Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 82 alin. (8) şi al <>art. 125 alin. (2) din Legea nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 (1) La alegerile pentru autoritãţile administraţiei publice locale din anul 2008, cetãţenilor care îşi exercitã dreptul de vot în baza cãrţii de identitate li se aplicã pe aceasta un timbru autocolant cu menţiunea "Votat" şi data scrutinului. (2) Membrii biroului electoral al secţiei de votare aplicã timbrul autocolant pe versoul cãrţii de identitate şi completeazã data scrutinului. (3) Timbrul autocolant trebuie sã asigure aderarea perfectã pe cartea de identitate, astfel încât sã nu se poatã detaşa fãrã a se produce deteriorarea acestui document. (4) Forma şi conţinutul timbrului autocolant sunt prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 (1) Achiziţionarea timbrelor autocolante se asigurã de cãtre Ministerul Internelor şi Reformei Administrative. (2) Timbrele autocolante se predau de cãtre Ministerul Internelor şi Reformei Administrative prefecţilor, pe bazã de proces-verbal. (3) Prefecţii distribuie timbrele autocolante primarilor pe bazã de proces-verbal, care le predau, pe bazã de proces-verbal, preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare pânã cel târziu în preziua alegerilor. (4) Dupã încheierea votãrii preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare vor preda primarilor timbrele autocolante neutilizate. ART. 3 Timbrele autocolante au acelaşi format pentru toate circumscripţiile electorale, sunt imprimate cu litere de aceeaşi mãrime, cu aceleaşi caractere şi cu aceeaşi cernealã, într-un numãr egal cu cel al alegãtorilor care deţin cãrţi de identitate, cu un plus de 10%. ART. 4 În vederea distribuirii timbrelor autocolante, structurile teritoriale ale Centrului Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative comunicã primarilor cel târziu cu 15 zile înainte de ziua votãrii numãrul alegãtorilor care deţin cãrţi de identitate, înscrişi în listele electorale permanente, pe fiecare secţie de votare. ART. 5 Ministerul Internelor şi Reformei Administrative furnizeazã datele prevãzute la art. 4 în mod gratuit, în condiţiile prevãzute la <>art. 10 alin. (6) lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetãţenilor români, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 290/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare. PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU Contrasemneazã:
───────────────
Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Cristian David
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
Bucureşti, 12 martie 2008.
Nr. 269.
ANEXĂ
MODELUL
timbrului autocolant ce se aplicã pe cartea de identitate a alegãtorului care voteazã la alegerile pentru autoritãţile administraţiei publice locale din anul 2008
┌──────────┐
│(Stampilã │
│rotundã) │
│ │
│ VOTAT │
│ 2008 L │
│ │
│Data....)*│
└──────────┘
__________ *) Se completeazã de cãtre unul dintre membrii biroului secţiei de votare cu ziua, luna şi anul scrutinului. NOTĂ: Pãtratul în care este încadrat cercul cu menţiunea "Votat" şi cu rubrica "Data" are latura de 20 mm. __________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.