┌───────────────────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Disciplina │ Cod │ Descriere │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Limba şi literatura│ │ │
│maternã - germanã │1-001│Set cu fiecare literã şi grup de litere a alfabetului german │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Limba şi literatura│ │ │
│maternã - maghiarã │1-002│Set cu fiecare litera şi grup de litere a alfabetului maghiar │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-003│Set cu fiecare literã şi grup de litere a alfabetului român │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Dezvoltarea capacitãţii de exprimare oralã. Planşe tematice: │
│ │ │Şcoala, Familia, Ţara noastrã şi frumuseţile ei, Comunitate, │
│Limba şi literatura│ │Sãnãtate, Educaţie rutiera, Personalitãţi (Scriitori), │
│ romana │1-004│Copilãria, Obiceiuri │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-005│Elemente constituente ale comunicãrii scrise │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Teme din programa de limbã englezã: familie, şcoalã, animale, │
│ │1-006│vremea, localitãţi, hobbiuri, activitãţi zilnice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Teme din programa de limbã francezã: familie, şcoalã, animale, │
│ │1-007│vremea, localitãţi, hobbiuri, activitãţi zilnice │
│ Limbi strãine ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Teme din programa de limbã germanã: familie, şcoalã, animale, │
│ │1-008│vremea, localitãţi, hobbiuri, activitãţi zilnice │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-009│Corpul uman şi componentele sale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-010│Simţuri - organe de simţ │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-011│Plantele şi elementele lor constituente │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Ştiinţe │1-012│Pãrţile componente ale animalelor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-013│Fenomene meteorologice naturale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-014│Adaptarea organismelor la mediu │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-015│Omul şi mediul - protejarea/conservarea şi poluarea mediului │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-016│Educaţie sanitarã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Educatie civica │1-017│Grupuri sociale - comportamentul civic (atitudini pozitive şi │
│ │ │negative) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-018│Drepturile copilului │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-019│Educaţie rutierã │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-020│Mulţimi - corespondenţe │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-021│Numere naturale - intervalul 0 - 100 │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Matematica │1-022│Tabla inmulţirii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-023│Forme geometrice de bazã, identificate pe modele fizice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-024│Unitãţi de mãsura (multiplii şi submultiplii) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-025│Fracţii - echiunitare, subunitare, supraunitare, adunarea şi │
│ │ │scãderea fracţiilor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-026│Numere romane │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-027│Ordinea şi clasele de numere naturale cu mai mult de trei cifre │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-028│Unitãţi de relief în munţi, dealuri şi podişuri, câmpii şi lunci│
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-029│Marea Neagrã - vegetaţie, florã, resurse, importanţã turisticã │
│ │ │şi comercialã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Geografie │1-030│Oameni şi locuri - aşezãri, comerţ, legãturi, comunitãţi │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-031│Orientarea în spaţiu - punctele cardinale, tehnici de orientare │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-032│Mijloace de transport │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-033│Imagini din Vechiul Testament │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Religie │1-034│Imagini din Noul Testament │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-035│Reprezentarea timpului istoric - milenii, secole, decade │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Istorie │1-036│Tipuri de surse istorice (scrise şi nescrise) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-037│Portrete ale personalitãţilor române │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-038│Scene reprezentative din istoria României │
└───────────────────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌───────────────────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Disciplina │ Cod │ Descriere │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Set de postere pentru studiul limbii române: foneticã, vocabular,
│ │5-001│morfologie, sintaxã, ortografie │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Limba şi literatura│ │Set de postere pentru studiul elementelor de teorie literarã: │
│ românã │5-002│genul epic, genul liric, figuri de stil, elemente de versificaţie
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │5-003│Portrete ale clasicilor literaturii române │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Limba englezã - set de planşe pentru dezvoltarea vocabularului şi
│ │ │exprimãrii orale: Corpul uman, Şcoala, La piaţã, Timpul liber, │
│ │ │Anotimpurile, Familia, Mijloace de transport, Vacanţe, Cum ne │
│ │5-004│îmbrãcãm? │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Limba francezã - set de planşe pentru dezvoltarea vocabularului │
│ │ │şi exprimãrii orale: Corpul uman, Şcoala, La piaţã, Timpul liber│
│ Limbi strãine │ │Anotimpurile, Familia, Mijloace de transport, Vacanţe, Cum ne │
│ │5-005│îmbrãcãm? │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Limba germanã - set de planşe pentru dezvoltarea vocabularului şi
│ │ │exprimãrii orale: Corpul uman, Şcoala, La piaţã, Timpul liber, │
│ │ │Anotimpurile, Familia, Mijloace de transport, Vacanţe, Cum ne │
│ │5-006│îmbrãcãm? │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-007│Noţiuni fundamentale ale operaţiilor cu numere │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-008│Elemente de divizibilitate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-009│Factorizarea numerelor naturale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Reguli de calcul utilizate pentru diferite tipuri de numere: │
│ │5-010│naturale, întregi, raţionale, reale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Unitãţi de mãsurã pentru lungime, masã, capacitate, suprafatã, │
│ Matematicã │5-011│volum │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-012│Reguli de calcul algebric, cu scheme de deducere │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-013│Formule de arii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-014│Formule de lungimi în volume geometrice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-015│Formule pentru volum │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-016│Ilustraţii ale corpurilor geometrice tridimensionale │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-017│Sistemul solar │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-018│Eclipse de lunã şi soare │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-019│Fenomene atmosferice │
│ Fizica ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-020│Mãsurarea presiunii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-021│Ochiul ca dispozitiv optic, formarea imaginii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-022│Dispozitive optice: camerã foto, telescop, microscop │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-023│Aplicaţii ale oglinzilor şi lentilelor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-024│Motoare electrice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-025│Modelele ale structurii atomice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-026│Centrale nucleare şi protecţie împotriva accidentelor nucleare │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-027│Efectele radiaţiei şi protecţia împotriva acesteia │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-028│Surse de energie │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-029│Structura materiei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-030│Substanţe simple - stãri de agregare şi utilizãri practice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Tipuri de reacţii chimice (combinare, descompunere, înlocuire, │
│ Chimie │5-031│schimb) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-032│Substanţe compuse - proprietãţi şi utilizãri practice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-033│Tabelul periodic al elementelor │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Evoluţia filogeneticã a sistemelor de organe la vertebrate şi │
│ Biologie │5-034│nevertebrate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-035│Structura organelor de simţ la vertebrate şi nevertebrate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-036│Studiul plantelor şi aspecte morfo- structurale la plante │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-037│Aspecte morfo - structurale la animale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-038│Aspecte morfo - structurale la oameni │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-039│Mãsuri de prevenire împotriva: drogurilor, alcoolului, │
│ │ │ţigãrilor, HIV. │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-040│Diviziunea celularã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-041│Relaţii trofice în ecosisteme │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Organismele vii în diferite medii (acvatic, terestro, subteran) │
│ │5-042│(aquatic, terrestriaj, subterran). │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-043│Drepturi, libertãţi şi îndatoriri fundamentale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-044│Sistemul constituţional în România │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Cultura civica │5-045│Declaraţia universala a drepturilor omului │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-046│Uniunea europeanã: instituţii, Consiliul Europei, date istorice │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-047│Îmbrãcãmintea în diferite epoci istorice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-048│Unelte din diferite epoci istorice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Istorie │5-049│Arme din diferite epoci istorice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-050│Structuri politice în diferite ţãri din lume │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-051│Cercul lui Newton │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-052│Cercul lui Itten │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Educaţie plasticã │5-053│Spectrul linear │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-054│Diferite intervale cromatice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-055│Contraste cromatice │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-056│Pãmântul corp cosmic şi poziţia sa în sistemul solar │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Relieful Pãmântului - structura internã, relieful continentelor │
│ │5-057│şi bazinelor oceanice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Geografie │5-058│Atmosfera şi poluarea aerului │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-059│Circuitul apei în naturã - poluarea apei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-060│Medii de viaţã pe Terra (terestru, acvatic şi subteran) │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-061│Rãspândirea creştinismului / Patriarhatele │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-062│Sinoade ecumenice şi heterodoxiile │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Harta triburilor şi regatelor în Vechiul Testament/Genealogia │
│ │5-063│lui Iisus Cristos │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Noul Testament - harta Ţinutului Sfânt în timpul lui Iisus/ │
│ Religie │5-064│Templul din Ierusalim │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-065│Monahismul în Europa şi în România │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Protestantismul şi Neoprotestantismul/Rãspândirea acestor │
│ │5-066│religii în lume │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-067│Hartã cu religiile lumii │
└───────────────────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘