Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 212 din 9 martie 2011  pentru aprobarea Programului de interes national Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 212 din 9 martie 2011 pentru aprobarea Programului de interes national "Dezvoltarea retelei nationale de camine pentru persoanele varstnice"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 175 din 11 martie 2011

    În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 50^1 lit. b) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 515/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã Programul de interes naţional "Dezvoltarea reţelei naţionale de cãmine pentru persoanele vârstnice", denumit în continuare Program, prevãzut în anexa nr. 1.
    ART. 2
    Fondurile necesare pentru finanţarea Programului se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, denumitã în continuare autoritate finanţatoare.
    ART. 3
    (1) Programul se adreseazã autoritãţilor administraţiei publice locale care, prin hotãrâre a consiliului local/judeţean sau al municipiului Bucureşti, decid concomitent înfiinţarea de cãmine pentru persoane vârstnice prin reorganizarea unor unitãţi sanitare cu paturi aflate în reţeaua proprie a acestora, care se desfiinţeazã în condiţiile prevãzute de lege.
    (2) Sunt eligibile pentru finanţare cãminele pentru persoane vârstnice înfiinţate în condiţiile alin. (1) prin desfiinţarea unitãţilor sanitare cu paturi prevãzute în anexa nr. 2 şi care respectã urmãtoarele cerinţe principale:
    a) funcţioneazã şi sunt administrate potrivit prevederilor <>Legii nr. 17/2000 privind asistenţa socialã a persoanelor vârstnice, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) se organizeazã în conformitate cu prevederile standardelor minime specifice de calitate pentru centrele rezidenţiale pentru persoanele vârstnice aprobate prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale;
    c) funcţioneazã cu personal de specialitate medico-sanitar, auxiliar sanitar şi TESA şi muncitori preluat în limita posturilor aprobate potrivit legii, conform necesarului de resurse umane, de la unitãţile sanitare cu paturi prevãzute la alin. (2) şi normat potrivit prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 23/2010 privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale;
    d) sunt acreditate în condiţiile legii.
    ART. 4
    Personalul de specialitate medico-sanitar şi auxiliar sanitar din cadrul unitãţilor sanitare cu paturi, prevãzute la art. 3 alin. (1), care nu a fost preluat de cãtre cãminele pentru persoanele vârstnice, urmeazã sã fie redistribuit la alte unitãţi sanitare, în condiţiile stabilite prin ordin al ministrului sãnãtãţii.
    ART. 5
    (1) Acordarea finanţãrii în cadrul Programului se realizeazã în baza contractului de finanţare încheiat între autoritatea finanţatoare şi solicitanţi.
    (2) Prin Program se finanţeazã cheltuielile curente de funcţionare ale cãminelor pentru persoane vârstnice înfiinţate în condiţiile art. 3 alin. (1), pe o perioadã de maximum 33 de luni de la data prevãzutã în contractul de finanţare, cu încadrare în perioada de derulare a Programului, prevãzutã în anexa nr. 1.
    (3) Suma aprobatã pentru finanţare se stabileşte în funcţie de numãrul de beneficiari ai cãminului pentru persoane vârstnice, calculatã pe baza costului standard prevãzut în anexa nr. 3 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 23/2010. Suma aprobatã pentru finanţare, prevãzutã în contract, se poate majora pe parcursul derulãrii Programului, în funcţie de nivelul costului standard stabilit pentru cãminele pentru persoane vârstnice prin actele normative în vigoare.
    (4) Acordarea de finanţare prin Program se realizeazã începând cu data de 1 aprilie 2011 pentru autoritãţile administraţiei publice locale care încheie contractul pânã la data de 31 martie 2011, iar pentru cele care depun solicitarea de finanţare dupã aceastã datã finanţarea se face începând cu data de întâi a lunii urmãtoare datei de încheiere a contractului.
    (5) Pe o perioadã de 90 de zile de la data încheierii contractului prevãzut la alin. (1) se acordã finanţare din Program pentru acoperirea cheltuielilor curente de funcţionare, inclusiv a cheltuielilor de personal normat potrivit prevederilor art. 3 alin. (2) lit. c), pânã la îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 3 alin. (2) lit. b) şi d) de cãtre cãminele pentru persoanele vârstnice nou-înfiinţate, precum şi pânã la admiterea persoanelor care vor beneficia de serviciile oferite de cãtre aceste cãmine.
    ART. 6
    (1) Aprobarea finanţãrii prin Program se realizeazã pe baza documentaţiei de solicitare a finanţãrii, întocmitã de autoritãţile administraţiei publice locale prevãzute la art. 3 care administreazã cãminele pentru persoanele vârstnice.
    (2) Metodologia de evaluare, aprobare şi acordare de finanţare se aprobã prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, în termen de 10 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
    (3) Finanţarea, monitorizarea şi controlul utilizãrii fondurilor alocate în cadrul Programului se realizeazã de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin departamentele specializate şi agenţiile judeţene pentru prestaţii sociale, respectiv a municipiului Bucureşti.
    ART. 7
    (1) Patrimoniul unitãţilor sanitare cu paturi desfiinţate, aflate în reţeaua autoritãţilor publice locale, stabilit pe baza bilanţului contabil de închidere, însoţit de balanţa de verificare sinteticã, contul de rezultat patrimonial, situaţia fluxurilor de trezorerie, conturile de execuţie şi celelalte anexe, inclusiv cele care se întocmesc la finele anului, potrivit normelor în vigoare, împreunã cu protocolul de predare-primire, se preia de cãtre cãminele pentru persoanele vârstnice înfiinţate în condiţiile prezentei hotãrâri.
    (2) Echipamentele medicale din dotarea unitãţilor sanitare prevãzute la art. 3 alin. (1) pot fi redistribuite la alte unitãţi sanitare.
    ART. 8
    Programul poate fi accesat, pe lângã autoritãţile prevãzute la anexa nr. 2, de orice autoritate publicã localã care îndeplineşte condiţiile prevãzute de prezenta hotãrâre.
    ART. 9
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                ---------------
                              Ministrul sãnãtãţii,
                                  Cseke Attila

                               Ministrul muncii,
                        familiei şi protecţiei sociale,
                                Ioan Nelu Botiş

                    Ministrul administraţiei şi internelor,
                             Constantin-Traian Igaş

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 9 martie 2011.
    Nr. 212.

    ANEXA 1

                         PROGRAMUL DE INTERES NAŢIONAL
                    "Dezvoltarea reţelei naţionale de cãmine
                          pentru persoanele vârstnice"

    Scop:
    a) creşterea numãrului de cãmine pentru persoanele vârstnice pentru a rãspunde cererilor în aşteptare înregistrate la nivelul autoritãţilor administraţiei publice locale;
    b) îmbunãtãţirea accesului la servicii de îngrijire şi asistenţã în regim instituţionalizat pentru persoanele vârstnice, indiferent de mediul de rezidenţã al acestora;
    c) întãrirea suportului acordat familiilor care nu mai pot asigura îngrijirea tradiţionalã a persoanelor vârstnice dependente;
    d) creşterea responsabilitãţii autoritãţilor locale faţã de persoanele vârstnice care necesitã îngrijire şi suport pentru a-şi continua viaţa în condiţii decente şi cu respectarea demnitãţii;
    e) reducerea numãrului de spitalizãri ale persoanelor vârstnice care suferã de afecţiuni cronice, generatoare de dependenţã.
    Obiective:
    a) creşterea calitãţii vieţii persoanelor vârstnice dependente, respectarea demnitãţii şi a libertãţii de a alege a acestei categorii de populaţie aflate în nevoie;
    b) asigurarea unei îngrijiri de lungã duratã de calitate pentru persoanele vârstnice care şi-au pierdut autonomia funcţionalã şi nu-şi mai pot continua viaţa în condiţii de siguranţã la propriul domiciliu;
    c) creşterea calitãţii serviciilor prin angajarea de personal calificat.
    Indicatori cantitativi:
    a) procentul creşterii numãrului actual de persoane vârstnice asistate în centre rezidenţiale publice;
    b) numãrul cãminelor pentru persoane vârstnice înfiinţate din numãrul unitãţilor sanitare cu paturi eligibile pentru înfiinţarea de cãmine;
    c) creşterea ponderii persoanelor vârstnice care beneficiazã de servicii de asistenţã şi îngrijire acordate în regim rezidenţial.
    Indicatori de eficienţã:
    a) asigurarea unor condiţii de viaţã decentã pentru persoanele vârstnice dependente;
    b) prevenirea degradãrii autonomiei funcţionale a persoanelor vârstnice dependente pe o perioadã cât mai îndelungatã;
    c) asigurarea serviciilor de îngrijire şi asistenţã corespunzãtoare nevoilor individuale ale fiecãrei persoane asistate;
    d) diminuarea numãrului cererilor aflate pe listele de aşteptare.
    Indicatori de rezultate:
    a) între 1.500-4.200 de persoane vârstnice beneficiazã de servicii sociale în cãminele pentru persoane vârstnice finanţate prin Program;
    b) creşterea accesului la servicii pentru persoanele vârstnice din mediul rural sau localitãţi cu un numãr insuficient de servicii.
    Perioada de derulare:
    Programul se deruleazã pe o perioadã de 33 de luni, începând cu data de 1 aprilie 2011, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2013, iar planificarea finanţãrii este multianualã.
    Buget:
    a) Bugetul total al acestui program de interes naţional este de 200.000 mii lei.
    b) Pentru anul 2011 bugetul este de 55.000 mii lei.

    ANEXA 2



┌────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Autoritatea administraţiei publice │ Unitatea sanitarã │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ ALBA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 1│Consiliul Local Ocna Mureş │Spitalul Orãşenesc Ocna Mureş │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 2│Consiliul Local Zlatna │Spitalul de Boli Cronice Zlatna │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 3│Consiliul Local Baia de Arieş │Centrul de Sãnãtate Baia de Arieş │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ ARAD │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 4│Consiliul Local Sântana │Spitalul Orãşenesc Sântana │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 5│Consiliul Local Gurahonţ │Spitalul Comunal Gurahonţ │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 6│Consiliul Local Chişineu Criş │Centrul de Sãnãtate Chişineu Criş │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ ARGEŞ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 7│Consiliul Judeţean Argeş │Spitalul "Dr. Teja Papahagi" │
│ │ │Domneşti │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 8│Consiliul Judeţean Argeş │Spitalul de Boli Cronice Mozãceni │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 9│Consiliul Judeţean Argeş │Spitalul "Dr. Ion Crãciun" │
│ │ │Cãlineşti │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 10│Consiliul Judeţean Argeş │Spitalul de Boli Cronice Rucãr │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BACÃU │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 11│Consiliul Local Comãneşti │Spitalul Orãşenesc "Ioan Lascãr" │
│ │ │Comãneşti │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BIHOR │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 12│Consiliul Local Stei │Spitalul Orãşenesc Ştei │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 13│Consiliul Local Bratca │Centrul de Sãnãtate Bratca │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BISTRIŢA-NÃSÃUD │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 14│Consiliul Local Teaca │Centrul de Sãnãtate Teaca │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BOTOŞANI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 15│Consiliul Judeţean Botoşani │Sanatoriul de Pneumoftiziologie │
│ │ │Guranda │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 16│Consiliul Local Darabani │Spitalul Orãşenesc Darabani │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 17│Consiliul Local Truşeşti │Spitalul Comunal Truşeşti │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BRAŞOV │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 18│Consiliul Local Sãcele │Spitalul Municipal Sãcele │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 19│Consiliul Local Codlea │Spitalul Municipal Codlea │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 20│Consiliul Local Victoria │Spitalul de Boli Cronice Victoria │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BUZÃU │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 21│Consiliul Local Vintilã Vodã │Spitalul Comunal Vintilã Vodã │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 22│Consiliul Local Pârscov │Centrul de Sãnãtate Pârscov │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 23│Consiliul Local Pãtârlagele │Spitalul de Boli Cronice │
│ │ │Pãtârlagele │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ BUCUREŞTI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 24│Primãria Municipiului Bucureşti │Spitalul Clinic Caritas - │
│ │ │Academician Nicolae Cajal │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ CARAŞ-SEVERIN │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 25│Consiliul Local Oţelul Roşu │Spitalul Orãşenesc Oţelul Roşu │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 26│Consiliul Local Anina │Spitalul Orãşenesc Anina │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 27│Consiliul Local Bocşa │Spitalul de Boli Cronice Bocşa │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ CÃLÃRAŞI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 28│Consiliul Local Budeşti │Spitalul Orãşenesc Budeşti │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ CLUJ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 29│Consiliul Local Mociu │Centrul de Sãnãtate Mociu │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ CONSTANŢA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 30│Consiliul Local Bãneasa │Centrul de Sãnãtate Bãneasa │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ DÂMBOVIŢA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 31│Consiliul Local Titu │Spitalul Orãşenesc Titu │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ GALAŢI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 32│Consiliul Judeţean Galaţi │Spitalul de Boli Cronice Iveşti │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ GIURGIU │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 33│Consiliul Local Ghimpaţi │Centrul de Sãnãtate Ghimpaţi │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ GORJ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 34│Consiliul Local Bumbeşti-Jiu │Spitalul Orãşenesc Bumbeşti-Jiu │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ HUNEDOARA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 35│Consiliul Local Cãlan │Centrul de Sãnãtate Cãlan │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 36│Consiliul Local Petrila │Spitalul de Boli Cronice Petrila │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ IALOMIŢA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 37│Consiliul Local Ţãndãrei │Spitalul Orãşenesc Ţãndãrei │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ IAŞI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 38│Consiliul Local Târgu Frumos │Spitalul Orãşenesc Târgu Frumos │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ ILFOV │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 39│Consiliul Judeţean Ilfov │Spitalul Orãşenesc "Dr. Maria │
│ │ │Burghele" Buftea │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 40│Consiliul Judeţean Ilfov │Spitalul Comunal Periş │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ MARAMUREŞ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 41│Consiliul Local Baia Sprie │Spitalul de Boli Cronice Baia Sprie│
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 42│Consiliul Local Şomcuta Mare │Centrul de Sãnãtate Şomcuta Mare │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ MEHEDINŢI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 43│Consiliul Local Strehaia │Spitalul Orãşenesc Strehaia │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 44│Consiliul Local Vânju Mare │Spitalul Orãşenesc Vânju Mare │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ MUREŞ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 45│Consiliul Local Sãrmaşu │Spitalul Orãşenesc Sãrmaşu │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ NEAMŢ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 46│Consiliul Local Roznov │Spitalul Orãşenesc Roznov │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 47│Consiliul Local Bicaz │Spitalul Orãşenesc Bicaz │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ OLT │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 48│Consiliul Local Drãgãneşti-Olt │Centrul de Sãnãtate Drãgãneşti-Olt │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ PRAHOVA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 49│Consiliul Local Buşteni │Preventoriul TBC Poiana Ţapului │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 50│Consiliul Local Bãlţeşti │Centrul de Sãnãtate Bãlţeşti │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 51│Consiliul Local Urlaţi │Centrul de Sãnãtate Urlaţi │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 52│Consiliul Local Plopeni │Centrul de Sãnãtate Plopeni │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ SÃLAJ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 53│Consiliul Local Cehu Silvaniei │Spitalul de Boli Cronice Cehu │
│ │ │Silvaniei │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ SIBIU │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 54│Consiliul Local Cisnãdie │Spitalul Orãşenesc Cisnãdie │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ SUCEAVA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 55│Consiliul Local Solca │Spitalul de Boli Cronice Solca │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ TELEORMAN │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 56│Consiliul Judeţean Teleorman │Centrul de Sãnãtate "Regele │
│ │ │Carol I" Deparaţi │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 57│Consiliul Judeţean Teleorman │Centrul de Sãnãtate Furculeşti │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 58│Consiliul Judeţean Teleorman │Centrul de Sãnãtate Cervenia │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ TIMIŞ │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 59│Consiliul Local Buziaş │Centrul de Sãnãtate Buziaş │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 60│Consiliul Local Ciacova │Centrul de Sãnãtate Ciacova │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ TULCEA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 61│Consiliul Local Babadag │Spitalul Orãşenesc Babadag │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 62│Consiliul Local Sulina │Centrul de Sãnãtate Sulina │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ VASLUI │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 63│Consiliul Local Negreşti │Spitalul Orãşenesc Negreşti │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 64│Consiliul Local Tutova │Spitalul de Boli Cronice "Dr. I.T. │
│ │ │Nicolãescu" Tutova │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ VÂLCEA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 65│Consiliul Local Bãlceşti │Spitalul Orãşenesc Bãlceşti │
├────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┤
│ VRANCEA │
├────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┤
│ 66│Consiliul Local Mãrãşeşti │Spitalul Orãşenesc Mãrãşeşti │
├────┼─────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┤
│ 67│Consiliul Local Odobeşti │Spitalul Orãşenesc Odobeşti │
└────┴─────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┘


                                  --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016