatere."
35. La articolul 74, alineatul (5) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(5) În cazul schimbãrii formei de exercitare a profesiei, sumele restante din fondul de lichidare se transferã, dupã caz, cãtre noi forme de organizare, pe bazã de declaraţii scrise, în 3 exemplare, dintre care un document exemplar pentru filiala din care fac parte membrii. Declaraţia scrisã va fi însoţitã de documente justificative."
36. Articolul 84 se abrogã.
37. Titlul capitolului XIV se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:

"CAPITOLUL XIV
Dispoziţii finale"

38. La anexa nr. 2 la statut, la litera B "Etapa de evaluare", punctul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"9. efectuarea unui stagiu de adaptare de un an."
39. La anexa nr. 4 la statut, punctele 1, 5 şi 6b) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"1. cerere disponibilitate denumire/opţiune denumire .... 30 lei;
...............................................................
5. cerere furnizare informaţii/extras registru ........... 100 lei;
...............................................................
6. b) cerere eliberare acte/copii certificate ..............30 lei;".
40. La anexa nr. 5 la statut, articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Taxa de înscriere la examenul de dobândire a calitãţii de practician în insolvenţã va fi de 600 lei."
41. La anexa nr. 5 la statut, la articolul 2, literele a) şi b) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"a) 600 lei pentru persoane fizice care au promovat examenul de acces în profesie;
b) 6.000 lei pentru persoanele fizice care beneficiazã de înscrierea în profesie cu scutire de examen şi stagiu de pregãtire profesionalã;".
42. La anexa nr. 5 la statut, articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - Taxa de susţinere a examenului de definitivat în profesie este de 300 lei."
43. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, la articolul 12, litera a) se abrogã.
44. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, la articolul 12, litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) repartizarea venitului net al societãţii;".
45. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, articolul 21 se abrogã.
46. La anexa nr. 6 la statut, la Contractul de societate al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã, titlul articolului 22 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"ARTICOLUL 22
Repartizarea venitului"

47. Anexa nr. 8 la statut se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:

Preşedintele Uniunii Naţionale
a Practicienilor în Insolvenţã din România,
Arin Octav Stãnescu

Secretarul general al Uniunii Naţionale a
Practicienilor în Insolvenţã din România,
Alexandru Frumosu

Poiana Braşov, 6 septembrie 2008.
Nr. 3.




"ANEXA 8
---------
la statut
----------

Formatul registrului societãţilor profesionale





┌──────────────────┬─────────────────────┬────────────────┐
│Tip societate │ SPRL, IUPRL │Modificare, data│
│ ├─────────────────────┴────────────────┤
├──────────────────┼─────────────┬───────┬────────────────┼─────┬───┬────┬────┬────┬──────────┬────────┐
│Contract societate│numãr │ │Act adiţional │numãr│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────────┼────────┤
│ │data │ │ │data │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────────┼────────┤
│Sediul social │judeţ/sector │oraş │strada │nr │bl │sc │et │ap │cod poştal│din data│
│ ├─────────────┼───────┴────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────────┼────────┤
├──────────────────┼─────────────┼────────────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────────┼────────┤
│ schimbare sediu ├─────────────┼────────────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────────┼────────┤
├──────────────────┼─────────────┼───────┬────────────────┼─────┼───┴────┴────┴────┴──────────┴────────┘
│Adrese contact │Telefon │Fax │E-mail │web │
│ ├─────────────┼───────┴────────────────┼─────┤
├──────────────────┼─────────────┼───────┬────────────────┼─────┤
│ modificãri │ │ │ │ │
┌───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┴───────────────────────────────┬──────────────────────┬────────┐
│Nr.│Lista asociãţilor │ │ │ │Domiciliu │Alte informatii │Tabloul │
│ │ │ │ │ │ │ │ UNPIR │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┬───┬────┬────┬────┬──────┬─────┼─────────┬────────┬───┼────────┤
│ │Nume │Prenume │oraş │strada │nr │bl │sc │et │ap │cod │judeţ│cetãţenie│ locul │CNP│ Numãr │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │poştal│ │ │naşterii│ │matricol│
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────┼─────┼─────────┼────────┼───┼────────┤
│ 1│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────┼─────┼─────────┼────────┼───┼────────┤
│ 2│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────┼─────┼─────────┴────────┴───┴────────┘
│ Nr│Filiale │judeţ/sector │oraş │strada │nr │bl │sc │et │ap │cod │din │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │poştal│data │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┼───┼────┼────┼────┼──────┼─────┤
│ 1│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼─────┴───┴────┴────┴────┴──────┴─────┘
│ │Conducerea soc │Nume │Prenume│Numãr matricol │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┤
│ Nr│Organe executive │ │ │ │
├───┤ ├─────────────┼───────┼────────────────┤
│ 1│ │ │ │ │

│ Nr│Asociaţi │ │ │ │
│ │coordonatori │ │ │ │
├───┤ ├─────────────┼───────┼────────────────┤
│ 1│ │ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┤
│ Nr│Asociaţii │ │ │ │
│ │societãţii │Nume │Prenume│Numãr matricol │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┤
│ 1│cabinete │ │ │ │
├───┤ ├─────────────┼───────┼────────────────┤
│ 2│ │ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┴────────────────┤
│ Nr│Asociaţii │ │ │
│ │societãţii │Denumire │Nr. înregistrare în RSP │
├───┼──────────────────┼─────────────┼────────────────────────┤
│ 1│societãţi │ │ │
├───┤ ├─────────────┼────────────────────────┤
│ 2│ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┬────────────────┤
│ Nr│Angajati │Nume │Prenume│Numãr matricol │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┤
│ 1│ │ │ │ │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┤
│ Nr│Colaboratori │Nume │Prenume│Numãr matricol │
├───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┤
│ 1│ │ │ │ │
└───┼──────────────────┼─────────────┼───────┼────────────────┼────┬────┬────┐
│Informaţii │ │ │ │ │ │ │
│financiare │pentru anul │2006 │2007 │2008│2009│2010│

│ │venituri │ │ │ │ │ │
├──────────────────┴─────────────┴───────┴────────────────┼────┴────┴────┤
│Menţiuni cu privire la forma de exercitare a profesiei │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘"



II. - Codul de eticã profesionalã şi disciplinã al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România, cuprins în anexa nr. II la <>Hotãrârea nr. 3/2007 , se completeazã dupã cum urmeazã:
- Dupã articolul 33 se introduce un nou articol, articolul 33^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 33^1 - Membrii Uniunii nu vor solicita decontarea din fondul de lichidare în condiţiile în care în averea debitoarei existau bunuri sau sume de bani ce puteau fi valorificate."
-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016