Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 199 din 17 martie 2010  privind unele masuri necesare bunei organizari si desfasurari a alegerilor partiale pentru Camera Deputatilor in Circumscriptia electorala nr. 42 - municipiul Bucuresti, Colegiul uninominal nr. 19, din data de 25 aprilie 2010    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 199 din 17 martie 2010 privind unele masuri necesare bunei organizari si desfasurari a alegerilor partiale pentru Camera Deputatilor in Circumscriptia electorala nr. 42 - municipiul Bucuresti, Colegiul uninominal nr. 19, din data de 25 aprilie 2010

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 180 din 22 martie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 199 din 17 martie 2010
privind unele mãsuri necesare bunei organizãri şi desfãşurãri a alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor în Circumscripţia electoralã nr. 42 - municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 19, din data de 25 aprilie 2010
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 180 din 22 martie 2010


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 34 alin. (1) , <>art. 48 alin. (16) , <>art. 68 alin. (2) , <>art. 69 alin. (1) şi (2) şi al <>art. 72 alin. (2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Cu cel puţin 18 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti şi preşedintele Tribunalului Bucureşti întocmesc listele cuprinzând persoanele care pot fi desemnate, potrivit legii, preşedinţi ai birourilor electorale ale secţiilor de votare şi locţiitori ai acestora.
(2) Cu cel puţin 15 zile înainte de data alegerilor, prefectul municipiului Bucureşti centralizeazã listele prevãzute la alin. (1) şi le transmite spre avizare, prin poşta electronicã, Autoritãţii Electorale Permanente, în formatul solicitat de aceasta.
(3) Avizul Autoritãţii Electorale Permanente se comunicã prefectului municipiului Bucureşti şi preşedintelui Tribunalului Bucureşti pânã cel mai târziu cu 3 zile înaintea desemnãrii preşedinţilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a locţiitorilor acestora, în scris şi prin poştã electronicã.
ART. 2
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor dispune mãsuri pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice în raza teritorialã a Circumscripţiei electorale nr. 42 - municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 19, pe întreaga perioadã electoralã şi în mod deosebit în ziua votãrii, precum şi în zilele care premerg şi succedã acestei zile.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor asigurã paza secţiilor de votare şi a dosarelor întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare pe timpul transportului acestora la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, respectiv la Biroul Electoral Central, precum şi paza pe timpul tipãririi, transportului şi depozitãrii buletinelor de vot şi a celorlalte materiale necesare votãrii.
(3) Cu cel puţin 5 zile înainte de data alegerilor, Ministerul Administraţiei şi Internelor asigurã confecţionarea ştampilelor cu menţiunea "VOTAT". Ştampilele cu menţiunea "VOTAT" se distribuie Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti prin intermediul prefectului municipiului Bucureşti.
ART. 3
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin structura teritorialã a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din Municipiul Bucureşti, asigurã selectarea şi prelucrarea datelor privind cetãţenii cu drept de vot, tipãrirea listelor electorale permanente şi a copiilor de pe listele electorale permanente, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnicã de calcul necesare desfãşurãrii acestor activitãţi. Copiile de pe listele electorale permanente se predau de cãtre primar, în douã exemplare, pe bazã de proces-verbal, preşedintelui biroului electoral al fiecãrei secţii de votare, cu douã zile înainte de data alegerilor.
(2) Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date va pune la dispoziţia instituţiilor implicate în implementarea proiectului-pilot al Autoritãţii Electorale Permanente prevãzut la art. 6 date şi informaţii în format electronic din listele electorale permanente.
(3) Listele electorale suplimentare şi alte tipizate necesare votãrii se asigurã de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.
(4) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã hârtia pentru tipãrirea buletinelor de vot, precum şi imprimarea acestora.
(5) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã confecţionarea ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti şi a ştampilelor de control ale birourilor electorale ale secţiilor de votare.
(6) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã achiziţionarea tuşului, tuşierelor şi a celorlalte materiale necesare votãrii.
(7) Pânã cel mai târziu cu 15 zile înaintea datei alegerilor, primarul sectorului 4, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, va aduce la cunoştinţã publicã delimitarea şi numerotarea fiecãrei secţii de votare, prin publicaţii în care se indicã şi locul de desfãşurare a votãrii. Institutul Naţional de Statisticã asigurã materialele cartografice care sã ofere informaţii privind delimitarea colegiului electoral, marcarea locaţiilor în care vor fi organizate secţiile de votare, precum şi trama stradalã arondatã fiecãrei secţii de votare.
(8) Pentru dotarea secţiilor de votare, primarul sectorului 4 va utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bunã. Acolo unde bunurile materiale necesare dotãrii materiale corespunzãtoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.
(9) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti predã Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, pe bazã de proces-verbal de predare-primire, buletinele de vot, ştampilele de control şi ştampilele cu menţiunea "VOTAT", formularele pentru încheierea proceselor-verbale, timbrele autocolante, precum şi celelalte materiale necesare procesului electoral pânã cel mai târziu cu 3 zile înaintea datei alegerilor.
(10) Pânã cel mai târziu în preziua alegerilor, Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti distribuie birourilor electorale ale secţiilor de votare, prin intermediul primarului sectorului 4, pe bazã de proces-verbal de predare-primire, buletinele de vot, ştampilele de control şi ştampilele cu menţiunea "VOTAT", formularele pentru încheierea proceselor-verbale, timbrele autocolante, precum şi celelalte materiale necesare procesului electoral.
(11) Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti asigurã transportul şi distribuirea materialelor, documentelor şi tipizatelor prevãzute de lege pentru desfãşurarea procesului electoral.
(12) Prefectul municipiului Bucureşti stabileşte un grafic de distribuire a buletinelor de vot şi a celorlalte materiale necesare votãrii, în funcţie de asigurarea condiţiilor de pãstrare în siguranţã a acestora, cu respectarea prevederilor legale.
(13) În situaţia în care prefectul municipiului Bucureşti este în imposibilitate de a-şi exercita atribuţiile, precum şi în cazurile în care aceastã funcţie este vacantã, unul dintre subprefecţi asigurã îndeplinirea sarcinilor ce îi revin acestuia, potrivit legii, în vederea organizãrii şi desfãşurãrii corespunzãtoare a alegerilor.
ART. 4
În perioada desfãşurãrii alegerilor, Autoritatea Electoralã Permanentã va acorda sprijin de specialitate prefectului municipiului Bucureşti şi primarului sectorului 4, în vederea realizãrii la termen şi în condiţii corespunzãtoare a sarcinilor ce le revin în organizarea şi desfãşurarea alegerilor parlamentare parţiale.
ART. 5
(1) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã sediul corespunzãtor pentru desfãşurarea activitãţii Biroului Electoral Central.
(2) Dotarea tehnicã şi materialã a Biroului Electoral Central se asigurã de cãtre Autoritatea Electoralã Permanentã.
(3) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã personalul tehnic auxiliar necesar funcţionãrii Biroului Electoral Central. Personalul tehnic auxiliar necesar funcţionãrii Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se asigurã de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti împreunã cu Autoritatea Electoralã Permanentã.
(4) Serviciul de Telecomunicaţii Speciale asigurã, la solicitarea Autoritãţii Electorale Permanente, serviciile şi echipamentele de comunicaţii speciale, închirierea de la operatorii publici a elementelor de infrastructurã pentru servicii de comunicaţii, pentru crearea de aplicaţii specifice şi funcţionarea sistemului de colectare a datelor privind participarea la vot, necesare birourilor electorale.
(5) Prefectul municipiului Bucureşti şi primarul general al municipiului Bucureşti asigurã sediul, dotarea şi condiţiile corespunzãtoare pentru funcţionarea Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
ART. 6
(1) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã sistemul informaţional utilizat pentru constatarea rezultatelor alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, editarea şi tipãrirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.
(2) În vederea dezvoltãrii sistemului informaţional electoral, în cadrul operaţiunilor pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea alegerilor parlamentare parţiale din 25 aprilie 2010, Autoritatea Electoralã Permanentã va derula un proiect-pilot privind informatizarea secţiilor de votare.
(3) În cadrul proiectului-pilot al Autoritãţii Electorale Permanente prevãzut la alin. (2), la nivelul secţiilor de votare se vor derula urmãtoarele activitãţi principale:
a) introducerea codurilor numerice personale ale alegãtorilor care se prezintã la vot într-o aplicaţie informaticã gestionatã de Autoritatea Electoralã Permanentã; la încheierea operaţiunilor de prelucrare, acestea vor fi transformate în date anonime şi stocate exclusiv în scopuri statistice de cãtre Autoritatea Electoralã Permanentã;
b) verificarea dreptului de vot al persoanelor care se prezintã la vot şi sunt omise din copiile de pe listele electorale permanente;
c) transmiterea automatã a proceselor-verbale privind consemnarea rezultatelor votãrii cãtre Biroul Electoral Central.
(4) Rezultatele aşteptate ale proiectului-pilot privind informatizarea secţiilor de votare sunt:
a) îmbunãtãţirea sistemului de consemnare şi prezentare a rezultatelor votãrii prin editarea, verificarea şi transmiterea electronicã a proceselor-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare;
b) monitorizarea prezenţei la vot;
c) prevenirea votului ilegal;
d) întocmirea unui studiu de fezabilitate privind informatizarea secţiilor de votare la nivel naţional.
(5) Activitãţile prevãzute la alin. (3) vor fi îndeplinite de personal tehnic cu aptitudini în domeniul informatic asigurat de instituţiile prevãzute la alin. (6), care face parte din aparatul tehnic auxiliar al Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
(6) Ministerul Administraţiei şi Internelor, Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, Institutul Naţional de Statisticã, Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, Primãria Sectorului 4 şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti vor sprijini implementarea proiectului-pilot al Autoritãţii Electorale Permanente privind informatizarea secţiilor de votare.
(7) Autoritatea Electoralã Permanentã adoptã instrucţiunile de implementare a proiectului-pilot privind informatizarea secţiilor de votare pânã cel mai târziu cu 10 zile înaintea datei alegerilor.
ART. 7
(1) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, instruirea membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la alegeri cu privire la sarcinile ce le revin în vederea organizãrii şi desfãşurãrii în bune condiţii a alegerilor.
(2) În scopul asigurãrii instruirii şi îndrumãrii eficiente a membrilor birourilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral, Autoritatea Electoralã Permanentã poate realiza publicaţii, materiale, broşuri şi acţiuni de informare a participanţilor la procesul electoral. Publicaţiile pot cuprinde variante actualizate ale reglementãrilor legale privind alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului din anul 2008.
(3) Autoritatea Electoralã Permanentã stabileşte organizaţiile neguvernamentale care îndeplinesc condiţiile legale pentru desemnarea de observatori interni la alegeri, acrediteazã reprezentanţii presei scrise, ai radioului şi televiziunilor din România, precum şi observatorii strãini şi delegaţii mass-mediei strãini, la propunerea Ministerului Afacerilor Externe.
ART. 8
Pentru organizarea şi desfãşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele efectuate de autoritãţile administraţiei publice implicate în organizarea alegerilor se suplimenteazã cu 50% faţã de normativele în vigoare, în perioada desfãşurãrii acestora.
ART. 9
(1) Se aprobã bugetul necesar pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, în cuantumul prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare în vederea pregãtirii, organizãrii şi desfãşurãrii în bune condiţii a alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010 se suplimenteazã bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Autoritãţii Electorale Permanente şi al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, din Fondul de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, prevãzut în bugetul de stat pe anul 2010, cu sumele prevãzute în anexa nr. 1.
(3) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizeazã Instituţiei Prefectului Municipiului Bucureşti sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de mãsurile care vor fi luate pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010.
(4) Ministerul Finanţelor Publice este autorizat sã introducã, la propunerea ordonatorilor principali de credite, modificãrile corespunzãtoare în structura bugetului de stat şi în volumul şi structura bugetelor Ministerului Administraţiei şi Internelor, Autoritãţii Electorale Permanente şi Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.
(5) Sumele puse la dispoziţia Ministerului Administraţiei şi Internelor, Autoritãţii Electorale Permanente şi Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, rãmase neutilizate, se vor restitui în vederea reîntregirii Fondului de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, în termen de 60 de zile de la data publicãrii rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 10
(1) Pe toatã perioada exercitãrii atribuţiilor privind organizarea şi desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigurã acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.
(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire se acordã o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, care se suportã din bugetul Autoritãţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).
(3) Personalul tehnic auxiliar al Biroului Electoral Central primeşte o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate, care se suportã din bugetul Autoritãţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).
(4) Membrii Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti beneficiazã de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate. Persoanele care fac parte din aparatul tehnic auxiliar al acestui birou primesc o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate.
(5) Preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile.
(6) Membrilor Biroului Electoral Central şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pazã la acest birou li se asigurã în fiecare zi de activitate 8 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri. Aceste cheltuieli se suportã din fondurile alocate Autoritãţii Electorale Permanente, potrivit art. 9 alin. (2).
(7) Membrilor Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti şi personalului tehnic auxiliar al acestora, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pazã la acest birou li se asigurã în fiecare zi de activitate 8 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri.
(8) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor care este în misiune de pazã la aceste birouri li se asigurã în ziua votãrii 8 lei de persoanã pentru bãuturi rãcoritoare, cafea, gustãri.
(9) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţã avizate de preşedinţii birourilor electorale.
(10) Veniturile din indemnizaţiile prevãzute la alin. (2)-(5) se impoziteazã conform prevederilor legale în vigoare.
(11) Prin zi de activitate se înţelege munca desfãşuratã pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numãrul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.
(12) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) şi (5) şi a cheltuielilor de protocol prevãzute la alin. (7) şi (8) se asigurã din bugetul Instituţiei Prefectului Municipiului Bucureşti.
ART. 11
Ordonatorii de credite rãspund de utilizarea corespunzãtoare a sumelor puse la dispoziţie pentru pregãtirea, organizarea şi desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010.
ART. 12
În termen de cel mult 60 de zile de la publicarea rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I, autoritãţile administraţiei publice centrale şi Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti cãrora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei nr. 1 comunicã Autoritãţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, bunuri şi servicii, în vederea întocmirii raportului prevãzut de <>art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 13
(1) La alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, cetãţenii cu drept de vot, posesori de cãrţi de identitate, eliberate potrivit <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetãţenilor români, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 290/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, îşi exercitã dreptul de vot pe baza acestora. Dupã exercitarea votului, pe verso-ul cãrţii de identitate se aplicã un timbru autocolant cu menţiunea "Votat CDp" şi data scrutinului.
(2) Forma şi conţinutul timbrului autocolant sunt prevãzute în anexa nr. 2.
(3) Timbrul autocolant trebuie sã asigure aderarea perfectã pe cartea de identitate, astfel încât sã nu poatã fi detaşat fãrã a se produce deteriorarea acesteia.
(4) Achiziţionarea timbrelor autocolante prevãzute la alin. (1) se asigurã, potrivit prevederilor legale în vigoare, de cãtre Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti, cu avizul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(5) Timbrele autocolante au acelaşi format pentru întreaga circumscripţie electoralã, se imprimã cu litere de aceeaşi mãrime, cu aceleaşi caractere şi cu aceeaşi cernealã, într-un numãr mai mare cu 10% decât cel al alegãtorilor posesori de cãrţi de identitate.
(6) În vederea distribuirii timbrelor autocolante pentru secţiile de votare din Circumscripţia electoralã nr. 42 - municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaţilor nr. 19, structura teritorialã a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor comunicã prefectului municipiului Bucureşti, pânã cel mai târziu cu 25 zile înainte de data alegerilor, numãrul alegãtorilor care deţin cãrţi de identitate, înscrişi în listele electorale permanente, pe fiecare secţie de votare.
(7) Ministerul Administraţiei şi Internelor furnizeazã datele prevãzute la alin. (6) în mod gratuit, în condiţiile prevãzute de <>art. 10 alin. (6) lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 97/2005 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 290/2005 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 14
Se aprobã modelul copiei de pe lista electoralã permanentã, modelul listei electorale suplimentare, modelul extrasului de pe copia listei electorale permanente sau de pe lista electoralã suplimentarã, modelul declaraţiei de acceptare a candidaturii, modelul declaraţiei de renunţare la candidaturã, modelul propunerii de candidaturã, precum şi modelul certificatului doveditor al alegerii deputatului, ce vor fi folosite la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, potrivit anexelor nr. 3-9.
ART. 15
Se aprobã modelele ştampilelor care se folosesc la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, potrivit anexelor nr. 10-13.
ART. 16
Se aprobã modelul buletinului de vot care se foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, potrivit anexei nr. 14.
ART. 17
(1) Buletinele de vot întrebuinţate, cele necontestate, precum şi cele neîntrebuinţate, ştampilele, timbrele autocolante neutilizate şi celelalte materiale utilizate la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, primite de Judecãtoria Sectorului 4 de la birourile electorale ale secţiilor de votare, sunt pãstrate în arhivã, separat de celelalte documente ale instanţei, timp de 3 luni de la data publicãrii rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Dupã împlinirea termenului prevãzut la alin. (1), Judecãtoria Sectorului 4, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predã, pe bazã de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi buletinele de vot şi celelalte materiale utilizate în procesul electoral.
ART. 18
(1) Buletinele de vot nule şi cele contestate, listele electorale utilizate în cadrul secţiilor de votare, precum şi celelalte materiale deţinute de Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti se predau, pe bazã de proces-verbal, Tribunalului Bucureşti, care le va pãstra în arhivã, separat de celelalte documente ale instanţei, o perioadã de 3 luni de la data publicãrii rezultatelor alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
(2) Dupã expirarea termenului prevãzut la alin. (1), Tribunalul Bucureşti, cu sprijinul prefectului municipiului Bucureşti, predã, pe bazã de proces-verbal, în vederea topirii, operatorilor economici specializaţi documentele şi celelalte materiale primite de la Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti.
ART. 19
Procesele-verbale predate la Biroul Electoral Central, registrele acestuia, precum şi toate documentele şi materialele de la Biroul Electoral Central, rezultate ca urmare a alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010, se pãstreazã în arhiva Autoritãţii Electorale Permanente, în conformitate cu prevederile <>Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 20
Anexele nr. 1-14 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

p. Preşedintele Autoritãţii Electorale Permanente,
Marian Muhuleţ

Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Preşedintele Institutului Naţional de Statisticã,
Vergil Voineagu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 17 martie 2010.
Nr. 199.


ANEXA 1
BUGETUL
necesar pentru pregãtirea, organizarea şi
desfãşurarea alegerilor parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010


┌─────────────────────────────────────────┬───────┬──────────────────┬───────┐
│ │Capitol│ Cheltuieli │ │
│ INSTITUŢIA │ ├────────┬─────────┤ TOTAL │
│ │ │Personal│Bunuri şi│ │
│ │ │ │servicii │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
𗈕.Ministerul Administraţiei şi Internelor│ │ 350 │ 1.509 │ 1.859 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ Aparat propriu şi instituţiile │ 51.01 │ 350 │ 300 │ 650 │
│ prefectului │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ TOTAL CAP. 51.01 │ 51.01 │ 350 │ 300 │ 650 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ 1) Inspectoratul General al Poliţiei│ 61.01 │ 0 │ 639 │ 639 │
│ Române │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ 2) Inspectoratul General al │ 61.01 │ 0 │ 531 │ 531 │
│ Jandarmeriei Române │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ 3) Direcţia pentru Evidenţa │ │ │ │ │
│ Persoanelor şi Administrarea │ 61.01 │ 0 │ 14 │ 14 │
│ Bazelor de Date │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ 4) Inspectoratul General pentru │ 61.01 │ 0 │ 10 │ 10 │
│ Situaţii de Urgenţã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ 5) Aparat central - Grup de │ │ │ │ │
│ achiziţii, investiţii şi │ 61.01 │ 0 │ 15 │ 15 │
│ întreţinere pentru comunicaţii şi│ │ │ │ │
│ informaticã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ TOTAL CAP. 61.01 │ 61.01 │ 0 │ 1.209 │ 1.209 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
𗈖. Autoritatea Electoralã Permanentã │ 51.01 │ 54 │ 24 │ 78 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ Aparat propriu │ │ 0 │ 11 │ 11 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ Biroul Electoral Central │ │ 54 │ 13 │ 67 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
𗈗. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale │ 61.01 │ 0 │ 60 │ 60 │
├─────────────────────────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼───────┤
│ TOTAL GENERAL │ │ 404 │ 1.593 │ 1.997 │
└─────────────────────────────────────────┴───────┴────────┴─────────┴───────┘




ANEXA 2
MODELUL
timbrului autocolant ce se aplicã pe cartea de
identitate a alegãtorului care voteazã la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010
_________
NOTÃ (CTCE)
Modelul timbrului autocolant se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 22 martie 2010, la pagina 6 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTÃ:
Pãtratul în care este încadrat cercul cu înscrisul "Votat CDp" şi cu data scrutinului va avea latura de 20 mm.


ANEXA 3
MODELUL
copiei de pe lista electoralã permanentã ce va fi
folositã în secţiile de votare la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 25 aprilie 2010



ROMÂNIA Circumscripţia electoralã nr. 42
Municipiul Bucureşti Secţia de votare nr. ...............
Sectorul 4 Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei
Strada ................. Deputaţilor nr. 19



COPIE DE PE LISTA ELECTORALĂ? PERMANENTĂ?
pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010




┌────┬─────────┬─────────┬──────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┐
│Nr. │Semnãtura│Numele şi│ │Domiciliul │Seria şi │
│crt.│alegãto- │prenumele│ Codul numeric personal │alegãtorului│numãrul │
│ │rului │alegãto- │ │(nr. casei, │actului de│
│ │ │rului │ │bloc, │identitate│
│ │ │ │ │apartament) │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴────────────┴──────────┘
Primar, Secretar,
............. ..................

Şeful serviciului de administrare a bazelor
de date privind evidenţa persoanelor Bucureşti,
...................................
Şeful serviciului public comunitar de evidenţã a
persoanelor al sectorului 4, municipiul Bucureşti,
...................................



NOTĂ?:
Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor pune la dispoziţia primarului sectorului 4, în 3 exemplare, copii de pe listele electorale permanente, care cuprind alegãtorii din fiecare secţie de votare. Copiile de pe listele electorale permanente se semneazã de primarul sectorului 4, de secretarul sectorului 4, de şeful serviciului de administrare a bazelor de date privind evidenţa persoanelor Bucureşti şi de şeful serviciului public comunitar de evidenţã a persoanelor al sectorului 4 din municipiul Bucureşti.


ANEXA 4
MODELUL
listei electorale suplimentare ce va fi
folositã în secţiile de votare la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din 25 aprilie 2010


ROMÂNIA Circumscripţia electoralã nr. 42
Municipiul Bucureşti Secţia de votare nr. ...............
Sectorul 4 Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei
Deputaţilor nr. 19



LISTA ELECTORALĂ? SUPLIMENTARĂ?
pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010




┌────┬─────────┬─────────┬──────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┐
│Nr. │Semnãtura│Numele şi│ │Domiciliul │Tipul, │
│crt.│alegãto- │prenumele│ Codul numeric personal │alegãtorului│seria şi │
│ │rului │alegãto- │ │(nr. casei, │numãrul │
│ │ │rului │ │bloc, │actului de│
│ │ │ │ │apartament) │identitate│
├────┼─────────┼─────────┼──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴────────────┴──────────┘

Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare,

Numele şi prenumele
.................

Semnãtura şi ştampila de control
...........................



NOTĂ?:
Listele se semneazã de preşedintele biroului electoral al secţiei de votare unde au fost întocmite.
În lista electoralã suplimentarã se vor înscrie de cãtre preşedintele biroului electoral al secţiei de votare:
- persoanele care se prezintã la vot şi fac dovada cã domiciliazã pe raza secţiei de votare respective, însã au fost omise din copia listei electorale permanente;
- alegãtorii netransportabili din cauzã de boalã sau invaliditate care solicitã deplasarea urnei speciale şi fac dovada cã domiciliazã pe raza secţiei de votare respective, însã au fost omişi din copia listei electorale permanente;
- membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare, precum şi persoanele însãrcinate cu menţinerea ordinii la secţia la care îşi desfãşoarã activitatea, doar dacã domiciliazã pe raza acelui colegiu uninominal în care se aflã secţia de votare respectivã şi sunt arondaţi, conform domiciliului, în altã secţie de votare a aceluiaşi colegiu uninominal;
- candidaţii care se prezintã la vot la o secţie de votare din cadrul colegiului uninominal în care candideazã, alta decât aceea unde sunt arondaţi potrivit domiciliului;
- persoanele deţinute în baza unui mandat de arestare preventivã sau persoanele ce sunt în executarea unei condamnãri, dar nu şi-au pierdut drepturile electorale şi care voteazã prin intermediul urnei speciale, sub condiţia ca persoana privatã de libertate sã domicilieze în unitatea administrativ-teritorialã pe raza cãreia se aflã locul de detenţie.


ANEXA 5
MODELUL
extrasului de pe copia listei electorale
permanente sau de pe lista electoralã suplimentarã
ce va fi folosit pentru votarea cu urna specialã la
alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 25 aprilie 2010


ROMÂNIA EXTRAS
Municipiul Bucureşti de pe copia listei electorale
Sectorul 4 permanente sau de pe lista electoralã
suplimentarã utilizat pentru votarea cu urna
specialã
Circumscripţia electoralã nr. 42
Secţia de votare nr. ...........
Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei
Deputaţilor nr. 19



EXTRAS DE PE LISTA ELECTORALĂ?
pentru alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010




┌────┬─────────┬─────────┬──────────────────────────────────────┬────────────┬──────────┐
│Nr. │Semnãtura│Numele şi│ │Domiciliul │Tipul, │
│crt.│alegãto- │prenumele│ Codul numeric personal │alegãtorului│seria şi │
│ │rului │alegãto- │ │(nr. casei, │numãrul │
│ │ │rului │ │bloc, │actului de│
│ │ │ │ │apartament) │identitate│
├────┼─────────┼─────────┼──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴────────────┴──────────┘

Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare, Numele şi prenumele*
Numele şi prenumele .................
................... Semnãtura
...........
Semnãtura şi ştampila de control Numele şi prenumele*
................... Semnãtura
...........
__________
*)Membrii biroului electoral al secţiei de votare care însoţesc urna specialã.



NOTĂ?:
În conformitate cu prevederile <>art. 42 alin. (22^2) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autoritãţilor administraţiei publice locale, a <>Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a <>Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, persoanele cuprinse în aceste liste trebuie sã fie radiate din celelalte liste existente la secţii.


ANEXA 6
MODELUL
declaraţiei de acceptare a candidaturii care va fi folosit
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din 25 aprilie 2010

DECLARAŢIE
de acceptare a candidaturii


Subsemnatul, ............................., domiciliat în România, judeţul
........................, comuna/oraşul/municipiul ........................,
sectorul ......., str. ............................ nr. ....., bl. .....,
ap. ......., propus de* ......................., de profesie ..............,
ocupaţia (funcţia deţinutã) ................, membru al** .................,
declar prin prezenta cã accept sã candidez la alegerile parţiale pentru
Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010 în Circumscripţia electoralã
nr. 42, Colegiul uninominal nr. 19.
Declar de asemenea, pe propria rãspundere, cã întrunesc condiţiile
prevãzute de lege pentru a candida.

Data Semnãtura
.......... .............


__________
*) Se trece denumirea abreviatã şi desfãşuratã a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale sau, dupã caz, menţiunea de candidat independent.
**) Se trece denumirea partidului politic sau a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale al cãror membru este. Pentru candidaţii independenţi se trece menţiunea "Nu este cazul".


ANEXA 7
MODELUL
declaraţiei de renunţare la candidaturã care va fi folosit
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 25 aprilie 2010

DECLARAŢIE
de renunţare la candidaturã


Subsemnatul, ............................., domiciliat în România, judeţul
........................, comuna/oraşul/municipiul ........................,
sectorul ......., str. ............................ nr. ....., bl. .....,
ap. .................., declar prin prezenta cã renunţ la candidatura pentru
funcţia de deputat propusã de* ............................................,
în Circumscripţia electoralã nr. 42 - Colegiul uninominal nr. 19, şi depusã
la data de ................ .

Data Semnãtura
.......... .............


_________
*) Se trece denumirea abreviatã şi desfãşuratã a partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale ori a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale sau, dupã caz, menţiunea de candidat independent.


ANEXA 8
MODELUL
propunerii de candidaturã care va fi folosit la
alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor din 25 aprilie 2010

Propunerea/Propunerile de candidaturã a/ale competitorului electoral*
......................
la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010

Circumscripţia electoralã nr. 42 - municipiul Bucureşti, Colegiul uninominal nr. 19

CAMERA DEPUTAŢILOR


┌────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┬────────┬────────┬───────────┐
│Nr. │Numele şi │ Codul │Domiciliul│Locul şi │Ocupaţia│Profesia│Apartenenţa│
│crt.│prenumele │ numeric │ │ data │ │ │politicã**)│
│ │ │personal │ │naşterii │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┴────────┴────────┴───────────┘

Data Semnãtura conducerii*** .................
.............


___________
*) Se va completa cu denumirea partidului politic, alianţei politice sau a alianţei electorale care participã la alegeri.
**) Se va completa denumirea partidului care l-a propus, în cazul în care competitorul electoral este o alianţã politicã sau alianţã electoralã.
***) Se va semna de cãtre conducerea partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale sau de cãtre persoanele desemnate în acest sens.


ANEXA 9

ROMÂNIA
Circumscripţia electoralã nr. 42
Bucureşti

STEMA
_________
NOTÃ (CTCE)
Stema României se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 22 martie 2010, la pagina 10 (a se vedea imaginea asociatã).


CERTIFICAT DOVEDITOR
al alegerii deputatului


Doamna/Domnul, ................, nãscutã/nãscut la data de ..............
în localitatea ................, judeţul (sectorul) ......................,
având CNP .................., cu domiciliul în* ....................., str.
................. nr. ......., judeţul ...................., a fost aleasã/
ales deputat în Circumscripţia electoralã nr. 42 - municipiul Bucureşti,
Colegiul uninominal nr. 19, la alegerile parţiale din data de 25 aprilie
2010.

Preşedintele Biroului Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti,
...........................................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)
__________
*) Se vor trece comuna/oraşul/municipiul şi denumirea acesteia/acestuia.




ANEXA 10
MODELUL
ştampilei de control a secţiei de votare care se
foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010
_________
NOTÃ (CTCE)
Modelul ştampilei se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 22 martie 2010, la pagina 10 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTE:
Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastrã.
Dimensiunea ştampilei se stabileşte de cãtre prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise sã fie lizibile.
Ştampilele se confecţioneazã prin grija prefectului municipiului Bucureşti.
________
*) Se înscrie numãrul secţiei de votare, conform numerotãrii fãcute prin ordinul prefectului.


ANEXA 11
MODELUL
ştampilei cu menţiunea "VOTAT" care se
foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010
_________
NOTÃ (CTCE)
Modelul ştampilei se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 22 martie 2010, la pagina 11 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTE:
Ştampila se confecţioneazã şi se distribuie prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.
Tuşul folosit pentru ştampile va fi de culoare albastrã.


ANEXA 12
MODELUL
ştampilei Biroului Electoral de Circumscripţie al
Municipiului Bucureşti care se foloseşte la alegerile parţiale
pentru Camera Deputaţilor din data de 25 aprilie 2010
_________
NOTÃ (CTCE)
Modelul ştampilei se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 22 martie 2010, la pagina 11 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTE:
Tuşul pentru ştampile va fi de culoare albastrã.
Dimensiunea ştampilei se stabileşte de cãtre prefectul municipiului Bucureşti, prin ordin, astfel încât toate datele înscrise sã fie lizibile.
Ştampila se confecţioneazã prin grija prefectului municipiului Bucureşti.


ANEXA 13
MODELUL
ştampilei Biroului Electoral Central care se
foloseşte la alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010
_________
NOTÃ (CTCE)
Modelul ştampilei se gãseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 180 din 22 martie 2010, la pagina 11 (a se vedea imaginea asociatã).

NOTÃ:
Ştampila se confecţioneazã prin grija Ministerului Administraţiei şi Internelor, care stabileşte şi dimensiunea acesteia.


ANEXA 14
MODELUL
buletinului de vot care se foloseşte la
alegerile parţiale pentru Camera Deputaţilor
din data de 25 aprilie 2010


┌─────────────────────────────────────┐ ┌─────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │ │ │
│ │ │ │
│ MUNICIPIUL BUCUREŞTI │ │ │
│ │ │ │
│ CD. │ │ │
│ │ │ │
│ BULETIN DE VOT │ │ │
│ ALEGERI PARŢIALE PENTRU │ │ │
│ CAMERA DEPUTAŢILOR │ │ │
│ │ │ │
│ -25.04.2010- │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Circumscripţia electoralã nr. 42 │ │ │
│ Colegiul electoral nr. 19 │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ 2 │
└─────────────────────────────────────┘ └─────────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────────────┐ ┌─────────────────────────────────────┐
│ │ │ │
│ ┌─────────┐ ┌─────────┐ │ │ │
│ 1)│ A) B) │ 2)│ A) B) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ C) │ │ C) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ └─────────┘ └─────────┘ │ │ │
│ │ │ │
│ ┌─────────┐ ┌─────────┐ │ │ │
│ 3)│ A) B) │ 4)│ A) B) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ C) │ │ C) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ └─────────┘ └─────────┘ │ │ │
│ │ │ │
│ ┌─────────┐ ┌─────────┐ │ │ │
│ 5)│ A) B) │ 6)│ A) B) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ ┌─────────┐│
│ │ C) │ │ C) │ │ │ │ L.S. ││
│ │ │ │ │ │ │ │control* ││
│ └─────────┘ └─────────┘ │ │ │ ││
│ 3 │ │ └─────────┘│
└─────────────────────────────────────┘ └─────────────────────────────────────┘


________
*) Loc pentru ştampila de control.

1)-6): Se trec candidaţii pentru funcţia de deputat, în ordinea rezultatã prin tragerea la sorţi.
A) Se trece denumirea partidului politic, alianţei politice, alianţei electorale sau a organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale care participã la alegeri.
B) Se trece semnul electoral.
C) Se trec numele şi prenumele candidatului.

NOTE:
Hârtia pentru tipãrirea buletinelor de vot se asigurã de cãtre prefecţi.
Patrulaterele se vor imprima paralel între ele, în numãr egal cu cel al candidaţilor, distanţa dintre acestea fiind egalã şi mai mare decât diametrul ştampilei cu menţiunea "VOTAT".
A doua paginã a buletinului de vot (versoul primei coperţi) va rãmâne goalã.
Pe pagina a treia a buletinului de vot se imprimã patrulaterele cuprinzând candidaturile.
Pagina buletinului de vot are formatul A5.
Ultima paginã a buletinului de vot (coperta finalã) va rãmâne goalã, pentru aplicarea ştampilei de control.
Denumirea integralã a partidului politic, organizaţiei cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale, alianţei politice sau alianţei electorale se tipãreşte cu litere corp 14 verzal drepte.
Numele şi prenumele, precum şi cuvintele care se înscriu în interiorul patrulaterului se tipãresc cu litere corp 14 verzal drepte.
Paginile buletinului de vot, mai puţin prima şi ultima paginã, se numeroteazã.
Se numeroteazã şi patrulaterele.
Buletinele de vot se capseazã sau se lipesc.
Semnul electoral se va încadra într-un spaţiu grafic de 2 cm x 2 cm.

----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016