Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 261 din 22 februarie 2006  privind alocarea unei sume de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educatiei si Cercetarii, pentru dotarea scolilor din mediul urban cu materiale didactice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 261 din 22 februarie 2006 privind alocarea unei sume de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educatiei si Cercetarii, pentru dotarea scolilor din mediul urban cu materiale didactice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 223 din 10 martie 2006
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare, al <>art. 11 lit. a) din Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005 , precum şi al <>art. 167 alin. (17) lit. f) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aprobã suplimentarea bugetului Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii din Fondul de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, prevãzut în bugetul de stat pe anul 2006, cu suma de 14.400 mii lei (RON), la capitolul 65.01 "Învãţãmânt", titlul 20 "Bunuri şi servicii".
(2) Suma prevãzutã la alin. (1) se utilizeazã pentru dotarea şcolilor din mediul urban cu materiale didactice, potrivit anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. Aceste bunuri se transferã unitãţilor beneficiare pe bazã de protocol.
ART. 2
Ministerul Finanţelor Publice este autorizat sã introducã, la propunerea ordonatorului principal de credite, modificãrile corespunzãtoare în volumul şi în structura bugetului de stat, precum şi în volumul şi în structura bugetului Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii pe anul 2006.
ART. 3
Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii rãspunde de modul de utilizare, în conformitate cu prevederile legale, a sumei alocate potrivit prevederilor prezentei hotãrâri.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Mihail Hãrdãu

p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Mircea Nicu Toader,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 22 februarie 2006.
Nr. 261.

ANEXĂ

PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR ŞI GIMNAZIAL

1. Învãţãmânt primar
1.1. PLANŞE


┌───────────────────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Disciplina │ Cod │ Descriere │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Limba şi literatura│ │ │
│maternã - germanã │1-001│Set cu fiecare literã şi grup de litere a alfabetului german │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Limba şi literatura│ │ │
│maternã - maghiarã │1-002│Set cu fiecare litera şi grup de litere a alfabetului maghiar │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-003│Set cu fiecare literã şi grup de litere a alfabetului român │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Dezvoltarea capacitãţii de exprimare oralã. Planşe tematice: │
│ │ │Şcoala, Familia, Ţara noastrã şi frumuseţile ei, Comunitate, │
│Limba şi literatura│ │Sãnãtate, Educaţie rutiera, Personalitãţi (Scriitori), │
│ romana │1-004│Copilãria, Obiceiuri │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-005│Elemente constituente ale comunicãrii scrise │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Teme din programa de limbã englezã: familie, şcoalã, animale, │
│ │1-006│vremea, localitãţi, hobbiuri, activitãţi zilnice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Teme din programa de limbã francezã: familie, şcoalã, animale, │
│ │1-007│vremea, localitãţi, hobbiuri, activitãţi zilnice │
│ Limbi strãine ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Teme din programa de limbã germanã: familie, şcoalã, animale, │
│ │1-008│vremea, localitãţi, hobbiuri, activitãţi zilnice │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-009│Corpul uman şi componentele sale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-010│Simţuri - organe de simţ │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-011│Plantele şi elementele lor constituente │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Ştiinţe │1-012│Pãrţile componente ale animalelor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-013│Fenomene meteorologice naturale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-014│Adaptarea organismelor la mediu │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-015│Omul şi mediul - protejarea/conservarea şi poluarea mediului │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-016│Educaţie sanitarã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Educatie civica │1-017│Grupuri sociale - comportamentul civic (atitudini pozitive şi │
│ │ │negative) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-018│Drepturile copilului │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-019│Educaţie rutierã │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-020│Mulţimi - corespondenţe │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-021│Numere naturale - intervalul 0 - 100 │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Matematica │1-022│Tabla inmulţirii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-023│Forme geometrice de bazã, identificate pe modele fizice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-024│Unitãţi de mãsura (multiplii şi submultiplii) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-025│Fracţii - echiunitare, subunitare, supraunitare, adunarea şi │
│ │ │scãderea fracţiilor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-026│Numere romane │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-027│Ordinea şi clasele de numere naturale cu mai mult de trei cifre │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-028│Unitãţi de relief în munţi, dealuri şi podişuri, câmpii şi lunci│
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-029│Marea Neagrã - vegetaţie, florã, resurse, importanţã turisticã │
│ │ │şi comercialã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Geografie │1-030│Oameni şi locuri - aşezãri, comerţ, legãturi, comunitãţi │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-031│Orientarea în spaţiu - punctele cardinale, tehnici de orientare │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-032│Mijloace de transport │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-033│Imagini din Vechiul Testament │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Religie │1-034│Imagini din Noul Testament │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-035│Reprezentarea timpului istoric - milenii, secole, decade │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Istorie │1-036│Tipuri de surse istorice (scrise şi nescrise) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-037│Portrete ale personalitãţilor române │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1-038│Scene reprezentative din istoria României │
└───────────────────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘



1.2. HĂRŢI DE PERETE


┌───────────────────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Disciplina │ Cod │ Descriere │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Istoria şi │ │ │
│ geografia │ │ │
│ României │2-001│Harta României-conturul frontierei │
└───────────────────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘


2. Învãţãmânt gimnazial
2.1. PLANŞE


┌───────────────────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Disciplina │ Cod │ Descriere │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Set de postere pentru studiul limbii române: foneticã, vocabular,
│ │5-001│morfologie, sintaxã, ortografie │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Limba şi literatura│ │Set de postere pentru studiul elementelor de teorie literarã: │
│ românã │5-002│genul epic, genul liric, figuri de stil, elemente de versificaţie
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │5-003│Portrete ale clasicilor literaturii române │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Limba englezã - set de planşe pentru dezvoltarea vocabularului şi
│ │ │exprimãrii orale: Corpul uman, Şcoala, La piaţã, Timpul liber, │
│ │ │Anotimpurile, Familia, Mijloace de transport, Vacanţe, Cum ne │
│ │5-004│îmbrãcãm? │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Limba francezã - set de planşe pentru dezvoltarea vocabularului │
│ │ │şi exprimãrii orale: Corpul uman, Şcoala, La piaţã, Timpul liber│
│ Limbi strãine │ │Anotimpurile, Familia, Mijloace de transport, Vacanţe, Cum ne │
│ │5-005│îmbrãcãm? │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Limba germanã - set de planşe pentru dezvoltarea vocabularului şi
│ │ │exprimãrii orale: Corpul uman, Şcoala, La piaţã, Timpul liber, │
│ │ │Anotimpurile, Familia, Mijloace de transport, Vacanţe, Cum ne │
│ │5-006│îmbrãcãm? │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-007│Noţiuni fundamentale ale operaţiilor cu numere │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-008│Elemente de divizibilitate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-009│Factorizarea numerelor naturale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Reguli de calcul utilizate pentru diferite tipuri de numere: │
│ │5-010│naturale, întregi, raţionale, reale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Unitãţi de mãsurã pentru lungime, masã, capacitate, suprafatã, │
│ Matematicã │5-011│volum │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-012│Reguli de calcul algebric, cu scheme de deducere │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-013│Formule de arii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-014│Formule de lungimi în volume geometrice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-015│Formule pentru volum │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-016│Ilustraţii ale corpurilor geometrice tridimensionale │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-017│Sistemul solar │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-018│Eclipse de lunã şi soare │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-019│Fenomene atmosferice │
│ Fizica ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-020│Mãsurarea presiunii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-021│Ochiul ca dispozitiv optic, formarea imaginii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-022│Dispozitive optice: camerã foto, telescop, microscop │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-023│Aplicaţii ale oglinzilor şi lentilelor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-024│Motoare electrice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-025│Modelele ale structurii atomice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-026│Centrale nucleare şi protecţie împotriva accidentelor nucleare │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-027│Efectele radiaţiei şi protecţia împotriva acesteia │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-028│Surse de energie │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-029│Structura materiei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-030│Substanţe simple - stãri de agregare şi utilizãri practice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Tipuri de reacţii chimice (combinare, descompunere, înlocuire, │
│ Chimie │5-031│schimb) │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-032│Substanţe compuse - proprietãţi şi utilizãri practice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-033│Tabelul periodic al elementelor │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Evoluţia filogeneticã a sistemelor de organe la vertebrate şi │
│ Biologie │5-034│nevertebrate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-035│Structura organelor de simţ la vertebrate şi nevertebrate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-036│Studiul plantelor şi aspecte morfo- structurale la plante │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-037│Aspecte morfo - structurale la animale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-038│Aspecte morfo - structurale la oameni │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-039│Mãsuri de prevenire împotriva: drogurilor, alcoolului, │
│ │ │ţigãrilor, HIV. │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-040│Diviziunea celularã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-041│Relaţii trofice în ecosisteme │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Organismele vii în diferite medii (acvatic, terestro, subteran) │
│ │5-042│(aquatic, terrestriaj, subterran). │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-043│Drepturi, libertãţi şi îndatoriri fundamentale │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-044│Sistemul constituţional în România │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Cultura civica │5-045│Declaraţia universala a drepturilor omului │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-046│Uniunea europeanã: instituţii, Consiliul Europei, date istorice │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-047│Îmbrãcãmintea în diferite epoci istorice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-048│Unelte din diferite epoci istorice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Istorie │5-049│Arme din diferite epoci istorice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-050│Structuri politice în diferite ţãri din lume │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-051│Cercul lui Newton │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-052│Cercul lui Itten │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Educaţie plasticã │5-053│Spectrul linear │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-054│Diferite intervale cromatice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-055│Contraste cromatice │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-056│Pãmântul corp cosmic şi poziţia sa în sistemul solar │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Relieful Pãmântului - structura internã, relieful continentelor │
│ │5-057│şi bazinelor oceanice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Geografie │5-058│Atmosfera şi poluarea aerului │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-059│Circuitul apei în naturã - poluarea apei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-060│Medii de viaţã pe Terra (terestru, acvatic şi subteran) │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-061│Rãspândirea creştinismului / Patriarhatele │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-062│Sinoade ecumenice şi heterodoxiile │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Harta triburilor şi regatelor în Vechiul Testament/Genealogia │
│ │5-063│lui Iisus Cristos │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Noul Testament - harta Ţinutului Sfânt în timpul lui Iisus/ │
│ Religie │5-064│Templul din Ierusalim │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-065│Monahismul în Europa şi în România │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Protestantismul şi Neoprotestantismul/Rãspândirea acestor │
│ │5-066│religii în lume │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │5-067│Hartã cu religiile lumii │
└───────────────────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘


2.2. HĂRŢI DE PERETE ŞI GLOBURI


┌───────────────────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Disciplina │ Cod │ Descriere │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-001│Harta politicã a lumii în antichitate │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-002│Harta politicã a lumii în Evul Mediu │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Istorie │6-003│Harta politicã a lumii în epoca modernã │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-004│Harta politicã a lumii interbelice │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-005│Harta politicã a lumii dupã cel de-al doilea rãzboi mondial │
├───────────────────┼─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-006│Harta fizicã, a Europei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-007│Harta fizicã a Asiei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-008│Harta fizicã a Africii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-009│Harta fizicã a Americii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-010│Harta fizicã a Australiei şi Oceaniei │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Geografie │6-011│Harta fizicã a lumii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-012│Harta administrativã a României │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-013│Harta politicã a lumii │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-014│Harta celor mai importante resurse de pe glob │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-015│România - harta resurselor │
│ ├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │6-016│Glob geografic │
└───────────────────┴─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────┘


--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016