Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 (1) Se înfiinţeazã Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii. (2) Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se înfiinţeazã ca urmare a comasãrii prin fuziune a urmãtoarelor structuri care se desfiinţeazã: Consiliul Naţional pentru Curriculum, Serviciul Naţional de Evaluare şi Examinare, Consiliul Naţional pentru Evaluarea şi Difuzarea Manualelor şi Centrul Naţional de Excelenţã. (3) Scopul Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar este îndeplinirea urmãtoarelor activitãţi: a) proiectarea, dezvoltarea, aplicarea şi revizuirea curriculumului naţional; b) coordonarea şi organizarea sistemului de examene şi evaluãri naţionale; c) coordonarea evaluãrii manualelor şcolare; d) selectarea, pregãtirea, stimularea şi valorificarea potenţialului tinerilor capabili de performanţã. (4) Personalul care desfãşoarã activitãţi în cadrul Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar are calitatea de funcţionar public sau de personal contractual. (5) Pentru realizarea atribuţiilor sale în teritoriu, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar constituie la nivel regional/judeţean organisme subordonate, fãrã personalitate juridicã, denumite centre de excelenţã/evaluare, care se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii. ART. 2 Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar are sediul în municipiul Bucureşti, str. General Berthelot nr. 26, sectorul 1. ART. 3 În sensul prezentei hotãrâri, termenii şi noţiunile folosite au urmãtoarele semnificaţii: a) proiectare curricularã - abilitare pentru programe/stagii de formare/de pregãtire - cursuri de instruire pe problematica specificã activitãţilor realizate de Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar, care se realizeazã de: colaboratorii instituţiei- ca pregãtire specializatã înaintea declanşãrii acţiunilor pentru elaborarea produselor instituţiei -, cadre didactice - ca etapã în formarea continuã -, cadre didactice cu experienţã în învãţãmânt - ca formare a experţilor evaluatori -, inspectori de specialitate - ca program în cadrul consfãtuirilor de profil -, cadre didactice care pregãtesc elevii din loturile naţionale ale olimpiadelor şi concursurilor pentru elevi - ca pregãtire ştiinţificã centralizatã pe problematica disciplinei de concurs; b) analize/cercetãri/sondaje de evaluare/expertize - metode şi tehnici cantitative şi calitative avansate de studiu al problemelor specifice procesului didactic, realizate în conformitate cu cerinţele cercetãrii ştiinţifice, finalizate prin rapoarte care sã constituie baza de fundamentare pentru elaborarea de politici, strategii, diagnoze, prognoze, mãsuri şi soluţii în domeniul învãţãmântului preuniversitar; c) bazã de date - colecţii de informaţii electronice - logistice, ştiinţifice - cu privire la curriculumul naţional şi la sistemul de evaluare a procesului de învãţãmânt preuniversitar, structurate în baza unor criterii clare, care sã permitã operaţionalizarea informaţiilor existente în funcţie de necesitãţile specifice; d) consultanţã - activitatea de îndrumare, monitorizare şi asistenţã pe probleme specifice curriculumului naţional şi evaluãrii în învãţãmântul preuniversitar, pentru cadrele didactice şi pentru instituţiile care se implicã în selecţia şi în pregãtirea elevilor capabili de performanţã; e) curriculum naţional - ansamblul proceselor educative şi al experienţelor de învãţare prin care trece elevul pe durata parcursului sãu şcolar; ansamblul documentelor şcolare oficiale de tip reglator, în cadrul cãrora se consemneazã datele esenţiale privind procesele educative şi experienţele de învãţare pe care şcoala le oferã elevului; f) evaluare - proces de colectare sistematicã, orientatã de obiectivele definite, a datelor specifice privind evoluţia şi/sau performanţa, evidenţiate în situaţia de evaluare, de interpretare contextualã a acestor date şi de elaborare a unei judecãţi de valoare cu caracter integrator, care poate fi folositã în diverse moduri, prespecificate însã în momentul stabilirii scopului procesului de evaluare; g) evaluarea de proces presupune toate formele evaluãrii şcolare: iniţialã, continuã/curentã şi finalã; examenele şi evaluãrile naţionale sunt considerate forme particulare ale evaluãrii finale, proiectate şi derulate în baza unor metodologii specifice; h) evaluator de manuale şcolare - cadru didactic cu experienţã în evaluarea manualelor şcolare, dobânditã pe baza formãrii pentru aplicarea metodologiilor specifice de evaluare a manualelor şcolare; i) grup de lucru - grup de cadre didactice şi/sau specialişti din învãţãmântul preuniversitar şi/sau superior, care participã la activitãţile instituţiei şi care aplicã procedurile, în conformitate cu metodologiile elaborate de instituţie; j) ghiduri de evaluare şi examinare/ghiduri de curriculum/ghiduri metodice/culegeri/periodice - publicaţii oficiale ale Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar, care sunt supuse prevederilor privind proprietatea intelectualã; k) metodologii/regulamente/proceduri - acte publice/interne prin care se reglementeazã modalitãţile de desfãşurare a activitãţilor specifice şi care cuprind: standarde, criterii, planuri de acţiune, responsabilitãţi şi soluţii practice pentru realizarea acestora; l) produse de interes naţional - documente elaborate de Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar, care vizeazã urmãtoarele: curriculumul naţional, analize/cercetãri/sondaje de evaluare/expertize, ghiduri pentru evaluare, ghiduri pentru aplicarea curriculumului naţional, ghiduri metodice, culegeri/periodice, metodologii/regulamente/proceduri etc. CAP. II Atribuţii şi responsabilitãţi ART. 4 Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar are urmãtoarele atribuţii principale: a) propune conducerii Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii politici privind curriculumul naţional, evaluarea de proces şi performanţa în învãţãmântul preuniversitar; b) propune iniţierea unor proiecte de acte normative care fac referire la curriculumul naţional şi la evaluarea de proces în învãţãmântul preuniversitar; c) colaboreazã, în scopul realizãrii obiectului sãu de activitate, cu direcţiile specializate din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, cu alte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, cu autoritãţi administrative, cu organizaţii neguvernamentale naţionale şi internaţionale, cu alte instituţii publice; d) participã la proiecte şi la programe naţionale şi internaţionale, cu precãdere în domeniile curriculumului naţional şi evaluãrii în învãţãmântul preuniversitar; e) constituie şi coordoneazã activitatea unor grupuri de lucru compuse din specialişti şi din cadre didactice cu experienţã, în scopul proiectãrii/revizuirii curriculumului naţional, al construirii şi actualizãrii bazelor de date cu instrumente de evaluare, al evaluãrii manualelor şcolare şi al pregãtirii elevilor capabili de performanţã; f) colaboreazã cu departamentele de pregãtire a personalului didactic din instituţiile de învãţãmânt superior, în vederea realizãrii unor programe de pregãtire a specialiştilor în domeniile de activitate ale centrului; g) sprijinã acţiunile de formare continuã şi de specializare a personalului didactic; h) desfãşoarã activitãţi de cercetare şi de analizã specifice în domeniile curriculumului naţional şi evaluãrii de proces; i) dezvoltã website-ul propriu, care cuprinde informaţii publice privind standardele educaţionale, curriculumul naţional, examene şi evaluãri, programe pentru examene şi concursuri, modele de subiecte, metodologii, ghiduri şi regulamente, machete pentru analizele statistice, liste de manuale aprobate, rezultate la olimpiade şi concursuri interne şi internaţionale, forumuri de discuţii; j) efectueazã activitãţi de pregãtire, transfer de cunoştinţe, asistenţã tehnicã şi metodologicã în domeniile sale de activitate. ART. 5 În domeniul curriculumului naţional, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar are urmãtoarele atribuţii: a) proiectarea, elaborarea şi revizuirea periodicã a curriculumului naţional; b) realizarea de expertize cu privire la procesul de aplicare şi de funcţionare în sistemul de învãţãmânt preuniversitar a curriculumului naţional, în scopul asigurãrii revizuirii periodice a acestuia; c) asigurarea coordonãrii ştiinţifice a elaborãrii componentelor curriculumului naţional - planuri de învãţãmânt, programe şcolare - şi revizuirea periodicã a acestora; d) asigurarea corelãrii ştiinţifice şi a coerenţei metodologice dintre curriculumul naţional şi celelalte componente ale sistemului naţional de învãţãmânt preuniversitar; e) realizarea unor suporturi metodologice necesare proceselor de implementare şi aplicare eficientã a curriculumului naţional; f) elaborarea de materiale şi desfãşurarea de programe de formare, necesare abilitãrii curriculare a personalului didactic; g) oferirea de consultanţã pentru elaborarea, aplicarea şi evaluarea materialelor curriculare proiectate la nivel local. ART. 6 Pentru îndeplinirea atribuţiilor în domeniul evaluãrii de proces, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar desfãşoarã urmãtoarele activitãţi: a) asigurã coordonarea ştiinţificã şi profesionalã a evaluãrii de proces pentru învãţãmântul preuniversitar, inclusiv elaborarea probelor de examen/concurs/olimpiade; b) elaboreazã, împreunã cu direcţiile specializate din Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, metodologii, proceduri şi regulamente pentru organizarea şi desfãşurarea examenelor şi evaluãrilor în învãţãmântul preuniversitar, pe care le supune aprobãrii ministrului educaţiei şi cercetãrii; c) efectueazã expertize şi sondaje de evaluare a rezultatelor şcolare şi a eficienţei procesului de învãţãmânt preuniversitar, furnizând conducerii Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii un feedback sistematic şi operativ, în scopul adoptãrii mãsurilor de optimizare a activitãţii în învãţãmântul preuniversitar; d) elaboreazã, în vederea informãrii publice, rapoarte privind rezultatele înregistrate la examenele şi evaluãrile naţionale, la etapele naţionale şi internaţionale ale olimpiadelor şi concursurilor, evidenţiind oportunitatea adoptãrii de cãtre ministrul educaţiei şi cercetãrii a unor decizii cu privire la factorii care permit îmbunãtãţirea performanţelor şcolare; e) organizeazã un sistem de evidenţã a rezultatelor examenelor naţionale, olimpiadelor şi concursurilor pentru elevi, precum şi a rezultatelor şcolare înregistrate la finalul unor cicluri de învãţãmânt/curriculare, în funcţie de profilurile de formare, în vederea cercetãrii dinamicii acestora; f) acordã sprijin tehnic şi de specialitate în realizarea unor acţiuni de evaluare întreprinse de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi de instituţii subordonate acestuia inspectorate şcolare, unitãţi de învãţãmânt; g) elaboreazã şi realizeazã programe de proiectare a unor teste standardizate pentru principalele discipline/module şcolare, în funcţie de nivelurile educaţionale sau de ciclurile curriculare; h) organizeazã programe de pregãtire a membrilor comisiilor de examen, a examinatorilor şi a altor persoane implicate în organizarea şi desfãşurarea examenelor naţionale. ART. 7 În domeniul evaluãrii manualelor şcolare, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar are urmãtoarele atribuţii: a) contribuie la elaborarea şi implementarea politicilor referitoare la manualele şcolare; b) coordoneazã derularea mecanismelor de evaluare a manualelor şcolare pentru învãţãmântul preuniversitar, conform metodologiei aprobate prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii; c) realizeazã expertize şi sondaje în unitãţile de învãţãmânt cu privire la procesul de alegere şi utilizare a manualelor şcolare; d) coordoneazã activitatea de derulare a mecanismelor de reevaluare a manualelor şcolare, la cererea ministrului educaţiei şi cercetãrii; e) formeazã experţi evaluatori de manuale şcolare, prin derularea de programe în acest sens; f) organizeazã cadrul general al difuzãrii manualelor în şcoli; g) verificã respectarea de cãtre edituri a condiţiilor tehnice de editare a manualelor. ART. 8 Pentru îndeplinirea atribuţiilor în domeniul selecţiei şi promovãrii tinerilor capabili de performanţã, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar desfãşoarã urmãtoarele activitãţi: a) elaboreazã şi aplicã strategii şi politici pentru selecţia, pregãtirea şi susţinerea tinerilor şi a cadrelor didactice în activitãţi de înaltã performanţã; b) organizeazã şi coordoneazã strategii de pregãtire, evaluãri, seminarii ştiinţifice, concursuri, conferinţe, în ţarã sau în strãinãtate; c) coordoneazã activitatea centrelor de excelenţã regionale/judeţene; d) propune Departamentului pentru învãţãmântul preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii acordarea de burse de studiu în ţarã şi în strãinãtate, de premii, precum şi alte modalitãţi de susţinere a performanţei pentru elevii laureaţi ai olimpiadelor şi concursurilor internaţionale; e) organizeazã tabere de studiu şi de odihnã, excursii în ţarã şi în strãinãtate pentru elevii capabili de performanţã; f) organizeazã competiţii profesionale naţionale sau internaţionale; g) realizeazã proiecte şi asigurã consultanţã în domeniul identificãrii, pregãtirii, stimulãrii şi valorificãrii potenţialului elevilor capabili de performanţã. ART. 9 (1) Modalitãţile de realizare a atribuţiilor prevãzute la art. 5-8 se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar. (2) În exercitarea atribuţiilor sale, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar solicitã autoritãţilor şi instituţiilor publice informaţii, date statistice şi studii elaborate în domeniile curriculumului şi evaluãrii pentru învãţãmântul preuniversitar. ART. 10 (1) Activitatea Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se desfãşoarã în concordanţã cu programele şi politicile educaţionale ale Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii şi în conformitate cu exercitarea atribuţiilor stabilite prin regulamentul de organizare şi funcţionare. (2) Activitãţile şi produsele de interes naţional ale Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se aprobã prin ordin de ministrul educaţiei şi cercetãrii. ART. 11 Pentru îndeplinirea atribuţiilor în domeniile sale de activitate, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar realizeazã colaborãri cu instituţii de învãţãmânt preuniversitar sau superior, cu alte organizaţii şi asociaţii profesionale din ţarã şi din strãinãtate. ART. 12 Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii exercitã controlul general asupra modului în care este organizatã/coordonatã şi se desfãşoarã activitatea Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar. CAP. III Structura organizatoricã a Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar ART. 13 (1) Pentru exercitarea atribuţiilor ce îi revin, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar dispune de un aparat propriu cu un numãr maxim de 100 de posturi. (2) Posturile sunt prevãzute, în condiţiile legii, pentru funcţii publice şi personal contractual. (3) Posturile Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se asigurã cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat pentru Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi pentru instituţiile subordonate acestuia, finanţate integral de la bugetul de stat. ART. 14 Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar va cuprinde structuri, fãrã personalitate juridicã, care sã realizeze activitãţile specifice scopului pentru care a fost înfiinţatã instituţia: a) proiectarea, dezvoltarea, aplicarea şi revizuirea curriculumului naţional; b) coordonarea şi organizarea sistemului de evaluãri şi examene naţionale; c) coordonarea evaluãrii manualelor; d) identificarea, pregãtirea, stimularea şi valorificarea potenţialului tinerilor capabili de performanţã. ART. 15 (1) Structura organizatoricã a Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. (2) Statul de funcţii al Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii. (3) În cadrul direcţiilor prevãzute în structura Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se constituie, în condiţiile legii, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, servicii şi birouri. ART. 16 (1) Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar este condus de un director general, numit prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, pe bazã de concurs organizat în condiţiile legii. (2) Coordonarea ştiinţificã şi administrativã a activitãţii direcţiilor şi serviciilor se face de cãtre directori/şefi de servicii, în baza prevederilor regulamentului de organizare şi funcţionare. (3) Directorul general, directorii şi şefii de servicii au statut de funcţionar public de conducere. ART. 17 (1) Activitatea curentã a Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar este coordonatã de consiliul de conducere format din 5 membri, desemnaţi în conformitate cu regulamentul de organizare şi funcţionare. Strategiile şi deciziile sunt stabilite de consiliul de conducere, care coordoneazã şi controleazã modul de aplicare a acestora. (2) Controlul administrativ al activitãţii desfãşurate de Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar este realizat de consiliul de conducere. (3) Din consiliul de conducere, precum şi din structura departamentelor şi serviciilor fac parte şi reprezentanţii minoritãţilor naţionale. CAP. IV Finanţarea cheltuielilor Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar ART. 18 (1) Cheltuielile curente şi de capital ale Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se asigurã integral de la bugetul de stat, prin Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii. (2) Finanţarea cheltuielilor de personal, întreţinere şi funcţionare şi a cheltuielilor de capital ale centrelor de excelenţã/evaluare înfiinţate la nivel regional/judeţean se face de la bugetul de stat, prin Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar. ART. 19 Salarizarea personalului Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se face conform legii. CAP. V Dispoziţii finale şi tranzitorii ART. 20 Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã: a) <>Hotãrârea Guvernului nr. 327/1998 privind înfiinţarea Serviciului Naţional de Evaluare şi Examinare, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 233 din 25 iunie 1998; b) <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.057/2000 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional pentru Curriculum, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 566 din 15 noiembrie 2000; c) <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2002 privind înfiinţarea Consiliului Naţional pentru Evaluarea şi Difuzarea Manualelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 120 din 14 februarie 2002; d) <>Hotãrârea Guvernului nr. 34/2003 privind înfiinţarea Centrului Naţional de Excelenţã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 60 din 1 februarie 2003. ART. 21 (1) La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri îşi înceteazã activitatea: Serviciul Naţional de Evaluare şi Examinare, Consiliul Naţional pentru Curriculum, Consiliul Naţional pentru Evaluarea şi Difuzarea Manualelor şi Centrul Naţional de Excelenţã. (2) Patrimoniul fostelor instituţii publice: Serviciul Naţional de Evaluare şi Examinare, Consiliul Naţional pentru Curriculum, Consiliul Naţional pentru Evaluarea şi Difuzarea Manualelor şi Centrul Naţional de Excelenţã va fi preluat prin protocol de predare-preluare de cãtre Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar, în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri. (3) Personalul instituţiilor prevãzute la alin. (2) va fi preluat de Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar pe bazã de concurs sau examen, dupã caz, în vederea verificãrii aptitudinilor profesionale corespunzãtoare atribuţiilor şi structurii organizatorice ale centrului, organizat în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri. (4) În vederea desfãşurãrii activitãţilor specifice, Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar este dotat cu douã autoturisme şi douã microbuze, preluate de la structurile existente. ART. 22 Centrul Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar va prelua spre aplicare şi dezvoltare toate documentele referitoare la curriculumul naţional şi la evaluarea de proces, rezultate din derularea proiectului de reformã a învãţãmântului preuniversitar, finanţat pe baza Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare cu privire la reforma învãţãmântului preuniversitar, semnat la Washington la 23 mai 1994 şi ratificat prin <>Ordonanţa Guvernului nr. 24/1994 , aprobatã prin <>Legea nr. 126/1994 , cu modificãrile ulterioare. ART. 23 Regulamentul de organizare şi funcţionare al Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri. PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU Contrasemneazã:
───────────────
Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Mihail Hãrdãu
Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga
Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu
Bucureşti, 7 martie 2007.
Nr. 231.
ANEXĂ
Numãrul maxim de posturi: 100
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Centrului Naţional pentru Curriculum şi Evaluare în Învãţãmântul Preuniversitar
┌──────────────────┐
│ DIRECTOR GENERAL │
└───────┬──────────┘
│
V
┌─────────────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────┐
v v v │ │
┌───────────┐ ┌─────────────┐ ┌─────────────┐ │ │
│ DIRECŢIA │ │ DIRECTIA │ │ DIRECŢIA │ │ │
│ CURRICULUM│ │ EVALUARE ŞI │ │ CONCURSURI, │ │ │
│ ŞI MANUALE│ │ EXAMENE │ │ OLIMPIADE ŞI│ │ │
└───────────┘ └─────────────┘ │ EXCELENŢĂ │ │ │
└─────────────┘ │ │
v v
┌───────────────┐ ┌─────────────┐
│ SERVICIUL │ │ SERVICIUL │
│ BUGET-FINANŢE,│ │ADMINISTRATIV│
│ JURIDIC, │ │ ŞI ACHIZIŢII│
│ PERSONAL │ │ │
└───────────────┘ └─────────────┘
_________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.