Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 243 din 16 februarie 2006  privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 243 din 16 februarie 2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 194 din 1 martie 2006

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Ministerul Integrãrii Europene se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului, care asigurã fundamentarea şi coordonarea procesului de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã, participã la coordonarea la nivel naţional a procesului de luare a deciziilor şi adoptare a poziţiilor României în problematica afacerilor europene, elaboreazã şi coordoneazã implementarea strategiei de dezvoltare regionalã.
(2) Ministerul Integrãrii Europene este minister de sintezã.
(3) Ministerul Integrãrii Europene are sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, latura nord, sectorul 5, şi dispune de spaţii corespunzãtoare desfãşurãrii activitãţii sale şi în imobilul din Bd. Libertãţii nr. 12, etajele IV şi V, sectorul 5.
ART. 2
Pentru realizarea obiectivelor din domeniul sãu de activitate, Ministerul Integrãrii Europene exercitã urmãtoarele funcţii:
a) de strategie, prin care se asigurã elaborarea strategiei de punere în aplicare a Programului de guvernare în domeniul integrãrii europene;
b) de reglementare, prin care se asigurã elaborarea cadrului normativ şi instituţional pentru realizarea obiectivelor strategice din domeniul sãu de activitate;
c) de reprezentare, prin care se asigurã, în numele statului sau al Guvernului României, reprezentarea pe plan intern şi extern în domeniul sãu de activitate;
d) de autoritate de stat, prin care se asigurã urmãrirea şi controlul transpunerii reglementãrilor comunitare în legislaţia naţionalã, precum şi aplicarea şi respectarea reglementãrilor legale privind organizarea şi funcţionarea instituţiilor care îşi desfãşoarã activitatea în subordinea sau sub autoritatea sa;
e) de administrare, prin care se asigurã administrarea patrimoniului sãu, potrivit dispoziţiilor legale.
ART. 3
(1) Ministerul Integrãrii Europene are urmãtoarele atribuţii principale:
a) participã, împreunã cu Ministerul Afacerilor Externe, la coordonarea relaţiilor ministerelor şi ale altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale române cu instituţiile Uniunii Europene şi cu statele membre ale acesteia în procesul de aderare a României la Uniunea Europeanã;
b) asigurã, sprijinã sau coordoneazã, dupã caz, îndeplinirea obligaţiilor care decurg din clauzele Acordului european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunitãţile Europene şi statele membre ale acestora, pe de altã parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, ratificat de România prin <>Legea nr. 20/1993 şi denumit în continuare Acordul european, precum şi activitãţile desfãşurate de partea românã în cadrul instituţiilor create prin acest acord;
c) participã, împreunã cu Ministerul Afacerilor Externe, la procesul de gestionare a afacerilor europene, aflat în coordonarea primului-ministru, pentru participarea cu statut de observator la activitãţile Uniunii Europene, scop în care cele douã instituţii:
1. asigurã coordonarea interministerialã necesarã pregãtirii elaborãrii poziţiilor României în cadrul instituţiilor comunitare;
2. elaboreazã metodologia de lucru în cadrul sistemului naţional de gestionare a afacerilor europene, asigurând coerenţa între nivelul administrativ şi cel politic;
3. furnizeazã expertiza tehnicã, alãturi de cea politicã a Ministerului Afacerilor Externe, necesarã elaborãrii unor poziţii ale României pentru domeniile aferente problematicii afacerilor europene, împreunã cu ministerele de linie;
4. mediazã poziţiile divergente pe problematica afacerilor europene dintre ministere şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale în cadrul procesului de luare a deciziilor şi adoptare a poziţiilor României;
5. avizeazã, în mod obligatoriu, acţiunile şi poziţiile promovate de cãtre celelalte ministere şi autoritãţi ale administraţiei publice centrale, în cadrul participãrilor la activitãţile Uniunii Europene în probleme care ţin de activitatea lor specificã, şi primeşte informãri asupra rezultatelor participãrii reprezentanţilor români la activitãţile instituţiilor europene;
6. supune aprobãrii Guvernului poziţiile României de importanţã strategicã pe problematica afacerilor europene;
7. urmãreşte punerea în practicã de cãtre ministere şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale a poziţiilor adoptate de Guvernul României în cadrul instituţiilor comunitare;
d) fundamenteazã şi coordoneazã procesul de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã, îndeplinind urmãtoarele atribuţii specifice:
1. elaboreazã, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, propuneri privind politica guvernamentalã de pregãtire pentru aderare a României;
2. coordoneazã, elaboreazã, avizeazã, prezintã şi susţine în relaţia cu instituţiile Uniunii Europene, împreunã cu ministerele implicate, documentele de programare care vizeazã pregãtirea pentru aderare şi urmãreşte transpunerea în practicã a acestora;
3. coordoneazã procesul de monitorizare a respectãrii angajamentelor asumate în procesul de negociere a aderãrii la Uniunea Europeanã;
4. asigurã preşedinţia şi secretariatul pãrţii române în subcomitetele de asociere prevãzute de Acordul european, colaborând cu ministerele şi cu celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale în pregãtirea acestor subcomitete;
5. asigurã preşedinţia şi secretariatul pãrţii române la lucrãrile Comitetului de asociere prevãzut de Acordul european;
6. avizeazã propunerile de strategii sectoriale de pregãtire pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
7. asigurã copreşedinţia Consiliului interministerial pentru dezvoltare regionalã, infrastructurã, amenajarea teritoriului şi turism;
8. asigurã copreşedinţia Consiliului interministerial pentru relaţii externe şi afaceri europene;
9. participã la Consiliul interministerial pentru integrare europeanã;
10. participã la Consiliul interministerial pentru probleme economice, politici fiscale şi comerciale, piaţa internã, competitivitate, mediul de afaceri;
11. participã la Consiliul de planificare strategicã;
12. coordoneazã elaborarea documentelor de raportare a realizãrilor înregistrate în pregãtirea pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
e) urmãreşte asigurarea compatibilitãţii şi coerenţei diferitelor programe şi acţiuni guvernamentale în materie de dezvoltare, restructurare şi reformã cu obiectivele aderãrii la Uniunea Europeanã;
f) asigurã elaborarea, coordonarea implementãrii şi monitorizarea politicilor de dezvoltare regionalã, scop în care:
1. elaboreazã Strategia naţionalã de dezvoltare regionalã, în concordanţã cu strategiile guvernamentale de dezvoltare;
2. asigurã coordonarea metodologicã a elaborãrii planurilor de dezvoltare regionalã;
3. urmãreşte realizarea obiectivelor de coeziune economicã şi socialã, în scopul diminuãrii decalajelor în dezvoltarea regiunilor şi zonelor ţãrii, al întãririi capacitãţii competitive a fiecãrei regiuni;
4. analizeazã şi propune Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã finanţarea programelor şi proiectelor de dezvoltare regionalã;
5. elaboreazã programe de sprijin al regiunilor pentru a dobândi mijlocele necesare în vederea restructurãrii, modernizãrii şi dezvoltãrii acestora;
6. elaboreazã prioritãţile, criteriile şi procedurile necesare în vederea finanţãrii şi monitorizãrii programelor şi proiectelor din domeniul sãu de activitate;
7. elaboreazã, implementeazã şi monitorizeazã strategia de pregãtire şi formare profesionalã în domeniul dezvoltãrii regionale;
8. asigurã managementul financiar şi tehnic al Fondului naţional privind dezvoltarea regionalã şi al fondurilor de tip prestructural şi structural pentru realizarea coeziunii economice şi sociale;
9. colaboreazã cu Ministerul Afacerilor Externe în realizarea obiectivelor de cooperare externã a regiunilor de dezvoltare de tip transfrontalier, interregional sau la nivelul euroregiunilor;
10. reprezintã Guvernul în relaţia cu Uniunea Europeanã şi cu alte organizaţii internaţionale în domeniul sãu de activitate, pentru elaborarea şi implementarea de politici de coeziune economicã şi socialã şi de programe privind dezvoltarea regionalã;
11. colaboreazã, împreunã cu Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Economiei şi Comerţului, dupã caz, cu organizaţiile interne sau internaţionale care sprijinã dezvoltarea regionalã, cu camerele de comerţ şi industrie şi cu alţi reprezentanţi ai mediilor de afaceri, pentru elaborarea programelor din domeniul sãu de activitate;
12. iniţiazã, elaboreazã şi avizeazã, dupã caz, împreunã cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, proiecte de acte normative şi de acorduri internaţionale în domeniul sãu de activitate;
13. auditeazã gestionarea fondurilor constituite în condiţiile <>Legii nr. 315/2004 privind dezvoltarea regionalã în România, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, potrivit atribuţiilor ce îi revin în utilizarea fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru dezvoltare regionalã, precum şi în calitatea sa de agenţie de implementare a programului PHARE - Coeziune economicã şi socialã; avizeazã statutul de organizare şi funcţionare al agenţiilor pentru dezvoltare regionalã şi al birourilor de cooperare transfrontalierã;
14. asigurã preşedinţia şi secretariatul Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã;
g) centralizeazã informaţiile privind modul de utilizare a fondurilor comunitare şi propune mãsuri pentru îmbunãtãţirea gradului de absorbţie al acestora;
h) avizeazã, în mod obligatoriu, proiectele de acte normative care urmãresc armonizarea legislaţiei naţionale cu cea comunitarã. Iniţiatorii proiectelor de acte normative vor include, în mod obligatoriu, în cuprinsul documentelor de prezentare şi motivare a proiectelor menţiuni exprese privind denumirea reglementãrilor comunitare cu care se realizeazã armonizarea, dispoziţiile care sunt transpuse în cuprinsul respectivelor proiecte, precum şi indicarea mãsurilor de implementare;
i) coordoneazã procesul de prenotificare cãtre Comisia Europeanã a legislaţiei naţionale care transpune prevederile acquis-ului comunitar;
j) coordoneazã procesul de monitorizare a legislaţiei naţionale, în vederea identificãrii şi eliminãrii barierelor în calea liberei circulaţii a persoanelor, serviciilor şi capitalurilor;
k) fundamenteazã, în calitate de minister de sintezã, împreunã cu ministerele de resort, poziţiile României în procedurile contencioase în faţa instanţelor comunitare, precum şi în procedurile necontencioase şi coopereazã cu Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Justiţiei pentru stabilirea reprezentãrii României în faţa instanţelor comunitare;
l) organizeazã Centrul naţional SOLVIT;
m) reprezintã punctul naţional de contact pentru problematica pieţei interne şi pentru Oficiul TAIEX al Comisiei Europene;
n) coordoneazã procesul de elaborare, adoptare şi implementare a strategiei şi legislaţiei privind piaţa internã în România şi asigurã crearea instrumentelor specifice pentru cooperarea administrativã în cadrul pieţei interne;
o) reprezintã punctul tehnic de contact şi asigurã responsabilul naţional în problematica Strategiei Lisabona în coordonarea primului-ministru;
p) examineazã, sub aspectul compatibilitãţii cu reglementãrile comunitare, la solicitarea Departamentului pentru Relaţia cu Parlamentul, propunerile legislative, în vederea formulãrii punctului de vedere al Guvernului asupra acestora;
q) coordoneazã evaluarea gradului de compatibilitate a legislaţiei naţionale în vigoare cu actele normative comunitare şi formuleazã propuneri în vederea accelerãrii procesului de armonizare şi implementare;
r) propune Guvernului, în vederea susţinerii în faţa Parlamentului, lista cuprinzând proiectele de acte normative prioritare, însoţitã de fundamentarea necesarã, în vederea accelerãrii procesului de aderare la Uniunea Europeanã;
s) iniţiazã mãsuri şi participã, împreunã cu instituţiile de profil, la elaborarea programelor menite sã sprijine pregãtirea profesionalã a funcţionarilor publici, precum şi a agenţilor economici, în domeniul integrãrii europene;
ş) stabileşte, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, sistemul de date, informaţii şi raportãri periodice privind reflectarea evoluţiei integrãrii europene, pe care le supune analizei şi, dupã caz, aprobãrii Guvernului;
t) organizeazã, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, dupã caz, acţiuni pentru familiarizarea opiniei publice din România cu procesul de aderare, asigurã informarea, sub forma unor publicaţii periodice, asupra evoluţiei procesului naţional şi european de integrare şi urmãreşte promovarea valorilor şi a spiritului european în cadrul societãţii civile;
ţ) coopereazã cu Ministerul Afacerilor Externe la elaborarea, realizarea şi promovarea în ţãrile membre ale Uniunii Europene şi în ţãrile candidate a unei strategii de informare, comunicare şi de imagine privind evoluţia procesului de pregãtire a României pentru aderare;
u) realizeazã dialogul social pe problemele integrãrii europene cu organizaţiile patronale şi sindicale reprezentative la nivel naţional, potrivit legii;
v) poate închiria, în condiţiile legii, bunurile imobile proprietate publicã a statului, pe care le are în administrare. Sumele obţinute din chirie constituie venituri la bugetul de stat.
(2) Ministerul Integrãrii Europene îndeplineşte orice alte atribuţii din domeniul sãu de activitate, stabilite prin acte normative.
ART. 4
În cadrul Ministerului Integrãrii Europene se organizeazã, potrivit legii, Corpul consilierilor de integrare, cu atribuţii în domeniul realizãrii programelor şi reformelor necesare pregãtirii aderãrii României la Uniunea Europeanã.
ART. 5
Ministerul Integrãrii Europene supune dezbaterii Guvernului, periodic, rapoarte privind modul de realizare a sistemului naţional de gestionare a afacerilor europene, stadiul pregãtirii pentru aderare, evaluarea gradului de armonizare a legislaţiei române cu reglementãrile comunitare, precum şi mãsurile corespunzãtoare.
ART. 6
(1) Ministrul integrãrii europene conduce activitatea Ministerului Integrãrii Europene, reprezintã în justiţie ministerul în raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritãţi publice şi organizaţii interne şi internaţionale, precum şi cu persoane fizice şi juridice române şi strãine.
(2) Ministrul integrãrii europene este ordonator principal de credite şi îndeplineşte atribuţiile generale prevãzute la <>art. 53 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Ministrul integrãrii europene este preşedintele pãrţii române la reuniunile Comitetului de asociere România - Uniunea Europeanã şi preşedintele Consiliului Naţional pentru Dezvoltare Regionalã.
(4) În exercitarea atribuţiilor sale, ministrul integrãrii europene emite ordine şi instrucţiuni.
ART. 7
(1) Ministrul integrãrii europene este ajutat de 3 secretari de stat, numiţi prin decizii ale primului-ministru, precum şi de secretarul general şi de secretarul general adjunct, numiţi în condiţiile legii.
(2) Secretarii de stat exercitã atribuţiile delegate prin ordin de ministrul integrãrii europene.
(3) Secretarul general şi, respectiv, secretarul general adjunct al Ministerului Integrãrii Europene au atribuţiile şi responsabilitãţile prevãzute la <>art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Aceştia pot îndeplini şi alte însãrcinãri prevãzute de regulamentul de organizare şi funcţionare a Ministerului Integrãrii Europene ori încredinţate de ministrul integrãrii europene.
(4) Atribuţiile compartimentelor din aparatul Ministerului Integrãrii Europene se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aprobã prin ordin al ministrului integrãrii europene.
ART. 8
(1) În structura organizatoricã a Ministerului Integrãrii Europene funcţioneazã direcţii generale şi direcţii; prin ordin al ministrului integrãrii europene, în cadrul direcţiilor pot fi constituite servicii şi birouri.
(2) Structura organizatoricã a Ministerului Integrãrii Europene este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) Numãrul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Integrãrii Europene este de 455, exclusiv corpul consilierilor de integrare, demnitarii şi cabinetul ministrului.
(4) Statul de funcţii şi structura posturilor pe compartimente, încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu se aprobã prin ordin al ministrului integrãrii europene.
ART. 9
(1) În structura Ministerului Integrãrii Europene, în cadrul numãrului de posturi aprobat se organizeazã Autoritatea de management pentru Programul operaţional regional, Unitatea naţionalã de sprijin pentru programele INTERREG şi Autoritatea de management pentru noul instrument de vecinãtate.
(2) Autoritatea de management pentru Programul operaţional regional îndeplineşte atribuţiile prevãzute în <>Hotãrârea Guvernului nr. 497/2004 privind stabilirea cadrului instituţional pentru coordonarea, implementarea şi gestionarea instrumentelor structurale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Atribuţiile pentru Unitatea naţionalã de sprijin pentru programele INTERREG şi pentru Autoritatea de management pentru noul instrument de vecinãtate vor fi stabilite prin hotãrâre a Guvernului.
ART. 10
Ministerul Integrãrii Europene este încadrat cu funcţionari publici cu funcţii specifice ministerului, alţi funcţionari publici şi cu personal angajat cu contract individual de muncã.
ART. 11
(1) Ministerul Integrãrii Europene desemneazã prin ordin al ministrului specialişti ai instituţiei, consilieri şi/sau experţi care îşi vor desfãşura activitatea în cadrul Misiunii permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã şi, cu acordul Ministerului Afacerilor Externe, în unele ambasade ale statelor membre ale Uniunii Europene.
(2) Numãrul maxim de posturi pentru personalul detaşat este de 9 posturi în cadrul Misiunii permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã.
ART. 12
(1) Ministerul Integrãrii Europene coordoneazã, în numele Guvernului, activitatea Institutului European din România.
(2) Institutul European din România este instituţia publicã cu personalitate juridicã, finanţatã de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Integrãrii Europene.
ART. 13
(1) Stabilirea numãrului maxim de autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi se face potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
(2) Ministerul Integrãrii Europene are în dotare, pentru activitãţi specifice, 3 autoturisme cu un consum lunar de carburant de 450 litri pentru fiecare autoturism.
ART. 14
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 402/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Integrãrii Europene, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 267 din 26 martie 2004, cu modificãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul integrãrii europene,
Anca Daniela Boagiu

p. Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

p. Ministrul finanţelor publice,
Cãtãlin Doica,
secretar de stat

Bucureşti, 16 februarie 2006.
Nr. 243.


ANEXĂ

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Integrãrii Europene

Numãr maxim de posturi = 455
(exclusiv corpul consilierilor de integrare,
demnitari ai cabinetului ministrului)


┌────────┐ ┌─────────────────────────────┐
┌─────────────┤MINISTRU│ ┌──┤Direcţia control, antifraudã │
│ └─────┬──┘ │ │ şi monitorizare fonduri │
┌─────────────┴───────┐ │ │ │ comunitare │
│Cabinetul ministrului│ │ │ └─────────────────────────────┘
└─────────────────────┘ │ │ ┌─────────────────────────────┐
│ ├──┤ Direcţia audit │
│ │ └─────────────────────────────┘
┌────────────────────┐ │ │ ┌─────────────────────────────┐
│Direcţia mass-media │ │ ├──┤ Corpul de control şi │
│ şi comunicare ├───────────────┼─────┤ │ inspecţie al ministrului │
└────────────────────┘ │ │ └─────────────────────────────┘
│ │ ┌─────────────────────────────┐
│ ├──┤ Direcţia juridicã │
│ │ └─────────────────────────────┘
│ │ ┌─────────────────────────────┐
│ ├──┤ Gestiunea şi protecţia │
│ │ │informaţiilor clasificate **)│
│ │ └─────────────────────────────┘
│ │ ┌─────────────────────────────┐
│ └──┤ Corpul consilierilor de │
│ │ integrare *) │
│ └─────────────────────────────┘
┌───────────┬───────────┬─────────┼─────────────┬──────────────┐
┌─────┴──┐ ┌─────┴──┐ ┌─────┴──┐ │ ┌────┴───┐ │
│SECRETAR│ │SECRETAR│ │SECRETAR│ │ │SECRETAR│ ┌─────┴───┐
│DE STAT ├─┐│DE STAT ├─┐│DE STAT ├─┐ │ │GENERAL │ │SECRETAR │
└────────┘ │└────────┘ │└────────┘ │ │ └────────┘ │ GENERAL │
┌─────┴──┐ ┌─────┴──┐ ┌─────┴──┐ │ │ ADJUNCT │
│Cabinet │ │Cabinet │ │Cabinet │ │ └─────────┘
│demnitar│ │demnitar│ │demnitar│ │
└────────┘ └────────┘ └────────┘ │
┌────────┬────────┬─────────┬──────┴──┬───────┬──────┬────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │
┌───┴───┐┌───┴───┐┌───┴───┐ ┌───┴───┐ ┌───┴───┐ │ │ │
│Direc- ││Direc- ││Direc- │ │Direc- │ │Autori-│ │ │ │
│ţia Ge-││ţia Ge-││ţia ge-│ │ţia ge-│ │tatea │ │ │ │
│neralã ││neralã ││neralã │ │neralã │ │de ma- │ │ │ │
│Evalu- ││Armoni-││coope- │ │de dez-│ │nage- │ │ │ │
│are şi ││zare cu││rare │ │voltare│ │ment - │ │ │ │
│Pregã- ││ACQUIS-││terito-│ │ │ │Progra-│ │ │ │
│tire ││ul co- ││rialã │ │ │ │mul Ope│ │ │ │
│pentru ││munitar││euro- │ │ │ │raţio- │ │ │ │
│aderare││ ││peanã │ │ │ │nal Re-│ │ │ │
│ ││ ││ │ │ │ │gional │ │ │ │
│ ││ ││ │ │ │ │ ***) │ │ │ │
└───┬───┘└───┬───┘└───┬───┘ └───┬───┘ └───┬───┘ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
┌─┴┐ ┌─┴┐ ┌──┼──┐ ┌──┼──┐ ┌─┴┐ ┌─┴┐ ┌─┴┐ ┌──┬──┬─┴┬──┬──┐
┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐ ┌┴┐┌┴┐┌┴┐┌┴┐┌┴┐┌┴┐
│A││B│ │C││D│ │E││F││G│ │H││I││J│ │K││L│ │M││N│ │O││P│ │R││S││T││U││V││X│
└─┘└─┘ └─┘└─┘ └─┘└─┘└─┘ └─┘└─┘└─┘ └─┘└─┘ └─┘└─┘ └─┘└─┘ └─┘└─┘└─┘└─┘└─┘└─┘

LEGENDA:
A - Direcţia evaluarea pregãtirii pentru aderare
B - Direcţia negocieri politici comunitare şi comunicare cu statele
membre şi candidate
C - Direcţia reglementãri Piaţa internã
D - Direcţia armonizare legislativã cu acquis-ul comunitar, legislaţie
comunitarã şi relaţia cu Parlamentul
E - Direcţia cooperare teritorialã cu statele membre U.E.
F - Direcţia cooperare teritorialã cu statele membre U.E.
G - Direcţia Cooperare transfrontalierã PHARE
H - Direcţia programare
I - Direcţia Contractare
J - Direcţia monitorizare programe şi proiecte
K - Direcţia politici regionale şi coordonare program
L - Direcţia gestionare programe
M - Direcţia asistenţã tehnicã programe şi proiecte
N - Direcţia certificare şi plãţi programe
O - Compartiment control financiar preventiv programe
P - Verificare tehnicã şi conformitate programe **)
R - Direcţia economicã şi financiarã
S - Direcţia achiziţii publice - administrativ
T - Direcţia resurse umane
U - Direcţia sisteme informatice
V - Direcţia relaţii externe
X - Direcţia relaţii publice şi informare


*) Este organizat potrivit O.U.G. nr. 19/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
**) Se organizeazã la nivel de birouri sau servicii
***) Se organizeazã la nivel de direcţie generalã


---------






Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016