Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 21 din 18 iunie 2013  privind structura organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 21 din 18 iunie 2013 privind structura organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 365 din 19 iunie 2013

    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat,
    având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Serviciile Camerei Deputaţilor asigură condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfăşurarea activităţii parlamentare.
    (2) Structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (3) În cadrul subdiviziunilor prevăzute în anexă, prin hotărâre a Biroului Permanent al Camerei Deputaţilor, se pot organiza, după caz, direcţii, servicii, birouri sau compartimente.
    (4) Departamentele şi direcţiile generale din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor sunt conduse de şefi de departamente şi de directori generali.
    ART. 2
    Numărul maxim de posturi pentru fiecare subdiviziune din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobă de către Plenul Camerei Deputaţilor la propunerea Biroului Permanent.
    ART. 3
    (1) Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce şi răspunde de întreaga activitate funcţională a Camerei Deputaţilor sub autoritatea şi controlul Biroului Permanent.
    (2) Secretarul general conduce personalul care îşi desfăşoară activitatea la cabinetele membrilor Biroului Permanent, la Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la cabinetele preşedinţilor comisiilor parlamentare, sub aspectul pregătirii profesionale şi al respectării ordinii interioare în cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor.
    ART. 4
    (1) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor, prevăzute în Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin ordin emis de către secretarul general, în condiţiile legii.
    (2) Numirea şi eliberarea din funcţia de şef de departament şi cea de director general se realizează prin ordin emis de către secretarul general, cu avizul conform al Biroului Permanent.
    (3) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului prevăzut la art. 3 alin. (2) se realizează prin ordin emis de către secretarul general, cu avizul conform, după caz:
    a) al fiecărui membru al Biroului Permanent;
    b) al liderului fiecărui grup parlamentar;
    c) al preşedintelui fiecărei comisii parlamentare.
    ART. 5
    Serviciile Camerei Deputaţilor îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de plenul Camerei Deputaţilor, cu avizul prealabil al Biroului Permanent.
    ART. 6
    (1) În urma evaluării posturilor şi în raport cu modificările intervenite în structura serviciilor Camerei Deputaţilor prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent, în limita numărului de posturi aprobat, ţinându-se seama de competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data reîncadrării, precum şi de nivelul de pregătire al fiecăruia.
    (2) Persoanele care au deţinut funcţii de conducere care nu se mai regăsesc în noua organigramă ca urmare a desfiinţării sau comasării anumitor departamente/direcţii/servicii/birouri vor fi reîncadrate pe funcţii de execuţie, prin transformarea postului de conducere în post de execuţie. În noua structură organizatorică pot fi create posturi de conducere noi, în condiţiile încadrării în numărul total de posturi aprobate prin bugetul Camerei Deputaţilor pentru anul 2013.
    (3) Reîncadrarea personalului promovat temporar se va face în funcţia de bază de pe care a fost promovat, urmând ca, după reîncadrare, să poată fi reluată procedura promovării temporare.
    (4) Personalul detaşat sau suspendat din funcţie la momentul reîncadrării va fi reîncadrat pe aceeaşi funcţie numai cu acordul scris al acestuia. Nemanifestarea scrisă a acordului în termen de 15 zile de la anunţul de reîncadrare se consideră acord tacit de reîncadrare. Refuzul scris al acordului de reîncadrare conduce la aplicarea procedurii prevăzute la art. 66 din Legea nr. 7/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    (5) Dacă prin efectul prezentei hotărâri există posturi ocupate de funcţionari publici parlamentari, care se transformă în posturi contractuale, se va proceda la reîncadrarea funcţionarilor publici pe posturile contractuale aferente, cu păstrarea aceluiaşi nivel al postului şi a venitului salarial. La data reîncadrării se vor întocmi ordine de eliberare din funcţia publică parlamentară în baza art. 64 lit. b) din Legea nr. 7/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi contracte de muncă pentru acelaşi nivel al funcţiei sau funcţii similare, după caz.
    (6) Reîncadrările prevăzute la alin. (2)-(5) nu afectează continuitatea activităţii personalului reîncadrat.
    ART. 7
    Biroul Permanent poate aproba, la propunerea secretarului general al Camerei Deputaţilor, trecerea definitivă a unui funcţionar public parlamentar de conducere într-o altă funcţie echivalentă şi/sau în cadrul altui compartiment din structura serviciilor Camerei Deputaţilor, dacă pregătirea profesională şi competenţa profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data trecerii îl recomandă pe respectivul funcţionar public parlamentar pentru ocuparea noului post propus, iar acesta îşi manifestă în scris acordul de trecere.
    ART. 8
    Până la aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor de către plenul Camerei Deputaţilor, secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, atribuţiile fiecărui departament/direcţie/serviciu/compartiment, conform noii structuri organizatorice.
    ART. 9
    (1) Prezenta hotărâre intră în vigoare la data de 19 iunie 2013.
    (2) La aceeaşi dată se abrogă Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificările ulterioare.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 18 iunie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


            PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                VALERIU-ŞTEFAN ZGONEA


    Bucureşti, 18 iunie 2013.
    Nr. 21.

    ANEXĂ
                        STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
                      a serviciilor Camerei Deputaţilor

-----------
    NOTĂ(CTCE)
    Reprezentarea grafică a structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputaţilor, se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365, la pagina 3, a se vedea imaginea asociată.

                               _______
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016