Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 20 din 2 mai 2001 (*republicata*)  privind structura serviciilor Senatului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 20 din 2 mai 2001 (*republicata*) privind structura serviciilor Senatului

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 544 din 29 iulie 2003
*) Republicatã în temeiul <>art. II din Hotãrârea Senatului nr. 11/2003 pentru modificarea <>Hotãrârii Senatului nr. 20/2001 privind structura serviciilor Senatului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 459 din 27 iunie 2003.
<>Hotãrârea Senatului nr. 20 din 2 mai 2001 a fost publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 233 din 9 mai 2001.

ART. 1
În structura serviciilor Senatului funcţioneazã departamente, direcţii, servicii, birouri şi ateliere, dupã caz.
ART. 2
Structura organizatoricã a serviciilor Senatului este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. În cadrul departamentelor funcţioneazã direcţii, iar în cadrul direcţiilor, prin hotãrâre a Biroului permanent al Senatului, se pot organiza, dupã caz, servicii, birouri şi ateliere.
ART. 3
Preşedintele şi Biroul permanent al Senatului coordoneazã şi controleazã intreaga activitate a Senatului şi a serviciilor acestuia.
ART. 4
(1) Secretarul general al Senatului conduce serviciile Senatului şi controleazã activitatea acestora. În aceasta calitate rãspunde în fata Senatului şi a Biroului permanent de modul în care îşi îndeplineşte atribuţiile în asigurarea bunei funcţionari a serviciilor Senatului.
(2) Personalul încadrat la cabinetele membrilor Biroului permanent şi la grupurile parlamentare se supune dispoziţiilor Regulamentului Senatului şi îşi desfãşoarã activitatea subordonandu-se titularului de cabinet, respectiv conducerii grupurilor parlamentare.
ART. 5
Activitatea serviciilor Senatului se desfãşoarã pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent, la propunerea secretarului general.
ART. 6
Statul de funcţii se aproba de Biroul permanent, la propunerea secretarului general al Senatului.
ART. 7
(1) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul serviciilor Senatului se fac prin ordin de cãtre secretarul general, în condiţiile legii şi ale Regulamentului Senatului.
(2) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului de la cabinetele membrilor Biroului permanent, a personalului grupurilor parlamentare, precum şi a personalului birourilor senatoriale se fac prin ordin, de cãtre secretarul general, la propunerea membrilor Biroului permanent, respectiv a conducerii fiecãrui grup parlamentar sau a senatorilor din circumscripţiile electorale respective, dupã caz.
(3) Personalul prevãzut la alin. (2) este încadrat cu contract de munca pe durata determinata, cu excepţia persoanelor încadrate în funcţia de şef cabinet, ale cãror contracte de munca sunt pe durata nedeterminatã.
ART. 8
(1) Secretarul general va proceda la reincadrarea personalului, ţinându-se seama de competenta profesionalã, de nivelul de pregãtire al fiecãruia, de constiinciozitatea îndeplinirii atribuţiilor şi de comportamentul la serviciu. Reincadrarea personalului se va face în termen de 45 de zile de la aprobarea statului de funcţii.
(2) Vicepreşedintele desemnat de Biroul permanent împreunã cu chestorii vor supraveghea punerea în aplicare a prezentei hotãrâri şi vor informa Biroul permanent.
(3) Dupã îndeplinirea operaţiunilor prevãzute la alin. (1) secretarul general al Senatului va prezenta un raport Biroului permanent.
ART. 9
(1) Prezenta hotãrâre intra în vigoare la data publicãrii ei în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Pe aceeaşi data <>Hotãrârea Senatului nr. 21/1997 privind structura serviciilor Senatului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 141 din 7 iulie 1997, cu modificãrile ulterioare, precum şi orice alte dispoziţii contrare se abroga.



ANEXA

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SERVICIILOR SENATULUI

┌────────────────────┐
│DIRECTOR DE CABINET │ ┌──────────┐
│AL PREŞEDINTELUI ŞI ├──────────┤PREŞEDINTE│
│GRUPUL DE CONSILIERI│ └────┬─────┘
└────┬───────────────┘ │
. │
. ┌───────────────┐ │ ┌───────────────────┐
. │ SECRETARIATELE│ ┌────┴────┐ │SERVICIUL DE PRESA │
. │ MEMBRILOR ├─────┤ BIROUL ├──────┤RELAŢII PUBLICE ŞI │
. │ BIROULUI │ │PERMANENT│ │IMAGINE A SENATULUI│
. │ PERMANENT │ └────┬────┘ └────────┬──────────┘
. └─────┬─────────┘ │ .
. . │ .
. . ┌────────┴────────┐ .
. ............┤ SECRETAR ├............
.......................┤ GENERAL │
┌──────────────────────┤ ├─────────┐
│ └────────┬────────┘ │
│ │ │
│ │ │
│ ┌────────────┴──────┐ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ ┌───────┴──────┐ ┌─────────┴─────────┐ │
┌─────┴─────┐ │ DEPARTAMENTUL│ │ DEPARTAMENTUL │ │ ┌────────────┐
│ DIRECŢIA │ │ LEGISLATIV │ │ PENTRU │ │ │ DIRECŢIA │
┌─┤SECRETARIAT│ └───┬──────────┘ │INFORMATICA, BUGET,│ │ │ RELAŢII │
│ │ GENERAL │ │ ┌──┤CONTABILITATE ŞI │ ├─┤PARLAMENTARE│
│ └───────────┘ │ │ │ LOGISTICA │ │ │ EXTERNE │
│ │ │ └───────────────────┘ │ └────────────┘
│ ┌───────┘ │ │
│ │ │ │
│ │ ┌─────────────┐ │ ┌───────────────┐ │
│ │ │ DIRECŢIA │ │ │DIRECŢIA PENTRU│ │ ┌──────────┐
│ ┌──────────┐ │ │ PROCEDURI │ │ │INFORMATIZAREA │ │ │ DIRECŢIA │
│ │ SERVICIUL│ │ │PARLAMENTARE,│ │ │ ACTIVITĂŢII │ │ │ RESURSE │
│ │ PENTRU │ ├──┤ SINTEZA ŞI │ ├───┤PARLAMENTARE │ ├─┤ UMANE ŞI │
├─┤LUCRĂRILE │ │ │ EVIDENTA │ │ └───────────────┘ │ │PAŞAPOARTE│
│ │BIROULUI │ │ │ LEGISLATIVĂ │ │ │ └──────────┘
│ │PERMANENT │ │ └─────────────┘ │ │
│ └──────────┘ │ │ │
│ │ │ │
│ │ ┌───────────┐ │ ┌─────────────┐ │ ┌──────────┐
│ │ │ DIRECŢIA │ │ │ DIRECŢIA │ │ │ BIROU │
│ │ │ PENTRU │ │ │ BUGET- │ ├─┤CONTENCIOS│
│ ┌──────────┐ │ │LUCRĂRILE │ ├────┤ FINANŢE ŞI │ │ └──────────┘
│ │SECRETARI-│ ├───┤COMISIILOR │ │ │CONTABILITATE│ │
│ │ ATUL │ │ │ SENATULUI │ │ └─────────────┘ │
├─┤SECRETARU-│ │ └───────────┘ │ │
│ │ LUI │ │ │ │ ┌─────────┐
│ │GENERAL │ └─┐ │ │ │ BIROUL │
│ └──────────┘ │ │ ┌──────────────┐ └─┤ AUDIT │
│ │ │ │ DIRECŢIA │ │ PUBLIC │
│ │ │ │ TEHNICA │ │ INTERN │
│ ┌────────────┐ │ ┌───────────┐ ├─────┤ADMINISTRATIVĂ│ └─────────┘
│ │SECRETARI- │ │ │ DIRECŢIA │ │ └──────────────┘
│ │ ATELE │ ├─┤ PENTRU │ │
├─┤GRUPURILOR │ │ │ORGANIZAREA│ │
│ │PARLAMENTARE│ │ │ LUCRĂRILOR│ │ ┌───────────┐
│ └────────────┘ │ │ PLENULUI │ │ │ DIRECŢIA │
│ │ │ SENATULUI │ ├───────┤ BIROURI │
│ │ └───────────┘ │ │SENATORIALE│
│ ┌─────────┐ │ │ └───────────┘
│ │SERVICIUL│ │ │
└──┤PROTOCOL │ │ ┌────────────┐ │ ┌────────────┐
└─────────┘ │ │ DIRECŢIA │ │ │ DIRECŢIA │
└─┤INFORMARE ŞI│ └──────┤TRANSPORTURI│
│DOCUMENTARE │ └────────────┘
└────────────┘



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016