┌────┬───────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│"I. │F/P: │1524 (2005) │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Împrumutat: │România │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Aprobarea Consiliului │16-17 iunie 2005 │
│ │de administraţie: │CA/PV/237/2005 │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Suma aprobatã: │51.200.000 euro │
└────┴───────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬───────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│II. │Zone de intervenţie: │Modernizare ruralã │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Lucrãri planificate: │Proiectul are ca scop reabilitarea porţiunilor │
│ │ │din reţeaua rutierã şi feroviarã deteriorate de │
│ │ │inundaţiile din primãvara anului 2005 pe tot │
│ │ │cuprinsul ţãrii │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Localizare: │Pe tot cuprinsul României │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Costul total al │64.000.000 euro, din care aproximativ 42% pentru │
│ │Proiectului: │componenta feroviarã şi aproximativ 58% pentru │
│ │ │componenta rutierã │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Cost distribuit pe │Componenta drumuri: 36.900.000 │
│ │articole: │ │
│ │ │Componenta cale feratã: 27.100.000 │
│ │ │ │
│ │ │Total: 64.000.000 │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Plan de finanţare: │51.200.000 euro BDCE 80% │
│ │ │ │
│ │ │12.800.000 euro bugetul statului 20% │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Stadiul lucrãrilor │0% │
│ │la data prezentãrii │ │
│ │cererii: │ │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Programarea lucrãrilor:│2005-2008 │
├────┼───────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ │Condiţii specifice: │Pentru coordonarea şi supervizarea zilnicã a │
│ │ │activitãţilor de implementare a Proiectului va │
│ │ │fi constituitã, în cadrul fiecãrei agenţii de │
│ │ │implementare, o unitate de implementare a │
│ │ │Proiectului (UIT), înaintea primei trageri din │
│ │ │împrumutul BDCE. │
│ │ │ │
│ │ │Costurile detaliate pentru fiecare subproiect │
│ │ │vor fi comunicate BDCE, odatã ce au │
│ │ │fost atribuite contractele de lucrãri. │
└────┴───────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬──────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│III.│Criterii de eligibilitate:│Proiectul se conformeazã criteriilor de │
│ │(pe zone de intervenţie) │eligibilitate stabilite în Rezoluţia 1480 │
│ │ │(2004) şi contribuie astfel la ceoziunea │
│ │ │socialã în ţarã. │
└────┴──────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────┘
┌────┬──────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│IV. │ Efecte sociale: │În conformitate cu zonele prioritare de │
│ │(pe zone de intervenţie) │intervenţie ale BDCE, Proiectul va avea un │
│ │ │impact pozitiv major asupra populaţiei locale,│
│ │ │permiţând reluarea activitãţilor sociale │
│ │ │şi economice prin restabilirea traficului şi │
│ │ │condiţiilor de siguranţã pe reţelele rutiere │
│ │ │şi feroviare, contribuind astfel la evitarea │
│ │ │izolãrii populaţiei locale afectate de │
│ │ │inundaţii." │
└────┴──────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─┬───┬─────┬──────────┬───────┬─────┬────┬──────────┬────┬───────┬───────┐
│Cod*│N│Sec│Zona/│ │ │Proce│ │Date ptr. │ │Platit │ │
│ │R│ti │Loca │Total cost│fonduri│duri │Faza│incep. si │Con │in per.│ Total │
│ │ │une│lita │investitie│ BDCE │ de │ de │sfarsitul │trac│de ra- │platit │
│ │ │ │te │ │ │lici │im │lucrarii │tor │portare│ │
│ │ │ │ ├─────┬────┼───┬───┤tatie│ple ├────┬─────┼────┼───┬───┼───┬───┤
│ │ │ │ │plani│efec│pla│e │(I,O,│men │ince│sfar │ │RON│EUR│RON│EUR│
│ │ │ │ │ficat│tiv │ni │fec│L,C,N│tare│put │sit │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │fi │tiv│R,C) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │cat│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
│ │ │ │ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10│ 11│ 12│ 13│
└────┴─┴───┴─────┴─────┴────┴───┴───┴─────┴────┴────┴─────┴────┴───┴───┴───┴───┘
Directia regionala.....
┌────┬─┬───┬─────┬─────┬────┬───┬───┬─────┬────┬────┬─────┬────┬───┬───┬───┬───┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┼─┼───┼─────┼─────┼────┼───┼───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
├────┴─┴───┴─────┴─────┴────┴───┴───┼─────┼────┼────┼─────┼────┼───┼───┼───┼───┤
│Sub-Total Directie Regionala..... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴───┴───┴───┴───┘
..................
┌───────────────────────────────────┬─────┬────┬────┬─────┬────┬───┬───┬───┬───┐
│TOTAL [CNADNR SA] sau [CFR - SA] │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴───┴───┴───┴───┘
FORMULAR DE RAPORTARE FINALĂ
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │
│ F/P 1524 (2005) - Reabilitare reţea drumuri/cãi ferate │
│ Stadiul final al Proiectului │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────┤
│ Cost Proiect: │Obiective: │
│ euro M │ │
│ Valoare împrumut: │ │
│ euro M │ │
│ Cofinanţare: │ │
│ euro M │ │
│ (banca) │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ Data efectivã: │Agenţia de implementare: │
│ │ │
│ │ │
│ Data de încheiere: │Componente Proiect: │
│ │ │
│ │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ % Tras (data) │Istoric trageri (sfârşit de perioadã) │
│ │ │
│ │ │
│ Tragere medie % │Efectiv (perioada) euro M │
│ pe an: % │Estimat (perioada) euro M │
│ │ │
│ │ │
│ │Informaţii actualizate privind tragerile │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│ Cotare obiectiv: │Argumentaţie pentru obiective │
│ Anterioarã ( ): │ │
│ Curentã ( ): │ │
├───────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────┤
│ Stadiul final al Proiectului: │
│ Stadiul final al implementãrii, dupã cum urmeazã: │
│ 1. Componenta 1 - reabilitarea reţelei de drumuri: │
│ - repararea apãrãrilor de mal şi a zidurilor de sprijin │
│ - lucrãri de reabilitare ca urmare a alunecãrilor de versant │
│ - repararea carosabilului şi a fundaţiei │
│ - repararea şi reconstruirea podurilor şi a podeţelor │
│ - curãţarea canalelor de drenare │
│ 2. Componenta 2 - reabilitarea reţelei de cale feratã: │
│ - reabilitarea terasamentului cãii ferate │
│ - reabilitarea podurilor de cale feratã │
│ - repararea cãmãşilor de tunel deteriorate de infiltraţiile de apã│
│ 3. Înregistrãri şi evidenţa înregistrãrilor │
│ 4. Administrarea Proiectului │
│ 5. Costul şi finanţarea Proiectului │
│ - lista tragerilor │
│ - fluxul fondurilor dupã sursa de finanţare │
│ - lista actualizatã a cheltuielilor efectuate şi plãtite │
│ 6. Întreţinere │
│ 7. Servicii de supervizare a lucrãrilor │
│ 8. Aspecte legate de monitorizare şi evaluare │
│ 9. Activitãţi de achiziţie │
│ 10. Aspecte specifice legate de Proiect │
│ 11. Aspecte legate de personal │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Semnãturã:" │
│ │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘