Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 247 din 24 martie 2010  pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane, aprobate prin   Hotararea Guvernului nr. 521/1997     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 247 din 24 martie 2010 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 521/1997

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 220 din 8 aprilie 2010

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Normele metodologice privind finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 521/1997 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 247 din 12 septembrie 1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã aşa cum urmeazã:

1. În tot cuprinsul normelor metodologice, denumirea "Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor" se înlocuieşte cu denumirea "Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului", iar denumirea "Ministerul Economiei şi Finanţelor" se înlocuieşte cu denumirea "Ministerul Finanţelor Publice".

2. La articolul 5, litera c) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"c) accesul specialiştilor pentru executarea lucrãrilor;".

3. La articolul 5, dupã litera c) se introduce o nouã literã, litera d), cu urmãtorul cuprins:
"d) aducerea la cunoştinţa deţinãtorilor de imobile a rezultatelor lucrãrilor SISDIEBDU privind imobilul, efectuatã de cãtre primãrii, împreunã cu oficiile de cadastru şi publicitate imobiliarã, în condiţiile prevãzute la <>art. 11 din Legea nr. 7/1996 , republicatã, cu modificãrile ulterioare."

4. Articolul 6 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în exercitarea atribuţiilor sale în domeniul SISDIEBDU, colaboreazã cu Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã, precum şi cu oficiile de cadastru şi publicitate imobiliarã, prin încheierea unui protocol de colaborare potrivit prevederilor <>art. 8 din Legea nr. 7/1996 , republicatã, cu modificãrile ulterioare.
Avizul de începere a lucrãrilor, verificarea şi recepţia cadastralã cu acordare de numãr cadastral imobilelor identificate prin lucrãrile SISDIEBDU se realizeazã de cãtre oficiile de cadastru şi publicitate imobiliarã, în condiţiile legii, potrivit anexei nr. 7.
Recepţia şi avizarea lucrãrilor SISDIEBDU se asigurã de consiliile locale şi consiliile judeţene şi, respectiv, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, în condiţiile legii, potrivit anexelor nr. 6 şi 7.
Controlul privind îndeplinirea formalitãţilor de contractare, realizare, avizare şi decontare a lucrãrilor SISDIEBDU se exercitã de cãtre Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului."

5. La articolul 7, alineatele 2 şi 3 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti cuprind sumele repartizate şi comunicate pentru finanţarea sistemului informaţional specific domeniului imobiliaredilitar şi bãncilor de date urbane, în bugetele proprii, la partea de venituri, la capitolul «Subvenţii de la bugetul de stat», subcapitolul «Finanţarea lucrãrilor de cadastru imobiliar», în baza sumelor aprobate în bugetul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, la titlul «Transferuri între unitãţi ale administraţiei publice», respectiv la «Transferuri pentru lucrãrile de cadastru imobiliar».
Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti înştiinţeazã consiliile locale cu privire la sumele repartizate şi comunicate de Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, conform anexei nr. 1. Sumele repartizate şi comunicate se cuprind în bugetele proprii ale unitãţilor administrativ-teritoriale, la partea de venituri, la capitolul «Subvenţii de la bugetul de stat», subcapitolul «Finanţarea lucrãrilor de cadastru imobiliar»."

6. Articolul 8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - Pentru fundamentarea necesarului de alocaţii de la bugetul de stat în vederea realizãrii sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane, se procedeazã astfel:
a) consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti examineazã şi centralizeazã solicitãrile primite de la consiliile locale şi transmit Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, pânã la data de 1 mai a anului în curs pentru anul urmãtor, lista cuprinzând sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane pe localitãţi, suprafeţele propuse şi valoarea totalã a cheltuielilor, potrivit anexei nr. 1;
b) în baza criteriilor enunţate la art. 9 alin. 2, Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului examineazã solicitãrile, stabileşte prioritãţile şi centralizeazã propunerile consiliilor judeţene, Consiliului General al Municipiului Bucureşti, precum şi ale consiliilor locale, pe baza cãrora prezintã Ministerului Finanţelor Publice estimãrile proprii, în scopul includerii în proiectul bugetului de stat pentru anul urmãtor, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2."

7. Articolul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - În limita alocaţiilor aprobate prin legea anualã a bugetului de stat, Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului stabileşte prioritãţile, repartizeazã şi comunicã consiliilor judeţene şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti plafoanele aprobate anual şi trimestrial, pe fiecare consiliu local, pentru realizarea SISDIEBDU.
Fondurile pentru realizarea lucrãrilor SISDIEBDU se alocã pe baza urmãtoarelor criterii de prioritizare:
a) localitãţi care au începute lucrãrile de realizare a SISDIEBDU, în vederea finalizãrii acestora;
b) localitãţi mici, cu fonduri insuficiente pentru realizarea SISDIEBDU;
c) localitãţi în care lucrãrile pentru realizarea SISDIEBDU au fost începute cu alocaţii de la bugetul local;
d) localitãţi în care sunt prevãzute realizarea unor investiţii importante în infrastructurã;
e) localitãţi care sunt cuprinse în Programul de realizare a planurilor urbanistice generale şi regulamentelor locale de urbanism;
f) localitãţi turistice şi/sau cu potenţial turistic.
Decontarea lucrãrilor de realizare a SISDIEBDU se face lunar, în limita plafoanelor bugetare trimestriale, repartizate şi comunicate."

8. La articolul 11, alineatul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti verificã documentaţia primitã, acordã viza de control financiar preventiv propriu şi, în limita alocaţiilor trimestriale aprobate şi comunicate, întocmesc lunar, pe consilii locale, decontul justificativ, care se transmite pânã la data de 5 a fiecãrei luni pentru luna precedentã Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în douã exemplare, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 3. Pentru lucrãrile executate şi recepţionate pânã pe data de 10 decembrie, deconturile justificative se transmit pânã la data de 15 decembrie a anului bugetar."

9. Articolul 12 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - Preşedinţii consiliilor judeţene, primarul general al municipiului Bucureşti şi primarii celorlalte unitãţi administrativ-teritoriale rãspund, în conformitate cu prevederile <>art. 23 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, de utilizarea fondurilor transferate de Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, cu destinaţia pentru care au fost alocate."

10. Articolul 14 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - În limita plafoanelor aprobate, repartizate şi comunicate de Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti, precum şi consiliile locale rãspund de utilizarea fondurilor repartizate strict pentru destinaţia aprobatã, conform prevederilor legale, respectiv de execuţia sistemului informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane."

11. La articolul 16, alineatul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Acestea, la cerere, vor fi puse gratuit la dispoziţia autoritãţii centrale responsabile cu realizarea SISDIEBDU, pentru organizarea unor baze de date referitoare la evidenţa imobiliaredilitarã la nivelul intravilanului localitãţilor şi pentru realizarea unor proiecte în colaborare cu alte instituţii sau autoritãţi ale administraţiei publice centrale sau locale, instituţiilor financiare de sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice, precum şi direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru determinarea valorii impozabile a fiecãrui bun imobil."

12. Anexele nr. 1, 2, 4, 6a) şi 7 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-5, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.


PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:


───────────────
Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea

Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu



Bucureşti, 24 martie 2010.
Nr. 247.


ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la normele metodologice)








CONSILIUL*) .......................


LISTA
cuprinzând sistemele informaţionale specifice domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane pe anul .........,
cu finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã în
conformitate cu prevederile art. 67 din Legea cadastrului şi
a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996

- lei -
┌────────────────────────────────────────────────────┬─────┬────────┬──────┬────────┬─────────┬────────┬───────────────────────┬──────────┐
│ Consiliul Local │ │ │Preţul│ │Valoarea │ │Din care în trimestrul:│ │
│ ............................ │U.M. │Canti- │──────│Valoarea│rãmasã de│Valoarea├─────┬─────┬─────┬─────┤Termen de │
│ Denumirea lucrãrii │ │ tatea │ U.M. │ totalã │executat │ 20... │ I │ II │ III │ IV │finalizare│
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│Total, din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│A. Lucrãri în continuare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│1. Consiliul Local ............ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│a) Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│inventariere a imobilelor şi a reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│- lucrãri geodezice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri pentru realizarea planului topografic, │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cadastral şi tehnic-edilitar │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de cartare imobiliarã │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│b) Banca de date urbane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│- încãrcare, organizare şi prelucrare date grafice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi textuale privind imobilele şi reţelele edilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- întreţinerea şi actualizarea bãncii de date urbane│ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- instruire-formare utilizatori │pers.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│2. Consiliul Local ............. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│a) ........................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│b) ........................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│TOTAL A │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│B. Lucrãri noi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│1. Consiliul Local ............ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│a) Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│inventariere a imobilelor şi a reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│- lucrãri geodezice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri pentru realizarea planului topografic, │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cadastral şi tehnic-edilitar │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de cartare imobiliarã │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│b) Banca de date urbane │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│- încãrcare, organizare şi prelucrare date grafice │ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi textuale privind imobilele şi reţelele edilitare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- întreţinerea şi actualizarea bãncii de date urbane│ ha │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│- instruire-formare utilizatori │pers.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│2. Consiliul Local ............. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│a) ........................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│b) ........................... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼────────┼──────┼────────┼─────────┼────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┤
│TOTAL B │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────┴─────┴────────┴──────┴────────┴─────────┴────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┘
Preşedinte, Întocmit
................................. Direcţia ........................... Serviciul/(biroul cadastru) ...................



___________
*) Se completeazã, dupã caz: JUDEŢEAN sau GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCUREŞTI.


ANEXA 2
(Anexa nr. 2 la normele metodologice)





MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI TURISMULUI


Aprobat


Ordonatorul principal de credite


LISTA
cuprinzând sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane pe anul .....,
cu finanţare de la bugetul de stat, ce se realizeazã
în conformitate cu prevederile art. 67 din Legea
cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996

- lei -


┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│Nr. │ │Valoarea│
│crt.│ │ 20... │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │TOTAL │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │din care: │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ A │Lucrãri în continuare: │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │1) Lucrãri geodezice │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │2) Lucrãri pentru realizarea planului topografic, cadastral şi │ │
│ │ tehnic-edilitar │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │3) Lucrãri de cartare imobiliarã │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │4) Lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │5) Bancã de date urbane │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ B │Lucrãri noi: │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │1) Lucrãri geodezice │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │2) Lucrãri pentru realizarea planului topografic, cadastral şi │ │
│ │ tehnic-edilitar │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │3) Lucrãri de cartare imobiliarã │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │4) Lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │5) Bancã de date urbane │ │
│ │- cantitate - ha │ │
│ │- valoare medie/ha a lucrãrilor existente │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘

Direcţia generalã economicã/Direcţia economicã Direcţia generalã/Direcţia ..........
Director general/Director, Director general/Director,
.............................................. ......................................




ANEXA 3
(Anexa nr. 4 la normele metodologice)







Executant ...................


SITUAŢIE DE LUCRĂRI
cuprinzând sistemul informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane
pe luna ...... anul ..... în localitatea (comuna, oraşul,
municipiul), cu finanţare de la bugetul de stat, ce se
realizeazã în conformitate cu prevederile art. 67 din
<>Legea cadastrului şi publicitãţii imobiliare nr. 7/1996

┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────────┬──────┬────────┬───────────────┐
│ │ │ │ │Preţul│ │ │
│Nr. │ Categoria de lucrãri │U.M. │Cantitatea│──────│Valoarea│Valoarea cu TVA│
│crt.│ │ │ │ U.M. │ (lei) │ (lei) │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ I │Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi inventariere a│ │ │ │ │ │
│ │imobilelor şi reţelelor edilitare │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 1 │Lucrãri geodezice │ ha │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 2 │Lucrãri pentru realizarea planului topografic, cadastral │ ha │ │ │ │ │
│ │şi tehnic-edilitar │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 3 │Lucrãri de cartare imobiliarã │ ha │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 4 │Lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare │ ha │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ │TOTAL I: │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ II │Banca de date urbane │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 5 │Încãrcare, organizare şi prelucrare date grafice şi │ ha │ │ │ │ │
│ │textuale privind imobilele şi reţelele edilitare │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 6 │Întreţinere şi actualizare banca de date urbane │ ha │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ 7 │Instruire-formare utilizatori │pers.│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ │TOTAL II: │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────────┼──────┼────────┼───────────────┤
│ │TOTAL SITUAŢIE DE LUCRĂRI │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────────┴──────┴────────┴───────────────┘
Beneficiar Executant


Consiliul Local ....................... Societatea Comercialã .....................
Primar, Director,
............................... ...............................


ANEXA 4
[Anexa nr. 6a) la normele metodologice]







Executant ...................

SITUAŢIA
privind recepţia, avizarea şi decontarea lucrãrilor
sistemului informaţional specific domeniului
imobiliar-edilitar şi bãncilor de date urbane pânã la data
etapei curente de recepţie şi avizare


I. Denumirea lucrãrii: "Sistemul informaţional specific domeniului imobiliar-edilitar şi bãncilor
de date urbane"
II. Beneficiar: Consiliul Local al (comunei, oraşului, municipiului) .........................
III. Etapele anterioare ale activitãţii de recepţie, avizare şi decontare

┌──┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │ Etapa şi conţinutul │Valoarea devizului│Proces-verbal/data│
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│1 │a) Lucrãri tehnice de identificare, mãsurare şi inventariere a│ │ │
│ │imobilelor şi a reţelelor edilitare │ │ │
│ │- lucrãri geodezice │ │ │
│ │- lucrãri pentru realizarea planului topografic, cadastral şi │ │ │
│ │tehnic-edilitar │ │ │
│ │- lucrãri de cartare imobiliarã │ │ │
│ │- lucrãri de inventariere a reţelelor edilitare │ │ │
│ │b) Banca de date urbane │ │ │
│ │- încãrcare, organizare şi prelucrare date grafice şi textuale│ │ │
│ │privind imobilele şi reţelele edilitare │ │ │
│ │- întreţinerea şi actualizarea bãncii de date urbane │ │ │
│ │- instruire-formare utilizatori │ │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│2 │a)......................... │ │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│" │ │ │ │
│" │ │ │ │
│" │ │ │ │
└──┴──────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
Beneficiar Executant


Consiliul Local ....................... Societatea Comercialã .....................
Primar, Director,
............................... ...............................


ANEXA 5
(Anexa nr. 7 la normele metodologice)



OCPI .........

Aprob


Director OCPI,

...............
(numele şi prenumele)
(semnãtura şi ştampila OCPI)


PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE Nr. .........
Întocmit astãzi, ..........

Privind lucrarea ...................../........../UAT........./sector.....
(denumirea lucrãrii)

1. Beneficiar ..........
2. Executant ...........
3. Aviz de începere a lucrãrilor nr. ..........., data .................
4. Lista documentelor şi a documentaţiilor care se predau OCPI
(format analogic/digital):
Format analogic Format digital
● _______________________ [ ] [ ]
● _______________________ [ ] [ ]
● _______________________ [ ] [ ]
● _______________________ [ ] [ ]

5. Recepţia lucrãrii
5.1. Atribuire numere cadastrale
Pentru imobilele care sunt situate în judeţul ..........................,
UAT ..................,sectorul ..................., au fost atribuite
numerele cadastrale de la ...... la ...... (în cazul lucrãrii declarate
ADMISĂ se completeazã intervalul numerelor cadastrale atribuite în
sistemul informatic)


NOTĂ:
Pentru lucrãrile prevãzute la pct. 5.1, prezentul proces-verbal de recepţie este valabil însoţit de "Planulcadastral al imobilelor" şi "Registrul cadastral al imobilelor şi proprietarilor", recepţionate de OCPI .......



5.2. Alte tipuri de lucrãri (fãrã atribuire de numere cadastrale) ........
6. Concluzii:
Lucrarea este declaratã: ADMISĂ [] RESPINSĂ []
(Se bifeazã cãsuţa corespunzãtoare.)
7. Condiţiile impuse pentru refacere în cazul lucrãrii declarate RESPINSĂ
(Se întocmeşte şi se ataşeazã Nota deconstatare cu motivele respingerii şi
termenul impus pentru refacere.)


Inginer şef OCPI,
......................
(numele, prenumele şi semnãtura)

Inspector/comisie de recepţie,
......................................
(numele, prenumele, parafa şi semnãtura)



----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016