────────
la statut
──────────
REGULI
de desfãşurare a examenului pentru dobândirea calitãţii de practician în insolvenţã stagiar
Examenul constã într-o probã scrisã, sub forma unui test-grilã.
În funcţie de numãrul candidaţilor, comisia de pregãtire a examenului va putea decide desfãşurarea examenului în mai multe serii. Organizatorii examenului vor putea pune la dispoziţia candidaţilor, la intrarea în salã, unele detalii privind desfãşurarea acestuia.
Lucrãrile vor fi notate de la 1 la 10, proporţional cu punctajul obţinut. Nota minimã de promovare a examenului este 7.
Rezultatele examenului vor fi afişate la sediul Uniunii şi al fiecãrei filiale, pentru candidaţii respectivi, în termen de cel mult 5 zile lucrãtoare de la data susţinerii acestuia.
Contestaţiile asupra rezultatelor examenului vor putea fi depuse la Secretariatul general al Uniunii, în termen de cel mult douã zile lucrãtoare de la afişarea lor, prin fax sau având data poştei în acest termen. Transmiterea contestaţiilor prin poştã se va efectua doar prin poşta rapidã sau prioripost.
Contestaţiile vor fi analizate în cel mult 15 zile de la data expirãrii termenului de depunere a contestaţiilor, de cãtre o comisie formatã din 3 membri desemnaţi de Consiliul naţional de conducere al Uniunii. Pentru toate contestaţiile primite se va proceda la reprocesarea grilelor. Activitatea Comisiei de analizare a contestaţiilor înceteazã la data semnãrii procesului-verbal.
Preşedintele Comisiei de analizare a contestaţiilor este vicepreşedintele Consiliului naţional de conducere al Uniunii, responsabil cu pregãtirea profesionalã.
Rezultatele contestaţiilor vor fi afişate la sediul Uniunii.
ANEXA 2
───────
la statut
─────────
METODOLOGIE
de atestare a calificãrii de practician în insolvenţã şi a calitãţii de membru al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România (Uniune)
Aprobarea cererii privind exercitarea în România a profesiei de practician în insolvenţã şi dobândirea calitãţii de membru al Uniunii se realizeazã potrivit urmãtoarelor 3 etape, în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 200/2004 privind recunoaşterea diplomelor şi calificãrilor profesionale pentru profesiile reglementate din România şi în temeiul <>art. 26 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , denumitã în continuare Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului
A. Etapa de informare
Scrisoarea de informare adresatã Uniunii de cãtre solicitant se transmite Secretariatului general al Uniunii, care va furniza datele cu privire la mijloacele de pregãtire (cerere-tip de solicitare a accesului la profesie, cu lista documentelor care trebuie sã însoţeascã cererea, tematica şi bibliografia orientativã pentru proba de aptitudini).
B. Etapa de evaluare:
1. cererea de solicitare a accesului la profesia de practician în insolvenţã (formular-tip), în care sunt menţionate documentele necesare ce se anexeazã;
2. fotografie tip paşaport;
3. curriculum vitae - original semnat;
4. paşaport - copie xerox (fãrã legalizare);
5. certificatul (atestatul) organismului profesional sau al autoritãţii publice din statul al cãrui cetãţean este solicitantul sau, dupã caz, unde acesta îşi are domiciliul ori sediul profesional, cu legalizarea în original efectuatã în statul respectiv şi cu traducere autorizatã (efectuatã de un notar public din România), ambele prezentate în termen de 3 luni de la data eliberãrii lor;
6. diploma emisã de o universitate sau de un colegiu universitar, prin care se certificã încheierea de cãtre titular a unui ciclu de studii superioare cu durata minimã de 3 ani, în copie legalizatã, cu legalizarea în original efectuatã în statul respectiv şi cu traducere autorizatã (efectuatã de un notar public din România) - ambele prezentate în termen de 3 luni de la data eliberãrii lor;
7. certificat de onorabilitate eliberat de autoritãţile competente sau declaraţie datã în faţa unei autoritãţi competente din statul de origine sau de provenienţã al solicitantului, în copie legalizatã, cu legalizarea în original efectuatã în statul membru al Uniunii Europene şi cu traducere autorizatã (efectuatã de un notar public din România), ambele prezentate în termen de 3 luni de la data eliberãrii lor;
8. declaraţie pe propria rãspundere datã la un birou notarial din România, reprezentând angajamentul de a nu desfãşura alte activitãţi în afara celei de practician în insolvenţã, ceea ce i-ar atrage situaţia de incompatibilitate cu practicarea profesiei;
9. precizarea opţiunii solicitantului în legãturã cu:
a) efectuarea unui stagiu de adaptare de 2 ani;
b) prestarea unei probe de aptitudini.
În varianta a), cererea va fi însoţitã de acordul scris al unui membru al Uniunii - persoanã fizicã compatibilã românã sau persoanã juridicã românã -, care acceptã atribuţiile de coordonator al stagiului de 2 ani al solicitantului.
Coordonatorii de stagiu vor fi atestaţi anual de cãtre Consiliul naţional de conducere al Uniunii, pe baza rezultatelor activitãţii lor profesionale.
Lista îndrumãtorilor de stagiu atestaţi va fi publicatã pe site-ul Uniunii: www.unpir.ro.
Condiţiile colaborãrii dintre solicitant şi coordonator vor face obiectul unui contract între pãrţi, care nu este necesar a fi prezentat Uniunii, cu excepţia situaţiilor litigioase, când acesta prezintã documentul în baza cãruia cererea poate intra în procedura de examinare. Acordul scris al coordonatorului de stagiu va conţine precizarea cu privire la existenţa contractului dintre pãrţi.
În timpul stagiului de adaptare, coordonatorul va efectua evaluãri preliminare la fiecare 6 luni şi o evaluare finalã la încheierea stagiului de adaptare, care condiţioneazã pãstrarea de cãtre solicitant a calitãţii de membru al Uniunii. Evaluãrile preliminare şi evaluarea finalã vor fi depuse la Secretariatul general al Uniunii, prin grija solicitantului.
Nedepunerea în termen a evaluãrilor preliminare va fi urmatã de atenţionarea în scris atât a solicitantului, cât şi a coordonatorului de stagiu.
În varianta b), cererea va fi urmatã de programarea probei de cunoştinţe profesionale, care va avea loc numai dupã achitarea taxei de examinare, comunicatã solicitantului prin grija Secretariatului general al Uniunii.
Proba de cunoştinţe profesionale va consta într-o evaluare scrisã, sub forma unui test-grilã cu câte 3 grupe de subiecte din urmãtoarele domenii:
- drept comercial, cu accent pe domeniul insolvenţei şi lichidãrii voluntare (inclusiv organizarea activitãţii practicienilor în reorganizare şi lichidare);
- contabilitate;
- management;
- evaluare.
Domeniul exceptat va fi cel pentru care solicitantul deţine şi prezintã diploma de studii superioare, potrivit pct. 6.
Comisia de evaluare va cuprinde atât practicieni în insolvenţã (în principal din conducerea Uniunii), cât şi cadre didactice universitare din domeniile menţionate.
Comisia de evaluare, ţinând seama de tematicã şi bibliografia orientativã, va elabora testele-grilã cu subiectele de evaluare, din care fiecare solicitant va extrage un singur test.
Testele-grilã vor fi editate atât în limba românã, cât şi în traducere în limbile englezã sau francezã (la alegerea solicitantului).
Taxa de examinare va trebui sã acopere cheltuielile de organizare a probei de aptitudini, taxa individualã fiind determinatã de numãrul solicitanţilor aferenţi unei sesiuni de evaluare, organizatã în limita termenului stabilit potrivit <>art. 34 alin. (3) din Legea nr. 200/2004 .
Nota de promovare a probei de aptitudini este 7, cu o apreciere de la 1 la 10.
Comisia de evaluare întocmeşte un proces-verbal ce se va ataşa, împreunã cu testul-grilã, documentelor anexã la cererea de solicitare a accesului la profesie. În baza acestui document se încheie procedura de examinare a cererii.
C. Etapa înscrierii în Tabloul UNPIR
1. cererea de înscriere în Tabloul UNPIR;
2. depunerea jurãmântului scris, cu textul prevãzut de art. 32 alin. (4) din Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului;
3. atestatul de asigurare profesionalã, conform art. 26 din Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului (copie, cu legalizarea în original);
4. achitarea taxei de înscriere în Tabloul UNPIR.
NOTĂ: Pentru practicienii în insolvenţã din statele care nu aparţin Uniunii Europene, documentaţia va conţine şi convenţia bilateralã încheiatã de Uniune cu organismul profesional similar din ţara în care solicitantul are domiciliul.
ANEXA 3
───────
la statut
─────────
PROCEDURĂ
privind analizarea abaterilor disciplinare şi aplicarea sancţiunilor
1. Dispoziţii generale
ART. 1
(1) Protecţia onoarei şi a prestigiului profesiei, respectarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , denumitã în continuare Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului, a Statutului profesiei de practician în insolvenţã şi a deciziilor obligatorii ale organelor profesiei sunt încredinţate organelor constituite potrivit dispoziţiilor legale.
(2) Fapta sãvârşitã de membrul Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România (Uniune), prin care se încalcã dispoziţiile Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului, ale Statutului profesiei de practician în insolvenţã, hotãrârile obligatorii ale organelor profesiei, şi care este de naturã sã prejudicieze onoarea ori prestigiul profesiei sau al corpului practicienilor în insolvenţã, constituie abatere disciplinarã şi se sancţioneazã.
(3) Constituie abatere disciplinarã grava încãlcare a dispoziţiilor Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului şi ale Statutului de organizare şi funcţionare al Uniunii ce prevãd expres o astfel de calificare.
ART. 2
(1) Rãspunderea disciplinarã a membrului Uniunii nu exclude rãspunderea civilã, penalã, contravenţionalã sau administrativã.
(2) Acţiunea disciplinarã poate fi exercitatã în termen de cel mult un an de la data sãvârşirii abaterii.
(3) Repetarea unei abateri disciplinare constituie o circumstanţã agravantã, care va fi luatã în considerare la aplicarea sancţiunii.
ART. 3
Comisiile de disciplinã ale filialelor Uniunii sunt obligate sa ţinã evidenţa sancţiunilor disciplinare aplicate fiecãrui membru al acesteia şi sã comunice situaţia disciplinarã a practicianului, la cererea organelor profesiei, constituite potrivit legii.
ART. 4
Instanţele disciplinare sunt:
a) Comisia de disciplinã a filialei Uniunii;
b) Comisia superioarã de disciplinã;
c) Consiliul naţional de conducere al Uniunii;
d) Congresul Uniunii.
2. Organizarea şi funcţionarea instanţelor disciplinare
ART. 5
(1) În fiecare filialã a Uniunii se organizeazã şi funcţioneazã o comisie de disciplinã, independentã de organele de conducere ale filialei, alcãtuitã din 3 membri titulari, aleşi de adunarea generalã a filialei.
(2) Membrii comisiilor de disciplinã se aleg dintre practicienii care se bucurã de o autoritate profesionalã şi moralã deosebitã.
ART. 6
(1) Comisia de disciplinã a filialei Uniunii, precum şi Comisia superioarã de disciplinã sunt coordonate de un preşedinte ales de cãtre membrii acestora.
(2) Comisia de disciplinã a filialei Uniunii, precum şi Comisia superioarã de disciplinã vor desemna un secretar care îndeplineşte funcţia de grefier, calitate în care pãstreazã, ţine evidenţele şi efectueazã lucrãrile necesare în vederea desfãşurãrii activitãţii comisiilor, sub îndrumarea preşedintelui.
(3) Alcãtuirea comisiilor de disciplinã a filialei Uniunii, programarea şedinţelor, organizarea evidenţelor şi a activitãţilor cu caracter administrativ ale acesteia sunt în sarcina preşedintelui.
ART. 7
Comisia de disciplinã a filialei Uniunii soluţioneazã, în primã instanţã, în complet de 3 membri, abaterile disciplinare sãvârşite de membrii Uniunii înscrişi în cadrul acesteia, cu excepţia abaterilor sãvârşite de membrii titulari ai comisiei, precum şi de membrii consiliului de conducere al filialei.
ART. 8
Comisia superioarã de disciplinã soluţioneazã:
a) ca instanţã de fond, în complet de 3 membri, abaterile membrilor comisiilor de disciplinã ale filialelor, precum şi ale membrilor consiliilor de conducere ale filialei;
b) în contestaţie, în complet de 3 membri, contestaţiile declarate de partea interesatã împotriva deciziilor pronunţate de comisiile de disciplinã ale filialelor.
ART. 9
Comisia superioarã de disciplinã face propuneri de sancţionare disciplinarã a membrilor consiliului de conducere al filialei, pe care le supune aprobãrii Congresului Uniunii.
ART. 10
Consiliul naţional de conducere al Uniunii, constituit ca instanţã disciplinarã, în plenul sãu, soluţioneazã abaterile comise de membrii Comisiei superioare de disciplinã, urmând ca acestea sã fie supuse hotãrârii Congresului Uniunii.
ART. 11
Congresul Uniunii, în plenul sãu, soluţioneazã abaterile comise de membrii consiliilor de conducere ale filialelor, ai Comisiei superioare de disciplinã, precum şi ai Consiliului naţional de conducere al Uniunii.
ART. 12
(1) Membrul comisiei de disciplinã a filialei Uniunii care ştie cã existã un motiv de recuzare în privinţa sa sau se aflã în conflict de interese cu vreuna dintre pãrţi trebuie sã se abţinã de la soluţionarea pricinii.
(2) Nu poate lua parte la soluţionarea pricinii membrul comisiei de disciplinã care a fost desemnat administrator judiciar sau lichidator, avocat, consilier juridic, expert contabil, contabil autorizat, evaluator, auditor financiar, cenzor, arbitru, mediator, conciliator, expert financiar al unei pãrţi din dosar, decât dacã a trecut o perioadã de minimum 2 ani.
(3) De asemenea, nu poate lua parte la soluţionarea plângerii membrul comisiei de disciplinã, dacã soţul (soţia), o rudã ori afin pânã la gradul al III-lea inclusiv a fost desemnatã/desemnat administrator judiciar/lichidator sau a reprezentat o parte în cadrul procedurii în care s-a comis fapta supusã analizei, decât dacã a trecut o perioadã de minimum 2 ani.
(4) Prevederile alin. (2) se extind şi asupra asociaţilor/acţionarilor, angajaţilor sau colaboratorilor societãţii profesionale de insolvenţã în care membrul comisiei de disciplinã îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 13
În cazul în care, din cauza abţinerii sau din alte motive, comisia de disciplinã va fi nevoitã sã soluţioneze cauza cu un numãr mai mic de 3 membri, se va convoca un membru supleant. Niciodatã comisia de disciplinã nu va funcţiona cu un numãr mai mic de 3 membri.
ART. 14
În intervalul cuprins între data formulãrii propunerilor de sancţionare a unor membri ai consiliului de conducere al filialei, ai Consiliului naţional de conducere al Uniunii şi, respectiv, ai Comisiei superioare de disciplinã şi data întrunirii primului Congres al Uniunii, persoanele în cauzã sunt suspendate din funcţie, locul lor fiind ocupat de unul dintre membrii supleanţi ai respectivului organ.
3. Sesizarea comisiei de disciplinã a filialei Uniunii
ART. 15
(1) Orice cerere adresatã comisiei de disciplinã a filialei Uniunii trebuie sã fie fãcutã în scris, sã cuprindã numele, domiciliul sau reşedinţa pãrţilor, dupã caz, denumirea şi sediul societãţii, abaterea sãvârşitã de membrul Uniunii şi semnãtura. Lipsa numelui, domiciliului sau reşedinţei pãrţilor duce la respingerea reclamaţiei formulate.
(2) Lipsa calitãţii de membru al Uniunii a persoanei reclamate duce la respingerea acţiunii.
(3) Plângerea îndreptatã împotriva unui membru al Uniunii se adreseazã comisiei de disciplinã a filialei Uniunii din care acesta face parte.
(4) Atât Comisia superioarã de disciplinã, dar în special comisiile de disciplinã ale filialelor Uniunii au obligaţia de a monitoriza mass-media localã şi naţionalã privind eventualele abateri sãvârşite de membrii Uniunii, caz în care se autosesizeazã.
(5) Comisiile de disciplinã ale filialelor Uniunii pot fi sesizate de preşedintele Uniunii, Consiliul naţional de conducere al Uniunii sau de consiliul de conducere al filialei.
ART. 16
(1) Cercetarea abaterii disciplinare se va face cu celeritate.
(2) Cercetãrile se efectueazã dupã convocarea în scris, prin scrisoare recomandatã cu confirmare de primire, a membrului Uniunii cercetat, trimisã la domiciliul/sediul sãu profesional înscris în Tabloul UNPIR. Convocarea se poate face şi prin înştiinţare în scris printr-un mijloc de comunicare ce asigurã conservarea dovezii şi a datei la care s-a fãcut înştiinţarea ori prin luarea la cunoştinţã prin semnãturã.
(3) Cercetarea se efectueazã numai dupã efectuarea demersurilor menţionate la alin. (2). Membrul Uniunii cercetat poate da explicaţii scrise.
(4) Refuzul de a da curs convocãrii nu împiedicã desfãşurarea acţiunii disciplinare.
(5) În cursul cercetãrilor, preşedintele comisiei de disciplinã a filialei Uniunii va convoca în vederea ascultãrii persoana care a formulat plângerea, precum şi orice alte persoane ale cãror declaraţii pot elucida cazul, va dispune efectuarea de verificãri de înscrisuri şi va culege informaţii prin mijloacele prevãzute de lege.
4. Desfãşurarea şedinţelor comisiilor de disciplinã
ART. 17
Soluţionarea sesizãrii disciplinare de cãtre comisiile de disciplinã ale filialelor Uniunii se desfãşoarã dupã cum urmeazã:
- se ascultã pãrţile şi se administreazã probele;
- în caz de amânare a soluţionãrii cauzei, se redacteazã o încheiere, arãtându-se motivele care au determinat amânarea. Încheierea se semneazã de cãtre preşedintele completului.
ART. 18
(1) În faţa instanţei disciplinare membrul Uniunii se va înfãţişa personal sau prin reprezentantul legal. Membrul Uniunii poate fi asistat de un apãrãtor ales.
(2) Şedinţa instanţei disciplinare nu este publicã.
(3) Lipsa pãrţilor regulat citate nu împiedicã soluţionarea, instanţa disciplinarã putându-se pronunţa pe baza actelor şi a dovezilor administrate în cauzã.
(4) Instanţa disciplinarã hotãrãşte cu majoritate de voturi şi pronunţã o decizie disciplinarã.
(5) La stabilirea sancţiunii se va ţine seama de gravitatea faptei, de cauzele şi împrejurãrile în care aceasta a fost sãvârşitã, de gradul de vinovãţie a practicianului, dacã acesta a avut şi alte abateri în trecut, precum şi de urmãrile abaterii.
ART. 19
(1) Decizia disciplinarã rãmasã definitivã este obligatorie faţã de pãrţi şi de organele profesiei.
(2) Decizia comisiei de disciplinã a filialei Uniunii se va comunica pãrţilor în cauzã.
(3) Contestaţiile declarate împotriva mãsurilor luate de comisia de disciplinã a filialei Uniunii se depun la filiala din care face parte comisia care a aplicat sancţiunea, în termen de 30 de zile de la comunicarea hotãrârii, sub sancţiunea decãderii. Dupã declararea contestaţiei, comisia de disciplinã a filialei Uniunii, care a pronunţat hotãrârea, va înainta contestaţia, împreunã cu dosarul cauzei, instanţei disciplinare superioare.
5. Suspendarea. Perimarea. Reabilitarea
ART. 20
(1) Instanţa disciplinarã va suspenda soluţionarea sesizãrii:
a) când ambele pãrţi o cer;
b) dacã niciuna dintre pãrţi nu se înfãţişeazã la termenul stabilit pentru soluţionarea sesizãrii.
(2) Cu toate acestea, pricina se soluţioneazã dacã una dintre pãrţi a cerut în scris acest lucru în lipsã.
ART. 21
(1) Instanţã disciplinarã poate dispune suspendarea sesizãrii:
a) când dezlegarea pricinii depinde, în totul sau în parte, de existenţa ori neexistenţa unui drept care face obiectul unei alte judecãţi;
b) când s-a început urmãrirea penalã pentru o infracţiune care ar avea o înrâurire hotãrâtoare asupra hotãrârii ce urmeazã sã se pronunţe.
(2) Suspendarea va dãinui pânã când hotãrârea pronunţatã în pricina care a motivat suspendarea a devenit irevocabilã.
ART. 22
Soluţionarea sesizãrii disciplinare reîncepe prin cererea de redeschidere fãcutã de una dintre pãrţi.
ART. 23
Reclamantul poate oricând sã renunţe la soluţionarea sesizãrii, fie verbal, în şedinţa comisiei, fie prin cerere scrisã.
ART. 24
(1) Orice sesizare disciplinarã se perimã de drept dacã a rãmas în nelucrare, din vina pãrţii, timp de un an.
(2) Cursul perimãrii este suspendat atât timp cât dãinuieşte suspendarea pronunţatã în baza art. 20 alin. (1).
(3) În cazul art. 21 alin. (1), cursul perimãrii este suspendat pânã la 3 luni de la data când s-au soluţionat cererile ce au fãcut obiectul judecãţii sau pronunţãrii soluţiei penale.
(4) Perimarea se constatã din oficiu sau la cererea pãrţii interesate.
ART. 25
Persoana fizicã sau juridicã se reabiliteazã de drept în termen de un an de la terminarea executãrii sancţiunii.
ANEXA 4
───────
la statut
─────────
NIVELUL TAXELOR
pentru operaţiunile legate de Registrul societãţilor profesionale, valabile pentru anul în curs
Se vor percepe taxe pentru operaţiunile legate de Registrul societãţilor profesionale, pentru:
1. cerere disponibilitate denumire/optiune denumire .............. 20 lei;
2. cerere inregistrare societate profesionala/inregistrare ...... 200 lei;
3. eliberare certificat de inregistrare ......................... 100 lei;
4. cerere indreptare eroare materiala/operare/dovada ............ 30 lei;
5. cerere de furnizare informatii/extras registru ................ 50 lei;
6a) cerere de eliberare acte/duplicat certificat de inregistrare ........ 50 lei;
6b) cerere de eliberare acte/copii certificate ......... 20 lei/act;
7. cerere de preschimbare certificat de inregistrare/eliberare certificat ....... 100 lei.
ANEXA 5
───────
la statut
─────────
NIVELUL TAXELOR ŞI COTIZAŢIILOR,
precum şi plafonul minim de asigurare profesionalã
CAP. I
Nivelul taxelor şi cotizaţiilor
ART. 1
Taxa de înscriere la examenul de dobândire a calitãţii de practician în reorganizare şi lichidare va fi de 500 lei.
ART. 2
Taxa de înscriere în Tabloul UNPIR va fi de:
a) 500 lei pentru persoane fizice care au promovat examenul de acces în profesie;
b) 5.000 lei pentru persoanele fizice care beneficiazã de înscrierea în profesie cu scutire de examen şi stagiu de pregãtire profesionalã;
c) 800 lei pentru persoane juridice.
ART. 3
(1) Cotizaţia anualã este de:
a) 300 lei pentru persoane fizice compatibile;
b) 200 lei pentru persoane fizice incompatibile;
(2) Taxa anualã pentru persoanele juridice este de 2.000 lei
ART. 4
Nivelul cotizaţiilor şi al taxelor de la art. 1-3 se aplicã de la data de 1 ianuarie 2007.
CAP. II
Plafonul minim de asigurare profesionalã
ART. 5
Plafonul minim de asigurare profesionalã pentru persoanele fizice române, înscrise în subsecţiunile IB şi IC ale Tabloului Uniunii, este de 15.000 lei.
ART. 6
Plafonul minim de asigurare profesionalã pentru persoane juridice, înscrise în subsecţiunea IIA a Tabloului Uniunii, este de 150.000 lei.
ART. 7
Plafonul minim de asigurare profesionalã pentru persoanele fizice strãine, înscrise în subsecţiunea a III-a a Tabloului Uniunii, este de 15.000 lei.
ART. 8
Plafonul minim de asigurare profesionalã pentru persoanele juridice strãine, înscrise în subsecţiunea a IV-a a Tabloului Uniunii, este de 150.000 lei.
ANEXA 6
───────
la statut
─────────
ACTE
de constituire a cabinetelor individuale, contracte de societate,
contracte de asociere cabinete (modele)
DECIZIE DE ÎNFIINŢARE
a cabinetului individual de practician în insolvenţã
.......................
- model -
Subsemnatul ......., numele purtat anterior ......., B.I./C.I. seria .... nr. ......, eliberat/eliberatã de ....., la data de ......, cod numeric personal ........, domiciliat în ......., str. ....... nr. ...., bl. ..., et. ..., ap. ..., sectorul ...., judeţul ....... practician în insolvenţã definitiv, înscris în Tabloul UNPIR sub nr. ...... din data de ........., în calitate de practician în insolvenţã titular,
înfiinţez,
în baza <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , şi a Statutului de organizare şi funcţionare al Uniunii,
cabinetul individual de practician în insolvenţã cu:
1. Denumirea ...................................
2. Sediul profesional al cabinetului este în ......., str. ..... nr. ..., bl. ... et. ...., ap. ..., sectorul ...., judeţul ......, cod poştal ......., telefon ......... .
3. Aportul la constituirea patrimoniului de afectaţiune profesionalã necesar cabinetului constã în: (se descriu aportul, valoarea, actul sau modalitatea de dobândire) .
- .......................................................................
- .......................................................................
- .......................................................................
- .......................................................................
4. Practicieni în insolvenţã colaboratori:
- domnul/doamna .............., practician în insolvenţã, definitiv/stagiar, înscris/înscrisã în Tabloul UNPIR sub nr. ........... din data de ...........;
- domnul/doamna .............., practician în insolvenţã, definitiv/stagiar, înscris/înscrisã în Tabloul UNPIR sub nr. ........... din data de ...........;
- domnul/doamna .............., practician în insolvenţã, definitiv/stagiar, înscris/înscrisã în Tabloul UNPIR sub nr. ........... din data de .......... .
Mã angajez sã achit întocmai şi la termen taxele, cotizaţiile şi contribuţiile profesionale ce îmi revin, precum şi sã încheie asigurarea profesionalã conform legislaţiei în vigoare.
Data ............... Semnatura .................
CONTRACTUL DE SOCIETATE
al societãţii civile profesionale cu rãspundere limitatã
.............................
- model -
Subsemnaţii:
- domnul/doamna ........., numele purtate anterior ........., B.I./C.I. seria ....... nr. ......., eliberat/eliberatã de .......... la data de ........, cod numeric personal ........, nãscut/nãscutã în .......... la data de ........, domiciliat/domiciliatã în ..........., înscris/înscrisã în Tabloul UNPIR în data de ........ şi practician în insolvenţã definitiv din data de ............;
- domnul/doamna ........., numele purtate anterior ......, B.I./C.I. seria ...... nr. ........, eliberat/eliberatã de ............ la data de ........., cod numeric personal ........, nãscut/nãscutã în ..... la data de .........., domiciliat/domiciliatã în .........., înscris/înscrisã în Tabloul UNPIR în data de ........ şi practician în insolvenţã definitiv din data de ................;
au convenit constituirea unei societãţi civile profesionale cu rãspundere limitatã, supusã reglementãrilor prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , denumitã în continuare Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului, şi a Statutului profesiei de practician în insolvenţã, denumit în continuare Statut, dupã cum urmeazã:
TITLUL I
Denumire, sediu, forma, emblema, obiect, scop, durata
ART. 1
Denumire
În concordanţã cu Dovada de rezervare denumire nr. ......./......., societatea este denumitã ....... societate civilã profesionalã cu rãspundere limitatã (SPRL, IPURL).
În toate actele, scrisorile, publicaţiile şi alte documente emise de societate, denumirea societãţii va fi urmatã de iniţialele societate civilã profesionalã cu rãspundere limitatã (SPRL, IPURL).
ART. 2
Sediul
Sediul principal al societãţii este situat în
- ...............................................................
- ...............................................................
Societatea îşi poate constitui filiale care se înregistreazã în Registrul societãţilor profesionale.
ART. 3
Forma
Prezenta societate este înfiinţatã ca o societate civilã profesionalã de practicieni în insolvenţã, cu rãspundere limitatã, compusã din subsemnaţii practicieni în insolvenţã înscrişi în Tabloul UNPIR, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I bis, nr. ......... din ......................, ca practicieni în insolvenţã definitivi:
- .........................................- asociat;
- .........................................- asociat;
- .........................................- asociat.
ART. 4
Emblema
Emblema societãţii reprezintã: (descrierea elementelor componente ale desenului) ................................ şi este redatã în anexa la prezentul act constitutiv.
ART. 5
Obiect
Societatea are ca obiect unic de activitate exercitarea în comun a profesiei de practician în insolvenţã conform Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului şi Statutului.
ART. 6
Scop profesional
Fiecare asociat, practician colaborator şi practician salarizat în interiorul profesiei îşi angajeazã rãspunderea profesionalã numai în limitele aportului social subscris şi vãrsat.
ART. 7
Durata
Societatea se constituie pentru o duratã de ........ ani din momentul înscrierii sale în Registrul societãţilor profesionale, ţinut de Secretariatul general al Uniunii.
TITLUL II
Aport social
ART. 8
Compunerea patrimoniului social
1. Aportul social de minim 3.500 lei este constituit din numerar ........ şi în naturã, evaluat la ........ lei.
2. Aportul social este compus dupã cum urmeazã:
- domnul/doamna ........, aport în bunuri/numerar/clientelã/industrie: ........ lei;
- domnul/doamna ........, aport în bunuri/numerar/clientelã/industrie ......... lei;
- societatea ..........., aport în bunuri/numerar/clientelã/industrie ......... lei.
3. Aporturile în bunuri/clientelã/industrie ale asociaţilor sunt constituite din urmãtoarele:
- ..............., evaluat de cãtre evaluatorul autorizat, domnul ........., membru ANEVAR, conform Raportului de evaluare nr. ...... din data de ......., la valoarea de ...... lei;
- ..............., evaluat de cãtre evaluatorul autorizat, domnul ........., membru ANEVAR, conform Raportului de evaluare nr. ...... din data de ......., la valoarea de ...... lei;
- ..............., evaluat de cãtre evaluatorul autorizat, domnul ........., membru ANEVAR, conform Raportului de evaluare nr. ...... din data de ......., la valoarea de ...... lei;
ART. 9
Repartizare
Aportul social este divizat în ........ pãrţi sociale a câte ......... lei fiecare, integral subscrise şi vãrsate de cãtre asociaţi, potrivit aporturilor menţionate la art. 8, astfel:
- domnul ....... pãrţi sociale, reprezentând .......% din pãrţile sociale;
- domnul ....... pãrţi sociale, reprezentând .......% din pãrţile sociale;
ART. 10
Patrimoniul social a fost vãrsat integral la data constituirii societãţii.
TITLUL III
Adunarea generalã
ART. 11
Adunãrile generale
1. Adunarea generalã reprezintã totalitatea asociaţilor şi deciziile luate sunt obligatorii pentru toţi asociaţii.
2. Fiecare parte socialã subscrisã şi vãrsatã dã dreptul la un vot.
3. Asociaţii nu pot fi reprezentaţi în adunarea generalã decât de alţi asociaţi.
4. Adunãrile generale se convoacã de oricare dintre asociaţi prin orice mijloace care sã poatã proba realizarea convocãrii cu minimum 5 zile înainte de data ţinerii lor.
5. Adunarea generalã se va întruni la sediul principal al societãţii sau, cu acordul unanim al asociaţilor, în orice alt loc.
6. Hotãrârile adunãrilor generale se iau prin votul asociaţilor reprezentând majoritatea pãrţilor sociale/sau ............................................. .
7. Pentru hotãrârile având ca obiect modificarea actelor de constituire este necesar acordul unanim al asociaţilor.
ART. 12
Atribuţiile adunãrii generale
Principalele atribuţii ale adunãrii generale sunt:
a) aprobarea rezultatelor financiare anuale;
b) repartizarea rezultatelor financiare;
c) mãrirea sau reducerea aportului social;
d) fuziunea;
e) schimbarea denumirii societãţii;
f) schimbarea sediului principal;
g) crearea sau anularea pãrţilor de industrie;
h) primirea de noi asociaţi;
i) excluderea asociatului/asociaţilor;
j) alegerea asociatului practician în insolvenţã coordonator al societãţii;
k) desemnarea lichidatorului/lichidatorilor;
l) orice modificare a statutului societãţii.
ART. 13
Procedura adunãrii generale şi procesele-verbale
1. Adunãrile generale sunt prezidate de asociatul coordonator.
2. Procesul-verbal va fi întocmit de secretarul adunãrii generale, desemnat dintre asociaţi, şi va cuprinde: data, locul, prezenţa, ordinea de zi, rezumatul dezbaterilor, hotãrârile luate, voturile exprimate pentru fiecare hotãrâre. Procesul-verbal va fi semnat de asociaţii prezenţi.
3. Lucrãrile adunãrii generale se consemneazã într-un registru numerotat şi parafat de coordonatorul societãţii.
TITLUL IV
Coordonarea activitãţii
ART. 14
Coordonarea
1. Societatea este coordonatã de un asociat sau asociaţi practicieni în insolvenţã coordonatori, membri compatibili. Aceştia sunt numiţi prin hotãrârea asociaţilor ce deţin împreunã mai mult de jumãtate din aportul social pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit.
2. Societatea poate fi coordonatã de mai mulţi asociaţi coordonatori care formeazã un consiliu de coordonare pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit.
3. Mandatul asociatului/Consiliului de coordonare este de .............. ani.
4. Calitatea de practician în insolvenţã coordonator înceteazã prin revocare, deces, demisie, retragere voluntarã din societate sau pentru motive temeinice, cu aprobarea adunãrii asociaţilor.
ART. 15
Desemnarea asociatului practician în insolvenţã coordonator
Domnul/Doamna ........ este desemnat/desemnatã începând cu data de ...... ca fiind asociatul practician în insolvenţã coordonator al societãţii, membru compatibil.
ART. 16
Drepturile şi obligaţiile practicianului în insolvenţã coordonator
1. Practicianul în insolvenţã coordonator reprezintã societatea în raporturile cu terţii.
2. Actele de înstrãinare cu privire la drepturile şi bunurile societãţii se încheie numai cu autorizarea prealabilã a asociaţilor conform art. 11. Asociaţii pot fixã un plafon maximal al valorii bunurilor care pot fi înstrãinate de cãtre asociatul coordonator fãrã a fi necesarã autorizarea prealabilã.
3. Raporturile dintre practicianul în insolvenţã coordonator şi ceilalţi practicieni în insolvenţã ai societãţii nu implicã nici o subordonare în plan profesional.
ART. 17
Remunerare
Practicianul în insolvenţã coordonator poate fi remunerat potrivit hotãrârii adunãrii generale.
ART. 18
Drepturile şi obligaţiile Consiliului de coordonare
Consiliul de coordonare reprezintã societatea în relaţiile cu terţii.
TITLUL V
Conturile şi informarea asociaţilor cu privire la rezultatele obţinute de societate
ART. 19
Exerciţiul financiar
Exerciţiul financiar începe la data de 1 ianuarie şi se sfârşeşte la data de 31 decembrie ale fiecãrui an, cu excepţia primului an, când începe la data înfiinţãrii şi dureazã pânã la 31 decembrie.
ART. 20
Conturile şi informarea asociaţilor
Operaţiunile în conturile bancare ale societãţii sunt efectuate de practicianul în insolvenţã coordonator, singur, alãturi sau împreunã cu alte persoane desemnate prin hotãrârea adunãrii generale.
..................................................................
ART. 21
Rezultatele financiare
Adunarea generalã ordinarã aprobã rezultatele financiare anuale.
ART. 22
Repartizarea rezultatelor
1. Venitul net al societãţii va fi stabilit dupã scãderea din totalul veniturilor a cheltuielilor deductibile, în conformitate cu prevederile legale, urmând a fi repartizat cãtre asociaţi.
2. Dupã deducerea tuturor celorlalte obligaţii şi contribuţii care pot greva venitul net al societãţii, repartizarea rezultatelor financiare rãmase se va face astfel:
- cota alocatã deţinãtorilor pãrţilor sociale în numerar ...........;
- cota alocatã deţinãtorilor pãrţilor sociale în naturã ............;
- cota alocatã deţinãtorilor pãrţilor de industrie .................;
- cota alocatã pentru constituirea unor fonduri alte alocãri (premiere, provizioane de risc, rezervã, investiţii etc.) ............................... .
TITLUL VI
Cesiunea şi transmiterea pãrţilor sociale
ART. 23
Cesiunea pãrţilor sociale
1. Cesiunea pãrţilor sociale poate fi fãcutã numai cãtre practicieni în insolvenţã definitivi, în condiţiile Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului şi ale Statutului profesiei de practician în insolvenţã.
2. Cesiunea între asociaţi este liberã.
3. Pãrţile sociale pot fi cesionate numai cu acordul unanim şi exprimat în scris al asociaţilor.
4. Oricare asociat îşi poate exercita dreptul de preempţiune în termen de 30 de zile de la primirea notificãrii ofertei de cesiune. În caz de concurs între asociaţi, la preţ egal, este preferat asociatul care doreşte sã achiziţioneze numãrul total de pãrţi sociale ofertate sau, în lipsã dupã caz, asociaţii vor achiziţiona pãrţile sociale proporţional cu cotele deţinute la pãrţile sociale.
5. În cazul transmiterii pãrţilor sociale, al retragerii sau decesului unui asociat, toate bunurile împreunã cu orice drepturi, inclusiv clientelã, aduse ca aport social la patrimoniul societãţii de respectivul asociat, rãmân proprietatea societãţii sau ................................................ .
ART. 24
Notificarea cesiunii
1. Asociatul care intenţioneazã sã cedeze pãrţile sociale este obligat sã notifice intenţia sa, cu minimum 30 de zile anterior transmiterii, cãtre toţi asociaţii.
2. În caz de neexercitare a dreptului de preempţiune, cesiunea poate fi fãcutã cãtre practician/practicienii neasociat/neasociaţi, fãrã ca ceilalţi asociaţi sã se poatã opune, dispoziţiile art. 23 pct. 2 nefiind aplicabile.
3. Oferta notificatã este irevocabilã pe toatã durata ei de valabilitate.
ART. 25
Retragerea asociaţilor
1. Asociatul se poate retrage oricând din societate, cu condiţia de a notifica, în scris, celorlalţi asociaţi şi filialei Uniunii din care face parte intenţia de retragere cu cel puţin 3 luni înainte.
2. La împlinirea termenului prevãzut în notificare Registrul societãţilor profesionale va lua act de retragerea asociatului, operând modificãrile corespunzãtoare în evidenţele sale.
3. În caz de neînţelegere cu privire la desocotirea consecutivã a retragerii, se aplicã corespunzãtor urmãtoarele prevederi ale prezentului contract.
4. ...............................................................
5. ...............................................................
6. ...............................................................
ART. 26
Încetarea calitãţii de asociat
1. Asociatul care din orice motiv pierde dreptul de exercitare a profesiei de practician în insolvenţã, asociatul exclus din societate, asociatul care s-a retras din societate sau asociatul pus sub interdicţie are la dispoziţie un termen de 3 luni pentru cesionarea pãrţilor sociale, în condiţiile prevãzute în prezentul titlu.
2. În cazul în care, la expirarea acestui termen, cesiunea nu a avut loc, pãrţile sociale se vor anula, iar contractul se va modifica corespunzãtor.
ART. 27
Decesul asociatului
1. La data decesului unui asociat, pãrţile sociale deţinute de acesta se anuleazã.
2. Pãrţile semnatare convin ca desocotirea dintre asociaţi şi succesorii asociatului decedat se va face potrivit urmãtoarelor reguli:
- ................................................................
- ................................................................
- ................................................................
3. În termen de maximum 3 luni de la data anulãrii pãrţilor sociale, asociaţii vor proceda dupã cum urmeazã:
a) reducerea corespunzãtoare a patrimoniului social;
b) emiterea de noi pãrţi sociale, în vederea reconstituirii patrimoniului social la valoarea existentã la momentul decesului;
c) încetarea formei de exercitare a profesiei.
ART. 28
Alte dispoziţii
Cesionarii sunt obligaţi sã depunã la Registrul societãţilor profesionale un exemplar original al actului de cesiune.
(Se pot introduce clauze specifice privind retragerea forţatã, retragerea voluntarã etc.)
TITLUL VII
Exercitarea profesiei
ART. 29
Activitatea şi rãspunderea profesionalã
1. Asociaţii, practicienii colaboratori şi practicienii salarizaţi în interiorul profesiei exercitã profesia de practician în insolvenţã în numele societãţii.
2. Fiecare practician în insolvenţã rãspunde pentru actele profesionale pe care le îndeplineşte.
3. Societatea va încheia contracte de asigurare profesionalã în nume propriu şi pentru fiecare practician în insolvenţã care îşi exercitã profesia în cadrul acesteia.
ART. 30
Suspendarea asociaţilor
..................................................................
..................................................................
ART. 31
Intervenirea cazurilor de incapacitate de exercitare a profesiei
..................................................................
TITLUL VIII
Dizolvarea şi lichidarea
ART. 32
Dizolvarea
Societatea se dizolvã în urmãtoarele situaţii:
a) prin hotãrârea luatã în unanimitate de asociaţi;
b) prin hotãrâre judecãtoreascã;
c) prin radierea din profesie a tuturor asociaţilor;
d) prin decesul simultan al tuturor asociaţilor;
e) prin dobândirea tuturor pãrţilor sociale de cãtre un singur asociat şi pãstrarea lor de cãtre acesta o perioadã mai mare de 3 luni;
f) la cererea simultanã de retragere din societate formulatã de toţi asociaţii.
ART. 33
Lichidarea
1. Societatea intrã în lichidare din momentul dizolvãrii sale. În toate actele sale se va menţiona "în lichidare".
2. Asociaţii vor desemna un lichidator cu votul cerut pentru numirea practicianului în insolvenţã coordonator. În caz contrar, acesta va fi numit de cãtre preşedintele filialei Uniunii de care aparţine societatea.
3. Asociaţii vor fi convocaţi pentru a decide cu privire la rezultatele obţinute de lichidatori, repartizarea activului net şi pentru a constata încheierea lichidãrii.
4. În situaţiile în care în societate rãmâne un singur asociat pentru o perioadã mai mare de 3 luni, societatea intrã în lichidare, cu excepţia cazului în care asociatul rãmas decide reorganizarea acesteia.
TITLUL IX
Condiţia suspensivã şi publicitate
ART. 34
Condiţia suspensivã
1. Societatea este constituitã între asociaţi de la data semnãrii contractului, sub condiţia suspensivã a înscrierii sale în Registrul societãţilor profesionale, ţinut de Secretariatul general al Uniunii.
2. Dupã înscrierea societãţii, asociatul practician în insolvenţã coordonator va convoca o adunare generalã extraordinarã pentru a se constata îndeplinirea tuturor condiţiilor cerute pentru începerea activitãţii.
ART. 35
Publicitate
1. Acest contract va fi prezentat Secretariatului general al Uniunii în vederea înscrierii în Registrul societãţilor profesionale.
2. Prezentul contract a fost redactat astãzi, ......................., în localitatea ............................., într-un numãr de ......... exemplare.
Semnãturi:
Asociat: ..............................
Asociat: ..............................
Asociat: ..............................
CONVENŢIE
de asociere a cabinetelor individuale de practicieni în insolvenţã
(cabinete asociate)
- model -
Între:
1. Cabinetul individual ......., reprezentat prin ........., practician în insolvenţã titular;
2. Cabinetul individual ......., reprezentat prin ........., practician în insolvenţã titular;
în baza <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 254/2007 , denumitã în continuare Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului, şi a Statutului profesiei de practician în insolvenţã, denumit în continuare Statut, s-a convenit asocierea în scopul exercitãrii în comun a profesiei sub formã de cabinete asociate de practicieni în insolvenţã.
Pe durata existenţei prezentei asocieri, cabinetele individuale au convenit cã exercitã profesia în numele prezentei asocieri.
ART. 1
Denumirea asocierii
Asocierea este denumitã ......, urmatã de sintagma "cabinete asociate de practicieni în insolvenţã".
ART. 2
Sediul şi durata asocierii
1. Sediul asocierii este stabilit în ........, str. ..... nr. ...., bl. ....., et. ...., ap. ...., sectorul ......., judeţul ..................., cod poştal .........., telefon ........, fax ........, e-mail .............. .
2. Asocierea se încheie pe o duratã de ................ ani (nedeterminatã).
ART. 3
Aporturi în bunuri pentru asociere
Pentru funcţionarea asocierii cabinetele individuale îşi aduc aporturi în bunuri, dupã cum urmeazã:
1. Cabinetul individual ...... aporteazã:
a) în naturã (cu titlu de patrimoniu de afectaţiune profesionalã) urmãtoarele bunuri: ....., în valoare de ................. lei (valoarea de înregistrare în evidenţele financiar-contabile ale asocierii, pentru fiecare bun);
b) în numerar ....... lei, depuşi în contul profesional ......, deschis la .........;
2. Cabinetul individual ...... aporteazã:
a) în naturã (cu titlu de patrimoniu de afectaţiune profesionalã) urmãtoarele bunuri: ....., în valoare de ................. lei (valoarea de înregistrare în evidenţele financiar-contabile ale asocierii, pentru fiecare bun);
b) în numerar ..... lei, depuşi în contul profesional ......., deschis la ...........;
ART. 4
Cota de participare la asociere
1. Cota de participare la asociere convenitã de pãrţi este:
Cabinetul individual ................................ %;
Cabinetul individual ................................ %;
Aporturile prevãzute la art. 3, aporturile în clientelã şi activitatea profesionalã concretã au reprezentat criteriile de stabilire a cotei prevãzute la pct. 1.
2. Toate cheltuielile necesare asocierii (remuneraţiile pentru practicienii în insolvenţã salarizaţi, salariile, retrocedãrile de onorarii pentru practicienii în insolvenţã colaboratori, cheltuielile de întreţinere, chirii, amortizãri, taxe şi impozite aferente bunurilor folosite în interesul asocierii, costul materialelor, consumabile, investiţii, utilitãţi şi dotãri, precum şi orice alte cheltuieli) sunt suportate de cãtre asociere din veniturile realizate de cãtre aceasta.
3. Dupã deducerea cheltuielilor prevãzute la pct. 2 venitul rãmas se distribuie între asociaţi conform cotelor convenite la pct. 1.
4. Asociaţii pot conveni înainte de distribuirea prevãzutã la pct. 3 constituirea unui fond de rezervã al asocierii.
5. Cota de participare la asociere conferã asociaţilor dreptul şi obligaţia de a încasa venitul şi de a suporta pierderea.
ART. 5
Conducerea şi coordonarea asocierii
1. Organul de conducere al asocierii este adunarea generalã, formatã din titularii cabinetelor individuale asociate.
2. Se vor menţiona clauze convenite privind conducerea şi coordonarea asocierii, cu respectarea prevederilor Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului şi ale Statutului.
- ................................................................
- ................................................................
ART. 6
Exercitarea profesiei
1. Fiecare asociat exercitã profesia de practician în insolvenţã în numele asocierii. În actele sale profesionale va indica denumirea (forma) asocierii.
2. Asociaţii vor consacra în beneficiul asocierii întreaga lor activitate profesionalã şi se vor informa reciproc în legãturã cu aceasta.
3. Pot fi incluse clauze convenite privind organizarea exercitãrii profesiei, pentru cazul incapacitãţii temporare de exercitare a profesiei, privind rãspunderea profesionalã etc., cu respectarea Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului şi a Statutului.
ART. 7
Încetarea asocierii. Lichidarea asocierii
(Pot fi incluse clauze convenite, cu respectarea Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului şi a Statutului.)
- ................................................................
- ................................................................
ART. 8
Alte clauze
- ................................................................
- ................................................................
ART. 9
Dispoziţii finale
1. Prezentul contract va fi înregistrat la Uniune.
2. Încheiat astãzi, ......, la ......, în ....... exemplare, câte unul pentru fiecare parte, iar unul spre a fi înregistrat la Uniune.
Semnãturile practicienilor în insolvenţã titulari şi ştampila fiecãrui cabinet individual:
1. ...............................................................
2. ...............................................................
ANEXA 7
───────
la statut
───────────
Formatul Tabloului Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţã din România
Secţiunea I
Persoane fizice române - date de identificare
Subsecţiunea I A
Practicieni stagiari