Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 107 din Constituţie, al <>art. 40 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare, şi al <>art. 67 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, Guvernul României adopta prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aproba Regulamentul privind tipurile de reglementãri tehnice şi de cheltuieli aferente activitãţii de reglementare în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, prevãzut în anexa nr. 1. ART. 2 Se aproba Normele metodologice privind criteriile şi modul de alocare a sumelor necesare unor lucrãri de intervenţie în prima urgenta la construcţii vulnerabile şi care prezintã pericol public, prevãzute în anexa nr. 2. ART. 3 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 4 Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 650/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind elaborarea reglementãrilor tehnice în construcţii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 416 din 26 iulie 2001, precum şi orice alte dispoziţii contrare. PRIM-MINISTRU ADRIAN NASTASE Contrasemneazã: --------------- Ministrul lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei, Miron Tudor Mitrea Ministrul administraţiei publice, Octav Cozmanca Ministrul finanţelor publice, Mihai Nicolae Tanasescu Bucureşti, 20 februarie 2003. Nr. 203. ANEXA 1 REGULAMENT privind tipurile de reglementãri tehnice şi de cheltuieli aferente activitãţii de reglementare în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat ART. 1 Activitatea de reglementare în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat constituie o componenta a activitãţii de cercetare-dezvoltare în domeniile menţionate, care valorifica rezultatele acesteia, cuprinzând elaborarea de reglementãri tehnice şi efectuarea unor activitãţi specifice. ART. 2 (1) Reglementãrile tehnice în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, menţionate la art. 1, sunt acte cu caracter de directivare, a cãror aplicare este obligatorie în vederea asigurãrii cerinţelor de calitate în construcţii şi a mediului construit, prevãzute la <>art. 5 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare. (2) Reglementãrile tehnice se elaboreazã pentru fiecare cerinta de calitate, pentru toate etapele de existenta a construcţiilor - proiectare, execuţie, urmãrire a comportãrii în exploatare, intervenţii în timp şi postutilizare -, precum şi pentru cerinţele de asigurare a calitãţii mediului construit, în urbanism şi amenajarea teritoriului. (3) Reglementãrile tehnice se stabilesc potrivit prevederilor <>art. 10 din Legea nr. 10/1995 , cu modificãrile ulterioare, şi cuprind: a) regulamente pentru componentele sistemului calitãţii în construcţii; b) proceduri pentru cerinţele de calitate în construcţii şi ale mediului construit: coduri/normative, ghiduri/metodologii, specificaţii tehnice. (4) Reglementãrile tehnice se aproba în condiţiile legii. ART. 3 (1) Activitãţile specifice, menţionate la art. 1, constau în elaborarea/realizarea de cercetãri, testãri, documentaţii, studii, audit, bãnci de date, prototipuri. (2) Cercetãrile cuprind cercetãri experimentale, documentari şi sinteze documentare, achiziţii de publicaţii de specialitate din ţara şi din strãinãtate, traduceri, inclusiv traduceri ale standardelor, valorificarea activitãţii de reglementare şi diseminarea informaţiilor tehnice prin publicare-tipãrire de cãrţi, imprimate, publicaţii, difuzare pe suport magnetic, Internet, participare şi/sau organizare de manifestãri tehnico-ştiinţifice şi/sau schimburi de experienta între specialişti, în ţara şi în strãinãtate, inclusiv asigurarea protocolului, dotarea cu mijloace fixe şi obiecte de inventar, birotica, consumabile, service, întreţinerea şi dezvoltarea reţelelor naţionale de înregistrãri seismice pentru construcţii. (3) Testarile cuprind încercãri şi/sau experimentari în situ ori în laboratoare sau poligoane privind tehnologiile şi/sau comportarea în exploatare a construcţiilor, subansamblurilor, elementelor, materialelor şi instalaţiilor aferente construcţiilor, monitorizare, inspecţii şi/sau deplasãri în teritoriu, inclusiv cu mijloace auto, la obiective în construcţie sau existente, privind aplicabilitatea reglementãrilor tehnice în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat. (4) Documentaţiile cuprind planuri de amenajare a teritoriului şi planuri de urbanism, inclusiv regulamentele aferente acestora şi ilustrarile urbanistice, documentaţii tehnico-economice, de cadastru şi geodezie, harti de riscuri naturale, expertize tehnice şi/sau energetice la construcţii existente, evaluãri de bunuri imobile, suporturi de curs şi organizare de activitãţi de instruire şi/sau perfecţionare profesionalã a specialiştilor din domeniile menţionate. (5) Studiile cuprind expertize tehnico-economice, studii de fezabilitate, de impact, de prognoza, de piata, sociologice, de caz, pilot, urbanistice, concursuri de soluţii cu premii organizate de instituţii publice şi/sau asociaţii profesionale. (6) Auditul cuprinde consultanţa, audit energetic, audit al conducerii şi asigurãrii sistemului calitãţii în construcţii. (7) Bãncile de date cuprind date, informaţii, ilustrari grafice, planuri, harti, înregistrãri ale miscarilor seismice. (8) Prototipurile cuprind realizarea de construcţii şi/sau subansambluri ori elemente de construcţii în situ sau în laborator, standuri ori poligoane, realizarea de programepilot de proiectare, execuţie şi de urmãrire a comportãrii în exploatare pentru introducerea de soluţii constructive, materiale şi/sau tehnologii noi, realizarea de programe privind consolidarea şi/sau reabilitarea termica a construcţiilor existente, prevenirea şi atenuarea efectelor riscurilor naturale. ART. 4 (1) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei gestioneazã, potrivit legii, activitatea de reglementare în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat, astfel cum este detaliatã la art. 2 şi 3, scop în care efectueazã cheltuieli curente - cheltuieli de personal, cheltuieli materiale şi servicii - şi cheltuieli de capital, din fondul constituit cu aceasta destinaţie din veniturile proprii încasate potrivit prevederilor <>art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 , cu modificãrile ulterioare. (2) Excedentele anuale rezultate din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al fondului menţionat la alin. (1) se reporteazã în anul urmãtor, cu aceeaşi destinaţie, potrivit prevederilor <>art. 66 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice. ART. 5 (1) Metodologia privind iniţierea, programarea, achiziţia, elaborarea, avizarea, aprobarea şi valorificarea reglementãrilor tehnice şi a rezultatelor activitãţilor specifice în construcţii, amenajarea teritoriului, urbanism şi habitat se aproba prin ordin al ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei. (2) Programele privind activitatea de reglementare în construcţii, urbanism, amenajarea teritoriului şi habitat se aproba prin ordin al ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei. ART. 6 Specificaţiile tehnice, manualele, soluţiile şi programele-cadru de calcul care au fost elaborate pana la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament îşi pãstreazã valabilitatea în forma aprobatã. ANEXA 2 NORME METODOLOGICE privind criteriile şi modul de alocare a sumelor necesare unor lucrãri de intervenţie în prima urgenta la construcţii vulnerabile şi care prezintã pericol public ART. 1 (1) În sensul prezentelor norme metodologice, prin construcţie vulnerabila şi care prezintã pericol public se înţelege construcţia existenta în proprietatea/administrarea autoritãţilor publice, a celorlalte instituţii publice şi, dupã caz, în proprietatea persoanelor fizice/juridice, amplasata într-o zona de risc natural cauzat de cutremure de pãmânt, inundatii şi/sau alunecãri de teren şi care, din punct de vedere al cerintei de rezistenta şi stabilitate, prezintã pericol de prabusire/avariere a unor elemente de construcţie şi a instalaţiilor aferente, care poate produce pierderi de vieţi omeneşti şi/sau raniri grave de persoane, distrugeri de bunuri materiale, culturale şi/sau artistice de valoare. (2) Zonele de risc natural cauzat de cutremure de pãmânt, inundatii şi/sau alunecãri de teren sunt definite în <>Legea nr. 575/2001 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului naţional - Secţiunea a V-a - Zone de risc natural. (3) La construcţiile definite la alin. (1) se pot aplica programe-pilot de expertizare, proiectare, execuţie şi urmãrire a comportãrii în exploatare, monitorizate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, pentru introducerea de soluţii constructive, materiale şi/sau tehnologii noi. ART. 2 Construcţiile vulnerabile şi care prezintã pericol public pot fi incluse în programe anuale pentru executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnico-economicã şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta, denumite în continuare programe anuale. ART. 3 (1) La elaborarea documentaţiei - raport de expertiza tehnica şi proiect -, precum şi în executarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta la construcţii vulnerabile şi care prezintã pericol public se vor respecta Normativul pentru proiectarea antiseismica a construcţiilor de locuinţe, social-culturale, agrozootehnice şi industriale, indicativ P100-92, aprobat prin Ordinul ministrului lucrãrilor publice şi amenajãrii teritoriului nr. 3/N din 14 aprilie 1992 , publicat în "Reglementãri în construcţii - INCERC Bucureşti" nr. 23-24-25/1994, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi celelalte reglementãri tehnice şi acte normative în vigoare la elaborarea documentaţiei, respectiv la executarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta. (2) Contractarea elaborãrii documentaţiei şi a executãrii lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta se face cu respectarea prevederilor legale în vigoare privind achiziţiile publice. ART. 4 La nominalizarea construcţiilor vulnerabile şi care prezintã pericol public şi stabilirea prioritatilor pentru includerea în programele anuale privind executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnica şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta se vor avea în vedere urmãtoarele criterii: 1. destinaţia construcţiei şi funcţiile acesteia pentru: a) coordonarea acţiunilor de apãrare impotriva dezastrelor; b) operaţiuni de salvare; 2. criterii tehnice: a) clasa de importanta, conform Normativului pentru proiectarea antiseismica a construcţiilor de locuinţe, social-culturale, agrozootehnice şi industriale, indicativ P100-92; b) riscul natural al zonei în care este amplasata construcţia; c) perioada de proiectare/construire; d) dimensiuni în plan/deschideri/înãlţimi/volume; e) comportarea în timp a construcţiei; f) acţiunea unor factori cu consecinţe agravante asupra rezistentei şi stabilitatii; g) intervenţii întreprinse asupra construcţiei; 3. valoarea de patrimoniu şi/sau arhitecturala; 4. numãrul de persoane existent: a) permanent; b) temporar; 5. existenta spaţiilor publice; 6. amplasarea construcţiei, vecinãtãţi, consecinţe la scara urbana în caz de prabusire/avariere a construcţiei; 7. existenta documentaţiei pentru lucrãri de intervenţie în prima urgenta: a) expertiza tehnica; b) proiect; 8. participarea deţinãtorului construcţiei la cofinantarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta. ART. 5 (1) Programele anuale se elaboreazã de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, cu participarea specialiştilor din comisiile tehnice de specialitate, pe baza prioritatilor stabilite de consiliile judeţene, respectiv de Consiliul General al municipiului Bucureşti, avizate de comisiile judeţene de apãrare impotriva dezastrelor, respectiv de Comisia Municipiului Bucureşti de apãrare impotriva dezastrelor. (2) Programele anuale se aproba prin ordin al ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei. ART. 6 (1) Primãrii municipiilor, oraşelor şi comunelor, respectiv primãrii sectoarelor municipiului Bucureşti, acţioneazã în aria lor de autoritate pentru: a) identificarea şi inventarierea construcţiilor vulnerabile şi care prezintã pericol public ce necesita lucrãri de intervenţie în prima urgenta; b) întocmirea fişelor de identificare pentru construcţiile definite la lit. a), împreunã cu experţi tehnici atestaţi pe categorii de construcţii; c) emiterea autorizaţiilor necesare lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta, cu respectarea actelor normative în vigoare; d) transmiterea cãtre consiliile judeţene a listelor cuprinzând inventarierea construcţiilor vulnerabile şi care prezintã pericol public ce necesita lucrãri de intervenţie în prima urgenta. (2) Fişele de identificare cuprind informaţiile corespunzãtoare criteriilor prevãzute la art. 4, însoţite de: a) datele de identificare a construcţiei şi, dupã caz, documentele prevãzute la art. 4 pct. 7; b) nota de constatare întocmitã de inspectoratul în construcţii judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, la solicitarea autoritãţii publice locale; c) concluziile fundamentate ale experţilor tehnici atestaţi, însuşite de consiliile locale, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, privind oportunitatea şi necesitatea executãrii şi, dupã caz, expertizarii tehnice şi proiectãrii lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta în vederea asigurãrii cerintei de rezistenta şi stabilitate; d) fotografii color pe suport electronic, din care sa rezulte amplasarea în zona, faţade, detalii exterioare/interioare care susţin necesitatea interventiilor. (3) Primãrii municipiilor, oraşelor şi comunelor, respectiv primãrii sectoarelor municipiului Bucureşti, rãspund pentru necesitatea şi oportunitatea executãrii şi, dupã caz, expertizarii tehnice şi proiectãrii lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta. ART. 7 Consiliile judeţene, respectiv Consiliul General al Municipiului Bucureşti, acţioneazã în aria lor de competenta pentru: a) stabilirea prioritatilor; b) întocmirea şi transmiterea la Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei a listelor de prioritati, însoţite de fişele de identificare pentru susţinerea includerii construcţiilor vulnerabile şi care prezintã pericol public în programele anuale pentru executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnica şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta. ART. 8 (1) Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei monitorizeazã derularea programelor anuale pentru executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnica şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta la construcţiile vulnerabile şi care prezintã pericol public, scop în care efectueazã transferuri de sume cãtre Compania Nationala de Investiţii - S.A., denumita în continuare "CNI" - S.A., societate pe acţiuni aflatã sub autoritatea Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, în limita fondului constituit cu aceasta destinaţie din veniturile proprii încasate potrivit prevederilor <>art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile ulterioare. (2) Transferurile de sume definite la alin. (1), în limita devizelor generale aprobate, includ cheltuielile forfetare stabilite potrivit <>art. 8 alin. (3) din Ordonanta Guvernului nr. 25/2001 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Investiţii "CNI" - S.A., aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 117/2002 , în cuantum de 5% din valoarea lucrãrilor de construcţii-montaj definite la art. 5 din anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.179/2002 privind aprobarea Structurii devizului general şi a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru obiecte de investiţii şi lucrãri de intervenţii. (3) Excedentele anuale rezultate din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al fondului menţionat la alin. (1) se reporteazã în anul urmãtor cu aceeaşi destinaţie, potrivit prevederilor <>art. 66 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice. ART. 9 (1) "CNI" - S.A. nominalizeaza în lista proprie de investiţii construcţiile vulnerabile şi care prezintã pericol public, cuprinse în programele anuale aprobate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, pentru executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnica şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta. (2) Soluţia de intervenţie fundamentatã în raportul de expertiza tehnica şi detaliatã în proiect se avizeazã din punct de vedere tehnic de cãtre Comisia tehnica pentru reducerea riscului seismic al construcţiilor şi, împreunã cu indicatorii tehnico-economici, se aproba în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei. ART. 10 (1) "CNI" - S.A. rãspunde pentru derularea programelor anuale, scop în care va lua mãsurile necesare pentru: a) încheierea convenţiilor în condiţiile legii între "CNI" - S.A., în calitate de investitor, şi deţinãtorul construcţiei, în calitate de beneficiar, şi contractarea executãrii şi, dupã caz, a expertizarii şi proiectãrii lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta, cu respectarea procedurilor de achiziţie publica; b) recepţia documentaţiilor; c) organizarea împreunã cu deţinãtorii construcţiei a recepţiei la terminarea lucrãrilor de intervenţie, precum şi a recepţiei finale la expirarea perioadei de garanţie; d) asigurarea inspectorilor de şantier autorizaţi; e) verificarea documentelor de plata, întocmirea centralizatorului deconturilor justificative şi acordarea vizei de control financiar preventiv; f) înregistrarea centralizatorului deconturilor justificative la Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei pana la data de 10 a fiecãrei luni pentru luna precedenta. (2) Prin convenţia menţionatã la alin. (1) lit. a) se stabilesc sursele şi modul de finanţare, precum şi obligaţiile pãrţilor pentru executarea şi, dupã caz, expertizarea şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta. (3) Conţinutul-cadru al centralizatorului deconturilor justificative prevãzute la alin. (1) lit. e) este prezentat în anexa A. ART. 11 Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei examineazã centralizatorul deconturilor justificative, întocmeşte nota de fundamentare conform modelului prezentat în anexa B şi, în limita sumelor disponibile, vireazã sumele aprobate, cu ordine de plata tip trezorerie, într-un cont special deschis de "CNI" - S.A. la Direcţia trezorerie şi contabilitate publica a municipiului Bucureşti. ART. 12 (1) În termen de 3 zile lucrãtoare de la primirea sumelor în cont, "CNI" - S.A. va efectua plãţile în conturile executantilor persoane juridice, nominalizaţi în deconturile justificative. (2) "CNI" - S.A. rãspunde pentru realitatea, exactitatea şi legalitatea sumelor cheltuite în scopul pentru care au fost transferate. ART. 13 Anexele A şi B fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.la normele metodologice-----------------------COMPANIA NATIONALA DE INVESTIŢII - "CNI"-SA------------------------------------------- Nr. .... din .......... CENTRALIZATORUL DECONTURILOR JUSTIFICATIVE Aprobat pe luna ........ anul ........... ------- Director General, ................. pentru plata*) cheltuielilor privind executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnica şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta la construcţii vulnerabile şi care prezintã pericol public, nominalizate în programe anuale aprobate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei
┌─┬─────────────────────────┬──────────────────────┬────────────────────┬──────┐
│N│Date privind contractarea│Documentaţia elaborata│Situaţia cumulatã de│ Sume │
│r│lucrãrilor de intervenţie│(expertiza/proiect)/ │la semnarea contrac-│solici│
│ │în prima urgenta la │situaţia de lucrãri │tului pana la finele│tate │
│c│construcţii vulnerabile │real executate în luna│lunii pentru care │de │
│r│şi care prezintã pericol │ pentru care s-a │s-a întocmit prezen-│"CNI" │
│t│ public │ întocmit decontul │tul decont │SA pen│
│ │ │ justificativ │justificativ │tru │
│ ├────────┬───┬─┬─────┬─┬──┼───────┬──────┬───────┼──────────┬──┬──┬───┤plata │
│ │Denumire│ │ │Preţ │ │ │Nr. şi │-mii │-suma │Valoarea │ │ │ │decon-│
│ ├───┬────┤ │ │con- │ │ │data │lei- │echiv. │documenta-│ │ │ │turi- │
│ │ │ │ │ │tract│ │ │inregis│(incl.│în EURO│tiilor/ │ │ │ │lor │
│ │ │ │ │ ├──┬──┤ │ │trarii │TVA) │(excl. │lucrãrilor│ │ │ │justi-│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │documen│ │TVA) │real │ │ │ │ficati│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tatiei/│ │ │executate │ │ │ │ve din│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │situati│ │ ├─────┬────┤ │ │ │fon- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ei la │ │ │ │ │ │ │ │dul*2)│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │"CNI"- │ │ │ │ │ │ │ │consti│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ SA │ │ │ │ │ │ │ │tuit │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │în │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │MLPTL │
├─┼───┼────┼───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│0│ 1 │ 2 │ 3 │4│5 │6 │7│ 8│ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │14│15│16 │ 17 │
├─┼───┼────┼───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│ │ │ │E │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ├───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│ │ │ │P │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ├───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│1│ │ │C+M│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ├───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│ │ │ │To-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │tal│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │(1)│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴───┴────┴───┴─┴──┴──┴─┴──┴───────┴──────┴───────┴─────┴────┴──┴──┴───┴──────┘
┌──────────┬───┬─┬──┬──┬─┬──┬───────┬──────┬───────┬─────┬────┬──┬──┬───┬──────┐
│ │E │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│ │P │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│TOTAL ├───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│CENTRALIZA│C+M│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│TOR ├───┼─┼──┼──┼─┼──┼───────┼──────┼───────┼─────┼────┼──┼──┼───┼──────┤
│DECONTURI │To-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│JUSTIFICA-│tal│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│TIVE: │ge-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ne-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ral│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴───┴─┴──┴──┴─┴──┴───────┴──────┴───────┴─────┴────┴──┴──┴───┴──────┘
Raspundem pentru legalitatea, necesitatea, oportunitatea, realitatea şi
exactitatea datelor înscrise
NOTA C.T.C.E. PIATRA-NEAMT
LEGENDA:
0. - Nr. crt.
1. - Deţinãtor construcţie persoana juridicã
2. - Obiectiv/Adresa
3. - Tip prestaţie*1)
4. - Nr. şi data contractului şi, dupã caz, a actelor adiţionale
înregistrate la "CNI"-SA
5. - - mii lei - (inclusiv TVA)
6. - suma echiv. în EURO (excl. TVA)
7. - Denumire executant persoana juridicã
8. - Nr. cont executant deschis la Trezoreria Mun. Bucureşti
9. - Nr. şi data înregistrãrii documentaţiei/situaţiei la "CNI"-SA
10. - - mii lei - (incl. TVA)
11. - suma echiv. în EURO (excl. TVA)
12. - - mii lei - (incl. TVA)
13. - sum echiv. în EURO (excl. TVA)
14. - Transferuri de sume din fondul*2) constituit la MLPTL - mii lei -
15. - Plati efectuate de "CNI" - SA - mii lei -
16. - Sold în contul special deschis de "CNI" - SA la Trezoreria Mun.
Bucureşti - mii lei -
17. - Sume solicitate de "CNI" SA pentru plata deconturilor
justificative din fondul*2) constituit la MLPTL
Compartiment tehnic Compartiment economic
..................... .......................
(nume, funcţia şi semnatura (numele, funcţia şi semnatura
persoanei autorizate) persoanei autorizate)
Vizat
Control financiar preventiv
....................
(numele, funcţia şi semnatura persoanei autorizate)
-------------- *) În limita fondului constituit cu aceasta destinaţie din veniturile proprii încasate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei potrivit prevederilor <>art. 40, alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. *1) E-expertizare tehnica; P-proiectare; C+M - lucrãri de construcţii - montaj. *2) Fond constituit cu aceasta destinaţie din veniturile proprii încasate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei potrivit prevederilor <>art. 40, alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.la normele metodologice-----------------------MINISTERUL LUCRĂRILOR PUBLICE,TRANSPORTURILOR ŞI LOCUINŢEI Aprob ----- Minist ............ NOTA DE FUNDAMENTARE pe luna ...... anul ....... privind aprobarea transferurilor de sume cãtre Compania Nationala de Investiţii "CNI"-S.A. pentru plata*) cheltuielilor privind executarea şi, dupã caz, expertizarea tehnica şi proiectarea lucrãrilor de intervenţie în prima urgenta la construcţii vulnerabile şi care prezintã pericol public, nominalizate în programe anuale aprobate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei
┌───────────────────────────┬────────────┬────────────────────────────┬────────┐
│ Centralizator deconturi │ Tip │ Transferuri din fondul*) │ Obs. │
│ justificative │prestaţie*1)│constituit la MLPTL -mii lei│ │
├─────────────┬─────────────┤ ├─────────────┬──────────────┤ │
│Nr. şi data │ Nr. şi data │ │ Sume │ Sume │ │
│documentului │înregistrãrii│ │ solicitate │ aprobate de │ │
│emis de cãtre│documentului │ │ de "CNI"-SA │ MLPTL │ │
│ "CNI"-SA │ la MLPTL │ │ │ │ │
├─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼──────────────┼────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼──────────────┼────────┤
│ │ │E │ │ │ │
│ │ ├────────────┼─────────────┼──────────────┤ │
│ │ │P │ │ │ │
│ │ ├────────────┼─────────────┼──────────────┤ │
│ │ │C + M │ │ │ │
│ │ ├────────────┼─────────────┼──────────────┤ │
│ │ │Total │ │ │ │
│ │ │general │ │ │ │
└─────────────┴─────────────┴────────────┴─────────────┴──────────────┴────────┘
*) În limita fondului constituit cu aceasta destinaţie din venituri proprii încasate de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei potrivit prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. *1) E-expertizare tehnica; P-proiectare; C+M - lucrãri de construcţii-montaj. Secretar de stat ..................... Direcţia generalã tehnica Direcţia generalã economicã şi în construcţii relaţii bugetare Director general Director general ..................... ..................... -----------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.