Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 258 din 22 februarie 2001  privind aprobarea Statutului Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 258 din 22 februarie 2001 privind aprobarea Statutului Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 110 din 5 martie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 141 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba Statutul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
Art. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.065/2000 privind aprobarea Statutului Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 576 din 17 noiembrie 2000, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii şi
solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu


ANEXA 1


STATUTUL
Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, denumita în continuare CNPAS, instituţie publica autonomã de interes naţional, cu personalitate juridicã, este organ de specialitate al administraţiei publice centrale care administreazã şi gestioneazã sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, în vederea aplicãrii politicilor şi programelor în domeniu ale Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale.
(2) Sediul CNPAS este în municipiul Bucureşti.
ART. 2
(1) CNPAS are în subordine case judeţene de pensii şi Casa de pensii a municipiului Bucureşti, denumite în continuare case teritoriale de pensii, care sunt servicii publice descentralizate investite cu personalitate juridicã.
(2) CNPAS poate infiinta case locale de pensii, fãrã personalitate juridicã, care funcţioneazã sub conducerea şi controlul caselor teritoriale de pensii.
(3) CNPAS are în subordine unitãţi de tratament balnear şi de recuperare a capacitãţii de munca şi alte unitãţi, potrivit legii.
ART. 3
CNPAS asigura coordonarea, îndrumarea şi controlul activitãţii caselor teritoriale şi locale de pensii, în scopul aplicãrii unitare a legislaţiei în domeniul specific de activitate şi al realizãrii integrale a sarcinilor şi atribuţiilor ce revin acestora.
ART. 4
CNPAS exercita controlul aplicãrii unitare a legislaţiei în domeniul sau de competenta la toate categoriile de persoane fizice şi juridice cãrora le revin drepturi şi obligaţii care decurg din reglementãrile privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale.
ART. 5
Patrimoniul CNPAS este deţinut în proprietate sau în administrare şi este alcãtuit din bunuri mobile şi imobile, potrivit legii.
ART. 6
Personalul CNPAS şi al caselor teritoriale şi locale de pensii este constituit din funcţionari publici, precum şi din salariaţi încadraţi pe baza contractului individual de munca.

CAP. 2
Atribuţiile Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale

ART. 7
CNPAS are urmãtoarele atribuţii:
I. În domeniul organizatoric:
a) elaboreazã Regulamentul de organizare şi funcţionare a CNPAS, stabileşte structura organizatoricã a caselor teritoriale şi locale de pensii şi emite Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a acestora;
b) propune Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale norme metodologice în aplicarea prevederilor legale din domeniul sau de competenta;
c) propune Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale şi Ministerului Sãnãtãţii şi Familiei criteriile şi normele pe baza cãrora se face încadrarea în gradele I, II şi III de invaliditate;
d) stabileşte procedurile de regularizare a sumelor plãtite în plus de cãtre contribuabili;
e) stabileşte anual tariful pentru certificarea stagiului de cotizare şi a punctajului cumulat, la cererea asiguratului;
f) organizeazã modul de stabilire şi plata a drepturilor de pensii şi a altor drepturi de asigurãri sociale finanţate din bugetul asigurãrilor sociale, precum şi a celor finanţate din bugetul de stat, prin bugetul alocat Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, conform legii;
g) organizeazã activitatea de evidenta contabila a execuţiei bugetare pentru bugetul asigurãrilor sociale de stat;
h) organizeazã, administreazã şi asigura securitatea sistemului informatic al CNPAS, precum şi al structurilor sale teritoriale;
i) organizeazã activitatea de expertiza medicalã şi recuperare a capacitãţii de munca;
j) organizeazã şi administreazã sistemul de trimitere la tratament balnear, precum şi programele recuperatorii;
k) organizeazã modul de atribuire a codului personal de asigurãri sociale, precum şi gestiunea acestuia;
l) organizeazã activitatea de furnizare a informaţiilor necesare în vederea elaborãrii de studii şi analize în domeniul sau de activitate;
m) administreazã şi gestioneazã patrimoniul propriu;
n) organizeazã selecţia, pregãtirea şi perfecţionarea profesionalã a personalului din sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale.
II. În domeniul financiar:
a) propune Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale indicatorii de fundamentare ai bugetului de asigurãri sociale de stat şi face public salariul mediu brut pe economie pentru anul urmãtor, prognozat potrivit legii;
b) defalcheaza în profil teritorial şi pe trimestre bugetul asigurãrilor sociale de stat aprobat, potrivit legii;
c) constituie fondul de rezerva şi asigura utilizarea acestuia, conform legii;
d) urmãreşte încasarea veniturilor bugetului de asigurãri sociale de stat, conform indicatorilor bugetari aprobaţi prin lege;
e) colecteazã şi vireazã contribuţiile de asigurãri sociale şi alte venituri, potrivit legii;
f) calculeazã, retine şi vireazã impozitul asupra pensiilor, în condiţiile legii;
g) ia mãsuri în condiţiile legii pentru protecţia fondurilor de asigurãri sociale;
h) calculeazã valoarea unui punct de pensie şi o actualizeazã în timpul execuţiei bugetare, potrivit legii;
i) asigura plata pensiilor şi a celorlalte drepturi de asigurãri sociale care, potrivit legii, se finanţeazã din bugetul asigurãrilor sociale de stat;
j) asigura stabilirea şi plata unor drepturi finanţate din bugetul de stat pentru care Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale este ordonator principal de credite, CNPAS exercitând funcţia de ordonator secundar de credite;
k) rãspunde de administrarea patrimoniului propriu;
l) aplica prevederile convenţiilor internaţionale de asigurãri sociale la care România este parte, precum şi ansamblul reglementãrilor comunitare şi dezvolta relaţii cu organisme similare în domeniul asigurãrilor sociale din alte tari, în limita competentelor prevãzute de lege;
m) rãspunde de utilizarea cu eficienta a fondurilor provenite din împrumuturi externe.
III. În domeniul îndrumãrii, controlului şi reprezentãrii:
a) indruma şi controleazã modul de aplicare a dispoziţiilor legale de cãtre casele teritoriale şi locale de pensii, precum şi de cãtre persoanele juridice şi fizice cãrora le revin drepturi şi obligaţii care decurg din actele normative în vigoare, în domeniul sau de activitate;
b) controleazã modul de constituire şi virare a contribuţiilor datorate bugetului asigurãrilor sociale de stat, modul de stabilire şi achitare a pensiilor şi a celorlalte drepturi de asigurãri sociale prevãzute de lege, precum şi a indemnizaţiilor prevãzute de legi speciale, finanţate din bugetul de stat prin bugetul alocat Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, aplicând sancţiunile prevãzute de lege;
c) indruma şi controleazã activitatea de expertiza medicalã şi recuperare a capacitãţii de munca;
d) indruma activitatea unitãţilor de tratament balnear şi recuperare a capacitãţii de munca;
e) indruma şi controleazã modul de acordare a concediilor medicale, oportunitatea programelor recuperatorii şi respectarea acestora;
f) asigura reprezentarea în fata instanţelor judecãtoreşti;
g) asigura reprezentarea în relaţiile cu instituţii similare din strãinãtate.
IV. În domeniul evidentei, certificãrii şi raportarii:
a) asigura evidenta la nivel naţional a tuturor contribuabililor la sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale;
b) asigura evidenta drepturilor şi obligaţiilor de asigurãri sociale la nivel naţional, pe baza codului personal de asigurãri sociale;
c) certifica fiecãrui asigurat stagiul de cotizare, punctajul anual şi punctajul cumulat pentru perioada de cotizare, în mod gratuit o data pe an, prin intermediul caselor teritoriale;
d) gestioneazã baza de date privind asiguraţii sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale şi asigura caracterul confidenţial al acesteia;
e) prezintã Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale execuţia bugetului şi rapoarte cu privire la modul de administrare a bugetului asigurãrilor sociale de stat;
f) da publicitãţii semestrial raportul privind activitatea proprie;
g) asigura introducerea, dezvoltarea, întreţinerea şi protecţia sistemelor automate de calcul şi evidenta;
h) rãspunde sesizarilor adresate direct sau transmise de cãtre Presedintie, Parlament, Guvern, Avocatul Poporului, precum şi de alte instituţii, persoane fizice şi juridice;
i) utilizeazã, direct sau prin terţi acreditaţi, orice mijloc de informare în masa pentru reprezentarea şi susţinerea intereselor asiguraţilor.

CAP. 3
Structura organizatoricã şi organele de conducere ale CNPAS

ART. 8
(1) CNPAS are structura organizatoricã şi numãrul maxim de posturi prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul statut. În cadrul structurii organizatorice, prin decizie a preşedintelui CNPAS pot fi constituite servicii şi birouri.
(2) În funcţie de necesitãţile apãrute, ca urmare a implementarii sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, structura organizatoricã, la nivel de serviciu şi de birou, a CNPAS poate fi modificatã prin decizie a preşedintelui acestuia, cu avizul consiliului de administraţie, stabilindu-se numãrul posturilor de conducere în limita numãrului maxim de posturi aprobat.
ART. 9
(1) Ministrul muncii şi solidaritãţii sociale este ordonator principal de credite pentru bugetul asigurãrilor sociale de stat şi va delega atribuţiile prevãzute de dispoziţiile legale în vigoare pentru ordonatorul principal de credite bugetare conducatorului executiv al CNPAS.
(2) CNPAS este condusã de preşedinte şi de consiliul de administraţie.
(3) Conducerea executivã a CNPAS se exercita de un secretar general, funcţionar public, numit în funcţie de preşedintele CNPAS, în condiţiile legii.
ART. 10
(1) Consiliul de administraţie este alcãtuit, potrivit legii, din 19 persoane, dintre care un preşedinte şi 18 membri. Preşedintele este secretar de stat în Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale.
(2) Preşedintele consiliului de administraţie este preşedintele CNPAS.
(3) Mandatul preşedintelui înceteazã la încheierea exercitãrii funcţiei de secretar de stat, prin demisie sau prin deces.
(4) Membrii consiliului de administraţie pot fi revocaţi de cei care i-au desemnat.
(5) Membrii revocaţi, decedati sau cei care îşi prezintã demisia vor fi înlocuiţi în termen de cel mult 3 luni.
(6) Mandatul noilor membri expira la data la care ar fi încetat mandatul predecesorilor.
(7) Membrii consiliului de administraţie nu au calitatea de salariat al CNPAS şi primesc o indemnizaţie lunarã în condiţiile legii.
ART. 11
(1) Consiliul de administraţie se întruneşte o data pe luna sau ori de câte ori este necesar şi adopta hotãrâri valabile în prezenta a cel puţin 13 membri, cu votul majoritãţii membrilor prezenţi şi cu condiţia ca fiecare parte sa fie reprezentatã.
(2) Consiliul de administraţie se convoacã de cãtre preşedintele CNPAS. Convocarea de cãtre preşedinte se poate face şi la solicitarea a cel puţin o treime din numãrul membrilor consiliului de administraţie.
(3) La şedinţele consiliului de administraţie pot fi invitaţi şi alţi specialişti, fãrã drept de vot.
ART. 12
Preşedintele CNPAS are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigura coordonarea sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale;
b) convoacã consiliul de administraţie şi conduce şedinţele acestuia;
c) aproba normele şi programele de acţiune care, potrivit legii, sunt de competenta CNPAS;
d) reprezintã CNPAS în relaţiile cu terţii;
e) asigura promovarea imaginii CNPAS;
f) rezolva conflictele de competenta apãrute în cadrul CNPAS;
g) dispune controlul tuturor activitãţilor din cadrul sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale;
h) urmãreşte aplicarea convenţiilor internaţionale de asigurãri sociale la care România este parte, precum şi ansamblul reglementãrilor comunitare şi dezvolta relaţii de colaborare cu organisme similare din alte tari, în limita competentelor prevãzute de lege;
i) aproba înfiinţarea caselor locale de pensii, structura organizatoricã şi atribuţiile acestora;
j) aproba Regulamentul de organizare şi funcţionare şi statul de funcţii ale CNPAS, regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare şi normativele de personal pentru casele teritoriale de pensii şi unitãţile subordonate;
k) numeşte în şi elibereazã din funcţie, prin decizie, personalul din aparatul propriu al CNPAS, directorii generali ai caselor teritoriale de pensii, precum şi directorii unitãţilor subordonate, în condiţiile legii;
l) aproba criteriile privind evidenta, pãstrarea şi arhivarea documentelor specifice activitãţii CNPAS, caselor teritoriale de pensii şi unitãţilor subordonate, precum şi mãsurile de asigurare a securitãţii bazei de date privind asiguraţii sistemului public de pensii şi asigurãri sociale, în condiţiile legii;
m) hotãrãşte cu privire la donaţii sau la bunuri dobândite din alte surse, în condiţiile legii;
n) urmãreşte promovarea acţiunilor în revendicare a bunurilor imobile care au aparţinut asigurãrilor sociale şi au fost trecute în proprietatea statului sau a altor persoane juridice şi fizice;
o) exercita orice alte atribuţii care îi revin potrivit legii.
ART. 13
Atribuţiile consiliului de administraţie sunt urmãtoarele:
a) analizeazã şi avizeazã propunerile pentru fundamentarea bugetului asigurãrilor sociale de stat, în vederea inaintarii acestora la Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale;
b) analizeazã rapoarte semestriale întocmite de conducerea executivã a CNPAS privind modul de îndeplinire a atribuţiilor stabilite;
c) analizeazã derularea contractelor cu finanţare externa, încheiate în beneficiul sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, potrivit legii;
d) avizeazã Regulamentul de organizare şi funcţionare şi statul de funcţii ale CNPAS;
e) aproba structura organizatoricã-cadru a caselor teritoriale de pensii;
f) avizeazã regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare, precum şi normativele de personal pentru casele teritoriale şi unitãţile subordonate;
g) avizeazã înfiinţarea caselor locale de pensii;
h) avizeazã propunerile de modificare a Statutului CNPAS, care se transmit Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, în vederea aprobãrii prin hotãrâre a Guvernului;
i) avizeazã modalitãţile de pregãtire şi perfecţionare profesionalã a personalului din cadrul CNPAS şi din structurile sale teritoriale, în domeniul specific de activitate;
j) analizeazã contul de execuţie a bugetului asigurãrilor sociale de stat, precum şi rapoartele de activitate ale CNPAS;
k) aproba bilanţul contabil şi raportul anual de activitate;
l) avizeazã proiectele de acte normative din domeniul sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, care se înainteazã Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale;
m) propune preşedintelui elaborarea de studii şi analize în domeniul sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale;
n) avizeazã utilizarea fondului de rezerva, potrivit legii;
o) avizeazã încheierea de convenţii cu trezoreria statului sau cu bãnci pentru stabilirea nivelului dobânzilor la disponibilitãţile bãneşti, în condiţiile legii;
p) avizeazã regulamentul CNPAS privind modalitãţile de plata a prestaţiilor din sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale;
q) elaboreazã şi aproba regulamentul de organizare şi funcţionare propriu;
r) avizeazã proiectul programului de investiţii pentru sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale;
s) avizeazã şi propune Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale nivelul cotelor de contribuţie de asigurãri sociale, cuantumul indemnizaţiei pentru insotitor cuvenite pensionarului încadrat în gradul I de invaliditate, precum şi cuantumul ajutorului de deces, pentru a fi incluse în fundamentarea bugetului de asigurãri sociale de stat.
ART. 14
Preşedintele CNPAS, în calitatea sa de preşedinte al consiliului de administraţie, poate delega atribuţii de reprezentare oricãrui membru al acestuia, pe perioada determinata, în condiţiile stabilite prin regulamentul de organizare şi funcţionare.
ART. 15
În exercitarea atribuţiilor sale, precum şi pentru realizarea hotãrârilor consiliului de administraţie preşedintele CNPAS emite decizii şi instrucţiuni.
ART. 16
Preşedintele CNPAS îl poate numi, cu delegaţie, pe secretarul general pana la ocuparea postului, conform legii.
ART. 17
Atribuţiile secretarului general sunt stabilite prin Regulamentul de organizare şi funcţionare a CNPAS.
ART. 18
Atribuţiile şi sarcinile personalului CNPAS, al caselor teritoriale şi locale de pensii, precum şi al unitãţilor subordonate se stabilesc prin regulamentele de organizare şi funcţionare a acestora.

CAP. 4
Structura organizatoricã, organele de conducere şi atribuţiile caselor teritoriale şi locale de pensii

ART. 19
(1) Structura-cadru de organizare a caselor teritoriale de pensii se aproba de Consiliul de administraţie al CNPAS. Prin decizie a preşedintelui CNPAS, în cadrul caselor teritoriale pot fi organizate direcţii, servicii şi birouri.
(2) Numãrul maxim de posturi pentru casele teritoriale de pensii este de 5.550.
ART. 20
(1) Conducerea caselor teritoriale de pensii este asigurata de directorul general, numit în funcţie de preşedintele CNPAS, în condiţiile legii.
(2) Directorul general este ordonator secundar de credite pentru bugetul asigurãrilor sociale de stat şi ordonator tertiar de credite pentru sumele repartizate din bugetul de stat, atribuţii care se pot delega, potrivit legii.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale directorul general emite decizii.
(4) Directorul general numeşte în şi revoca din funcţie personalul casei teritoriale de pensii şi al caselor locale de pensii aflate sub conducerea sa, în condiţiile legii.
ART. 21
Casele teritoriale de pensii au urmãtoarele atribuţii:
a) înregistreazã şi asigura evidenta contribuabililor, în condiţiile legii;
b) încheie contracte de asigurãri sociale, potrivit legii;
c) asigura colectarea şi evidenta contribuţiilor de asigurãri sociale, conform legii;
d) exercita controlul asupra modului de constituire, virare şi încasare a contribuţiilor de asigurãri sociale şi dispun, dupã caz, mãsurile prevãzute de lege;
e) desfãşoarã activitatea de constatare şi recuperare a creanţelor bugetare, inclusiv prin executarea silitã a acestora, potrivit legii;
f) certifica stagiul de cotizare şi punctajul asiguratului, în condiţiile legii;
g) stabilesc cuantumul drepturilor de asigurãri sociale individuale şi efectueazã plata acestora, potrivit legii;
h) stabilesc şi plãtesc indemnizaţii şi alte drepturi prevãzute în legi speciale, finanţate din bugetul de stat, în condiţiile legii;
i) emit decizii de recuperare a drepturilor bãneşti încasate necuvenit şi urmãresc recuperarea acestora, în condiţiile legii;
j) prezintã propuneri pentru fundamentarea bugetului asigurãrilor sociale de stat şi, dupã caz, pentru fundamentarea unor indicatori ai bugetului de stat;
k) asigura execuţia bugetarã în profil teritorial şi organizeazã contabilitatea acesteia;
l) realizeazã activitatea de expertiza medicalã şi recuperare a capacitãţii de munca;
m) distribuie persoanelor îndreptãţite, în limita locurilor repartizate, bilete de tratament balnear;
n) rezolva contestaţii, sesizãri şi reclamaţii, potrivit competentelor legale;
o) organizeazã şi desfãşoarã activitatea de pregãtire şi perfecţionare profesionalã a personalului, prin programe de instruire specifice domeniului de activitate;
p) asigura reprezentarea în fata instanţelor de judecata, potrivit legii;
q) întocmesc şi înainteazã CNPAS, potrivit legislaţiei în vigoare, contul de execuţie al bugetului asigurãrilor sociale de stat în profil teritorial, precum şi al bugetului de stat pentru indicatorii ce i-au fost repartizaţi;
r) asigura conducerea, îndrumarea şi controlul activitãţii caselor locale de pensii;
s) îndeplinesc orice alte atribuţii prevãzute de lege, de prezentul statut ori stabilite de preşedintele CNPAS.
ART. 22
Conducerea caselor locale de pensii este asigurata de un director, numit în funcţie de directorul general al casei teritoriale de pensii, în condiţiile legii.




ANEXA 2

CASA NATIONALA DE PENSII Numãrul maxim de posturi = 400
ŞI ALTE DREPTURI DE ASIGURĂRI SOCIALE (exclusiv preşedintele)

┌─────────────┐
│ PREŞEDINTE │
└──────┬──────┘

┌─────────┴────────┐
│ CONSILIUL │
│ DE ADMINISTRAŢIE │
└─────────┬────────┘

┌─────┴────┐
│ SECRETAR │
│ GENERAL │
└─────┬────┘

┌───────────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ DIRECŢIA AUDIT ├─────────────┼─────────────┤ DIRECŢIA ECONOMICĂ, │
│ INTERN ŞI CONTROL │ │ │ PATRIMONIU │
└───────────────────────┘ │ │ ŞI INVESTIŢII │
│ └────────────────────────┘
┌───────────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ DIRECŢIA GENERALĂ │ │ │ DIRECŢIA DE COMUNICARE,│
│ COMBATERE FRAUDA ├─────────────┼─────────────┤ RELAŢII INTERNAŢIONALE │
│ ŞI EXECUTARE SILITĂ │ │ │ ŞI APLICARE ACORDURI │
└───────────────────────┘ │ └────────────────────────┘
┌───────────────────────┐ │ ┌────────────────────────┐
│ DIRECŢIA ├─────────────┼─────────────┤ DIRECŢIA │
│ JURIDICĂ ŞI CONTENCIOS│ │ │ RESURSE UMANE │
└───────────────────────┘ │ └────────────────────────┘


┌───────────────┬────────────────┼──────────────┬────────────────┐
┌────┴────┐ ┌─────┴─────┐ ┌────┴──────┐ ┌────┴─────┐ ┌──────┴───────┐
│ │ │ │ │ │ │ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │
│ │ │ │ │ │ │ EVIDENTA │ │ DE EVIDENTA │
│ DIRECŢIA│ │ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │ │ŞI EMITERE│ │A ASIGURAŢILOR│
│ BUGET │ │METODOLOGIE│ │ TEHNOLOGIA│ │DOCUMENTE │ │ LA NIVEL │
│ │ │ │ │INFORMATIEI│ │ DE PLATA │ │ NAŢIONAL │
│ │ │ │ │ │ │ A BENE- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ FICIILOR │ │ │
└─────────┘ └───────────┘ └───────────┘ └──────────┘ └──────────────┘



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016