Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
HOTARARE nr. 216 din 9 aprilie 1998 privind organizarea in Romania, in anul 1998, a celei de-a 5-a Conferinte a Ministrilor de Tineret din Europa
În temeiul prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 63/1994 privind actualizarea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile şi instituţiile publice, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 13/1995 , şi ale <>art. 16 lit. j) din Ordonanta Guvernului nr. 12/1993 privind achiziţiile publice, republicatã,
Guvernul României hotãrãşte:
ART. 1 Se aproba organizarea în România, în perioada 27-29 aprilie 1998, a celei de-a 5-a Conferinţe a Ministrilor de Tineret din Europa. ART. 2 Finanţarea cheltuielilor privind conferinţa prevãzutã la art. 1, în limita sumei de 1.500 milioane lei, se realizeazã din bugetul Ministerului Tineretului şi Sportului pe anul 1998, în cadrul capitolului bugetar "Cultura, religie şi acţiuni privind activitatea sportiva şi de tineret", titlul "Transferuri", potrivit anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
PRIM-MINISTRU INTERIMAR GAVRIL DEJEU
Contrasemneazã: --------------- p. Ministrul tineretului şi sportului, Alexandru Popescu, secretar de stat
Ministrul finanţelor, Daniel Daianu
p. Ministrul afacerilor externe, Elena Zamfirescu, secretar de stat
Ministru delegat pe lângã primul-ministru pentru coordonarea Secretariatului General al Guvernului şi a Departamentului pentru Administraţie Publica Localã, Remus Opris
ANEXA 1
BUGETUL celei de-a 5-a Conferinţe a Ministrilor de Tineret din Europa - Bucureşti, 27-29 aprilie 1998 -
- mii lei -
1. Cheltuieli de cazare - Hotel "Hilton" -------------------- 60 persoane X 3 nopti (în medie) X 1.912.500 lei/noapte = 344.250 -------
2. Cheltuieli de masa 83.850 ------------------ - Masa oficialã, 28 aprilie 1998 (Cercul Militar Naţional) 350 persoane X 156.000 lei/persoana = 54.600 - Cina, 27 aprilie 1998 (Restaurantul "Bucureşti") 300 persoane X 97.500 lei/persoana = 29.250
3. Cheltuieli de transport local pentru participanţii la 351.450 ----------------------------- ------- conferinţa şi cheltuieli de parcare 3.1. Regia Autonomã "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat" - 8 autoturisme X 4 zile 15.920 3.2. Societatea Comercialã O.N.T. "Carpaţi" - S.A. (Compania Rent Auto) - 6 microbuze X 4 zile 20.000 3.3. Sepoy Turism Internaţional Hertz - S.R.L. - 25 autoturisme X 4 zile şi 3 autocare X 3 zile 133.630 3.4. Avis Rom, Rent a Car - S.R.L. - 27 autoturisme X 4 zile 178.900 3.5. Cheltuieli de parcare 3.000
4. Chirii 146.550 ------ ------- 4.1. Palatul Parlamentului (prin Centrul Internaţional de Conferinţe) - chirie sali (inclusiv cheltuieli administrative) 85.510 - chirie instalaţii de traducere simultanã, telefon, telefax etc. 53.040 4.2. Cercul Militar Naţional - chirie Sala de marmura (27 aprilie 1998) 8.000
5. Tiparituri şi confecţii diverse 394.900 ------------------------------- ------- 5.1. Materiale de prezentare a României şi a politicii de tineret, realizate de Ministerul Tineretului şi Sportului (INFOTIN): a) Brosura de prezentare - "Tineretul în România" - 1.000 exemplare 56.500 b) Brosura "Politica M.T.S." - 800 exemplare 30.000 c) CD "România - ghidul tanarului vizitator" - 200 exemplare 25.000 d) Catalog ONG - 1.000 exemplare 38.000 5.2. Sinteza lucrãrilor conferintei - 500 bucãţi 45.000 5.3. Benere - 8 bucãţi 32.800 5.4. Materiale promotionale (insigne, fanioane, pixuri inscriptionate, serviete etc.) 106.000 5.5. Alte tiparituri (afişe, mape, pliante, hârtie cu antet, autocolante etc.) 61.600
6. Cheltuieli de tratatii: cafea, apa minerala, sucuri sau alte ------------------------------------------------------------ tratatii oferite în timpul şedinţelor ------------------------------------- - 350 persoane X 2 zile X 15.000 lei/zi 10.500 ------ 7. Cadouri pentru delegaţii ------------------------ - 60 delegaţii X 498.000 lei/delegaţie 29.880 ------- 8. Materiale consumabile (hârtie de scris, de xerox, de fax, --------------------- toner imprimante şi xerox etc.) şi furnituri de birou 40.000 --------------------- ------ 9. Cheltuieli de posta şi telecomunicaţii 40.000 -------------------------------------- ------
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email